Pagina 63 van 139 EersteEerste ... 135359606162636465666773113 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    het werkt ook bijna direct, alleen het opladen van het saldo duurt een paar minuten. het toesturen van een niet werkende link is natuurlijk slecht, denk dat ze binnen de FRS hun communicatie niet op orde hebben
    Werkt idd bijna direct en iedereen kan het hier zelf vinden...
    Zou kunnen dat het komt omdat de medewerker is ingelogd in hun systeem en dat hij daardoor een link krijgt die niet bij derden werkt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    en dan wil je Oppassen deel 10 bestellen, is de levertijd 2 a 3 dagen. Ze liggen gewoon in de winkel.
    Loop je toch naar winkel toe? snap het probleem niet echt. Wat heb je liever 2 dagen wachten en dat het er dan is of "voor 22.30 uur besteld, morgen in huis"? dan heb echt liever het eerste. Kennelijk heb je iets tegen de FRS. Prima dan bestel je er toch niet.

  3. #1553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Loop je toch naar winkel toe? snap het probleem niet echt. Wat heb je liever 2 dagen wachten en dat het er dan is of "voor 22.30 uur besteld, morgen in huis"? dan heb echt liever het eerste. Kennelijk heb je iets tegen de FRS. Prima dan bestel je er toch niet.
    Ik was in de winkel maar daar accepteerden ze die bon niet, omdat ik hem eerst moest activeren, wat niet kon door een verkeerde link van de klantenservice. Snap je ?

  4. #1554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    en dan wil je Oppassen deel 10 bestellen, is de levertijd 2 a 3 dagen. Ze liggen gewoon in de winkel.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Ik was in de winkel maar daar accepteerden ze die bon niet, omdat ik hem eerst moest activeren, wat niet kon door een verkeerde link van de klantenservice. Snap je ?
    ok, ja dat is niet. Als het goed is heb je de juiste link en kun je de cadeaukaart activeren.

  5. #1555
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had de bonnen al enkele weken. Activeren lukte wel, maar ergens verstopt op de site stond dat de bonnen pas na 13-11-11 online te gebruiken waren. Omdat hp 7.2 na een week na de release nog als pre order stond, had ik die geannuleerd en gewoon in de shop gehaald waar hij gewoon wel lag.

    Deze manier van tegoedbonnen had ik nog niet eerder meegemaakt. Meestal kreeg ik kodes die ik direct kon invoeren. Zo ook van de week via de korting draad hier. Dus kode plus de 10% korting actie. Aan de andere kant had ik wel 20 euro aan coupons. Dat was wel heel netjes.

    Ik koop al jaren vrijwel alleen bij hun. Maar merk dat het steeds minder wordt. Ik ben sinds kort Wehkamp.nl aan het uittesten. En ik móet zeggen, ze zijn veelal goedkoper (zeker momenteel) , en leveren net zo snel uit. Plus dat retourneren, betalen en zo, beter geregeld is. Zo kreeg ik vrijdag Kung Fu panda 2 al binnen.

    Ik wacht bij de FRS toch even januari af, hoe dan alles gaat lopen met de eci.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1556

    Standaard

    frs.nl heeft wel veel meer betaalopties online dan Wehkamp en tegenwoordig is het ook makkelijk annuleren.
    Ook krijg je bij frs.nl net wat meer cashback dan bij wehkamp.nl bij bijvoorbeeld cashbackkorting.nl en altijd gratis afhalen en heel vaak gratis verzenden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #1557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    ok, ja dat is niet. Als het goed is heb je de juiste link en kun je de cadeaukaart activeren.
    ja is prima gelukt dankzij hulp hier, net gehaald in de winkel.

  8. #1558
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Annuleren is nu wel makkelijker, maar pas een garantie als het echt doorgevoerd is. Zo heb ik wel eens wat geannuleerd wat achteraf toch nog verstuurd werd. Bij Wehkamp heb ik daar nog geen ervaring mee. Bij Bol werkt dat het beste.

    Free recordshop betaalde ik altijd met CC. En dat werd altijd direct afgeschreven. Vervolgens moet je wel zelf achter het prijsverschil van de release datum aan. Dat vind ik wel een beetje ontmoedigingstactiek. Betaal opties vind ik ook niet zo belangrijk, wel dat ik pas bij levering hoef te betalen. Met ideal gaat dat natuurlijk niet op. En CC of paypall hebben ze niet. Ik moet het ook nog een beetje ervaren. De hoofdreden om nu Wehkamp uit te proberen is vooral omdat alles (momenteel) veel scherper geprijst is dan bij de FRS, op enkele uitzonderingen na, en het ECI verhaal.

    Aan de andere kant heb ik wel veel van stack korting gebruikt gemaakt bij de FRS. Had ik die korting niet dan was bijv. Jurassic park giftset 10 euro duurder dan de FRS. En ook andere.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1559

    Standaard

    Ik ga niets meer pre-orderen bij Free Record Shop. Het heeft geen enkele zin. Je betaalt net zo veel als in de winkel en je krijgt je bestelling niet eens op de verschijningsdag. Erger nog: de winkels worden eerder voorzien dan de mensen die een pre-order geplaatst hebben. Nu weer met "My Fair Lady". Ligt al een aantal dagen in de schappen van de FRS-keten (zelf geconstateerd), maar mijn bestelling staat nog steeds op "In behandeling". Grrr. Lijken echt wel twee onafhankelijk opererende verkoopkanalen.

  10. #1560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nu weer met "My Fair Lady". Ligt al een aantal dagen in de schappen van de FRS-keten (zelf geconstateerd), maar mijn bestelling staat nog steeds op "In behandeling". Grrr. Lijken echt wel twee onafhankelijk opererende verkoopkanalen.
    Dat heb ik met deze ook, maar Barton Fink en Scrooge had ik dan wel weer voor het vorige weekend in huis... Ik heb overigens wel begrepen dat een aantal hier My Fair Lady wel eerder binnen hebben gekregen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik ga niets meer pre-orderen bij Free Record Shop. Het heeft geen enkele zin. Je betaalt net zo veel als in de winkel en je krijgt je bestelling niet eens op de verschijningsdag. Erger nog: de winkels worden eerder voorzien dan de mensen die een pre-order geplaatst hebben. Nu weer met "My Fair Lady". Ligt al een aantal dagen in de schappen van de FRS-keten (zelf geconstateerd), maar mijn bestelling staat nog steeds op "In behandeling". Grrr. Lijken echt wel twee onafhankelijk opererende verkoopkanalen.
    en met een beetje pech betaal je nog meer, zoals ik had met Sherlock Holmes, goed de 2 euro kreeg ik wel terug maar ik moest er wel om vragen.

  12. #1562

    Standaard

    Ze kunnen bij freerecordshop allemaal de grond inzakken!

    Ik kreeg vorige week ineens een acceptgiro dinges van afterpay dat ik nog moest betalen voor iets ( wat ik achteraf 19-10-2010 besteld had) ja inderdaad 2010, meer dan een jaar geleden dus, dus ik heb net de keiharde bewijzen gestuurd van mijn bankafschriften da het wel degelijk betaald is na lang heen en weer ge***, eerst met afterpay en nu met free record shop, wat daar voor idioten werken weet ik niet maar ik bestel er niks meer! Als je zo je geld moet verdienen.....en me nog voor leugenaar uitmaken ook
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #1563

    Standaard

    Is het anderen ook opgevallen dat de FRS zijn prijzen gigatisch heeft verhoogd (4-6 p/st) voor de feestdagen!

    En ook velen uit de 2 voor 20 heeft gehaald en van 12.99 naar 16.99 of 19.99 heeft gebracht.

  14. #1564

    Standaard

    Van die 2 voor 20 is me wel opgevallen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Is het anderen ook opgevallen dat de FRS zijn prijzen gigatisch heeft verhoogd (4-6 p/st) voor de feestdagen!

    En ook velen uit de 2 voor 20 heeft gehaald en van 12.99 naar 16.99 of 19.99 heeft gebracht.
    koop je het toch bij Media Markt of online, heb je nog betere service ook.

    En dan klagen dat mensen geen DVD's meer kopen bij een fysieke winkel, tegenwoordig kan je gelukkig alle prijzen checken.

  16. #1566
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb gisteren mijn laatste FRS bestelling binnen gekregen. Los van dat ik daar wel klaar mee ben zijn er ook geen nieuwe titels na december meer. Heeft natuurlijk met het eci verhaal te maken. Heb nog een vijf euro kode bij minimaal 25 euro, maar denk dat ik daar weinig meer mee ga doen. Als ik hem niet gebruik plaats ik hem wel
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1567

    Standaard

    Ow ja, dat eci verhaal idd, helemaal niet meer aan gedacht. Ik heb ook nog zo'n code en voor mij geldt hetzelfde als voor Claudio m.b.t. niet besteden/hier plaatsen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik heb gisteren mijn laatste FRS bestelling binnen gekregen. Los van dat ik daar wel klaar mee ben zijn er ook geen nieuwe titels na december meer. Heeft natuurlijk met het eci verhaal te maken. Heb nog een vijf euro kode bij minimaal 25 euro, maar denk dat ik daar weinig meer mee ga doen. Als ik hem niet gebruik plaats ik hem wel
    die kan je ook in de winkel verzilveren.

  19. #1569

    Standaard

    Spelregels gebruik kortingsbonnen december 2011:

    Het aanbod van de actie uit de Free Record Shop Cadeaufolder is alleen geldig in de filialen van Free Record Shop, dus niet bij orders geplaatst op www.freerecordshop.nl of www.freerecordshop.be.
    De actie is als volgt opgebouwd: bij een aankoop in één van onze filialen in de periode van 6 t/m 31 december krijgt u het volledige aankoopbedrag terug in de vorm van kortingsbonnen. Er zijn geen uitzonderingen bij bepaalde productgroepen uit het assortiment, ook hardware valt hier onder. Er worden kortingsbonnen uitgegeven van twee waardes; van € 5,00 en van € 10,00. Deze kortingsbonnen zijn te verzilveren in januari 2012. Een kortingsbon met een waarde van € 5,00 is te gebruiken bij een minimaal bestedingsbedrag van € 25,00, een bon met een waarde van € 10,00 bij een aankoop van € 40,00 of meer. De bonnen kunnen niet gebruikt worden bij aankoop van artikelen die al in binnen een andere aanbieding of actie vallen. Bij besteding vanaf het minimale bedrag aan cd’s, DVD’s, Blu-ray’s of games mag 1 kortingsbon worden ingeleverd.

    Bron: Free Record Shop Helpdesk

  20. #1570

    Standaard

    Over die bonnen. Ik heb dus bewust deze week Frozen Planet en Hawaii 5.0 gekocht. Kreeg dus omgerekend zo'n 90 euro aan bonnen. Maar ...... op het bord bij de winkel stond dus niet dat verhaal van minimale besteding van €25,00 of €40,--. Daar kwam ik thuis pas achter. Nu ben ik - net als velen hier - een veelvraat op blu-ray, enz gebied. Dus die bonnen raak ik in januari wel kwijt, in combinatie met pre-orders.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #1571

    Standaard

    Over die bonnen. Ik heb dus bewust deze week Frozen Planet en Hawaii 5.0 gekocht. Kreeg dus omgerekend zo'n 90 euro aan bonnen. Maar ...... op het bord bij de winkel stond dus niet dat verhaal van minimale besteding van €25,00 of €40,--. Daar kwam ik thuis pas achter. Nu ben ik - net als velen hier - een veelvraat op blu-ray, enz gebied. Dus die bonnen raak ik in januari wel kwijt, in combinatie met pre-orders.
    om 90 euro aan kortingbonnen in 1 maand te kunnen gebruiken koop je dus voor bijna 400 euro in 1 maand ???

    inderdaad , dan mag je jezelf wel een veelvraat noemen

  22. #1572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herbie53 Bekijk bericht
    om 90 euro aan kortingbonnen in 1 maand te kunnen gebruiken koop je dus voor bijna 400 euro in 1 maand ???

    inderdaad , dan mag je jezelf wel een veelvraat noemen
    Moet mezelf even corrigeren, het waren bonnen van € 70,-- totaal. Dus moet ik voor €300,-- kopen, met aftrek van €70, -- is dan netto last €230,--.
    En de ervaren koper weet dat je nooit een release direct moet kopen, maar dat je het beste een verlanglijstje maakt en dan in de 'aanbiedingsmaanden' moet toeslaan. Ik heb inmiddels paar pre-order voor 3d blu-rays gecanceled. En er staan nog een aantal titels op de lijst.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #1573

    Standaard

    Ik heb ook alweer een pak bonnen in bezit. Ik vind ze best handig. Het is toch lekker weer wat korting die je krijgt. Je hebt het of je hebt het niet.

  24. #1574

    Standaard

    En de ervaren koper weet dat je nooit een release direct moet kopen, maar dat je het beste een verlanglijstje maakt en dan in de 'aanbiedingsmaanden' moet toeslaan.
    en de ervaren koper weet dat deze bonnen niet gelden voor acties en aanbiedingen (crazy prices, 2 for 20 enz....) en dus enkel voor volle pot prijzen.

    maar wees gerust met "slechts" 300 euro aankopen in 1 maand , mag je je jezelf ook nog veelvraat noemen

  25. #1575

    Standaard

    hmm....vreemd...vandaag voor 35 euro gekocht, maar toen ik thuis kwam zaten er twee bonnen van 5 euro bij. Lees ik nu ineens dit.
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 63 van 139 EersteEerste ... 135359606162636465666773113 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •