Pagina 3 van 139 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Waar blijft die MM Eindhoven nou eens ? Want het geld groeit me niet op de rug
    Eind dit jaar Piaza
    StarTrader

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Eind dit jaar Piaza
    Tegen die tijd ben ik al arm
    Nee, zo mag ik het zien
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Eind dit jaar Piaza
    Eind van dit jaar al??? Ik dacht toch echt dat de bouw van het Piazza pas in 2004 af zou zijn, en de winkels er zich dan pas konden gaan vestigen.

    Als ze nou ook nog even zorgen voor meer parkeergelegenheid op zaterdag (is de enige dag dat ik naar de stad kan ivm werk) ben ik helemaal happy. Wat een ellende is dat op zaterdagmiddag, zeg!
    Arrivederci

  4. #54

    Standaard

    Dit jaar moeten er in Nederland een kleine 16 MM's bijkomen. Of het allemaal gaat lukken...
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  5. #55
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karim
    Dit jaar moeten er in Nederland een kleine 16 MM's bijkomen. Of het allemaal gaat lukken...
    Ik weet nog wel een plaats waar ze er nog eentje kwijt kunnen hoor
    Dordrecht is de naam

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Ik weet nog wel een plaats waar ze er nog eentje kwijt kunnen hoor
    Dordrecht is de naam

    Alkmaar?????

  7. #57
    KAY
    Guest

    Standaard

    Doe er ook maar eentje in Venlo!

  8. #58

    Standaard

    Waarom niet eentje in Zeeland? Wij hebben er volgens mij geen een in de buurt zitten.
    Doe maar Vlissingen (kunnen we Middelburg weer lekker aftroeven )

  9. #59

    Standaard

    Ik kan het verkeert hebben hoor, maar volgens mij gaat deze tread over de FRS en niet over de MM.

  10. #60

    Standaard

    Niet iedereen kan natuurlijk lezen he hahahha

  11. #61
    Paul IJsendijk
    Guest

    Standaard free record shop

    Beste Paul,

    Naar aanleiding van je bestelling op onze site, waarbij je ervoor hebt gekozen het produkt in de winkel af te halen, hebben wij een teleurstellende mededeling. Het door jou bestelde produkt is helaas niet langer leverbaar en bleek ten onrechte nog te koop te staan op onze site. The Sweetest Thing (import versie)
    Deze wijziging is overigens direct doorgevoerd op de site om een Soortgelijk probleem in de toekomst te voorkomen.
    bla bla bla bla ..........

    Dit is dus de 2e keer

    Dit is dus 100% score 2 keer iets bestellen 2 keer is volgens de site het artikel leverbaar en 2 keer toch weer niet leverbaar. Erg knap!

    en ze hebben het nu wel aangepast maar weer achteraf
    ik heb ook weer een email naar de frs gestuurd

    voor de 1e keer kijk aan het begin van deze thread!!

    P. IJsendijk

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof
    Hoeveel mensen zijn er nou werkelijk ontvreden over FRS service, kwaliteit & prijs.? (...)
    3 DVD's online besteld bij de FRS, 2 suc6vol opgehaald, maar van 1tje nx gehoord. Totdat deze jongen zelf ging informeren natuurlijk -> langere levertijd wegens niet in voorraad, dus maar hopen dat ie nog komt

  13. #63

    Standaard Re: free record shop

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul IJsendijk
    Beste Paul,

    Naar aanleiding van je bestelling op onze site, waarbij je ervoor hebt gekozen het produkt in de winkel af te halen, hebben wij een teleurstellende mededeling. Het door jou bestelde produkt is helaas niet langer leverbaar en bleek ten onrechte nog te koop te staan op onze site. The Sweetest Thing (import versie)
    Deze wijziging is overigens direct doorgevoerd op de site om een Soortgelijk probleem in de toekomst te voorkomen.
    bla bla bla bla ..........

    Dit is dus de 2e keer

    Dit is dus 100% score 2 keer iets bestellen 2 keer is volgens de site het artikel leverbaar en 2 keer toch weer niet leverbaar. Erg knap!

    en ze hebben het nu wel aangepast maar weer achteraf
    ik heb ook weer een email naar de frs gestuurd

    voor de 1e keer kijk aan het begin van deze thread!!

    P. IJsendijk
    Maar heb je nu de Sweetest Thing? Ik had ook de import versie besteld. Toen ik hem wilde ophalen in een filiaal, bleek het nog niet binnen te zijn. 2 Dagen later heb ik gebeld naar de betreffende filiaal en toen bleken ze MIBII te hebben ontvangen. De verkoopster heeft toen naar de hoofkantoor gebeld en ik heb toen de NLuitgave gekregen voor dezelfde prijs. Is allemaal heel netjes geregeld (en de verkoopster was een heel aardige meid)
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  14. #64

    Standaard Re: Re: free record shop

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan

    Is allemaal heel netjes geregeld (en de verkoopster was een heel aardige meid)
    als is: Daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen nuttigen?
    3d

  15. #65

    Standaard Re: Re: Re: free record shop

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John


    als is: Daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen nuttigen?
    Daar komt ze aardig in de buurt van ja. Dor de telefoon klonk ze al heel aantrekkelijk en in levende lijve stelde ze me niet teleur Beter als die sjagarijne onwetende verkopers die daar werken
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  16. #66
    Paul IJsendijk
    Guest

    Standaard Afhandeling klacht

    Na mijn 2e boze email van een online bestelling werd ik vandaag teruggebeld door het hoofdkantoor van de Free Record Shop

    Ze vonden het erg vervelend dat het 2 keer was misgegaan.
    en boden daarom hun excuses aan en een waardebon van de frs van €15,-.
    Zodat ik the sweetest thing nl versie kan kopen voor bijna de idem prijs als de uk versie die op hun site stond.
    (ze vergaten alleen die €4 korting van die lays aktie.)
    dus uiteindelijk betaal ik maar €12,99 voor de nl versie


    Dit heeft de Free Record Shop goed opgelost!!!!!!!

    KLASSE

    Met vriendelijke groet

    P. IJsendijk

  17. #67

    Standaard

    Toen ik nog onwetend was probeerde ik 't een keer bij bol.com

    Weekje voorbij... nog vijf daagjes voorbij... 'sorry, het door u bestelde artikel is NIET meer leverbaar'.

    Dan ontwikkel je toch wel een bijzondere vorm van haat jegens bol.com...

  18. #68

    Standaard

    dit probleem speelt bij de FRS al jaren, dat was vroeger al zo met CD's en nu dus ook met DVD's, ze zijn dus in ieder geval wel consequent.......

  19. #69

    Standaard

    Als jullie je ervaringen willen delen met andere forum gebruikers,
    post je ervaringen dan hier.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  20. #70

    Standaard

    Ben vandaag naar FRS Veldhoven geweest (ik kom uit Antwerpen , das dus al effe rijden) Bleek dat maar liefst 30% van mijn bestelling niet aanwezig was ondanks confirmatie via mail (en dat reeds 10 dagen geleden)
    Bovendien vroeg ik naar een FRS-pasje, de verkoopster zei me dat deze enkel geldig waren tot eind 2002 en dus kon ik ook nog's naar die 10% fluiten... hoe zit dat nou?

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio
    Ben vandaag naar FRS Veldhoven geweest (ik kom uit Antwerpen , das dus al effe rijden) Bleek dat maar liefst 30% van mijn bestelling niet aanwezig was ondanks confirmatie via mail (en dat reeds 10 dagen geleden)
    Bovendien vroeg ik naar een FRS-pasje, de verkoopster zei me dat deze enkel geldig waren tot eind 2002 en dus kon ik ook nog's naar die 10% fluiten... hoe zit dat nou?
    Is dit misschien de reden:

    Stelend personeel Free Record Shop
    Door Peter Groenendijk

    De Free Record Shop heeft acht werknemers op staande voet ontslagen wegens diefstal en heling.

    De acht zouden grote hoeveelheden cd's en dvd's van het bedrijf hebben gestolen, met een totale waarde van honderdduizenden euro's. Acht andere werknemers zijn geschorst, omdat ze waarschijnlijk ook zijn betrokken bij de zaak.

    De ontslagen personeelsleden hebben volgens eigenaar en directeur Hans Breukhoven in de afgelopen jaren producten gestolen uit het distributiecentrum van Free Record Shop in Capelle aan den IJssel, waar ze werkzaam waren. Ze hadden een 'behoorlijke structuur' opgebouwd van stelen en helen van muziek- en beelddragers. ,,Het was niet zomaar graaiwerk'', aldus Breukhoven. ,,Er zat lijn in.''

    De oprichter van Free Record Shop zegt geschokt te zijn door de ontdekking. ,,Dit doet pijn, vooral omdat er mensen in deze groep zitten die ik heel goed ken. Diverse verdachten werkten al vele jaren voor het bedrijf. Ik geloof in het goede van de mens, maar dit soort ervaringen pleegt een aanslag op dat geloof.''

    De groep werknemers liep vorige week tegen de lamp bij een grote controle in het distributiecentrum van de onderneming. Die controle werd uitgevoerd nadat het bedrijf signalen had ontvangen dat in het distributiecentrum werd gestolen. De politie heeft de zaak in onderzoek. Zij heeft nog geen aanhoudingen verricht.
    AD 31-03-2004

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Ook omgaan met DVD's mogen ze wel eens leren !!! Maar als er niks beter is moet je wel met tegenzin kopen .... altijd beter dan niks en ik zal het ze altijd zeggen dat ik de DVD nie moet hebben als hij al vol vingers staat, ook maar 1 krasje heeft of het doosje beschadigd is ...
    Overdrijven is ook een vak...

  23. #73

    Standaard

    Hoelang duurt het over het algemeen als je een dvd besteld op de FRS site dat je hem in de winkel kan af gaan halen? Ik wil namelijk een dvd bestellen en hem in Nijmegen afhalen. Maar ik ben pas in Nijmegen vanaf volgende week donderdag. En als ik de prijsjerijk korting gebruik moet ik daar nog vermelding van maken als ik de dvd ga afhalen of is dat bij hun bekend?
    Four-Star Trader (236)

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Hoelang duurt het over het algemeen als je een dvd besteld op de FRS site dat je hem in de winkel kan af gaan halen? Ik wil namelijk een dvd bestellen en hem in Nijmegen afhalen. Maar ik ben pas in Nijmegen vanaf volgende week donderdag. En als ik de prijsjerijk korting gebruik moet ik daar nog vermelding van maken als ik de dvd ga afhalen of is dat bij hun bekend?
    Ik zou er maar niet op gokken...ik had ook eens een bestelling gedaan bij van leest in apeldoorn,omdat we daar eens naar toe gingen....

    Dat was op 15 februari en 21 februari ging ik naar die van leest...

    Eerst gaat hij meestal in de bestelling bij de leveranciers en na 4 dagen wordt hij verzonden naar het filiaal.Maar een week later kreeg ik pas een telefoontje.Ik was er toen al lang geweest en had dus nog gevraagd of het er was,maar het was er niet. (terwijl het 3 dagen ervoor al verzonden was naar het filiaal).Maar ik heb alsnog Bad Boys 2 meegenomen en een deel van de bestelling wat er nog lag.Bestelling nooit opgehaald,kom zowat nooit in een stad(kom ook bijna nooit bij een FRS,van leest.(ben ook maar 1 keer bij een MM geweest in zwolle )

  25. #75

    Standaard

    Ik kan de gok altijd nemen want anders kan mijn vriendin hem wel gaan halen mocht die er niet op tijd zijn. Maar neem hem het liefst natuurlijk zelf gelijk mee. En hoe zit het met de prijsjerijk korting?
    Four-Star Trader (236)

Pagina 3 van 139 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •