Pagina 6 van 139 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #126

    Standaard

    10 Toppers zijn ook weer veranderd. Nu o.a:
    Taking Lives + Murder By Numbers € 9,99
    Thirteen € 9,99
    Save The Last Dance € 9,99

  2. #127

    Standaard

    Ben vandaag sinds tijden weer eens in de FRS geweest en tot mijn verbazing waren ze overgegaan op het sealen van SE met hoezen. Ook de nieuwe uitgaves als bijv. die van Spiderman 2 waren geseald. Prima verbetering

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Ben vandaag sinds tijden weer eens in de FRS geweest en tot mijn verbazing waren ze overgegaan op het sealen van SE met hoezen. Ook de nieuwe uitgaves als bijv. die van Spiderman 2 waren geseald. Prima verbetering
    dit deden ze al bij een hele hoop vestigingen, alleen seale ze de digipacks niet helemaal zodat je toch nog de binnenkant kan bekijken

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Ben vandaag sinds tijden weer eens in de FRS geweest en tot mijn verbazing waren ze overgegaan op het sealen van SE met hoezen. Ook de nieuwe uitgaves als bijv. die van Spiderman 2 waren geseald. Prima verbetering
    dit deden ze al bij een hele hoop vestigingen, alleen seale ze de digipacks niet helemaal zodat je toch nog de binnenkant kan bekijken
    Die sealen ze dus wel helemaal, alleen maken ze die aan de onderkant/zijkant/weet ik veel open om de DVD's eruit te kunnen halen. En dan kunnen ze dus net zo goed meteen die hele seal eraf halen, want dat is nu juist het hele punt...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #130

    Standaard

    Op 3 december had ik Ring - Spiral besteld en een week later zou ik hem kunnen ophalen. Bleek het Ring (the original) te zijn
    Dus ik moest hem maar weer opnieuw bestellen. Begin dit jaar kreeg ik een mail dat hij weer verzonden was. Ik kom weer bij het filiaal, en jahoor weer lag Ring (the original) er.
    2x is gewoon de verkeerde gestuurd. Toen ik een mail daarover stuurde, kreeg ik als antwoord dat Ring - Spiral helemaal niet meer leverbaar is ze zouden hem ook van de site afhalen.
    Maar nu zie ik op de site http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductID=346193

    Het is omdat de prijzen daar goed zijn, maar voor de rest is er ook echt niks goed aan die winkel
    En nu hoor ik ook dat je straks vooraf moet betalen. Dat zou ook weer lekker zijn, eerst betalen en daarna de verkeerde dvd krijgen.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    En nu hoor ik ook dat je straks vooraf moet betalen. Dat zou ook weer lekker zijn, eerst betalen en daarna de verkeerde dvd krijgen.
    Dacht er gelijk aan toen ik het las; eerst betalen, daarna een door werknemers-verkrachte dvd krijgen of de verkeerde. Hun klantenservice word steeds verneukter, word tijd dat de MM toeslaat.

  7. #132

    Standaard

    Onbegrijpelijk dat FRS het zich nog altijd kan veroorloven op zo'n hilarische (maar tegelijk ook droevige) manier met zijn klanten om te gaan. Als je een monopolie hebt, kan ik het nog begrijpen. Maar in deze tijden van Mediamarkten en ander Amazon toestanden zijn er genoeg alternatieven om aan je dvd's te geraken. .

    Ikzelf koop al in tijden niet meer bij de FRS, gewoon omdat het personeel naar hartelust van deze 'videotheek' kan profiteren. En wees eens eerlijk, je ziet amper nog het hoesje achter al die stickers en de schijfjes zelf zien er belabberd uit. Triest...

  8. #133

    Standaard

    Weet iemand dit: ik heb 2 bestelling geplaatst met elk 3 dvds in de bestellingen(dus bij elkaar 6 dvds....vanwege kortingsbo...) maar ik heb nog maar van 1 bestelling een mailtje gehad in me hotmail, dat ze em gaan verwerke enz... is dit gewoonlijk, kan het zijn dat ik dat mailtje van die andere order later nog binnen krijg?

  9. #134

    Standaard

    Zie nu ook opeens dat een dvd(audition) niet meer leverbaar is die ik vanmiddag besteld had... met 2 andere films...waarvan ik dus nog geen mailtje van gehad heb dat ze het aan het verwerken zijn.

  10. #135

    Standaard

    Vooraf betalen bij FRS (en Van Leest)? Dat ga ik toch echt niet doen. Daarvoor moet ik ze wel beter kunnen vertrouwen:
    - leveringstermijn wordt bijna altijd overschreden
    - dvd's zelden gesealed
    - dvd's vaak vies (vingers, krasjes)
    - soms verkeerde levering

    Ik denk dat het wel rustiger gaat worden bij FRS Online

  11. #136

    Standaard

    Ik heb vorige week seinfeld seizoen 1&2 & seizoen 3 besteld. seizoen 3 is verstuurd, maar 1&2 moeten ze nog bestellen bij leverancier. Dit is toch raar of ligt dat aan mij(?!), dat je deze box gewoon niet op voorraad hebt. Stond overigens ook dat ik er een gratis T-shirt bij zou krijgen, maar die is al lang op, maar ze hadden het niet weggehaald, dit is gewoon misleidend

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Ik heb vorige week seinfeld seizoen 1&2 & seizoen 3 besteld. seizoen 3 is verstuurd, maar 1&2 moeten ze nog bestellen bij leverancier. Dit is toch raar of ligt dat aan mij(?!), dat je deze box gewoon niet op voorraad hebt. Stond overigens ook dat ik er een gratis T-shirt bij zou krijgen, maar die is al lang op, maar ze hadden het niet weggehaald, dit is gewoon misleidend
    als t op de site staat heb je er recht op, dus gewoon eisen die hap

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #138

    Standaard

    Het is volgens mij al common knowledge dat Free Record Shop en Van Leest een pot nat is, maar dat ik nu bij een bestelling bij Van Leest (vooruitbetalen tegenwoordig) FRS als begunstigde op m'n bankafschrift zie ?!

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KrL
    Het is volgens mij al common knowledge dat Free Record Shop en Van Leest een pot nat is, maar dat ik nu bij een bestelling bij Van Leest (vooruitbetalen tegenwoordig) FRS als begunstigde op m'n bankafschrift zie ?!
    Ik had een bestelling gedaan bij Fame en er zat een reclamefolder van FRS in de doos.

  15. #140

    Standaard

    Kan het kloppen dat The Untouchables SE een verkeerd plaatje heeft op de FRS website? Volgens mij klopt de EAN code anders ook niet. Kan The Untouchables SE dus nergens vinden op de website. Bij Van Leest staat die er 2x op één keer met hetzelfde plaatje als op de FRS website van The Nutty Professor voor € 14,99 en in de 3 voor € 33,- actie en één keer voor € 19,99. Krijg je problemen als je de dvd besteld waar The Nutty Professor plaatje bij staat?
    Four-Star Trader (236)

  16. #141

    Standaard

    Als ik wil afrekenen met mobile2pay kan ik geen 5 euro kortingsbon inschakelen. Zodra ik een andere betalingsoptie kies kan het weer wel

  17. #142

    Standaard

    Wie heeft er wel eens bij de hand gehad dat er iets besteld is in een 3 voor 33 aktie en bericht kreeg dat er iets niet geleverd gaat worden?

    Ik ontving namelijk dit bericht:

    Beste klant,

    Naar aanleiding van je bestelling op onze site, waarbij je ervoor hebt gekozen het produkt in de winkel af te halen, hebben wij een teleurstellende mededeling.

    Het door jou bestelde produkt is helaas niet langer leverbaar en bleek ten onrechte nog te koop te staan op onze site.

    * Alien 3 (s.e.)

    Het artikel kan helaas door een administratief verschil tussen de werkelijk fysiek aanwezige en volgens de database aanwezige voorraad alsnog enige tijd foutief op onze site vermeld staan.

    Onze welgemeende excuses hiervoor.

    Graag zien we je binnenkort weer op onze internet site of in een van de vele Free Record Shop winkels!



    Mag je dan 33/3x2=22 euro betalen of geld dan de normale prijs?

    (Hetzelfde mailtje had ik ook al over Alien SE van een andere bestelling.)
    Do you respect wood?

  18. #143

    Standaard

    Die mail kreeg ik ook laatst bij Ring - Spiral, die is nu wel van de site gehaald.
    Ik heb het ook eens gehad dat zij Carrie S.E. hadden gecancelled omdat dat niet meer leverbaar zou zijn. Een paar weken later zag ik die gewoon weer staan in een andere filiaal, heb em daar toen maar gekocht. En nu blijkt die weer volop leverbaar te zijn

    Voor de andere 2 dvd's zal de prijs gewoon hetzelfde blijven. Dus 2x 11 euro.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje

    Mag je dan 33/3x2=22 euro betalen of geld dan de normale prijs?

    (Hetzelfde mailtje had ik ook al over Alien SE van een andere bestelling.)
    Als het goed is kun je dan gewoon 22 euro betalen.

    Vond het al raar dat Alien 3 er niet meer opstond net nu ik hem wou bestellen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Voor de andere 2 dvd's zal de prijs gewoon hetzelfde blijven. Dus 2x 11 euro.
    Nou ja gewoon, ik moest wel zeuren aan de balie tegen de meneer achter de balie.

    Hij zei dat als er iets niet uitgeleverd kan worden bij zo'n aktie als drie voor 33 het niet geld als ik er maar twee kocht.
    Toen zei die nog iets van dat bestellingen via internet in principe niet hun pakkie aan is, met andere barcode's en dat ze eigenlijk niets mee te maken hebben

    Ik zei dat ik er niks aan kan doen dat zij iets niet kunnen leveren en dat zij toch ook de freerecordshop zijn en dat ik mijn schijfje in het filliaal kan ophalen.
    Tevens heb ik slechts een mailtje gehad dat ze iets niet konden leveren, geen bericht dat het gevolgen heeft voor de aktie.

    Ik denk dat er iets niet goed geregeld is tussen de winkeliers en de internetbedrijf.

    Hoe dan ook ,je poot stijfhouden kan iets opleveren in deze gevallen!
    (Ook besteld met 1x PJR eraf, je bent nederlander of niet :wink: )
    Do you respect wood?

  21. #146

    Standaard

    1x=meer dan genoeg!
    Do you respect wood?

  22. #147

    Standaard

    Ik heb heb nu ruim een week geleden een free-id kaart aangevraagt op internet, maar deze is nog niet geleverd.
    Ik wil deze nu gaan annuleren en er een in de winkel halen maar hebben ze die vaak op voorraad of moeten ze deze ook gewoon op naam bestellen?
    Want als dit zo is dan annuleer ik deze bestelling niet.

  23. #148

    Standaard

    Iemand enig idee waarom Goodfellas SE en The Untouchables SE niet op de FRS website te vinden zijn?
    Four-Star Trader (236)

  24. #149

    Standaard

    Omdat ik niet echt de tijd heb dit doordeweeks bij de winkel op te halen vraag ik me af, zijn de verzendkosten nou gewoon 1,95 ook al bestel je 2 dvd's? (gewicht bij elkaar zou 300 gram zijn volgens de site)
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door idioteque
    Ik heb heb nu ruim een week geleden een free-id kaart aangevraagt op internet, maar deze is nog niet geleverd.
    Ik wil deze nu gaan annuleren en er een in de winkel halen maar hebben ze die vaak op voorraad of moeten ze deze ook gewoon op naam bestellen?
    Want als dit zo is dan annuleer ik deze bestelling niet.
    Ieder filiaal heeft deze gewoon op voorraad.

Pagina 6 van 139 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •