Pagina 36 van 139 EersteEerste ... 263233343536373839404686136 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hoe bedoel je dat precies Raymond?
    Bol annuleert regelmatig bestellingen die toen ik ze kocht leverbaar waren binnen 3-4 dagen.
    Wanneer ik zelf een bestelling annuleer (waarvan ik nota bene een week na deze gestelde 3-4 dagen een mail heb gekregen dat deze ongeveer een maand vertraagd is; hier ga ik niet op wachten) krijg ik deze na 6 weken ijskoud op de deurmat! dat vind ik geen stijl ook al kan ik het gratis terugsturen, mijn CC wordt intussen wel belast en dat kost me budget (ik hanteer een maximum per maand op de CC) voor die maand. Als ik erover mail krijg ik een snertantwoord terug dat ze er niets aan kunnen doen en bla bla. Ook bestellingen samenvoegen kunnen ze niet en als je bijv. 2x2 DVD's vlak achter elkaar besteld kun je mooi 2x 1,95 verzending betalen. Dat noem ik bureaucratie en onwelwillendheid. Ze kunnen zelf eenvoudig die order even aanpassen en desnoods opnieuw invoeren voor mij. Nu moet ik annuleren en opnieuw bestellen en zoals je hierboven kunt lezen, gaat dat annuleren niet zo eenvoudig bij bol.com en voor je het weet heb je alles dubbel in huis liggen en is het aan jezelf om je geld weer geretourneerd te krijgen

    Hopelijk is mijn 'rant" tegen bol zo wat duidelijker :P
    Toch bestel ik daar nog wel eens hoor, maar voorzichtigheid is zeker geboden.
    Laatst aangepast door Raymond Gelmers : 28-01-2009 om 00:28
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  2. #877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Ook bestellingen samenvoegen kunnen ze niet en als je bijv. 2x2 DVD's vlak achter elkaar besteld kun je mooi 2x 1,95 verzending betalen.
    Het is inderdaad duidelijker nu en ik ben het ook helemaal met je eens. Over die verzendkosten: gebruik de KRTNENQUETE code voor gratis verzending (onbeperkt te gebruiken, zolang deze geldig is).

  3. #878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het is inderdaad duidelijker nu en ik ben het ook helemaal met je eens. Over die verzendkosten: gebruik de KRTNENQUETE code voor gratis verzending (onbeperkt te gebruiken, zolang deze geldig is).
    Die heb ik de afgelopen 2 maanden echt al vaak gebruikt

  4. #879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Bol annuleert regelmatig bestellingen die toen ik ze kocht leverbaar waren binnen 3-4 dagen.
    Wanneer ik zelf een bestelling annuleer (waarvan ik nota bene een week na deze gestelde 3-4 dagen een mail heb gekregen dat deze ongeveer een maand vertraagd is; hier ga ik niet op wachten) krijg ik deze na 6 weken ijskoud op de deurmat!
    Dat heb ik ook gehad, maar dan bij de Wehkamp. Had ik Ratatouile besteld, bellen ze me op dat het bijna nog een maand kon duren en of ik het wilde annuleren. Ik stem ermee in, maand later valt die op de mat . Gelukkig had ik hem nog niet ergens anders gekocht.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Gelmers Bekijk bericht
    Ze kunnen zelf eenvoudig die order even aanpassen en desnoods opnieuw invoeren voor mij.
    Bol.com is een enorm bedrijf met duizenden(+) bestellingen per dag. Het is voor hen niet te doen om alle bestellingen te controleren of er bestellingen toevallig samengevoegd kunnen worden. Ik snap je wel, hoor, maar het is niet realistisch. De enige manier is dan inderdaad annuleren en opnieuw alles bestellen.


  6. #881

    Standaard

    Zullen we weer ontopic gaan en het houden bij FRS?

  7. #882

    Standaard

    Free Record Shop richt pijlen op gamers

    Free Record Shop verlegt zijn aandacht van de muziek- en filmliefhebber naar de gamer. Het detailhandelsbedrijf bouwt een groot aantal cd- en dvd-zaken om tot gameshops.

    Ook sluit het bedrijf van Hans van Breukhoven zijn distributiecentrum in Eindhoven. Daarbij gaan dertig banen verloren, zo liet hij donderdag weten.

    Volgens Breukhoven is de ingreep nodig door een dalende verkoop van cd's, een stabiliserende markt voor dvd's en een explosief groeiende verkoop van games. De activiteiten in Eindhoven worden ondergebracht op het hoofdkantoor in Capelle aan den IJssel.

    De winkelketen Van Leest, die vooral cd's en dvd's verkoopt, moet stevig inkrimpen. Een fors aantal winkels gaat verder onder de naam Game Mania, een van oorsprong Belgische winkelformule die in 2006 werd overgenomen. Ook een kleiner aantal Free Record Shops moet plaats maken voor Game Mania-filialen.

    Van Leest en Free Record Shop hebben volgens Breukhoven nagenoeg hetzelfde productaanbod. ,,In de huidige markt is het vrijwel onmogelijk twee landelijke ketens, vaak actief in dezelfde winkelstraat, rendabel te houden.''

    (ANP)

  8. #883

    Standaard

    Hier in Heerlen is sinds kort het filiaal van Van Leest van de een op de andere dag gesloten. Zaten in dezelfde straat als de FRS. Het aanbod van dvd's in de winkel van FRS is naar mijn mening al beduidend minder dan voorheen.

    Voor een groot en gevarieerd aanbod ben je in Heerlen dus aangewezen op de Mediamarkt, naast nog enkele duurdere zaken die ook dvd's verkopen (en nog filialen van Blokker, V&D etc).

    Ik had liever gezien dat ze hier het filiaal van FRS hadden gesloten en het filiaal van Van Leest hadden open gehouden (betere service, personeel, aanbod, etc.).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  9. #884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Hier in Heerlen is sinds kort het filiaal van Van Leest van de een op de andere dag gesloten. Zaten in dezelfde straat als de FRS. Het aanbod van dvd's in de winkel van FRS is naar mijn mening al beduidend minder dan voorheen.

    Voor een groot en gevarieerd aanbod ben je in Heerlen dus aangewezen op de Mediamarkt, naast nog enkele duurdere zaken die ook dvd's verkopen (en nog filialen van Blokker, V&D etc).

    Ik had liever gezien dat ze hier het filiaal van FRS hadden gesloten en het filiaal van Van Leest hadden open gehouden (betere service, personeel, aanbod, etc.).
    Ben ik het volledig mee eens. Ik winkel om dezelfde redenen 1000x liever bij Van Leest dan bij FRS. Vooral het aanbod van FRS wordt steeds minder, en qua service is het altijd maar matig geweest. Ik hoop dan ook dat m'n lokale vestiging van Van Leest nog gewoon in stand blijft.

  10. #885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ben ik het volledig mee eens. Ik winkel om dezelfde redenen 1000x liever bij Van Leest dan bij FRS. Vooral het aanbod van FRS wordt steeds minder, en qua service is het altijd maar matig geweest. Ik hoop dan ook dat m'n lokale vestiging van Van Leest nog gewoon in stand blijft.
    + 1

  11. #886

    Standaard

    Het zijn toch altijd dezelfde handelaars die problemen veroorzaken. Een goede 14 dagen geleden plaatste ik bij FRS een bestelling van films, een tiental dvd's. Bij alle dvd's stond een verwachte levertermijn van 3 tot 4 werkdagen. Nu, krijg ik inderdaad 3 dagen later een mailtje met 'Je bestelling is verzonden'. 3 van de 10 titels waren reeds op de post gegaan. Krijg ik na een paar dagen een pakket in de bus met een box van Laurel en Hardy dat ik totaal niet besteld had, en dat bedoeld was voor iemand uit Nederland (ik woon in België). Allemaal goed en wel, een foutje moet kunnen, dus ik mail naar FRS om dit te melden. Ondertussen zijn alle dvd's binnen, op die ene na, en na 3 mails nog steeds geen antwoord van hen. Ik zal dan nog eens moeten investeren in een buitenlands telefoontje ook...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #887

    Standaard

    Van leest is toch in de markt gezet zodat het winkelend publiek denkt dat er concurrentie is tussen FRS en Van leest? Terwijl beide winkels eigendom zijn van Breukhoven?

    Volgens mij heeft Van Breukhoven ruim 80 procent van de markt in handen als het om fysieke winkels gaat. Of heb ik het mis?

  13. #888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Het zijn toch altijd dezelfde handelaars die problemen veroorzaken. Een goede 14 dagen geleden plaatste ik bij FRS een bestelling van films, een tiental dvd's. Bij alle dvd's stond een verwachte levertermijn van 3 tot 4 werkdagen. Nu, krijg ik inderdaad 3 dagen later een mailtje met 'Je bestelling is verzonden'. 3 van de 10 titels waren reeds op de post gegaan. Krijg ik na een paar dagen een pakket in de bus met een box van Laurel en Hardy dat ik totaal niet besteld had, en dat bedoeld was voor iemand uit Nederland (ik woon in België). Allemaal goed en wel, een foutje moet kunnen, dus ik mail naar FRS om dit te melden. Ondertussen zijn alle dvd's binnen, op die ene na, en na 3 mails nog steeds geen antwoord van hen. Ik zal dan nog eens moeten investeren in een buitenlands telefoontje ook...
    wat je ook kan doen, is gewoon even een filiaal binnenstappen tijdens kantooruren en dan zullen ze wel even bellen naar het hoofdkantoor dienst bestellingen voor je, dan weet je onmiddelijk hoe ze het gaan regelen ... die contactservice via internet loopt idd soms heel traag
    zorg wel dat je je ordernummer bij hebt (begint met een 2-...)
    Laatst aangepast door herci : 11-03-2009 om 17:33

  14. #889

    Standaard

    Eerste bestelling gedaan via FRS, ben wel tevreden alleen vind ik het erg jammer dat de kartonnen sleeve van jungle book wat beschadigd is aan de randen.

  15. #890

    Standaard

    Ik heb maandag avond ( 23.00 ) een bestelling gedaan bij de FRS ( gotta love the 5 voor €10 aktie ).
    Vandaag heb ik alles binnen gekregen in perfecte staat ( gewoon in de seal ).
    Wat mij betreft dus super service.

  16. #891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Van leest is toch in de markt gezet zodat het winkelend publiek denkt dat er concurrentie is tussen FRS en Van leest? Terwijl beide winkels eigendom zijn van Breukhoven?

    Volgens mij heeft Van Breukhoven ruim 80 procent van de markt in handen als het om fysieke winkels gaat. Of heb ik het mis?
    Na maanden maar eens in Zutphen binnengestapt, geen een bd onder 29,95 :x en nog steeds dezelfde chagrijnige types.
    Dat was dus de laatste keer.

  17. #892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Na maanden maar eens in Zutphen binnengestapt, geen een bd onder 29,95 :x en nog steeds dezelfde chagrijnige types.
    Dat was dus de laatste keer.
    Juist het personeel in de Zutphense vestiging vind ik oké. Ben er altijd nog vriendelijk geholpen en daarnaast hadden ze vaak ook goede tips voor me. Het assortiment in de winkel zelf is echter om te janken. Veel van hetzelfde en juist de titel die je zoekt, is niet voorradig. Gelukkig kan het dan wel vaak besteld worden, maar dan struin ik nog wel even andere winkels of het internet af.

  18. #893

    Standaard

    "Maandag" besteld (02:00) ofzo, en vandaag ik huis, dus nog steeds niks te klagen over de verzendtijd.

    Maar ik heb laatst (begin februari) een dvd teruggestuurd omdat de verpakking al in stukjes uit de envelop kwam (Transformers S.E. Optimus Prime Pack). Afgelopen zaterdan (14e) kreeg ik een mail dat ze mijn retourzending hadden ontvangen. Maar voor de rest niks, niet of ik een vervangend exemplaar krijg of dat ik mijn geld terug krijg. Wat dat betreft waardeloze klantenservice.

  19. #894

    Standaard

    3 april heb ik dus eindelijk mijn geld terug gehad na nog wat e-mail verkeer, zou opzich wel een heel stuk sneller mogen.

    Maar vandaag is het weer raak, mijn bestelling ontvangen en wederom een beschadigde dvd. De hoes en dvd zien eruit als een gaar tweedehandsje terwijl ik er toch echt nieuwprijs voor heb moeten betalen, gaat dus mooi weer retour.

  20. #895

    Standaard

    Zodra ze geen geld hoeven te betalen zijn ze opeens wel snel, vandaag mijn vervangende dvd (gesealed en wel) al ontvangen!

  21. #896

    Standaard

    Ik koop nooit meer dvds bij de Free. Ze proppen alle dvds zoveel mogelijk bij elkaar. Alle hoezen en slipcases hebben deukjes en vouwetjes. Vind het echt een schande als ik er tien euro of meer voor moet betalen. Heb meerendeels al bij de MM gekocht want de Free heeft gewoon geen kijk op qualiteit. Jammer

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #897

    Standaard

    ow ja,ze geven ook nergens korting op als het de laaste titel is waarvan een grote sheur in zit tegenoverstelling van de V&D..cheap basterds

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik koop nooit meer dvds bij de Free. Ze proppen alle dvds zoveel mogelijk bij elkaar. Alle hoezen en slipcases hebben deukjes en vouwetjes. Vind het echt een schande als ik er tien euro of meer voor moet betalen. Heb meerendeels al bij de MM gekocht want de Free heeft gewoon geen kijk op qualiteit. Jammer
    Moet je een keer naar de FRS in Groningen (Herenstraat) gaan. Daar hebben ze alle titels in hardplastic hoezen zitten en gesealed. Dat is de enige FRS waar ik wel binnen wil lopen om iets te kopen


  24. #899

    Standaard

    vd week die hard bested via de site, je zou verwachten een gesealed exemplaar....

    Nee hoor dikke krassen op de verpakking en disc, die gaat dus retour.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  25. #900

    Standaard

    Heeft iemand al met de "betaal nu met je oude dvd's actie" iets gedaan?

    Ben benieuwd naar de prijzen die FRS je geeft.

Pagina 36 van 139 EersteEerste ... 263233343536373839404686136 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •