Pagina 16 van 139 EersteEerste ... 61213141516171819202666116 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow
    Of is het zeggen dat ik een bon ben kwijtgeraakt dankzij een mislukte betaling voldoende?
    Dat is idd voldoende. Ze kunnen in hun systeem zien dat er een bon is ingenomen maar niet gebruikt. Deze ongebruikte bonnen kunnen ze zonder problemen terugzetten op jouw account.

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow
    Of is het zeggen dat ik een bon ben kwijtgeraakt dankzij een mislukte betaling voldoende?
    Dat is idd voldoende. Ze kunnen in hun systeem zien dat er een bon is ingenomen maar niet gebruikt. Deze ongebruikte bonnen kunnen ze zonder problemen terugzetten op jouw account.
    Ik wist mn bon nummers niet eens meer . Krijg er zoveel .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  3. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow
    Of is het zeggen dat ik een bon ben kwijtgeraakt dankzij een mislukte betaling voldoende?
    Dat is idd voldoende. Ze kunnen in hun systeem zien dat er een bon is ingenomen maar niet gebruikt. Deze ongebruikte bonnen kunnen ze zonder problemen terugzetten op jouw account.
    Oke, hartstikke bedankt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Ik wist mn bon nummers niet eens meer . Krijg er zoveel .
    Ik heb al die code's overzichtelijk in een word-document staan. Wat het nut daarvan is, weet ik eigenlijk ook niet

  4. #379

    Standaard

    De 20 euro wallie cards zijn niet meer leverbaar op de site van frs, zouden ze ons truukje doorhebben?

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    De 20 euro wallie cards zijn niet meer leverbaar op de site van frs, zouden ze ons truukje doorhebben?
    dan bestel je 2x 10...toch?

  6. #381

    Standaard

    Ja, dat bedacht ik me net ook...

    Maar kun je een bestelling gedeeltelijk met wallie betalen en de rest met creditcard? Iemand die dat weet?

  7. #382

    Standaard

    Volgens mij niet. Je kan maar 1 bestelmethode selecteren.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  8. #383

    Standaard

    Ze zijn wel sneller geworden!
    Zaterdag 3 DVD's besteld..vandaag alle 3 verzonden.. morgen even ophalen dus

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Ze zijn wel sneller geworden!
    Valt ook wel mee. Mijn bestelling van 16-10 is nog altijd in behandeling. Schiet niet echt op...
    Four-Star Trader (236)

  10. #385

    Standaard

    Valt hier ook erg mee! Vrijdag avond/zaterdag wat besteld, vandaag in behandeling en vanmiddag verzonden! Beter .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  11. #386

    Standaard

    Die van mij is afgelopen dinsdag besteld, donderdag in behandeling genomen en vandaag nog steeds in behandeling

  12. #387

    Standaard

    Ik heb zelfs niet eens een behandelings-mailtje gehad.. zo snel waren ze

  13. #388

    Standaard

    Geen guldenwissel Free Record Shop

    ***************************************
    DEN HAAG Free Record Shop blijft zitten
    met miljoenen guldens aan oude munten
    en biljetten.De keten wilde die bij
    De Nederlandsche Bank inwisselen voor
    euro's,maar de bank wees dat af.De Raad
    van State moest eraan te pas komen en
    heeft de bank nu in het gelijk gesteld.

    Free Record Shop begon in 2002 met de
    actie 'Gulden Wissel',waarbij klanten
    na de invoering van de euro nog cd's
    konden kopen met hun laatste guldens.

    Bij de Nederlandsche Bank kunnen nog
    guldens ingewisseld worden,zolang die
    niet als betaalmiddel zijn geaccepteerd
    na de invoering van de euro in 2002.Dat
    was bij Free Record Shop wel het geval.

    En dan dit: klik

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Geen guldenwissel Free Record Shop

    ***************************************
    DEN HAAG Free Record Shop blijft zitten
    met miljoenen guldens aan oude munten
    en biljetten.De keten wilde die bij
    De Nederlandsche Bank inwisselen voor
    euro's,maar de bank wees dat af.De Raad
    van State moest eraan te pas komen en
    heeft de bank nu in het gelijk gesteld.

    Free Record Shop begon in 2002 met de
    actie 'Gulden Wissel',waarbij klanten
    na de invoering van de euro nog cd's
    konden kopen met hun laatste guldens.

    Bij de Nederlandsche Bank kunnen nog
    guldens ingewisseld worden,zolang die
    niet als betaalmiddel zijn geaccepteerd
    na de invoering van de euro in 2002.Dat
    was bij Free Record Shop wel het geval.

    En dan dit: klik
    Nu snap ik gelijk waarom o.a. de pjr bon er niet meer is.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Geen guldenwissel Free Record Shop

    ***************************************
    DEN HAAG Free Record Shop blijft zitten
    met miljoenen guldens aan oude munten
    en biljetten.De keten wilde die bij
    De Nederlandsche Bank inwisselen voor
    euro's,maar de bank wees dat af.De Raad
    van State moest eraan te pas komen en
    heeft de bank nu in het gelijk gesteld.

    Free Record Shop begon in 2002 met de
    actie 'Gulden Wissel',waarbij klanten
    na de invoering van de euro nog cd's
    konden kopen met hun laatste guldens.

    Bij de Nederlandsche Bank kunnen nog
    guldens ingewisseld worden,zolang die
    niet als betaalmiddel zijn geaccepteerd
    na de invoering van de euro in 2002.Dat
    was bij Free Record Shop wel het geval.

    En dan dit: klik
    Nu snap ik gelijk waarom o.a. de pjr bon er niet meer is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #391

    Standaard

    Omdat het de FRS keiharde euros gekost heeft...ze hebben producten (=kosten) verkocht en ze hebben er waardeloze guldens voor teruggekregen .

    Dus nu moeten ze wellicht besparen op andere fronten...
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    En dan dit: klik
    Voor 10 euro krijg je 25 gulden, waar je, als partikulier, bij DNB weer ca 11.5 euro voor krijgt. Jammer dat ik geen PJR bonnen meer heb, anders was het helemaal leuk.

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kitano
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    En dan dit: klik
    Voor 10 euro krijg je 25 gulden, waar je, als partikulier, bij DNB weer ca 11.5 euro voor krijgt. Jammer dat ik geen PJR bonnen meer heb, anders was het helemaal leuk.
    Guldens inwisselen

    Guldens kunnen bij de agentschappen van de Nederlandsche Bank (Amsterdam, Eindhoven, Hoogeveen en Wassenaar) worden ingewisseld. De guldens mogen echter niet ná 27 januari 2002 uit beroeps- of bedrijfsmatige activiteiten zijn verkregen. Guldenmunten kunt u nog tot 1 januari 2007 inwisselen en guldenbiljetten tot 1 januari 2032. Klik op de links onderaan de pagina voor een overzicht van de biljetten en munten die nog kunnen worden ingewisseld. Bij de omrekening geldt de vaste officiële koers: 1 euro = 2,20371 gulden

    Inwisselen
    Guldens kunnen met het formulier 'Aanvraag voor verwisseling van Nederlandse guldens’ persoonlijk of per post bij de Nederlandsche Bank (DNB) worden aangeboden. Sommige banken helpen bij het opsturen van guldens naar DNB.
    beetje rare actie, is dus eigenlijk de rechtzaak omzeilen, want 9 van de 10 klanten zullen het geld gewoon inwisselen, duurt wel een paar weken maar als je voor 100 euro guldens koopt (zonder pjr en/of wallie) dan krijg je daar 113,45 voor terug ... beetje omslachtig maar een rente van bijna 14% is ook niet mis natuurlijk...

    gaan mensen dit echt doen??? Als ik nog 1000 pjr bonnen had dan is het wel een leuke actie, kun je voor €15, 50 gulden kopen waar je dan weer 22,69 voor terugkrijgt... per invenstering van 15 euro maak je dan 7,69 winst en das een winstmarge van 50%!!!!

    maar aangezien ik toch veel dvd's koop en die pjr bonnen ook in dvd's kan stoppen (waar ik er nog maar 4 van heb) laat ik het gewoon voor wat het is denk ik. Anders maak ik eerst winst op mijn geld zeg maar om vervolgens de dvd's duurder te kopen, en dan heb je uiteindelijk (als je dus voor je verkregen geld dvd's zou kopen) toch maar die 14% en dan is het me toch een TE lange wachttijd

  19. #394

    Standaard

    Ik heb net even gekeken, maar de PJR-bonnen zijn geblokkeerd bij online aankoop van de munten.

  20. #395
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Dan doe je het toch veel simpeler. je koopt 20 euro wallie, en maakt gebruik van je PJR bon. via wallie betaal je de munten. Dan heb je toch in principe dezelfde korting

  21. #396

    Standaard

    Ik heb nog maar snel paar walliekaarten besteld, voordat ze de pjr bonnen daarvoor ook blokkeren!

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Dan doe je het toch veel simpeler. je koopt 20 euro wallie, en maakt gebruik van je PJR bon. via wallie betaal je de munten. Dan heb je toch in principe dezelfde korting
    Tis maar wat je simpel noemt. 8) Ik begin er iig niet aan. Van mijn laatste 23 PJR-bonnen ga ik voor 1 december eens lekker mijn boekje volledig te buiten.

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Dan doe je het toch veel simpeler. je koopt 20 euro wallie, en maakt gebruik van je PJR bon. via wallie betaal je de munten. Dan heb je toch in principe dezelfde korting
    Tis maar wat je simpel noemt. 8) Ik begin er iig niet aan. Van mijn laatste 23 PJR-bonnen ga ik voor 1 december eens lekker mijn boekje volledig te buiten.
    Mocht je ze niet kwijtraken, dan kun je altijd bij mij terecht. Ik ruil ze zelfs voor dvd's :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #399

    Standaard

    Jammer dat op mijn laatste accounts bij PJR geen bonnen meer zijn binnengekomen, nu moet ik het met de laatste 2 doen die ik nog heb .

    Maarja, nu het niet meer zo aantrekkelijk is om DVD's te kopen zal ik eind van de maand wel weer wat meer geld overhouden...hoop ik .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Jammer dat op mijn laatste accounts bij PJR geen bonnen meer zijn binnengekomen, nu moet ik het met de laatste 2 doen die ik nog heb .

    Maarja, nu het niet meer zo aantrekkelijk is om DVD's te kopen zal ik eind van de maand wel weer wat meer geld overhouden...hoop ik .
    Ga gewoon een keertje naar Cdwow.nl of Cdwow.net

Pagina 16 van 139 EersteEerste ... 61213141516171819202666116 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •