Pagina 23 van 139 EersteEerste ... 131920212223242526273373123 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #551

    Standaard

    Nogmaals geprobeert, kreeg hen nu wel te pakken. Die lieve mevrouw vertelde mij dat ze contact ging opnemen met Bibit en vervolgens mij een mail zou sturen.
    Pff.. wat je allemaal niet moet doen om die 2 euro :P
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #552

    Standaard

    heb op de 24 nov. zo een wallie kaart besteld en meteen betaald....maar nog steeds in behandeling!!

  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arjun
    heb op de 24 nov. zo een wallie kaart besteld en meteen betaald....maar nog steeds in behandeling!!
    Bij mij hetezelfde, een walliecard (20 euro), op 26 november besteld.
    Al een keer gemaild, met als reactie:

    >Je bestelling staat momenteel langer dan 10 dagen open en wij hebben
    >zojuist (opnieuw) een bestelling geplaatst bij onze leveranciers en
    >verwachten je alsnog binnen maximaal 7 werkdagen te kunnen leveren.
    >Uiteraard onze welgemeende excuses voor deze vertraging.

    En toch nog steeds te bestellen met levertijd 2 tot 5 werkdagen!

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arjun
    heb op de 24 nov. zo een wallie kaart besteld en meteen betaald....maar nog steeds in behandeling!!
    Bij mij hetezelfde, een walliecard (20 euro), op 26 november besteld.
    Al een keer gemaild, met als reactie:

    >Je bestelling staat momenteel langer dan 10 dagen open en wij hebben
    >zojuist (opnieuw) een bestelling geplaatst bij onze leveranciers en
    >verwachten je alsnog binnen maximaal 7 werkdagen te kunnen leveren.
    >Uiteraard onze welgemeende excuses voor deze vertraging.

    En toch nog steeds te bestellen met levertijd 2 tot 5 werkdagen!
    Heb dat mailtje ook gekregen..... ...nou afwachten maar....pfff

  5. #555

    Standaard

    kreeg net dit mailtje

    Beste Lauura,



    Dit product is op het moment helaas moeilijk leverbaar. We zullen proberen nog een paar exemplaren uit één van onze winkels te halen, zodat we hem toch nog aan je kunnen leveren.

    Met vriendelijke groet,

    Free Record Shop

    Vragen of opmerkingen? Op onze site kun je voortaan via de “CONTACT” button bovenaan de site via e-mail contact met ons opnemen.

    Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina’s voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kan je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!

  6. #556

  7. #557

  8. #558

    Standaard

    weet iemand het telefoonnummer van de frs?
    Ik wacht nu wel al erg lang op een dvd, en krijg maar geen antwoord op mijn mailtjes.
    Dus zelf even bellen lijkt mij het beste.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    weet iemand het telefoonnummer van de frs?
    Ik wacht nu wel al erg lang op een dvd, en krijg maar geen antwoord op mijn mailtjes.
    Dus zelf even bellen lijkt mij het beste.
    http://www.freerecordshop.nl/shop/co...ct/contact.asp

    010-2844770


  10. #560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    weet iemand het telefoonnummer van de frs?
    Ik wacht nu wel al erg lang op een dvd, en krijg maar geen antwoord op mijn mailtjes.
    Dus zelf even bellen lijkt mij het beste.
    Het nummer staat gewoon op de site bij contact: 010-2844770

    Vandaag weer een mailtje ontvangen dat m'n Platoon UE nog langer op zich laat wachten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #561

    Standaard

    Klantvriendelijk zijn ze nooit echt geweest bij de FRS.

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Klantvriendelijk zijn ze nooit echt geweest bij de FRS.
    In de winkel tegen mij is de bedrijfsleider altijd echt super aardig!

  13. #563

    Standaard

    net een order gecancelled. Stond 20 dagen op in behandeling...

    daaaaaag!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Klantvriendelijk zijn ze nooit echt geweest bij de FRS.
    Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Er gaat bij de organisatie veel fout maar veel filiaalmedewerkers zijn bijzonder vriendelijk.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Klantvriendelijk zijn ze nooit echt geweest bij de FRS.
    Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Er gaat bij de organisatie veel fout maar veel filiaalmedewerkers zijn bijzonder vriendelijk.
    ik vind je kunt niet iedereeen over een kam scheren
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  16. #566

    Standaard

    Van de 6 Frs winkels waar ik veel kom
    Is er een medewerker die me bloed wel kan drinken,
    Dat is overigens over wederzijds..
    Maar goed dat is wel zo een zuurpruim!
    dus al met all De rest is altijd gezelig praatje maken.
    Super niks teveel!
    En iedereen heeft wel eens een dag dat het ff tegen zit
    Toch?
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  17. #567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Klantvriendelijk zijn ze nooit echt geweest bij de FRS.
    Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Er gaat bij de organisatie veel fout maar veel filiaalmedewerkers zijn bijzonder vriendelijk.
    Dat neemt niet weg dat je gerust kan stellen dat de FRS geen klantvriendelijke organisatie is.

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Klantvriendelijk zijn ze nooit echt geweest bij de FRS.
    Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Er gaat bij de organisatie veel fout maar veel filiaalmedewerkers zijn bijzonder vriendelijk.
    Dat neemt niet weg dat je gerust kan stellen dat de FRS geen klantvriendelijke organisatie is.
    Twee verschillende dingen:

    1. De organisatie
    2. De medewerkers in de winkel en die ik aan de telefoon krijg als ik vragen heb over m'n internetbestellling.

    1. Is klantonvriendelijk
    2. Over het algemeen heel vriendelijk.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #569

    Standaard

    Ik heb vaak genoeg FRS-winkelpersoneel meegemaakt dat niet klantvriendelijk en niet kundig was. Bij de internethelpdesk ben ik daarentegen nooit anders dan goed geholpen.

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Klantvriendelijk zijn ze nooit echt geweest bij de FRS.
    Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Er gaat bij de organisatie veel fout maar veel filiaalmedewerkers zijn bijzonder vriendelijk.
    Dat neemt niet weg dat je gerust kan stellen dat de FRS geen klantvriendelijke organisatie is.
    Bedoel het inderdaad meer in de richting wat Moondust al meldde. Ik heb nu 2 weken terug een mailtje gestuurd betreffende de FREE-ID die bij mijn verlopen is en ik graag wil laten verlengen(daar hoor je normaal een mailtje over te krijgen maar heb niks gehoord van dat die binnenkort verlopen zou zijn). Of dat ik gewoon een nieuwe moet aanschaffen. Maar hoor helemaal niks. Ach ja dan neem ik maar een pas bij ro-disc.

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Klantvriendelijk zijn ze nooit echt geweest bij de FRS.
    Dat vind ik een beetje kort door de bocht. Er gaat bij de organisatie veel fout maar veel filiaalmedewerkers zijn bijzonder vriendelijk.
    Dat neemt niet weg dat je gerust kan stellen dat de FRS geen klantvriendelijke organisatie is.
    Bedoel het inderdaad meer in de richting wat Moondust al meldde. Ik heb nu 2 weken terug een mailtje gestuurd betreffende de FREE-ID die bij mijn verlopen is en ik graag wil laten verlengen(daar hoor je normaal een mailtje over te krijgen maar heb niks gehoord van dat die binnenkort verlopen zou zijn). Of dat ik gewoon een nieuwe moet aanschaffen. Maar hoor helemaal niks. Ach ja dan neem ik maar een pas bij ro-disc.
    Dat heb ik vorig jaar ook gehad.. en nu weer...
    met internet-bestellingen doet me pas het nog steeds.
    Ging gister bestellingen afhalen en had geen legitimatie bij me en dan is je free-id pas al voldoende. Die scannen ze dan in en de verkoper wist me toen te vertellen dat ie al een tijdje verlopen was...
    Kon hem daar meteen verlengen, maar heb dat niet gedaan, zolang die met internet bestellingen nog wel werkt..

  22. #572

    Standaard

    "Verzonden": Dit betekent dat het betreffende artikel vandaag verzonden wordt en overmorgen vanaf 12:00 uur afgehaald kan worden in onze winkel.

    Yes, eindelijk dinsdag meteen even halen!

  23. #573

  24. #574

    Standaard

    ik heb mijn free-id van de week verlengd. Las ik niet ergens dat je normaal een 10 euro kortingsbon kreeg als je 'm verlengd?

  25. #575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    ik heb mijn free-id van de week verlengd. Las ik niet ergens dat je normaal een 10 euro kortingsbon kreeg als je 'm verlengd?
    Sommigen wel en sommigen niet geloof ik. Ik weet niet precies hoe het zit

Pagina 23 van 139 EersteEerste ... 131920212223242526273373123 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •