Pagina 30 van 139 EersteEerste ... 202627282930313233344080130 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #726

    Standaard

    Maar als je eerst die acceptgiro krijg, moet je het dan ook eerst betalen voordat je je spullen krijg? Ik neem aan van niet, maar je weet het nooit.

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz
    Maar als je eerst die acceptgiro krijg, moet je het dan ook eerst betalen voordat je je spullen krijg? Ik neem aan van niet, maar je weet het nooit.
    Nee, dat hoeft niet. Maar ik zou ze wel tijdig betalen, ze zijn echt supersnel met incasso's en ze verhogen snel het bedrag met aanmaningskosten. En dan kost je King Kong die je hebt gekocht (na 3 weken vakantie) bijna opeens 50,- euro

  3. #728

    Standaard

    Oplossing: Bestel er gewoon niet meer, ga naar bol.com

    Top service, snelle levertijd, klantvriendelijk.

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Oplossing: Bestel er gewoon niet meer, ga naar bol.com

    Top service, snelle levertijd, klantvriendelijk.
    Behalve als je Un Long Dimanche de Fiançailles probeert te bestellen, dan doen ze er alles aan om je kwijt te raken als klant.

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Urnie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Oplossing: Bestel er gewoon niet meer, ga naar bol.com

    Top service, snelle levertijd, klantvriendelijk.
    Behalve als je Un Long Dimanche de Fiançailles probeert te bestellen, dan doen ze er alles aan om je kwijt te raken als klant.
    En gelijk hebben ze, met zo'n titel...

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Urnie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Oplossing: Bestel er gewoon niet meer, ga naar bol.com

    Top service, snelle levertijd, klantvriendelijk.
    Behalve als je Un Long Dimanche de Fiançailles probeert te bestellen, dan doen ze er alles aan om je kwijt te raken als klant.
    En gelijk hebben ze, met zo'n titel...
    ? Un Long Dimanche... is een zeer goede film hoor, JezefusGladiolus.

  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door astramen
    Gisteren een bestelling gedaan bijFRS met overboeking. heb alles netjes overgeschreven maar op het scherm de 'ga door ' vergeten aanklikken waardoor mijn order niet bij my account te vinden is. Hopelijk geen problemen hierdoor....
    Heb via de mail de vraag gesteld aan FRS. Al direct een antwoord gekregen, blijkbaar geen probleem. So far so good...

  8. #733

    Standaard

    Helaas heb ik zelf ook niet echt geweldige ervaringen met FRS.
    Nadat ik 4 DVD's besteld had kreeg ik na twee dagen 2/4 DVD's thuisbezorgd. Als betalingsmethode had ik gekozen voor Acceptgiro. Deze kreeg ik meegeleverd met de eerste twee DVD's.

    Een aantal dagen later had ik nog steeds de ontbrekende DVD's niet ontvangen. Wel kreeg ik een mailtje waarin mij verteld werd dat ik 7,50 extra moest betalen vanwege het feit dat ik nog steeds de acceptgiro niet voldaan had.

    Uiteraard heb ik meteen de FRS gebeld en mijn situatie voorgelegd. Zij zouden de extra administratieve kosten van 7,50 teniet doen als ik diezelfde dag het factuur zou betalen. Ook al had ik mijn complete bestelling nieteens ontvangen.

    Met tegenzin heb ik toch het factuur betaald en mijzelf voorgenomen NOOIT meer wat te kopen bij FRS (althans .. via de website). Ik vind de betalingstermijn van Bol.com vele malen klantvriendelijker.

    Wel heb ik mijn gehele bestelling ontvangen binnen 10 werkdagen

    Deze ervaringen stammen uit 2004.

  9. #734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door astramen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door astramen
    Gisteren een bestelling gedaan bijFRS met overboeking. heb alles netjes overgeschreven maar op het scherm de 'ga door ' vergeten aanklikken waardoor mijn order niet bij my account te vinden is. Hopelijk geen problemen hierdoor....
    Heb via de mail de vraag gesteld aan FRS. Al direct een antwoord gekregen, blijkbaar geen probleem. So far so good...
    Als er met grote letters 'automatisch gegenereerde mail' onderstaat, ben je nog geen steek verder. Is nl. een standaardmail die automatisch wordt verstuurd nadat jouw mail op hun mailservers verschijnt, maar biedt geen enkele garantie dat ze ook echt aandacht gaan besteden aan jouw vragen of opmerkingen, eigenlijk nietszeggend dus.

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Oplossing: Bestel er gewoon niet meer, ga naar bol.com

    Top service, snelle levertijd, klantvriendelijk.
    Klopt, totdat je een verkeerd artikel krijgt toegestuurd, dan kom je namelijk gelijk terecht in paarse krokodillenland en is het gedaan met de topservice, snelle afhandeling en klantvriendelijk.

  11. #736

    Standaard

    Donderdag zouden mn dvd's verstuurd zijn, vandaag nog niet binnen. Toch maar een mailtje gestuurd, duurt ook weer max(dus) 3 dagen, dit was dus ook gelijk de laatste keer.

    Edit: Net bericht terug gekregen.

    Beste Wesley,



    Helaas is je bestelling door een logistiek probleem nooit daadwerkelijk verstuurd.

    We zullen je bestelling opnieuw gaan verzenden en uiteraard krijg je weer per email bericht op de dag dat je bestelling is verzonden.



    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Free Record Shop



  12. #737

    Standaard

    (ik kon wel editten, maar op deze manier trek ik meer aandacht)

    Ik dus dus bij FRS besteld, mja duurde allemaal wat lang, heb ik ook over gemaild, en het bleek dat het helemaal nooit verzonden was en dat het nog een keer verzonden werd.

    Dus ik zo terug mailen dat ik geen zin meer had om te wachten enzo, en dat ik mn bestelling wilde annuleren. Krijg ik zo'n mailtje van dat dat niet meer mogelijk was, omdat ze het alweer hadden verzonden, en dat ik het kon terug sturen en mn acceptgiro ongeld zou worden gemaakt.

    Maar, ik heb nog helemaal niks betaald, en vandaag is zeg maar mn ''deadline'' van een week. Wat moet ik nou doen, betalen, het pakje terug sturen en mn geld terug krijgen.

    Of niet betalen, pakje krijgen, en terug sturen?

  13. #738

    Standaard

    Of toch gewoon je pakje houden en betalen
    Het heeft langer geduurd, maar terugsturen en dan weer ergens anders bestellen zal zeker langer duren!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #739

    Standaard

    Oei, heb 2 dagen terug voor het eerst een bestelling gedaan op de site van FRS. Echter, na de niet al te positieve ervaring gelezen te hebben op de vorige pagina houd ik mijn hart vast.

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anwar Potter
    Oei, heb 2 dagen terug voor het eerst een bestelling gedaan op de site van FRS. Echter, na de niet al te positieve ervaring gelezen te hebben op de vorige pagina houd ik mijn hart vast.
    Ik mag aannemen dat het ook weleens goed gaat natuurlijk
    Maar zodra je te maken hebt met "geen voorraad" of "deellevering" beginnen vaak de moeilijkheden.

  16. #741

    Standaard

    ik heb al paar keer bij FRS besteld,

    echter nog nooit problemen mee gehad!!!

  17. #742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anwar Potter
    Oei, heb 2 dagen terug voor het eerst een bestelling gedaan op de site van FRS. Echter, na de niet al te positieve ervaring gelezen te hebben op de vorige pagina houd ik mijn hart vast.
    Zoals je op de vorige pagina kunt lezen had ik ook wat problemen met freerecordshop (ik bestel er ook niet meer). Maar de andere keren is het gewoon goed gegaan. En volgens mij heb je bij alle internetwinkels kans dat een keer helemaal fout gaat.

  18. #743

    Standaard

    Ik moet mijn aankopen eens wat beter bijhouden. Kreeg zojuist telefoon dat mijn bestelling van Thelma & Louise binnen was. Vreemd, die had ik toch niet besteld...

    Jawel hoor: 05-01-2006!!! En betaald dus ook al. Omdat toen een deel van de bestelling wel binnen was, heb ik er nooit meer aan gedacht. Was dus echt de laatste keer, ze hebben het voor mij verpest met vooraf betalen. Dat wil ik best doen, maar daar staat ook levering tegenover!


  19. #744

    Standaard

    Ik vindt de FRS zowieso duur met verzendkosten dus ik bestel er dan ook niet meer.

    Laatst wou ik 4 asian movies bestellen (met de aktie 2de halve prijs)
    Ik was nou nog steeds duurder uit als bv bij dvd outlet omdat de verzendkosten er nog eens bij kwamen. bij outlet zijn die gratis (bij 3 of meer)
    I always tell the truth. Even when I lie.

  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Ik vindt de FRS zowieso duur met verzendkosten dus ik bestel er dan ook niet meer.
    In de winkel laten bezorgen of via Mobile2Pay is beide gratis voor zover ik weet. Het eerste is vooral handig bij moeilijk leverbare titels.
    Mobile2Pay duurt soms wat erg lang in verwerking (handmatige controle van het ontvangen geld gaat nog sneller ) doordat ze als een soort tussenpersoon werken.

    Maar voor mij alleen FRS (en vLeest) als ze écht goedkoper zijn en interessant.

  21. #746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Ik vindt de FRS zowieso duur met verzendkosten dus ik bestel er dan ook niet meer.
    In de winkel laten bezorgen of via Mobile2Pay is beide gratis voor zover ik weet. Het eerste is vooral handig bij moeilijk leverbare titels.
    Mobile2Pay duurt soms wat erg lang in verwerking (handmatige controle van het ontvangen geld gaat nog sneller ) doordat ze als een soort tussenpersoon werken.

    Maar voor mij alleen FRS (en vLeest) als ze écht goedkoper zijn en interessant.
    Had er even geen erg in dat je ze in de winkel kan laten bezorgen
    Komt omdat ik er een slechte ervaring mee had.
    (het duurde intzettend lang voordat ik ze af kon gaan halen, terwijl het toch vrij makkelijk leverbare titels waren)

    En eerlijk gezegd ben ik niet bekend met Mobile2Pay
    I always tell the truth. Even when I lie.

  22. #747

    Standaard

    Ter info :
    Is het iemand al eens opgevallen dat er een prijsverschil zit tussen freerecordshop.com en freerecordshop.nl?
    Voorbeeld: Star Wars: Clone Wars op .com (9,99) en op .nl (14,99)

    Na via de site hierover te hebben geinformeerd, kreeg ik als antwoord:
    "Het kan inderdaad zo zijn dat er verschillen zijn op onze sites.
    Je kunt hem uiteraard wel bestellen via www.freerecordshop.com"
    Het enige nadeel is dat je bij .com niet kan laten bezorgen bij een filiaal en je zodoende dus altijd verzendkosten moet betalen...
    Maar .com heeft weer een extra actie bij deze titel: 3 voor 25

  23. #748

    Standaard

    Ik heb gisteren 2 dvd's binnen gehad maar nog geen acceptgiro, ik las op de site dat je binnen 7 dagen moet betalen, maar geldt dit als je pakjes binnen zijn of de acceptgiro?

    Hij wordt zeker apart verzonden? Ik weet dit nl niet meer, heb al zolang niet meer bij de FRS besteld.

  24. #749

    Standaard

    Ik bestelde vrijdagavond om 19:00 wat DVD's bij FRS.nl op zaterdagmiddag stuur ik hen een mail om de bestelling te annuleren en ik plaats een nieuwe bestelling.

    Krijg ik vandaag de volgende mail:

    Beste,

    Het is helaas niet mogelijk je bestelling te verwijderen, omdat hij al te ver in behandeling is genomen.

    Je kunt hem eventueel wel retour sturen aan:

    Free Record Shop
    t.a.v. afdeling Internet
    Postbus 155
    2900 AD Capelle a/d IJssel

    Zou je zo vriendelijk willen zijn om een briefje met je naam, ordernummer en rekeningnummer in het retourpakketje te doen?

    Zodra je pakketje hier binnen is zullen we je betaling zo spoedig mogelijk op je rekening terugstorten.
    Met vriendelijke groet,

    Free Record Shop



    Hoe kan dat nou, werken ze daar vrijdagnacht dan ofzo. De bestelling stond nog niet eens op "in behandeling", dat was pas NA ik deze mail ontvangen heb. Tjonge jonge, mag ik een pakket van 10 dvd's gaan terugsturen naar Nederland vanuit België.

  25. #750

    Standaard

    Hm raar, dat heb ik nog nooit gehad. Gelukkig bestel ik zowat nooit meer bij FRS. Het irriteerde me gewoon dat de DVD's die ik binnenkreeg weer vol krassen zaten of de hoes beschadigd was, wordt er nu gelijk al weer pissig van als ik eraan terugdenk

Pagina 30 van 139 EersteEerste ... 202627282930313233344080130 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •