Pagina 24 van 139 EersteEerste ... 142021222324252627283474124 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #576

    Standaard

    heb vanmiddag Spider-Man - 3 Disc Collector's Edition besteld op www.freerecordshop.be. En nu zie ik:

    http://www.freerecordshop.be/pages/p...450668&navid=3

    Hij is inmiddels al betaald en toen ik hem vanmiddag bestelde stond dit er nog niet.
    Betekend dit nu dat ik deze niet meer toegezonden krijg?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    ik heb mijn free-id van de week verlengd. Las ik niet ergens dat je normaal een 10 euro kortingsbon kreeg als je 'm verlengd?
    Normaal moet die bon zichtbaar zijn als je inlogt op de site van FRS, althans dat was bij mij het geval.

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    heb vanmiddag Spider-Man - 3 Disc Collector's Edition besteld op www.freerecordshop.be. En nu zie ik:

    http://www.freerecordshop.be/pages/p...450668&navid=3

    Hij is inmiddels al betaald en toen ik hem vanmiddag bestelde stond dit er nog niet.
    Betekend dit nu dat ik deze niet meer toegezonden krijg?
    Officieel behoort FRS je deze box nog te leveren, maar het kan zijn dat ze 'm zelf ook niet meer binnen krijgen. Dan behoor je in ieder geval je geld terug te krijgen. Maar ik zou niet meteen teleurgesteld zijn, de kans bestaat zeker dat ze 'm nog leveren. Misschien heb je wel het laatste exemplaar :wink:
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    ik heb mijn free-id van de week verlengd. Las ik niet ergens dat je normaal een 10 euro kortingsbon kreeg als je 'm verlengd?
    Sommigen wel en sommigen niet geloof ik. Ik weet niet precies hoe het zit
    Had de mijne afgelopen september verlengt en ik kreeg wel een 10 euro kortingsbon op mijn internetaccount erbij. Maar die was maar geldig tot 31 december dus misschien is die actie alweer voorbij...
    Four-Star Trader (236)

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    ik heb mijn free-id van de week verlengd. Las ik niet ergens dat je normaal een 10 euro kortingsbon kreeg als je 'm verlengd?
    Sommigen wel en sommigen niet geloof ik. Ik weet niet precies hoe het zit
    Had de mijne afgelopen september verlengt en ik kreeg wel een 10 euro kortingsbon op mijn internetaccount erbij. Maar die was maar geldig tot 31 december dus misschien is die actie alweer voorbij...
    Ik heb hierover een vraag gesteld aan de FRS en het antwoord was dat de verlengactie maar voor een bepaalde duur was en inmiddels is geeindigd.

  6. #581

    Standaard

    ben inmiddels ook alweer 2 weken aant wachten op mijn bestelling van FRS..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #582

    Standaard

    Ik wacht ook al bijna 3,5 week op een bestelling. Mijn vorige bestelling was ook pas na 2,5 week binnen. Dit is dus voor mij de laatste keer geweest dat ik bij FRS iets besteld heb.
    Marantz SR6004 | OPPO BDP-83 | Jbl Northridge E80 | Jbl Northridge E10 Surrounds | Jbl Northridge EC25 Center | BK XLS400 |

  8. #583

    Standaard

    Ik wacht sinds 1 december op een DVD van Theo Maassen. Heb geen haast, maar 't wordt nu toch wel tijd....

  9. #584

    Standaard

    Ik heb op 1 december mijn eerste (en tevens laatste) bestelling gedaan via FRS. Bijna de helft van mijn bestelling is nog 'in behandeling'.
    Het is toch erg als je zelf moet gaan bellen/emailen of je bestelling wel goed is verwerkt. Laat de familie Breukhoven hun geld eens gebruiken om deze problemen op te lossen, in plaats van Conny vol te spuiten met botox

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaulH
    Ik heb op 1 december mijn eerste (en tevens laatste) bestelling gedaan via FRS. Bijna de helft van mijn bestelling is nog 'in behandeling'.
    Het is toch erg als je zelf moet gaan bellen/emailen of je bestelling wel goed is verwerkt. Laat de familie Breukhoven hun geld eens gebruiken om deze problemen op te lossen, in plaats van Conny vol te spuiten met botox
    Haha.. ja het is erg.. ik heb afgelopen week nog 3 dvd's besteld.. daar staan er 2 ook weer op behandeling en 1 op verzonden. Ben nog altijd aan het wachten op die van de vorige bestelling.. dus ben nog op 3 dvd's aan het wachten..

    Poeh poeh, dat wordt ingewikkeld.. Willen ze soms dat je je bestellingen gaat vergeten ofzo ?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  11. #586

    Standaard

    En jullie hebben allemaal wel al betaald voor je bestelling(en) ?

  12. #587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    En jullie hebben allemaal wel al betaald voor je bestelling(en) ?
    Idd, en dat is nog het aller ergste
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #588

    Standaard

    Ik wacht sinds eind november op Platoon UE. Alle winkels liggen er vol mee en hij blijft maar in behandeling. Zou besteld moeten worden.

    Paar dagen terug weer een mail gehad dat hij toch echt nog in behandeling is.

    volgens mij ben ik blij de PJR bonnen verleden tijd zijn....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #589

    Standaard

    Gewoon tegen de kerel van de free zeggen (die kale) dat het al 2 maanden duurt en hij gewoon in de winkel staat. Grote kans dat hij het artikel annuleert en een Platoon UE uit de winkel pakt. (heeft ie ook wel eens bij mij gedaan)

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Gewoon tegen de kerel van de free zeggen (die kale) dat het al 2 maanden duurt en hij gewoon in de winkel staat. Grote kans dat hij het artikel annuleert en een Platoon UE uit de winkel pakt. (heeft ie ook wel eens bij mij gedaan)
    Over welke vestiging heb je het dan?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #591

    Standaard

    Lawrence of Arabia (2 disc): 6.99 bij de FRS in Leuven (B).

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blackthorne
    Lawrence of Arabia (2 disc): 6.99 bij de FRS in Leuven (B).
    Thnx, maar zet dat ff in de pricewatch-thread :wink:

  18. #593

    Standaard

    zit sinds 24 november op mijn walliekaart te wachten

  19. #594

    Standaard

    Er is vandaag schot in de zaak gekomen bij mij.
    Flodder serie 2 is na ander halve maand op in behandeling verzonden

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arjun
    zit sinds 24 november op mijn walliekaart te wachten
    Dat is een probleem bij de fabricant van de Walliekaarten, die heeft al erg lang niet meer uitgeleverd nu.

    Je kan het annuleren of even bellen dat je kaarten van €5,- p.s. wil, die zijn er namelijk nog wel volop

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godsmack
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arjun
    zit sinds 24 november op mijn walliekaart te wachten
    Dat is een probleem bij de fabricant van de Walliekaarten, die heeft al erg lang niet meer uitgeleverd nu.

    Je kan het annuleren of even bellen dat je kaarten van €5,- p.s. wil, die zijn er namelijk nog wel volop
    bedoel je niet van €10?

  22. #597

    Standaard

    Kreeg vandaag een bericht dat mijn bestelling (Platoon Ultimate Edition) na 10 dagen nog steeds niet geleverd kon worden. Levertijd 2 tot 5 dagen, my ass! Dit is niet de eerste keer dat me dit overkomt. Service van de FRS is echt compleet waardeloos de laatste tijd.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Gewoon tegen de kerel van de free zeggen (die kale) dat het al 2 maanden duurt en hij gewoon in de winkel staat. Grote kans dat hij het artikel annuleert en een Platoon UE uit de winkel pakt. (heeft ie ook wel eens bij mij gedaan)
    Over welke vestiging heb je het dan?
    Helmond.

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Kreeg vandaag een bericht dat mijn bestelling (Platoon Ultimate Edition) na 10 dagen nog steeds niet geleverd kon worden. Levertijd 2 tot 5 dagen, my ass! Dit is niet de eerste keer dat me dit overkomt. Service van de FRS is echt compleet waardeloos de laatste tijd.
    hoezo "de laatste tijd" ?

  25. #600

    Standaard

    Ach Headhunter...

    heb 6-12-2005 Predator 2 (special edition) besteld en die staat nog steeds in behandeling, hij is ook niet besteldbaar meer op de website maar laat die order niet annuleren... ben benieuwd hoelang dit gaat duren.

Pagina 24 van 139 EersteEerste ... 142021222324252627283474124 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •