Pagina 29 van 139 EersteEerste ... 192526272829303132333979129 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #701

    Standaard

    4x iets besteld, 4x dikke problemen waarvan 2x order geannuleerd door mij.

    zegt genoeg over hun online service
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  2. #702

    Standaard

    Uit het leven gegrepen:

    Heb vandaag het risico genomen om eens online bij de FRS te bestellen. (N.B. Nederlandse) Ik heb gekozen voor ophalen omdat ik de postbode niet altijd vertrouw. Waarom bij FRS? Omdat ik de titanic 4 disc voor €9,00 kon bemachtigen. Kans die ik dus niet mocht laten liggen. Meteen ook maar de flodder serie besteld aan €5,00 per stuk en de film entrapment, zodat ik nog wat korting kreeg op de titanic (anders was die 11,99).

    Bestelling gedaan op 22/05/2006. Direct online betaald via internetbankeren. FRS meld dat de betaling op 24/05/2006 voldaan en ontvangen is. Alles staat in behandeling.

    Op 31/05/2006 krijg ik melding dat de flodders en entrapment verzonden zijn naar de winkel in Weert (NL). Ik woon in Hamont Achel, ongeveer 30 minuten rijden van Weert. Ik heb dus bewust beslist om te wachten tot Titanic geleverd was om te rijden.

    Op 5/06/2006 krijg ik melding dat Titanic verzonden is en 2 dagen later opgehaald kan worden in Weert. Ik mag nu alles ophalen met een geldig ID bewijs.

    Op 10/06/2006 stap ik in m'n auto en vertrek ik naar Weert. Normaal 30 minuten rijden, nu wegens werken: 45 minuten rijden. Wat een tegenslag. Eens aangekomen direct naar de winkel met mijn mails en ID kaart. Ik ga de winkel binnen en een vriendelijke jongeman helpt me direct. Ik geef hem de mails en zeg dat ik mijn bestelling kom ophalen. Hij kijkt en kijkt en kijkt. Hij draait zich om en vraagt aan een collega wat hij hier in godsnaam mee moet doen. De vrouwelijke collega komt helpen en begint te zoeken in een van de rommelige kasten achter de balie. Na even zoeken had ze Titanic gevonden. Maar de rest? Dat was onvindbaar. Sorry meneer, die zijn blijkbaar nog niet binnengekomen. Ik laat de man de mail lezen waarop duidelijk staat dat het op 31/05 verzonden is. Hij begint op nieuw te zoeken. Op de grond zag ik een kartonnen doos liggen. Misschien is het dat zeg ik, het waren wel een stuk of 10 DVD's. De man neemt de kartonnen doos en ja hoor! Daar hing een papier op met de lijst van de films. Hij geeft de doos en Titanic aan mij af. Ik was verbaasd en vroeg: "Moet ik mijn ID kaart niet laten zien". Ah ja zegt de man. De vrouwelijke collega zegt dat hij mij de bonnen moet laten aftekenen. Hij begint de kartonnen doos open te scheuren, maar het lukt niet echt. De dame helpt de jongeman door de doos om te draaien en hem te zeggen dat de bestelbon bovenop de doos plakt. Hij haalt de bestelbon van de kartonnen doos en van de Titanic DVD. Hij scheurt er de strookjes af die ik moet tekenen. Hij vult iets in en schrijft de geldigheidsdatum van mijn ID kaart af. Ik zeg hem: de nummer staat voor de datum. Hij verontschuldigt zich en schrijft de nummer erboven. Ik teken een papiertje af. De bovenste delen geeft hij aan mij. De tweede bestelbon moest ik niet aftekenen. Ik heb er ook niet achter gevraagd omdat het me allemaal wat te lang duurde.

    Oef, wat een avontuur. Snel naar huis en de DVD's uitpakken. Ik begin met Titanic en merk dat het plastiek er nogal los omzit. Dat ging er gemakkelijk af. Tot mijn verbazing zat er nog een tweede plastiek rond, maar niet in z'n geheel. Die tweede plastiek zat ronde de sleeve. Ik kon de digipack er gewoon uitschuiven. Ik deed dat ook en er vallen twee DVD's uit. Ik veeg ze af (er zaten nogal wat plekken op) en open de digipack. De twee andere DVD's zaten er nog in, maar op de plaats van disc 2 zat disc 3. Disc 4 zat goed. Disc 1 en disc 3 kwamen net van de grond. Zoiets vraagt om een nauwkeurige inspectie. En ja hoor! De digipack was bovenaan al beschadigd, het blauw was er voor een deel afgescheurd. Blijkbaar ben ik de trotse eigenaar van een digipack waarvan de DVD's ofwel gebruikt zijn, ofwel gewisseld zijn vanwege de bekraste exemplaren. De disc zijn niet bekrast, maar er zaten wel vingerplekken op.

    Enfin om een lang verhaal af te ronden.
    Hij klinkt allemaal mooi. Maar het personeel is naar mijn bescheiden mening niet echt op de hoogte van de werkwijze om iets af te halen. Als ze dat doorhebben moeten ze beginnen rommelen in alle kasten om je bestelling bij elkaar te krijgen. Je kan vervolgens ook nog zonder ID kaart de spullen ophalen. De man neemt enkel de laatste 4 cijfers van je ID kaart over en kijkt nog eens niet of de naam op je ID kaart klopt met de naam die op de bestelbon staat. Dat is wel belangrijk vermits het hele goedje al betaald is.

    Ik zag trouwens dat er nog allerlei andere DVD's lagen. Als ik slechte bedoelingen heb en zelf een mail maak en ik erop typ dat ik Harry Potter besteld heb, dan krijg ik hem heel gemakkelijk mee. Ze kijken nog niet eens naar de ordernummers.

    Ik heb geluk gehad, maar online bestellen bij de FRS om het dan later op te halen doe ik niet meer. Tenzij ze de procedure terug veranderen dat je ter plekke mag betalen.

    Een + punt: de twee mensen die me in de winkel geholpen hebben waren heel vriendelijk, maar ze wisten soms echt niet waar ze mee bezig waren. Maar zeker de man was heel klantvriendelijk.

    PS: Mijn oprechte excuses voor eventuele DT fouten, contaminaties, tautologiën en/of pleonasmen, maar Nederlands was nooit mijn sterkste vak.

  3. #703

    Standaard

    Heb je nog een mail gestuurd over die beschadiging?
    Het blijft ook onbegrijpelijk wat voor een verschil er is tussen bijv. CD-Wow, BOL en dit idiote FRS. Hoe kunnen ze na jaren nog hun processen niet op orde hebben? BOL verlengt zijn uiterste besteltijd (7 uur ipv 3 uur, jaren terug) terwijl FRS nog steeds een zooitje is. Zélfs in een winkel!

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Heb je nog een mail gestuurd over die beschadiging?
    Het blijft ook onbegrijpelijk wat voor een verschil er is tussen bijv. CD-Wow, BOL en dit idiote FRS. Hoe kunnen ze na jaren nog hun processen niet op orde hebben? BOL verlengt zijn uiterste besteltijd (7 uur ipv 3 uur, jaren terug) terwijl FRS nog steeds een zooitje is. Zélfs in een winkel!
    Neen, heeft niet echt veel zin denk ik. Ik heb nu een exemplaar, licht beschadigd, maar de discs zijn OK. Ik heb ze gescand met nero DVD tool en ze waren toch in orde. Stel dat als ik wissel ik weer nieuwe problemen krijg. Ben ook niet van plan de hele tijd op een neer te rijden, met de prijs van de benzine vandaag.

  5. #705

    Standaard

    ik heb zelf jaren lang bij de frs in weert mijn dvd's gekocht (nou ja, een paar dan...) maar er heeft daar nog nooit iemand in de winkel gestaan die wist waar ie mee bezig was, dus ik sta niet echt raar te kijken van je verhaal.
    De frs in weert is echt een zooitje!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    De frs in weert is echt een zooitje!!
    Misschien kan nmbs naar de frs in Eindhoven.. misschien dat ze daar beter zijn (?)

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door D. de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    De frs in weert is echt een zooitje!!
    Misschien kan nmbs naar de frs in Eindhoven.. misschien dat ze daar beter zijn (?)
    Haha in Weert daar werkte een vriendin van me, die werkt nu bij de FRS in Dordrecht. Ik zal haar wel eens confronteren met deze tread
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door D. de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    De frs in weert is echt een zooitje!!
    Misschien kan nmbs naar de frs in Eindhoven.. misschien dat ze daar beter zijn (?)
    Haha in Weert daar werkte een vriendin van me, die werkt nu bij de FRS in Dordrecht. Zal haar wel eens confronteren met deze tread
    FRS in Eindhoven is net iets te ver om wat DVD's op te pikken. Is toch om en bij de 45-60 minuten. Tegenwoordig met die zone 30, 80...

    Je mag je vriendin deze tread laten lezen, maar ik quote uit mijn vorige post:

    Een + punt: de twee mensen die me in de winkel geholpen hebben waren heel vriendelijk, maar ze wisten soms echt niet waar ze mee bezig waren. Maar zeker de man was heel klantvriendelijk.
    Het mankeert hem dus in de communicatie en kennis denk ik.

  9. #709

    Standaard

    Mijn mening over de FRS was op zich nooit zo slecht, ze zijn er altijd erg klantvriendelijk enzo. Maar na mijn ontdekking van vandaag zijn ze dus behoorlijk in mijn achting gedaald.

    Ik had 2 maanden geleden de film The notebook besteld. Ik had hem al eens gezien, dus toen een vriendin van mij aankwam of ze hem mocht lenen, had ik zoiets van prima. Ik kreeg hem vandaag terug, met de ontdekking (van die vriendin) dat er gewoon een hele andere film in de hoes zit. De dvd van China Cry zit er in de hoes. Ondanks dat het wel een paar maanden geleden is, ga ik ze zo toch gewoon mailen, want ik baal hier echt van.

  10. #710

    Standaard

    Ik had ze gemaild en binnen een week had ik de goede thuis op gestuurd gekregen. Dat vond ik dan wel weer netjes geregeld
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  11. #711

    Standaard

    Ik had wat besteld bij freerecordshop en als betaaloptie had ik acceptgiro gekozen. Ik heb de dvd's thuis gekregen, en de acceptgiro bij de bank afgegeven. Het bedrag werd op 9 juni van mijn rekening afgeschreven.

    Een paar dagen later krijg ik een e-mail of ik binnen 5 dagen wil betalen, ook moest ik nog extra adminsistratiekosten betalen. Ik een e-mail teruggestuurd dat ik al betaald had. Toen kreeg ik weer een e-mail dat hun geen geld hadden ontvangen en of ik dan wat gegevens wilden door geven (zoals bankrekenignummer) zodat hun het konden oplossen.

    Een paar dagen geleden kreeg ik weer een e-mail, daar stond in aanmaning: of ik het geld plus weer hogere administratiekosten binnen 5 dagen wil betalen.
    Ik weer een e-mail gestuurd dat ik al heb betaald, en dat hun zouden oplossen. Maar tot op heden heb ik niets meer van hun gehoord. :x

    Dit was dus de laatste keer dat ik wat bij freerecordshop heb gekocht.

  12. #712

    Standaard

    Ach, zolang het van jouw rekening is afgeschreven kunnen ze brullen als Brugman. Ik zou er geen moeite meer in steken om te antwoorden. Als ze een deurwaarder of incassobureau op je afsturen, laat ze lekker doen. Het enige wat je dan hoeft te doen is je bankafschrift laten zien en ze druipen weer zielig af.

    Niet meer bestellen is inderdaad het beste wat je kunt doen om ze te laten zien dat ze aan het knoeien zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #713
    Polleke
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Ach, zolang het van jouw rekening is afgeschreven kunnen ze brullen als Brugman. Ik zou er geen moeite meer in steken om te antwoorden. Als ze een deurwaarder of incassobureau op je afsturen, laat ze lekker doen. Het enige wat je dan hoeft te doen is je bankafschrift laten zien en ze druipen weer zielig af.

    Niet meer bestellen is inderdaad het beste wat je kunt doen om ze te laten zien dat ze aan het knoeien zijn.
    Ik heb het bij FRS zelfs een aantal keer meegemaakt. Ze maken er echt een zooitje van. Leveren gaat op zich wel ok, hoewel ook niet supersnel, betalen is echter een regelrechte ramp. Ik heb zelfs een keer dubbel betaald omdat ze met inkassobureau's dreigden..... Na veel te veel mails pas mijn geld terug gekregen. Nog geen excuses of cadeaubon voor de overlast.... Lompe boeren zijn het. Mij zien ze niet meer terug. CD-wow of bol.com zijn wat dat betreft betere opties.

  14. #714

    Standaard

    Advies 1: Niet meer rechtstreeks reageren richting FRS, maar via klachtenprocedure van Thuiswinkel.org. Volgens mij is het dan zo geregeld.

    Ik had zelf onlangs een 'akkefietje' met Van Leest (internetservice is net zo abominabel als die van moederbedrijf FRS). Drie weken lang werden mijn klachten volkomen genegeerd, ik kreeg geen enkele reactie op al mijn emails, totdat ik mijn klacht via Thuiswinkel.org indiende, toen had ik binnen een paar dagen antwoord van een leidinggevende binnen de internetservice van Van Leest.

    Enkele zinsneden ter illustratie
    "Onderstaande klacht werd mij afgelopen weekend toegezonden; ik heb gisteren en vandaag gebruikt om even het verloop van uw order na te gaan"

    "onze welgemeende excuses dat wij op meerdere punten steken hebben laten vallen."

    "In afwijking van de interne voorschriften hebben zij vandaag op mijn verzoek toch uw terugbetaling in gang gezet, zodat deze u nu binnen enkele dagen zou moeten bereiken. Dit uiteraard omdat uw klacht volkomen terecht is en u al méér dan lang genoeg hebt moeten wachten."


    Advies 2: Mijd in het vervolg de webwinkels van FRS en Van Leest! Ze leren het toch nooit.

  15. #715

    Standaard

    Ik had ook wat besteld bij de FRS, zou 2 tot 5 werkdagen duren, ik had gekozen om met acceptgiro te betalen, die je er dus bij zou krijgen. Vandaag kreeg ik de acceptgiro, maar niet mn bestelling, is dat normaal?


  16. #716

    Standaard

    Mijn klachten negeren ze ook...gaat ook thuiswinkel.org maar eens mailen.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz
    Ik had ook wat besteld bij de FRS, zou 2 tot 5 werkdagen duren, ik had gekozen om met acceptgiro te betalen, die je er dus bij zou krijgen. Vandaag kreeg ik de acceptgiro, maar niet mn bestelling, is dat normaal?
    Hebben ze bij mij ook gedaan. Bij bol.com is het zo dat als je wat bestelt en dan met een acceptgiro wilt betalen dat ze het dan in 1 keer leveren. Zowel de bestelling als de acceptgiro.

  18. #718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Bij bol.com is het zo dat als je wat bestelt en dan met een acceptgiro wilt betalen dat ze het dan in 1 keer leveren. Zowel de bestelling als de acceptgiro.
    was bij mij de laatste keer weer niet, dus apart geleverd.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  19. #719

    Standaard

    ik krijg de acceptgiro altijd een paar dagen latger in huis van bol.com
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  20. #720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    ik krijg de acceptgiro altijd een paar dagen latger in huis van bol.com
    Dat gebeurt geloof ik meestal als je een kortingsbon gebruikt.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Bij bol.com is het zo dat als je wat bestelt en dan met een acceptgiro wilt betalen dat ze het dan in 1 keer leveren. Zowel de bestelling als de acceptgiro.
    was bij mij de laatste keer weer niet, dus apart geleverd.
    Bij mij is het nog altijd wel zo geweest. En ik bestel al een aantal jaren bij hun.

  22. #722
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Bij bol.com is het zo dat als je wat bestelt en dan met een acceptgiro wilt betalen dat ze het dan in 1 keer leveren. Zowel de bestelling als de acceptgiro.
    was bij mij de laatste keer weer niet, dus apart geleverd.
    Bij mij is het nog altijd wel zo geweest. En ik bestel al een aantal jaren bij hun.
    Geldt ook voor mij. En heb nog nooit problemen gehad of wat dan ook. Top winkel.

  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    ik krijg de acceptgiro altijd een paar dagen latger in huis van bol.com
    Dat gebeurt geloof ik meestal als je een kortingsbon gebruikt.
    die gebruik ik nooit
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #724

    Standaard

    Gisteren een bestelling gedaan bijFRS met overboeking. heb alles netjes overgeschreven maar op het scherm de 'ga door ' vergeten aanklikken waardoor mijn order niet bij my account te vinden is. Hopelijk geen problemen hierdoor....

  25. #725

    Standaard

    Bellen is het beste. Ik ben telefonisch altijd goed geholpen.

Pagina 29 van 139 EersteEerste ... 192526272829303132333979129 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •