Pagina 27 van 139 EersteEerste ... 172324252627282930313777127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blackthorne
    Nieuw bij de FRS.be : 3 voor 15 met een nieuwe selectie : http://www.freerecordshop.be/pages/m...?actionid=5012
    En wat voor een titels het zal wel druk worden bij de FRS. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #652

    Standaard

    Ook weer lekker van FRS, november bestelling gedaan en nu voor de derde keer mailtje achteraan gestuurt nu voor het eerst reactie.
    Dit heb ik gestuurt:

    Geachte heer/mevrouw.

    Dit is nou al het derde mailtje wat ik hierover
    stuur.
    Ik heb een product dat, iets meer als 4 maanden
    geleden is besteld heb ik nog steeds niet
    ontvangen (terwijl ik hem wel in verschillende van
    jullie winkels heb zien liggen)
    Dit duurt zo wel heel erg lang en ik denk niet dat
    dit de bedoeling is.
    Het is nu niet de bedoeling dat jullie een mailtje
    sturen met dat het product niet meer komt of
    leverbaar is (dit is al eerder gebeurt met ander
    product) want om zn bericht moet ik niet hoeven
    vragen maar die kan van jullie zelf komen en hij is
    blijkbaar nog wel in omloop want ik heb nog niets
    van jullie gehoort.
    Ik hoop deze keer wel reactie te krijgen van jullie.

    Groeten
    Rik

    Het gaat om de DVD

    190292 Dante's peak


    En hier komen ze mee terug, volgens mij lezen ze niet eens wat je stuurt.


    Beste Rik,

    Naar aanleiding van je bestelling op onze site hebben wij een teleurstellende mededeling.


    Het door jou bestelde produkt is helaas niet langer leverbaar en bleek ten onrechte nog te koop te staan op onze site.


    * Dante's peak *


    Het artikel kan helaas door een administratief verschil tussen de werkelijk fysiek aanwezige en volgens de database aanwezige voorraad alsnog enige tijd foutief op onze site vermeld staan.


    Zou je zo vriendelijk willen om ons te laten weten of je het bedrag terug wilt ontvangen of dat je liever een tegoedbon ontvangt?


    Als je kiest voor restitutie beantwoord dan deze mail met het woord 'restitutie'. De restitutie zal plaatsvinden via de betaalmethode die je hebt gebruikt voor betaling van deze bestelling. Dus, heb je betaald via creditcard, dan ontvang je het bedrag ook weer terug op je creditcard.


    Als je liever een tegoedbon voor onze site ontvangt beantwoord dan deze mail met het woord 'tegoedbon', de bon zal dan binnen 2 werkdagen op je account bijgeschreven worden en is gedurende een jaar geldig.


    Onze welgemeende excuses hiervoor.


    Graag zien we je binnenkort weer op onze internet site of in een van de ruim 180 Free Record Shop winkels!


    Met vriendelijke groet,


    Free Record Shop

  3. #653

    Standaard

    Vandaag na iets meer dan een maand Raging Bull UE binnen

    Had ook nog een bestelling van een wallie-card openstaan kwam ik achter, maar die heb ik maar geannulleerd. Was nog van oktober 2005
    Ze hebben trouwens wel netjes de kortingsbon teruggegeven, die nu geldig is t/m maart 2007

  4. #654

    Standaard

    Wacht nu ook al meerdere weken op een dvd....

    Lieve FRS please please stuur hem binnenkort op

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan-Kees
    Wacht nu ook al meerdere weken op een dvd....

    Lieve FRS please please stuur hem binnenkort op
    Zelfde hier. In de winkel ruim op voorraad maar die mogen ze niet meegeven omdat hij via de internet afdeling loopt .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thundersplace
    Ook weer lekker van FRS, november bestelling gedaan
    (..)
    iets meer als 4 maanden
    (..)
    het bedrag terug ontvangen of een tegoedbon
    Het meest belachelijke is nog wel dat zij 4 maanden van jouw geld allerlei transacties hebben verricht en je nu geld terug krijgt zonder enige vorm van rente of wat dan ook.

    Op iedere 1 euro die 1 maand later wordt verzonden verdient FRS: 1,025^1/12 - 1 = 0,00206. Als orders van € 10.000 3 maanden later worden verzonden verdienen ze daarmee 62 euro. Moeten de Breukhovens dáár rijk van worden!?!

  7. #657

    Standaard

    Ik zit ook al bijna 3 maanden te wachten op een dvd. Maar ik heb dezelfde dvd afgelope weekend voor 1 euro bij bol.com besteld. Maar ik wacht ff met annuleren bij de FRS tot ik zeker weet dat bol.com hem gaat verzenden

  8. #658

    Standaard

    Ik wacht nu al een dikke maand op mijn Spider-Man 2 L.E. Ik ga binnenkort dan maar eens naar FRS bellen, aangezien mailen weinig zin lijkt te hebben

  9. #659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Ook weer lekker van FRS, wel dat zij 4 maanden van jouw geld allerlei transacties hebben verricht en je nu geld terug krijgt zonder enige vorm van rente of wat dan ook.

    Op iedere 1 euro die 1 maand later wordt verzonden verdient FRS: 1,025^1/12 - 1 = 0,00206. Als orders van € 10.000 3 maanden later worden verzonden verdienen ze daarmee 62 euro. Moeten de Breukhovens dáár rijk van worden!?!
    Ooit van administratieve kosten gehoord?

    Of denk je dat de werknemers daar vrijwillig werken?

  10. #660

    Standaard

    Meer dan 2 a 3 weken wachten is niet nodig voor een normale cd/dvd.
    Als je nou iets heel aparts besteld dan is langer wachten minder erg.
    Maar vooruitbetalen en dan nog maanden wachten is op z`n zachtst gezegd raar en klantonvriendelijk.

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    Ooit van administratieve kosten gehoord?

    Of denk je dat de werknemers daar vrijwillig werken?
    Dat zal effe lekker wezen: je wilt toch niet zeggen dat het normaal is dat de klant moet opdraaien voor kosten die FRS maakt omdat ze er chronisch niet in slaagt om bestellingen ook maar maar enigzins binnen de op hun website vermelde (en algemeen gebruikelijke) levertijden te bezorgen.

    FRS en FRS-dochter Van Leest hebben bij mij volledig afgedaan.

    Bij mijn laatste bestelling bij Van Leest heb ik weet niet hoeveel moeite moeten doen om mijn geld terug te krijgen nadat ik had geannuleerd omdat de op de website vermelde levertijd weer eens ruimschoots was overschreden (2-5 werkdagen, maar na 3 weken had ik nog niks geleverd gekregen).
    Op diverse klachten via contactformulier op de website geen enkele reactie ontvangen. Pas nadat ik via thuiswinkel.org een klacht had ingediend, waren ze eindelijk genegen om te reageren:
    -voor overschrijden levertijd werd helemaal geen reden genoemd
    -naar aanleiding van mijn klachten was wel actie ondernomen, maar ze hadden alleen verzuimd mij dat te melden
    -één van de bestelde artikelen was wel degelijk verzonden alleen was ik er niet over gebeld door het betreffende filiaal, had ik geen verzendbevestiging per email ontvangen en was ook de status op de website op "in behandeling" blijven staan
    -na mijn annulering moest betreffende artikel weer terug worden gezonden door filiaal, maar die hebben dat niet gedaan en zolang dat niet was gebeurd kon ook mijn geld niet terug worden gestort
    etc. etc.
    VanLeest eindconclusie was: we hebben correct gehandeld en het enige verwijt dat ze te maken viel was dat er "gebrekkig was gecommuniceerd".

    Ze trekken zich absoluut niets aan van klachten, het interesseert ze gewoon niet. Met winkels met een dergelijke mentaliteit wil ik geen zaken meer doen.

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    Ooit van administratieve kosten gehoord?

    Of denk je dat de werknemers daar vrijwillig werken?
    Dat zal effe lekker wezen: je wilt toch niet zeggen dat het normaal is dat de klant moet opdraaien voor kosten die FRS maakt
    Iedereen krijgt toch altijd het volledige bedrag terug?

    Denk om je hart :wink:

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    Ooit van administratieve kosten gehoord?

    Of denk je dat de werknemers daar vrijwillig werken?
    Kosten die zijn inbegrepen in een verkoopprijs? Ja. Is het niet zo dat bestellingen via internet goedkoper zouden moeten kunnen dan de kosten die er zijn bij de huur van een duur winkelpand midden in een winkelcentrum?
    De prijzen tussen de off- en online winkel verschillen (bijna) niet dus zou er veel meer winst op 1 dvd zitten als ie online verkocht zou worden. Blijkbaar lukt FRS het niet om die winst te gebruiken om de problemen op te lossen. En het duurt al zeker een jaar.

    Wat ik ook niet begrijp is dat zij zeer duidelijk levertijden vermelden van gemiddeld een week, sommige producten 2 weken, maar dit helemaal niet kunnen halen. Waarom staat het er, zelfs nu, dan nog?
    Verder is het altijd byzonder om vast te stellen dat producten waarmee gestunt wordt erg lang op zich laten wachten. Zie daarvoor ook de BOL.com actie van 'Un long dimanche'.

  14. #664

    Standaard

    Ik wacht nu al een dikke maand op mijn Spider-Man 2 L.E. Ik ga binnenkort dan maar eens naar FRS bellen, aangezien mailen weinig zin lijkt te hebben
    Die heb ik vandaag gezien in de 3 voor 15 euro actie (Dus 6,99 euro voor 1 dvd).Vreemd dat er dan zo omweg van gemaakt moet worden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    Denk om je hart :wink:
    Doe ik ook en daarom bestel ik niks meer bij FRS en Van Leest :wink:

  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    Ik wacht nu al een dikke maand op mijn Spider-Man 2 L.E. Ik ga binnenkort dan maar eens naar FRS bellen, aangezien mailen weinig zin lijkt te hebben
    Die heb ik vandaag gezien in de 3 voor 15 euro actie (Dus 6,99 euro voor 1 dvd).Vreemd dat er dan zo omweg van gemaakt moet worden.
    Mja, ik wil per se de L.E. Ik heb eerst ook gekeken of die niet gewoon in het schap lag bij de FRS in mijn woonplaats. Bij de MusicStore lag die wel, maar wel voor €55,-

    Bol.com is duur, maar die leveren tenminste 9 van de 10 keer op tijd, en ik heb nooit problemen gehad met Bol.com zelf. FRS is in veel gevallen dik €10,- goedkoper voor een dvd maar het leveren duurt in veel gevallen zoooo lang, en je wordt naar mijn mening slecht op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Ik bedoel ik krijg 3 mailtjes in 2 weken en daarna hoor ik niets meer over de levering, geen haan die er naar kraait.

  17. #667
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Free Record Shop komt met online filmwinkel

    "Op 4 april start Free Record Shop samen met filmmaatschappij Warner Bros een online filmwinkel. Opvallend is de eerste film die wordt aangeboden: Harry Potter en de Vuurbeker - op exact hetzelfde moment als de lancering op dvd. Het aanbod bestaat bij de start uit bijna honderd titels, waaronder recente blockbusters en filmklassiekers.

    Uniek is dat Free Record Shop de films verkoopt als download-to-own. Dat betekent dat de aangeschafte film daadwerkelijk uw bezit wordt. In tegenstelling tot bij sommige andere filmdiensten hebben de FRS-videobestanden geen ‘houdbaarheidsdatum’ of mogen ze maar een beperkt aantal keer worden afgespeeld.


    De filmbestanden zijn wél beveiligd om illegaal kopiëren tegen te gaan. Free Record Shop en Warner vertrouwen daartoe op het rechtenbeheer (DRM) ingebakken in Windows Media - wat betekent dat de films alleen zijn af te spelen onder Windows. De films kunnen niet als afspeelbare film op een beschrijfbare dvd worden geplaatst.

    Op gebied van kwaliteit zou er weinig verschil zijn tussen een dvd-film en de filmdownload. Dat komt ook tot uiting in de grootte van het videobestand: 2 GB.De verkoopsprijs van een film loopt van 9,99 tot 12,99 euro. De uitzondering daarop is de Harry Potter-primeur; om de première te bekijken moet er 14,99 euro betaald worden.

    Naast de Harry Potter-première biedt FSR op 4 april nog een honderdtal andere films aan, variërend van 'Casablanca' en 'Gone with the Wind' tot 'Lethal Weapon 4' en de Matrix-trilogie.

    Warner gunde de wereldprimeur van een gelijktijdige dvd-release en downloadoptie aan een Benelux-retalier vanwege de "goede samenwerking rond de online verkoop van muziek", aldus algemeen directeur van Free Record Shop Serge Couvreur."

    Bron: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=55149&mxp=182
    --------------
    Persoonlijk zal ik er geen gebruik van maken. Aangezien je voor die prijs ook gewoon het spul kunt kopen.

  18. #668

    Standaard

    Leuk idee, alleen weer alleen voor Windows

  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Free Record Shop komt met online filmwinkel

    Op gebied van kwaliteit zou er weinig verschil zijn tussen een dvd-film en de filmdownload. Dat komt ook tot uiting in de grootte van het videobestand: 2 GB.
    Wat een onzin! Het bestand van een gewone DVD is veel groter dan 2Gb, tussen de 4 (voor mindere kwaliteit) tot 8 (voor heel goede kwaliteit). Hoe de FRS en Warner deze vergelijking dus kunnen maken snap ik in z'n geheel niet.
    Maar ze willen waarschijlijk de bestanden niet te groot maken, anders duurt het downloaden te lang. Dat snap ik wel. Maar zeg dan niet dat de kwaliteit niet minder is als dat niet zo is!

    De verkoopsprijs van een film loopt van 9,99 tot 12,99 euro. De uitzondering daarop is de Harry Potter-primeur; om de première te bekijken moet er 14,99 euro betaald worden.
    Wel heel erg duur voor een download die je alleen maar op de computer kunt afspelen. Ik geloof niet dat het legaal downloaden op deze manier een succes wordt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door [FI
    Pieter]Free Record Shop komt met online filmwinkel

    Op gebied van kwaliteit zou er weinig verschil zijn tussen een dvd-film en de filmdownload. Dat komt ook tot uiting in de grootte van het videobestand: 2 GB.
    Wat een onzin! Het bestand van een gewone DVD is veel groter dan 2Gb, tussen de 4 (voor mindere kwaliteit) tot 8 (voor heel goede kwaliteit). Hoe de FRS en Warner deze vergelijking dus kunnen maken snap ik in z'n geheel niet.
    Maar ze willen waarschijlijk de bestanden niet te groot maken, anders duurt het downloaden te lang. Dat snap ik wel. Maar zeg dan niet dat de kwaliteit niet minder is als dat niet zo is!

    De verkoopsprijs van een film loopt van 9,99 tot 12,99 euro. De uitzondering daarop is de Harry Potter-primeur; om de première te bekijken moet er 14,99 euro betaald worden.
    Wel heel erg duur voor een download die je alleen maar op de computer kunt afspelen. Ik geloof niet dat het legaal downloaden op deze manier een succes wordt.
    Kan makkelijk, een DVD is immers met mpeg2 gecodeerd, terwijl wmv 9/10 met een op h264/mpeg4 codec gecodeerd wordt, en die is veel kleiner, plus dat alle extra's natuurlijk ook worden weggelaten.

  21. #671

    Standaard

    Mensen zeuren wel allemaal over de FRS, maar dat krijg je als je oude-niet leverbare-moeilijke titels gaat bestellen die er eigenlijk gewoon niet meer zijn, maar door brakke algemene webwinkel software nog wel op de site staan.

    Persoonlijk heb ik nog nooit echte problemen gehad, en anders was het met een mailtje en/of een gesprekje bij mn lokale frs wel opgelost.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Mensen zeuren wel allemaal over de FRS, maar dat krijg je als je oude-niet leverbare-moeilijke titels gaat bestellen die er eigenlijk gewoon niet meer zijn, maar door brakke algemene webwinkel software nog wel op de site staan.

    Persoonlijk heb ik nog nooit echte problemen gehad, en anders was het met een mailtje en/of een gesprekje bij mn lokale frs wel opgelost.
    Als er staat levertijd 2-5 dagen, dan ga ik er vanuit dat mijn bestelling binnen 5 werkdagen wordt verzonden. Bestelling die ik 23 mrt heb gedaan, waar 2 tot 5 werkdagen bij staat:
    *Titanic 4 disc
    *The Notebook
    *2 cd singles van Lucie Silvas
    Daar zit geeneen oude-niet leverbare-moeilijke titel tussen.
    Al met al vind ik dus dat ik best reden heb tot zeuren. Wees blij dat je er nog nooit last van hebt gehad. Toen je nog niet van te voren moest betalen, vond ik het een minder groot probleem. Maar nu je meteen bij het bestellen moet betalen, verwacht ik ook dat het binnen de aangegeven tijd wordt geleverd. De reden waarom ze de levertijd niet halen, interesseert me niet.

  23. #673

    Standaard

    Vandaag voor de derde keer het automatisch-gegenereerde-'bestelling in behandeling'-mailtje gehad.

    Het gaat nog steeds om de Spiderman 2 Limited Edition Giftbox.

    Valt me een beetje tegen van de FRS, want over de service in de winkel heb ik niets te klagen.

    Ga van de week (eindelijk) is bellen waar het spul blijft, mijn geduld begint eindelijk op te raken :P

    @slindenau: als een titel een oude-niet leverbare-moeilijke titel is, waarom zegt FRS dan niet gewoon dat de levering een maand ofzo gaat duren, in plaats van 10 tot 12 werkdagen? Ik bedoel Bol.com heeft bijvoorbeeld ook titels die moeilijk leverbaar zijn, maar dan staat er bij het bestellen wel dat het bijvoorbeeld 2-3 weken gaat duren. Dan weet ik voordat ik ga bestellen waar ik aan toe ben, bij FRS durf ik haast niets meer te bestellen omdat de leveringsdatum haast nooit wordt waargemaakt. No offense :wink:

  24. #674

    Standaard

    Mijn dvd is er ook een uit het populaire segment.
    Dus heel lang wachten zoals nu is niet nodig.

  25. #675

    Standaard

    Mijn DVD heb ik -helaas pas na m'n geplaatste bestelling- zien liggen in de winkel. Evenals een bestelling bij vanLeest trouwens.

Pagina 27 van 139 EersteEerste ... 172324252627282930313777127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •