Pagina 34 van 139 EersteEerste ... 243031323334353637384484134 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #826

    Standaard

    Volgens mij was het meeste al 5 euro de afgelopen tijd. Niet veel bijzonders tussen verder ook.

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Volgens mij was het meeste al 5 euro de afgelopen tijd. Niet veel bijzonders tussen verder ook.
    In Nederland was het inderdaad al een tijdje 5 euro voor die films. Maar in België blijkbaar niet. Hij heeft het over de Belgische FRS


  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    In Nederland was het inderdaad al een tijdje 5 euro voor die films. Maar in België blijkbaar niet. Hij heeft het over de Belgische FRS
    Dat had ik weer eens gemist Dan houdt het helemaal op

  4. #829

    Standaard annulatie

    als je bij een annulering voor cadeaubon kiest krijg je dat geld op je account terug of krijg je echt een bon in de bus?

  5. #830

    Standaard

    Weet niet of dit juiste topic ervoor is maar goed. Mocht het niet zo zijn, alvast sorry :

    Ik zag die luxe Borsato Box staan bij Free Record Shop in Den Bosch voor maar 19,95. Zitten 5 Cds, Mp3 speler, een poster, en een schilderij in. Vind ik persoonlijk supermooie prijs voor dit alles.

    Heb over een tijdje een verjaardag van een vriend van me die grote Fan is van Marco, dus dan is dit zeker een aanwinst.

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Weet niet of dit juiste topic ervoor is maar goed. Mocht het niet zo zijn, alvast sorry :

    Ik zag die luxe Borsato Box staan bij Free Record Shop in Den Bosch voor maar 19,95. Zitten 5 Cds, Mp3 speler, een poster, en een schilderij in. Vind ik persoonlijk supermooie prijs voor dit alles.

    Heb over een tijdje een verjaardag van een vriend van me die grote Fan is van Marco, dus dan is dit zeker een aanwinst.
    Als er nou ook een dvd bij zat dan was hij hier beter op zijn plaats denk ik :razz:.
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  7. #832

    Standaard

    Vandaag wederom mogen ervaren hoe slecht de service (zover het service mag heten) bij de FRS is... Zelfs bijna ruzie gekregen met 2 medewerkers die mij er van betichte dat het aan mij lag.

    Missie: Festival Express (A-Film)

    1e ffiliaal: van Swindestraat (16:50)... helaas, net uitverkocht maar ik zie dat de Ferdinand Bol m heeft, kreeg netjes het telefoonnummer van mr. en ging bellend onderweg naar de Ferdinand Bol, er wordt opgenomen met de vraag of ik even wil wachten....

    20 mins later ben ik in de Ferdinand Bol (telefoon nog steeds in de wacht, inmiddels opgehangen omdat ik toch al in de straat was) zie ik in de winkel 2 ongeintresseerde medewerkers met z'n 2'en één klant helpen, telefoon lag idd. van de haak (Ik dus waarschijnlijk nog in de "wacht")... 1e mr. wist niet waar ik het over had.. wist zelfs niet wie Janis Joplin was om maar 'n willekeurige artiest te noemen, kon het ook niet opzoeken in het systeem. Maar vertelde mij; als ie niet daar (wijzend naar 'n rijtje dvd's) staat dan hebben we m niet. Ik dus zoekend 'n halve kast door gegaan om vervolgens weer naar de balie te gaan met de vraag of ze even in het systeem wouden kijken werd de andere jongen nogal boos omdat ie zei bezig te zijn met het invoeren van nieuwe titels, vervolgens ik dus nogal verbitterd de deur uit.

    Op naar de Kalverstraat (inmiddels 17:30), grote Free Record Shop veel kansen, wederom 'n ongeintresseerde medewerker, die naar de Playstation 3 unit stond te staren waar (bleek later de Manager) iemand 'n spelletje stond te spelen. Ik de volgende vraag hebben jullie Festival Express en zo ja waar, na het opzoeken in het systeem beweerde meneer dat ze er 2 op voorraad hadden en dat ie bij de F bij de Speelfilms (?) zou moeten staan, ik zoeken... zoeken... zoeken, 15 mins later komt de mederwerker naar mij toe met de mededeling dat de DVD's in het magazijn lagen maar hij het helaas niet kon pakken omdat het teveel moeite was. Maar vertelde hij mij, als je naar de Fame gaat dan heb je m zeker!

    Ik druip af en ga dus vervolgens dus naar de Fame (ook breukhoven dacht ik) vraag het daar maar direct aan de medewerker; onder de naam Festival Express stond er niets in het systeem en mr. kon ook niet op Artiest zoeken dus kon mij weinig vertellen, ik de hele docu/muziek/speelfilm kasten door, niets kunnen vinden, ondertussen even snel de Van Leest in ook zonder succes, maar mr. wist wel waar ik het over had en wist mij te vertellen dat hij deze voor het einde van de week weer in huis had.

    Vervolgens terug naar filiaal Kalverstraat (inmiddels 18:20), vraag aan de medewerker of de manager er was (die nog steeds 'n spelletje aan het spelen was) ja die was er dus.. bij de Playstation 3. Na een beetje moeilijk doen wou hij wel even voor mij kijken, maar niet te lang omdat het zoveel was en het normaal 20mins zou duren om het helemaal door te zoeken (had dus gewoon gekunt om 17:30)... nog geen minuut later komt de manager terug; nee kan m niet vinden en we gaan zo dicht dus of ik morgen maar even terug kon komen, Ik vervolgens de vraag, waarom laat u uw personeel dan niet zoeken (3 man stonden er en de winkel was zo goed als leeg zowel om 17:30 als 18:20) toen zei de manager dat het het niet aan mij was om dat te vragen en dat ik niet zo moeilijk moest doen en maar eerder had moeten komen en of ik wou vertrekken zodat hij de winkel dicht kon (die overigens officieel tot 18:30 open zou moeten zijn)... klantvriendelijkheid ho maar!

    Niet dus... geef daar geen cent meer aan uit... dan download ik nog liever 'n film dat dat ik Breukhoven holding geld schenk. Ben tevens ook benieuwd of bijv. in dit geval A-Film weet dat hun film bijv. al sinds deze uit is in het magazijn ligt maar niet wordt verkocht omdat simpelweg het management rot is bij deze holding.
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 06-10-2008 om 19:58
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #833

    Standaard

    Inderdaad niet nogal klantvriendelijk. Gelukkig hier in Rotterdam geen last van gehad en vind vooral het personeel bij Van Leest altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Heb vaak genoeg nog een tijdje lopen praten met een paar medewerkers.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #834

    Standaard

    Erg frustrerend inderdaad, al moet ik wel bekennen dat ik denk dat het komt doordat je toch in Amsterdam aan het zoeken gaat (uiteraard je woont er). Hier in Oss zijn ze altijd klantvriendelijk, geinteresseerd en behulpzaam. Tevens hebben ze gewoon kennis van zaken. Verschillen tussen filialen bestaan er dus wel, voor jou Tim helaas in negatieve zin.

  10. #835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Vandaag wederom mogen ervaren hoe slecht de service (zover het service mag heten) bij de FRS is... Zelfs bijna ruzie gekregen met 2 medewerkers die mij er van betichte dat het aan mij lag.

    Missie: Festival Express (A-Film)

    1e ffiliaal: van Swindestraat (16:50)... helaas, net uitverkocht maar ik zie dat de Ferdinand Bol m heeft, kreeg netjes het telefoonnummer van mr. en ging bellend onderweg naar de Ferdinand Bol, er wordt opgenomen met de vraag of ik even wil wachten....

    20 mins later ben ik in de Ferdinand Bol (telefoon nog steeds in de wacht, inmiddels opgehangen omdat ik toch al in de straat was) zie ik in de winkel 2 ongeintresseerde medewerkers met z'n 2'en één klant helpen, telefoon lag idd. van de haak (Ik dus waarschijnlijk nog in de "wacht")... 1e mr. wist niet waar ik het over had.. wist zelfs niet wie Janis Joplin was om maar 'n willekeurige artiest te noemen, kon het ook niet opzoeken in het systeem. Maar vertelde mij; als ie niet daar (wijzend naar 'n rijtje dvd's) staat dan hebben we m niet. Ik dus zoekend 'n halve kast door gegaan om vervolgens weer naar de balie te gaan met de vraag of ze even in het systeem wouden kijken werd de andere jongen nogal boos omdat ie zei bezig te zijn met het invoeren van nieuwe titels, vervolgens ik dus nogal verbitterd de deur uit.

    Op naar de Kalverstraat (inmiddels 17:30), grote Free Record Shop veel kansen, wederom 'n ongeintresseerde medewerker, die naar de Playstation 3 unit stond te staren waar (bleek later de Manager) iemand 'n spelletje stond te spelen. Ik de volgende vraag hebben jullie Festival Express en zo ja waar, na het opzoeken in het systeem beweerde meneer dat ze er 2 op voorraad hadden en dat ie bij de F bij de Speelfilms (?) zou moeten staan, ik zoeken... zoeken... zoeken, 15 mins later komt de mederwerker naar mij toe met de mededeling dat de DVD's in het magazijn lagen maar hij het helaas niet kon pakken omdat het teveel moeite was. Maar vertelde hij mij, als je naar de Fame gaat dan heb je m zeker!

    Ik druip af en ga dus vervolgens dus naar de Fame (ook breukhoven dacht ik) vraag het daar maar direct aan de medewerker; onder de naam Festival Express stond er niets in het systeem en mr. kon ook niet op Artiest zoeken dus kon mij weinig vertellen, ik de hele docu/muziek/speelfilm kasten door, niets kunnen vinden, ondertussen even snel de Van Leest in ook zonder succes, maar mr. wist wel waar ik het over had en wist mij te vertellen dat hij deze voor het einde van de week weer in huis had.

    Vervolgens terug naar filiaal Kalverstraat (inmiddels 18:20), vraag aan de medewerker of de manager er was (die nog steeds 'n spelletje aan het spelen was) ja die was er dus.. bij de Playstation 3. Na een beetje moeilijk doen wou hij wel even voor mij kijken, maar niet te lang omdat het zoveel was en het normaal 20mins zou duren om het helemaal door te zoeken (had dus gewoon gekunt om 17:30)... nog geen minuut later komt de manager terug; nee kan m niet vinden en we gaan zo dicht dus of ik morgen maar even terug kon komen, Ik vervolgens de vraag, waarom laat u uw personeel dan niet zoeken (3 man stonden er en de winkel was zo goed als leeg zowel om 17:30 als 18:20) toen zei de manager dat het het niet aan mij was om dat te vragen en dat ik niet zo moeilijk moest doen en maar eerder had moeten komen en of ik wou vertrekken zodat hij de winkel dicht kon (die overigens officieel tot 18:30 open zou moeten zijn)... klantvriendelijkheid ho maar!

    Niet dus... geef daar geen cent meer aan uit... dan download ik nog liever 'n film dat dat ik Breukhoven holding geld schenk. Ben tevens ook benieuwd of bijv. in dit geval A-Film weet dat hun film bijv. al sinds deze uit is in het magazijn ligt maar niet wordt verkocht omdat simpelweg het management rot is bij deze holding.
    vindt je het gek, je hebt het wel over Amsterdam denk dat die 5-2 () ook wel mee zal spelen; hier nooit problemen met FRS of Van Leest
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Inderdaad niet nogal klantvriendelijk. Gelukkig hier in Rotterdam geen last van gehad en vind vooral het personeel bij Van Leest altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Heb vaak genoeg nog een tijdje lopen praten met een paar medewerkers.
    Ik heb dezelfde ervaring in Rotterdam. Zelden tot nooit een onklantvriendelijke houding meegemaakt. De zeldzame keer dat ik eens in de hoofdstad ben, valt me wel op dat ik in vrijwel élke winkel als een last wordt behandeld i.p.v. een klant. Misschien meer een typisch Amsterdams fenomeen ?
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Vandaag wederom mogen ervaren hoe slecht de service (zover het service mag heten) bij de FRS is... Zelfs bijna ruzie gekregen met 2 medewerkers die mij er van betichte dat het aan mij lag.

    Missie: Festival Express (A-Film)

    1e ffiliaal: van Swindestraat (16:50)... helaas, net uitverkocht maar ik zie dat de Ferdinand Bol m heeft, kreeg netjes het telefoonnummer van mr. en ging bellend onderweg naar de Ferdinand Bol, er wordt opgenomen met de vraag of ik even wil wachten....

    20 mins later ben ik in de Ferdinand Bol (telefoon nog steeds in de wacht, inmiddels opgehangen omdat ik toch al in de straat was) zie ik in de winkel 2 ongeintresseerde medewerkers met z'n 2'en één klant helpen, telefoon lag idd. van de haak (Ik dus waarschijnlijk nog in de "wacht")... 1e mr. wist niet waar ik het over had.. wist zelfs niet wie Janis Joplin was om maar 'n willekeurige artiest te noemen, kon het ook niet opzoeken in het systeem. Maar vertelde mij; als ie niet daar (wijzend naar 'n rijtje dvd's) staat dan hebben we m niet. Ik dus zoekend 'n halve kast door gegaan om vervolgens weer naar de balie te gaan met de vraag of ze even in het systeem wouden kijken werd de andere jongen nogal boos omdat ie zei bezig te zijn met het invoeren van nieuwe titels, vervolgens ik dus nogal verbitterd de deur uit.

    Op naar de Kalverstraat (inmiddels 17:30), grote Free Record Shop veel kansen, wederom 'n ongeintresseerde medewerker, die naar de Playstation 3 unit stond te staren waar (bleek later de Manager) iemand 'n spelletje stond te spelen. Ik de volgende vraag hebben jullie Festival Express en zo ja waar, na het opzoeken in het systeem beweerde meneer dat ze er 2 op voorraad hadden en dat ie bij de F bij de Speelfilms (?) zou moeten staan, ik zoeken... zoeken... zoeken, 15 mins later komt de mederwerker naar mij toe met de mededeling dat de DVD's in het magazijn lagen maar hij het helaas niet kon pakken omdat het teveel moeite was. Maar vertelde hij mij, als je naar de Fame gaat dan heb je m zeker!

    Ik druip af en ga dus vervolgens dus naar de Fame (ook breukhoven dacht ik) vraag het daar maar direct aan de medewerker; onder de naam Festival Express stond er niets in het systeem en mr. kon ook niet op Artiest zoeken dus kon mij weinig vertellen, ik de hele docu/muziek/speelfilm kasten door, niets kunnen vinden, ondertussen even snel de Van Leest in ook zonder succes, maar mr. wist wel waar ik het over had en wist mij te vertellen dat hij deze voor het einde van de week weer in huis had.

    Vervolgens terug naar filiaal Kalverstraat (inmiddels 18:20), vraag aan de medewerker of de manager er was (die nog steeds 'n spelletje aan het spelen was) ja die was er dus.. bij de Playstation 3. Na een beetje moeilijk doen wou hij wel even voor mij kijken, maar niet te lang omdat het zoveel was en het normaal 20mins zou duren om het helemaal door te zoeken (had dus gewoon gekunt om 17:30)... nog geen minuut later komt de manager terug; nee kan m niet vinden en we gaan zo dicht dus of ik morgen maar even terug kon komen, Ik vervolgens de vraag, waarom laat u uw personeel dan niet zoeken (3 man stonden er en de winkel was zo goed als leeg zowel om 17:30 als 18:20) toen zei de manager dat het het niet aan mij was om dat te vragen en dat ik niet zo moeilijk moest doen en maar eerder had moeten komen en of ik wou vertrekken zodat hij de winkel dicht kon (die overigens officieel tot 18:30 open zou moeten zijn)... klantvriendelijkheid ho maar!

    Niet dus... geef daar geen cent meer aan uit... dan download ik nog liever 'n film dat dat ik Breukhoven holding geld schenk. Ben tevens ook benieuwd of bijv. in dit geval A-Film weet dat hun film bijv. al sinds deze uit is in het magazijn ligt maar niet wordt verkocht omdat simpelweg het management rot is bij deze holding.
    Moet zeggen dat ik dit echt te schandalig vind voor woorden. Zulke medewerkers moeten linea recta naar een opleiding waar ze leren dat de klant degene is die hun salaris betaald.
    Hier in ede zijn ze wel behulpzaam bij de FRS, ze hebben niet veel verstand van film maar ze doen nog wel hun best. Persoonlijk kies ik in Ede voor de mediamarkt, daar hebben ze iemand werken die tenminste weet waar die het over heeft qua films en series

  13. #838

    Standaard

    FRS is bij mij om de hoek en weet ze precies goed welke film die ik wil hebben en ze zorgen altijd voor dat ie klaarligt voordat ik ze ophaalt.Dat is pas klantvriendelijk maar ja in Amsterdam zitten FRS vol met sukkels die niet willen snappen he!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  14. #839

    Standaard

    Zulk personeel moet je niet op cursus sturen, die moet je wat mij betreft meteen de laan uitsturen...

    Ik vind dat je nog netjes bent gebleven... Wellicht kun jer nog - een beetje - werk vandaan door hier je beklag te doen:

    http://www.trosradar.nl/index.php?id=dedouche

  15. #840

    Standaard

    Ja als ik werkgever van FRS zou zijn zouden die medewerkers allang door mij zijn uitgeschopt!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  16. #841

    Standaard

    Zal per filiaal verschillen. Hier in Heerlen ga ik (als ik tussen beiden de keus heb) liever naar Van Leest (ook Breukhoven) dan naar de Free Record Shop.

    Maar tegenwoordig koop ik meer online, als ik in de stad koop dan geef ik meestal de voorkeur aan de Media Markt.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  17. #842

    Standaard Frs

    Vrijdag een bd gekocht bij FRS in Zutphen, wat een bende daar zeg!
    Superchagrijnig personeel dat de transactie zonder één woord te zeggen afwikkelde hoewel ik toch vriendelijk "Hallo! Alstublieft..." zei, keek me na 't afrekenen alleen maar vuil aan omdat ik durfde vragen naar een andere bd.
    Een andere medewerker die temidden van de puinhoop achter de counter een berg omgooide keihard GVD maar dan voluit schreeuwde!
    Mooi dat anderen goeie ervaringen hebben maar in hun winkel kom ik niet meer.
    Dan maar een eurootje extra via de website, dat loopt prima.

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Vrijdag een bd gekocht bij FRS in Zutphen, wat een bende daar zeg!
    Superchagrijnig personeel dat de transactie zonder één woord te zeggen afwikkelde hoewel ik toch vriendelijk "Hallo! Alstublieft..." zei, keek me na 't afrekenen alleen maar vuil aan omdat ik durfde vragen naar een andere bd.
    Een andere medewerker die temidden van de puinhoop achter de counter een berg omgooide keihard GVD maar dan voluit schreeuwde!
    Mooi dat anderen goeie ervaringen hebben maar in hun winkel kom ik niet meer.
    Dan maar een eurootje extra via de website, dat loopt prima.
    klinkt bekend ja
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Vrijdag een bd gekocht bij FRS in Zutphen, wat een bende daar zeg!
    Superchagrijnig personeel dat de transactie zonder één woord te zeggen afwikkelde hoewel ik toch vriendelijk "Hallo! Alstublieft..." zei, keek me na 't afrekenen alleen maar vuil aan omdat ik durfde vragen naar een andere bd.
    Een andere medewerker die temidden van de puinhoop achter de counter een berg omgooide keihard GVD maar dan voluit schreeuwde!
    Mooi dat anderen goeie ervaringen hebben maar in hun winkel kom ik niet meer.
    Dan maar een eurootje extra via de website, dat loopt prima.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    klinkt bekend ja
    Klantonvriendelijkheid in Nederlandse winkels is een typisch Nederlandse ziekte. Uit empirisch onderzoek is gebleken dat Nederland qua klantvriendelijkheid heel slecht scoort in vergelijking met andere landen. Dat moet je hier in Amerika als winkelmedewerker dus echt niet flikken, want dan wordt je gewoon zonder pardon eruit gedonderd. Als ik bijvoorbeeld bij Best Buy binnenloop staat er altijd een vriendelijke medewerker bij de entree achter een balie die je toespreekt met 'How are you doing?' of iets dergelijks. En bij verlaten van de winkel wordt er ook altijd 'Thank you' of 'Have a nice day' gezegd, ook al heb je niets gekocht.

    Ik doe meneer Breukhoven deze suggestie: neem forumleden van DVD.nl in dienst. Dan zal de sfeer en klantvriendelijkheid in zijn winkels stukken beter worden.
    Laatst aangepast door Sandor Weltje : 12-11-2008 om 00:32

  20. #845

    Standaard

    Het is misschien erg of topic, maar Laatst had ik van mijn moeder een anime tijdschrift uit duitsland kado gekregen.
    Helaas had ik die al.
    We zijn toen naar de winkel gegaan waar we het eerste exemplaar gekocht hadden.
    Ze waren zeer verbaasd dat ze dit tijdschrift hadden, maar ik mocht het dubbele exemplaar ruilen voor een van de nieuwe maand.
    Vond ik zeer sympathiek. Er werd ook helemaal niet moeilijk over gedaan
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sandor Weltje Bekijk bericht
    Ik doe meneer Breukhoven deze suggestie: neem forumleden van DVD.nl in dienst. Dan zal de sfeer en klantvriendelijkheid in zijn winkels stukken beter worden.
    Ga je gang! http://www.freerecordshop.nl/vacatures

  22. #847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sandor Weltje Bekijk bericht
    Klantonvriendelijkheid in Nederlandse winkels is een typisch Nederlandse ziekte. Uit empirisch onderzoek is gebleken dat Nederland qua klantvriendelijkheid heel slecht scoort in vergelijking met andere landen. Dat moet je hier in Amerika als winkelmedewerker dus echt niet flikken, want dan wordt je gewoon zonder pardon eruit gedonderd. Als ik bijvoorbeeld bij Best Buy binnenloop staat er altijd een vriendelijke medewerker bij de entree achter een balie die je toespreekt met 'How are you doing?' of iets dergelijks. En bij verlaten van de winkel wordt er ook altijd 'Thank you' of 'Have a nice day' gezegd, ook al heb je niets gekocht.

    Ik doe meneer Breukhoven deze suggestie: neem forumleden van DVD.nl in dienst. Dan zal de sfeer en klantvriendelijkheid in zijn winkels stukken beter worden.
    Omtrent service in amerika heb je helemaal gelijk ! Echter word ik er na een tijdje helemaal gek van die geplastificeerde,onechte,too much, enthousiaste,vriendelijke en geforceerd gedrag.

    Het mag van mij wel wat minder GREAT,FANTASTIC zijn.

    Bij iedere keten in nederland heb je je GOODS and BADS.

  23. #848

    Standaard Re:

    Vandaag heb ik een dvd gekocht bij FRS en tot mijn verbazing werd de pinbetaling afgerond (i.p.v. € 13,99 € 14,00). Dat blijken ze nu volgens de medewerkster te doen. Over 1 cent ga ik verder niet klagen, maar als je er constant koopt tikt het lekker aan. En nergens zag ik een bord over deze maatregel.

  24. #849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Bij iedere keten in nederland heb je je GOODS and BADS.
    Mag jij mij vertellen wat de goods zijn van de FRS?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #850

    Standaard

    gratis platen

Pagina 34 van 139 EersteEerste ... 243031323334353637384484134 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •