Pagina 53 van 139 EersteEerste ... 34349505152535455565763103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1301

    Standaard

    Grappig, ik kreeg het pasje gewoon in de winkel, zo'n twee weken geleden.

  2. #1302

    Standaard

    Ik kreeg er ook 1 in mijn handen geduwt de laatste keer dat ik een paar BD's in de winkel kocht.

  3. #1303

    Standaard

    Ik heb het laatste jaar veel besteld bij FRS.
    Maar nu de 10% korting is vervallen en de prijzen over het algemeen ook hoger ligger als elders ga ik toch meer elders bestellen

    Valt nu erg tegen daar en zullen naar mijn mening veel kopers gaan missen

  4. #1304

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb het laatste jaar veel besteld bij FRS.
    Maar nu de 10% korting is vervallen en de prijzen over het algemeen ook hoger ligger als elders ga ik toch meer elders bestellen

    Valt nu erg tegen daar en zullen naar mijn mening veel kopers gaan missen
    Tja, bij de FRS is het afwachten tot deze keten de Boudisque, WOM, Virgin en Tower Records etc. achterna gaat. Dat waren ooit ook succesvolle zaken. Ik zie de FRS als een winkel waar de nietsvermoedende en niet beter wetende 45+'er zijn cd's van Marco Borsato koopt of een 14-jarige Call Of Duty Black Ops aanschaft (hoewel deze laatste al beter zal weten en het gewoon online via Steam koopt).

    Blijkbaar vinden deze mensen het geen bezwaar om €35 te betalen voor een er als 2e hands uitziend niet-gesealed exemplaar van dvd-box, bluray of spel of om nog meer dan €20 aan een cd uit te geven. Maar iedereen die ook maar 1x bij play, amazon of zelfs cosmox iets aangeschaft heeft, weet dat het beter én heel erg veel goedkoper kan.

    Ik kom er nauwelijks meer, en als ik er ben kan ik niets vinden wat ook maar enigszins interessant geprijsd is. Een paar maanden geleden nog een box met 3 cd's van Vangelis gekocht, voor €6 leek me dat nog wel een aardige deal. Maar online zag ik die later ook voor rond de 4 pond.

  5. #1305

    Standaard

    Even afwachten dus. Benieuwd of ze het via TNT of Sandd versturen.

  6. #1306

    Standaard

    Is die 10% online korting nu helemaal weg? en welke nut heeft het inschrijven voor die nieuwe blu-ray club nou gehad dan?

  7. #1307

    Standaard

    De 10% REGELING IS ALLEEN OP DE BLU RAY VAN DE WEEK....MET BLU RAY PASJE, DAARNAAST SCHIJNT HET DAT JE BIJ AANKOOP VAN EEN BLU RAY FILM IETS EXTRA'S KRIJGT ALS MERCHANDISE O.I.D......VERDER KUN JE NOG EEN KANS MAKEN OP HET WINNEN VAN 1 JAAR LANG GRATIS BLU RAY'S , EN DAT ZIJN ER 52 STUKS PER JAAR.

  8. #1308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    De 10% REGELING IS ALLEEN OP DE BLU RAY VAN DE WEEK....MET BLU RAY PASJE, DAARNAAST SCHIJNT HET DAT JE BIJ AANKOOP VAN EEN BLU RAY FILM IETS EXTRA'S KRIJGT ALS MERCHANDISE O.I.D......VERDER KUN JE NOG EEN KANS MAKEN OP HET WINNEN VAN 1 JAAR LANG GRATIS BLU RAY'S , EN DAT ZIJN ER 52 STUKS PER JAAR.
    De capslock vergeten?

    Alleen heb ik nog geen blu-ray van de week gezien bij FRS?

  9. #1309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Alleen heb ik nog geen blu-ray van de week gezien bij FRS?
    Kun je op de homepage vinden onder: Out Now!
    Stond in de Blu-ray Clubmail van vorige week.

    Deze week The Town.

    Edit: Als je Bekijk alle titels klikt krijg je Social Network te zien; dus welke van de 2 het is? Geen idee...
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  10. #1310

    Standaard

    Vandaag de Blu Ray club card binnen gekregen, ben benieuwd hoeveel ze er uiteindelijk gaan sturen aangezien ik meerdere keren heb gereageerd.


  11. #1311

    Standaard

    Heb hem ook ontvangen.
    Maar vraag mij nu af wat het nut zal zijn in de praktijk. Als ze nu gewoon standaard 10% korting geven via dit pasje, trekken ze snel meer klanten. Had vroeger ook een Free-id pasje waar ik 10% korting op alle media kreeg.

  12. #1312

    Standaard

    Ik denk ook dat ik alleen nog voor aanbiedingen van 10 euro e.d. ga aangezien de nieuwprijs van een BD in het algemeen de adviesprijs is en die vaak elders goedkoper te vinden is. Heeft voor mij iig weinig nut 10% korting op de BD van de week. Was er vroeger ook niet 15% korting toen die Coca Cola pas er net was, zoiets staat me bij maar het is alweer zolang geleden (zeker 9 jaar) dat ik me kan vergissen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #1313

    Standaard

    Kreeg ook net de FRS Pas met de post, maar denk dat ik er weinig gebruik van zal maken.

    Kennelijk maakt die 10% of 1 euro per disc een wereld van voor de FRS, want ze zouden eens wat minder winst maken. Snap die redenatie van de bedrijf nooit. Je zou zeggen dat je door meer verkoopt ook een leuke winst kun behalen en misschien nog wel meer ook.

    Ach 10 euro voor een goede titel is natuurlijk niet slecht, dus die zal ik ook wel blijven kopen.

    De prijzen zijn iig lekker aan het dalen, dus dat is altijd gunstig.

  14. #1314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Kun je op de homepage vinden onder: Out Now!
    Stond in de Blu-ray Clubmail van vorige week.

    Deze week The Town.

    Edit: Als je Bekijk alle titels klikt krijg je Social Network te zien; dus welke van de 2 het is? Geen idee...
    Ok, bedankt

  15. #1315

    Standaard

    Ik koop vaak bij Bol.com of Mediamarkt. Maar hoe zit het met de service van FRS? Alles netjes geseald? In de winkel denk ik niet.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  16. #1316

    Standaard

    in mijn ervaring heb ik alles wat ik besteld via de site gewoon gesealed binnengekregen. In de winkel vaak niet

  17. #1317

    Standaard

    sorry
    Laatst aangepast door JT H. : 26-02-2011 om 14:42

  18. #1318

    Standaard

    Nou heb ik een tijdje geleden die nieuwe harry potter gepreordered met zo''n toverstokje, en nu vertelde mij van de week iemand dat die aktie waarschijnlijk niet door gaat omdat er maar weinig van die stokjes binnen gaan komen.

    Weet iemand iets meer van die aktie?
    Zou wel balen als er geen stokje bij zit.

  19. #1319
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die stokken zijn gewoon volop te krijgen bij elke movie merchandise winkel. Ik heb ook aan die aktie meegedaan, ondanks dat ik de stok al had, althans mijn zoon. Nou..., ik wil er ook één.
    Juist die zegevlier is meestal ruim aanwezig andere wands zijn schaarser...
    Deze winkel krijg je bevoorbeeld gewoon binnnen

    Maar stel het zou niet door gaan dan wordt je meestal wel flink gecompenseert door de FRS. Zoals ook met het niet leverbare Kickass T-shirt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1320

    Standaard

    Hey bedankt voor de tip , is trouwens leuke site om eens flink te gaan snuffelen.

  21. #1321

    Standaard

    35 Euro is wel een heel stuk duurder dan je bij de FRS ervoor moest neerleggen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #1322
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Check deze dan ook effe. Is nog leuker.
    http://www.collectiblezity.nl/
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1323

    Standaard

    Zonet nieuwsbrief (Belgische) gekregen:

    Exclusief voordeel: -10% op alle Blu-ray's
    Als lid van de Blu-ray Club krijg je uitzonderlijk 10% korting op alle Blu-ray's! Actie geldig t.e.m. 13 maart, enkel voor leden van de Blu-ray Club.

  24. #1324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Nou heb ik een tijdje geleden die nieuwe harry potter gepreordered met zo''n toverstokje, en nu vertelde mij van de week iemand dat die aktie waarschijnlijk niet door gaat omdat er maar weinig van die stokjes binnen gaan komen.

    Weet iemand iets meer van die aktie?
    Zou wel balen als er geen stokje bij zit.

    Nou ehb effe een mailtje gestuurd met de vraag hoe dat nou zit met dat stokje.

    Nou kreeg ik een mailtje terug dat ik geen stokje kreeg en dat men de banner had verwijderd op 31 januari omdat ze op waren.

    Nu ben ik dan maar weer aan het klagen omdat ik op 16 januari dat al besteld heb en vind dat ik daar dan ook recht op heb.

    Nou begint het een principe kwestie te worden

  25. #1325
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou gewoon aangeven dat je hem (net als ik) op de 16de besteld heb. Wat overigens precies de datum was dat hij uberhaubt als pre-order leverbaar was. Dus veel eerder was niet eens mogelijk.

    Dus het zou kunnen zijn dat de actie niet doorgaat, maar niet zonder compensatie.
    Anders had je hem nooit maanden van te voren gepreorderd, immers die prijs was duurder dan hij nu als preorder staat. (Dat krijg je overigens terug als je daar melding van maakt, maar niet als je niks zegt)

    Ik weet overigens gewoon van niks, en niet anders dan dat het tijdens preorder er gewoon zwart op wit stond, dus ik ga er gewoon vanuit dat ik hem krijg!..., or else...
    Feit is dat je de datum van bestelling simpel terug kan halen op de FRS site bij mijn bestellingen. En je daarom weldegelijk snel genoeg was...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 53 van 139 EersteEerste ... 34349505152535455565763103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •