Pagina 2 van 139 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #26

    Standaard

    Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met FRS. Ongeveer 80% van mijn collectie komt bij FRS vandaan.

    Ik heb 2 keer gehad dat een DVD niet goed door mijn (vorige) DVD-speler werd gelezen. Ze doen dan echt niet moeilijk hoor, ik kreeg gewoon een andere mee, zelfs bij een ander filiaal.

    Ook ruilen was geen enkel probleem, nadat ik een film had gekregen die ik eigenlijk niet zo geslaagd vond. En bestellingen bellen ze altijd keurig door!

  2. #27

    Standaard

    Ik heb vorige week Abre los Ojos bij frs gekocht. Nu blijkt hij op het einde van de film te blijven haperen, dus stilstaand beeld. Ik ben benieuwd of ze 'm terugnemen...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost van der Molen

    Ik heb al een aantal dvd's via internet besteld, die vol met krassen aankwamen omdat ze los in het doosje zaten...
    Dan zijn gewoon niet nagekeken tijdens verpakking.

  4. #29

    Standaard geen 10% off -online!!!!

    Let op jongens met een 10% kortingskaart!!!!! Als je via de site bestelt...krijg je daarop geen 10% korting!!!!

  5. #30

    Standaard

    Hier in hoofddorp heb ik geen problemen met de Free. Na blokker is dit zeker de goedkopere winkel die dvd's aanbiedt.... en ze zijn er heel relax en zeer goede service....
    Ik heb echt geen beklag (yet) over de FRS

    GrtZ

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Ik heb vorige week Abre los Ojos bij frs gekocht. Nu blijkt hij op het einde van de film te blijven haperen, dus stilstaand beeld. Ik ben benieuwd of ze 'm terugnemen...
    Als het beeld even blijft stilstaan en je ook blokjes ziet dan is dit een oude persing die je kunt omruilen.

  7. #32
    Joost van der Molen
    Guest

    Standaard Re: geen 10% off -online!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enric Batista
    Let op jongens met een 10% kortingskaart!!!!! Als je via de site bestelt...krijg je daarop geen 10% korting!!!!
    Ik neem aan dat je bedoelt: als je via internet besteld en het dan in een FRS winkel ophaalt?

    Geen korting kennelijk maar hoe zit het in zo'n geval met de prijs:
    betaal je de "internetprijs" omdat je hem via internet besteld hebt, of de "winkelprijs" omdat je hem daar afhaalt(overheadkosten winkel)??

    Voorbeeld:

    Pulp Fiction DTS
    in de winkel: 20 - 2 korting = 18
    website: 13 euro + 1.55 verzendkosten = 14.55

    Het zou fijn zijn als je hem via internet kon bestellen, en dan ophalen in de winkel en dan maar 13 euro betalen!
    Kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen?

  8. #33

    Standaard Re: Re: geen 10% off -online!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost van der Molen
    Het zou fijn zijn als je hem via internet kon bestellen, en dan ophalen in de winkel en dan maar 13 euro betalen!
    Kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen?
    Dat kan ook. Je moet dan bij je bestelling het filiaal selecteren waar je hem op wilt halen. Easydoesit. Je krijgt daar dan echter geen extra korting meer op.

    Groeten,

    BasH

    PS: Grote kans overigens dat als ze een versie 'uit de winkel' langs de scanner halen, er ook de lagere prijs op de kassa verschijnt. Soms zijn ze namelijk wat laks met omprijzen als er prijsverlagingen zijn ingevoerd. (Zoals laatst met de Fox SE's is gebeurd.)

  9. #34

    Standaard Re: Re: geen 10% off -online!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost van der Molen

    Ik neem aan dat je bedoelt: als je via internet besteld en het dan in een FRS winkel ophaalt?

    Geen korting kennelijk maar hoe zit het in zo'n geval met de prijs:
    betaal je de "internetprijs" omdat je hem via internet besteld hebt, of de "winkelprijs" omdat je hem daar afhaalt(overheadkosten winkel)??

    Voorbeeld:

    Pulp Fiction DTS
    in de winkel: 20 - 2 korting = 18
    website: 13 euro + 1.55 verzendkosten = 14.55

    Het zou fijn zijn als je hem via internet kon bestellen, en dan ophalen in de winkel en dan maar 13 euro betalen!
    Kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen?

    Vreemd want tot nu toe heb ik tot tweemaal toe een dvd besteld via de site en toen ik 'em ging ophalen bleek dat ie dus dezelfde prijs was als de winkelprijs. (besteld met optie: afhalen in dichtstbijzijnde filiaal) Ik klaagde over het feit dat ik geen 10% korting kon krijgen en toen mocht ik gewoon een winkelexemplaar afrekenen met de 10% korting. De bestelde dvd wordt dan of later aan de winkelvoorraad toegevoegd of teruggestuurd naar het magazijn of filiaal waar die vandaan komt...

    van prijsverschil tussen online-shop en de winkel had ik tot dusver niks van gemerkt hoor!

  10. #35

    Standaard

    Ik had american beauty ook besteld........en hij was ook niet direct leverbaar, maar een week later was ie gewoon binnnen, en ik heb er al veel meer besteld bij free........en word altijd netjes op tijd geleverd.

  11. #36
    Joost van der Molen
    Guest

    Standaard Re: Re: Re: geen 10% off -online!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enric Batista
    van prijsverschil tussen online-shop en de winkel had ik tot dusver niks van gemerkt hoor!
    Het is inderdaad meestal gelijk. Maar een FRS medewerker zei dat ze soms speciale internet-aanbiedingen hebben.
    Toen hij Pulp Fiction langs de scanner haalde verscheen als prijs 20 euro..

  12. #37

    Standaard Re: Re: Re: Re: geen 10% off -online!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost van der Molen

    Het is inderdaad meestal gelijk. Maar een FRS medewerker zei dat ze soms speciale internet-aanbiedingen hebben.
    Toen hij Pulp Fiction langs de scanner haalde verscheen als prijs 20 euro..
    Ja dat is lekker! In de winkel is de verkoopprijs lager als 20 euro!!!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof


    Dan zijn gewoon niet nagekeken tijdens verpakking.
    Nou, als je merkt hoe TPG er mee omspringt, kan ik me voorstellen dat er tijdens transport ook een heleboel gebeurt. Ik krijg wel eens DVD's van vrienden opgestuurd en die zitten er soms ook los in. En ze pakken 'm bij verzenden toch goed in.

  14. #39

    Standaard

    [c] [Offtopic] [/c]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    <<<<< KNIP >>>>> Ik krijg wel eens DVD's van vrienden opgestuurd en die zitten er soms ook los in. <<<<< KNIP >>>>>
    Dit hadden wij ook met Marco Borsato Live in de kuip, alleen deze was via Bol.com besteld door mijn onwetende broer....

    GrtZ

  15. #40

    Standaard Re: Free Record Shop

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul IJsendijk
    Onlangs heb ik een dvd (American Beauty) besteld via de Free Record Shop site.

    Ik krijg keurig bericht dat de dvd niet op voorraad is en dat
    het ongeveer 1 week duurt.
    Krijg een paar dagen later een mailtje dat de dvd niet meer
    te leveren is. Lekker hoor!!!!!!
    Terwijl op hun site stond dat de dvd wel leverbaar was, dit hebben ze immidels wel veranderd.

    Wat wel heel raar is dat de FRS die dvd niet meer kan leveren
    (hij kost daar € 15,99)
    En bij andere site´s/winkels is deze dvd wel televeren
    alleen kosten ze daar duurder.

    Dus als je een wat oudere titel besteld dan moet je goed opletten!!

    Heel raar allemaal!!!!!!


    P. IJsendijk
    Heb ik ook gehad. Telefoontje gepleegd. Hebben de leverancier opgebeld en een week later had ik Notting Hill voor 13,99 euro binnen. Nou goede service. mail is leuk. Persoonlijk contact maakt het verschil.

  16. #41

    Standaard

    For what it's worth:

    American Beauty bij EZYdvd +/- 11,50 euro (komt verzenden nog bij)
    3d

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    For what it's worth:

    American Beauty bij EZYdvd +/- 11,50 euro (komt verzenden nog bij)
    Grr. En ik heb hem besteld bij Play voor €15.40. (verzenden gratis)
    Maar goed, voor deze heb ik dat wel over.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #43

    Standaard

    Ik ben heel tevreden over FRS. Ik betaal altijd met Mobile2Pay. Geen verzend kosten, en de dvd`s worden in stevig karton thuis gestuurd.

  19. #44

    Standaard

    Ben zelf ook tevreden over FRS. Meestal goedkoper en als iets in de winkel duurder is als op de website, dan zeg ik dat gewoon en krijg ik hem dus voor die prijs mee. Van de week ga ik er ff Halloween halen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  20. #45
    Joost van der Molen
    Guest

    Standaard Prijsdalingen FRS

    Heeft iemand enig idee hoe snel de prijsdalingen van A-Film releases gemiddeld gaan bij FRS?

    Blue Velvet SE: releasedatum 4-9-2002
    Mulholland Drive 2 disc: 17-10-2002

    Welke datum voorspellen jullie voor een prijsdaling van deze 2?
    Zelf gok ik op een half jaar na release van 30 naar 25 euro..

  21. #46

    Standaard Re: Prijsdalingen FRS

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost van der Molen
    Heeft iemand enig idee hoe snel de prijsdalingen van A-Film releases gemiddeld gaan bij FRS?

    Blue Velvet SE: releasedatum 4-9-2002
    Mulholland Drive 2 disc: 17-10-2002

    Welke datum voorspellen jullie voor een prijsdaling van deze 2?
    Zelf gok ik op een half jaar na release van 30 naar 25 euro..
    Hangt volgens mij af van hoe vaak de film verkocht wordt.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #47
    Joost van der Molen
    Guest

    Standaard Re: Re: Prijsdalingen FRS

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®


    Hangt volgens mij af van hoe vaak de film verkocht wordt.
    Inderdaad, en hoeveel ze inkopen, de prijzen in andere winkels etc.

    Maar ik denk dat het desondanks toch mogelijk is de datum van een prijsverlaging enigszins te voorspellen, want je kunt dat soort dingen meenemen in je schatting.
    Ik neem aan dat deze films redelijk goed verkopen, maar ze staan niet in de verkoop top 20 van FRS, dus ook weer niet zo goed.

    Blue Velvet verkoopt natuurlijk minder goed dan Mulholland Drive, dus daar zou je dan een snellere prijsverlaging van kunnen verwachten.

  23. #48

    Standaard

    Das waar.
    Ik schat enkele maanden. Dat was bijvoorbeeld bij Pulp Fiction ook het geval. Eerst kostte die €19,99 en nu kost ie iets van €13 dacht ik. En dat is toch wel een redelijk populaire film.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #49

    Standaard

    Ik heb zelf een jaar bij de FRS gewerkt, en dat was in het prille begin van dvd (een kleine 5 jaar geleden, toen het een beetje begon door te breken). Toen hadden we de grootste collectie op dvd gebied, en meestal ook voor leuke prijzen.

    Na een aantal omzwervingen werk ik nu bij MM, en we blazen de competitie weg. Goed, oudere dvd's zijn bij ons niet goedkoper, maar dit komt omdat we hier altijd enkele stuks van moeten bestellen, en MM bekend staat om de massa aanpak. Wanneer je een nieuwe dvd moet hebben, weet je waar je moet zijn. (klein voorbeeld: Ice Age bij release: FRS € 29,95 - MM € 14,99, een verschil van maar € 15,-/ fl. 33,-)

    Wanneer je beide zaken bij je in de buurt hebt, heb je het beste van twee werelden: Nieuwe titels voor een spotprijs, en oudere titels voor een spotprijs.

    En Eric, het niveau van de medewerkers van FRS heeft te maken met de persoon op zich. Je kunt een minder capabel persoon treffen, maar dan dan heb je natuurlijk de mogelijkheid een persoon te zoeken die wel enige intelligentie bezit en verstand van zaken heeft. Er lopen (althans, liepen) ook mensen rond met een IQ van 127 die daarnaast ook nog eens dvd fan zijn. Helaas heb jij andere ervaringen. Als je nou 5 jaar geleden naar Harderwijk was gekomen...
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  25. #50

    Standaard

    Waar blijft die MM Eindhoven nou eens ? Want het geld groeit me niet op de rug
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 2 van 139 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •