Pagina 28 van 139 EersteEerste ... 182425262728293031323878128 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #676

    Standaard

    Als ze populaire dvd's niet binnen 5 werkdagen leveren is het inderdaad een schande. Net zoals het niet bijwerken van de levertijd, misschien zijn ze daar gewoon te lui voor bij de FRS?

    Tegenwoordig bestel ik niet meer zoveel, maar mn laatste bestelling (2 weken terug) kwam wel gewoon snel aan.

    Nu de PJR bonnen op zijn, en mijn mobile2pay het niet doet, ga ik voortaan gewoon naar de winkel toe als ik iets wil hebben, dan kan je het ook gelijk mee krijgen .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Mensen zeuren wel allemaal over de FRS, maar dat krijg je als je oude-niet leverbare-moeilijke titels gaat bestellen die er eigenlijk gewoon niet meer zijn, maar door brakke algemene webwinkel software nog wel op de site staan.

    Persoonlijk heb ik nog nooit echte problemen gehad, en anders was het met een mailtje en/of een gesprekje bij mn lokale frs wel opgelost.
    Klopt inderdaad, FRS mikt tegenwoordig alleen nog maar op klanten met een doorsneesmaak die vooral geïnteresseerd zijn in recente grote Hollywoodprodukties, in dat geval zullen ze (tenminste, als je geluk hebt) nog zonder al te veel moeite kunnen leveren.
    Persoonlijk vind ik het jammer dat ze qua service zo ver zijn afgegleden, maar gelukkig zijn er buiten FRS nog genoeg webwinkels die wel waarde hechten aan levertijden en klantvriendelijkheid.

  3. #678

    Standaard

    Ik vind Free Record een prima web shop, alleen als ik wel eens langs ga om een dvd te kopen heb ik zo hekel aan de stickers die ze op een dvd hoes plakken. Overal blijft er dan nog plak na, vooral als het een mooie kartonen hoes is. Vreselijk..

    Best duur voor een download, vooral als er een kans is dat de film niet compleet is, je internet sloom is of als het word afgebroken. Voor dat geld kan je Harry potter beter aanschaffen met een mooie hoesje.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #679

    Standaard

    Het duurt gewoon te lang.
    Bij andere winkels kan het veel sneller.

  5. #680

    Standaard

    980382 Accessoires Wallie betaalkaart: Wallie-card 10 euro 1 verzonden
    980382 Accessoires Wallie betaalkaart: Wallie-card 10 euro 1 verzonden





    verzonden



  6. #681

    Standaard

    FRS is echt raar. Wacht nu al bijna twee maanden op Ice Age SE. Bestel eind vorige week de Matrix 10-Disc via de site en die is nu verzonden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #682

    Standaard

    FRS is idd. raar geworden. Ze doen maanden over bestellingen welke binnen 2 a 5 dagen binnen zouden zijn volgens de site. Had vlak voordat mijn PJR bonnenverliepen flink besteld. De helft daarvan duurde mij te lang zodat ik alles had geannuleerd en op mijn rekening terug liet storten. Het rare daarvan is dat ze steeds 5 euro korting gewoon hebben omgezet in geld en ook op mijn rekening hebben gezet.

  8. #683

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    FRS is echt raar. Wacht nu al bijna twee maanden op Ice Age SE. Bestel eind vorige week de Matrix 10-Disc via de site en die is nu verzonden.
    Aha! OK, dan weet ik waar ik aan toe ben, wacht namelijk ook al een maand op deze DVD...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    FRS is echt raar. Wacht nu al bijna twee maanden op Ice Age SE. Bestel eind vorige week de Matrix 10-Disc via de site en die is nu verzonden.
    Nou, nou. Een wonder is er gebeurd. Ice Age SE is vandaag verzonden. En dat terwijl ik de bestelling 1 maart geplaatst had .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #686

    Standaard

    Ha! Mijn bestelling was van 27 maart en ik heb hem vandaag binnengekregen!

    Nee, ff serieus... Duurt natuurlijk veel te lang, heb een aantal maal al online besteld bij frs, altijd netjes op tijd, maar dit is dan toch een minnetje..!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Ha! Mijn bestelling was van 27 maart en ik heb hem vandaag binnengekregen!

    Nee, ff serieus... Duurt natuurlijk veel te lang, heb een aantal maal al online besteld bij frs, altijd netjes op tijd, maar dit is dan toch een minnetje..!
    Ja inderdaad. Heb ook bijna nooit last van lange levertijden. The Matrix 10-Disc was binnen één kleine week verzonden. Terwijl Ice Age 2-Disc dus heel lang op zich heeft laten wachten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #688

    Standaard

    Laatst 3 artikelen voor 15 euro besteld op donderdag (voor pasen) en ze lagen woensdag bij me in de bus.

    Was eerlijk gezegd wel een beetje verbaasd dat het zo snel ging.

  14. #689

    Standaard

    hallo, ik zit met een probleem:
    Ik kan al een paar weken niet vanaf mijn eigen computer op de site van FRS, vanleest en Fame. Wel vanaf andere computers bijvoorbeeld op school. Ik weet niet waar het aan ligt. Maar het is best irritant, omdat ik toch wel vaak op FRS en vanleest bestel. Zijn er meer mensen met dit probleem, of weet iemand waar het aan zou kunnen liggena? Alvast bedankt

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door glannestino
    hallo, ik zit met een probleem:
    Ik kan al een paar weken niet vanaf mijn eigen computer op de site van FRS, vanleest en Fame. Wel vanaf andere computers bijvoorbeeld op school. Ik weet niet waar het aan ligt. Maar het is best irritant, omdat ik toch wel vaak op FRS en vanleest bestel. Zijn er meer mensen met dit probleem, of weet iemand waar het aan zou kunnen liggena? Alvast bedankt
    Misschien moet je even je cookies verwijderen.

  16. #691

    Standaard

    Ind, ik heb dit probleem nog nooit gemaakt. Mischien heb je iets gewijzigd van instellingen of iets dergelijks, of het ligt aan je internet verbinding?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #692

    Standaard

    Toch redelijk goed van FRS

    Mijn laatste kortingsbon opgemaakt aan twee dvd's met een levertijd van 10-12 dagen.

    Het is ze gelukt in 14....

    Niet slecht voor de FRS. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #693

    Standaard

    Ik ben gemats want my own private idaho heb ik voor 7,50 mee gekregen als 2de titel voor de halve prijs (waar geen sticker op stond)..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #694

    Standaard

    hoe goed werkt het om in de online shop een bestelling te plaatsen en deze bij de plaatselijke frs te laten afleveren ?

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    hoe goed werkt het om in de online shop een bestelling te plaatsen en deze bij de plaatselijke frs te laten afleveren ?

    Het werkt wel maar je moet er niet raar van opkijken als je dvd's tweedehands lijken en dat de levertijd ipv 5 dagen 30 dagen wordt.

  21. #696

    Standaard

    Nou ik doe ik niet meer zo veel via de FRS maar sinds wanneer hebben ze daar een 2 voor € 20,- actie?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Nou ik doe ik niet meer zo veel via de FRS maar sinds wanneer hebben ze daar een 2 voor € 20,- actie?
    Ja, die is ook nieuw voor mij, maar dat is 'internet-only' toch?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #698

    Standaard

    12mei 10dvd's besteld en er zijn er vandaag al 9 verstuurd.

    Ze zijn bij FRS wakker geschoten blijkbaar.

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Nou ik doe ik niet meer zo veel via de FRS maar sinds wanneer hebben ze daar een 2 voor € 20,- actie?
    Ja, die is ook nieuw voor mij, maar dat is 'internet-only' toch?
    yep.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #700

    Standaard

    Het is (tijdelijk?) niet meer mogelijk om online te bestellen bij Fame. Ben benieuwd of FRS en Van Leest binnenkort volgen, daarvan laat de online bestelservice ook heel veel te wensen over, wat tot een voortdurende klachtenstroom en veel ongenoegen bij klanten leidt. Misschien is het dan voor de Free Record Holding maar beter om eieren voor haar geld te kiezen of anders eerst orde op zaken te stellen en vervolgens met een schone lei beginnen.

    http://www.fame.nl/shop/content/tijdelijk.asp

Pagina 28 van 139 EersteEerste ... 182425262728293031323878128 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •