Pagina 13 van 139 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #301

    Standaard

    Nou ik ga er dus niet meer iets bestellen als ik ook nog vooraf moet betalen hoor. Ik hoop dat ze dit snel veranderen . Kreeg trouwens ook een mail van FRS & VanLeest. Kijk nog wel even of ik die bonnen gebruik .

  2. #302

    Standaard

    Nu wordt Cdwow helemaal mijn winkel voortaan ..

  3. #303

    Standaard

    Ik kreeg helemaal geen mailtje maar ik vind het wel een matige actie. Dat afhalen leek me wel handig al heb ik t nooit gedaan :wink:

  4. #304

    Standaard

    Belachelijk zeg. Ik heb al vaker meegemaakt dat een deel van mijn bestelling gewoon nooit is aangekomen in de winkel. Dan heb je daarvoor al betaald, en dan komt het zeker nooit.

    Laten we hopen dat ze hun fout snel inzien en dit, net zoals hun vorige stunt (weet al niet meer wat dat was), snel terugdraaien.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Belachelijk zeg. Ik heb al vaker meegemaakt dat een deel van mijn bestelling gewoon nooit is aangekomen in de winkel.
    Om nog maar te zwijgen over de vaak zeer matige staat waarin de DVDs aan je geleverd worden Jammer dat FRS deze koers opgaat ..

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Gerritzen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door D. de Jong
    Maar wat voor misbruik zouden ze hebben vastgesteld, vraag ik me af? Winkelpersoneel dat bestellingen mee naar huis neemt o.i.d.?
    Ik denk dat bestellingen regelmatig niet worden afgehaald in de winkels. Dat probleem voorkom je nu door mensen vooraf te laten betalen.
    Ja, daar zijn op dit forum genoeg voorbeelden van te vinden
    Het lijkt me dat de internetbestellingen met de normale bevoorrading worden meegegeven, dus daar lijdt FRS dan toch geen financiële schade door, lijkt me zo. Als het niet wordt afgehaald, wordt het ofwel teruggestuurd ofwel gewoon in de winkel verkocht. Nu ja, het wordt wel een beetje off-topic zo.

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij

    The Official tribute to Ayrton Senna is ook niet meer te vinden op de site. Een tijdje terug stond ie er voor 4,99. Had ik 'm toen maar besteld Overal op internet zie ik 'm voor minimaal 15 euro, dat vind ik wel een beetje veel.
    Ik was gister in Beverwijk bij de frs. En daar hebben ze er nog een paar.
    Voor het bedrag van........€ 2,99
    Hmm, hier niet maar ik zal binnekort nog maar eens kijken.

  8. #308

    Standaard

    Ik heb FRS net een mailtje gestuurd en daarin mijn ongenoegen aangegeven over deze actie. Heb daarin ook gevraagd of zij de enigen zijn die voordeel hebben van deze actie, of dat ze de levertijden nu ook gaan verlagen.

    Gelukkig hebben we idd nog CDwow en is er net een MM opengegaan in Ede

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Ik heb FRS net een mailtje gestuurd en daarin mijn ongenoegen aangegeven over deze actie. Heb daarin ook gevraagd of zij de enigen zijn die voordeel hebben van deze actie, of dat ze de levertijden nu ook gaan verlagen.

  10. #310

    Standaard

    Helaas zoek ik vaak dvd's met NL-subs, en heb ik net een maandje geleden mn Free-ID gekocht. En samen met de PJR bonnen blijf ik nog wel even bij de FRS...zodra PJR er mee stopt stap ik gelijk van de FRS af. Maarja, dan heb ik ook een MM naast de deur (Eindhoven, 2006). En over een tijdje zal ik ook wel wat meer zonder NL subs gaan bestellen, dus dan kan ik ook naar cd-wow .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij

    The Official tribute to Ayrton Senna is ook niet meer te vinden op de site. Een tijdje terug stond ie er voor 4,99. Had ik 'm toen maar besteld Overal op internet zie ik 'm voor minimaal 15 euro, dat vind ik wel een beetje veel.
    Ik was gister in Beverwijk bij de frs. En daar hebben ze er nog een paar.
    Voor het bedrag van........€ 2,99
    Hmm, hier niet maar ik zal binnekort nog maar eens kijken.
    En meteen maar meegenomen voor idd 2,99

  12. #312
    Junior Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Deventer/Groningen

    Standaard

    nt

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Helaas zoek ik vaak dvd's met NL-subs, en heb ik net een maandje geleden mn Free-ID gekocht. En samen met de PJR bonnen blijf ik nog wel even bij de FRS...zodra PJR er mee stopt stap ik gelijk van de FRS af. Maarja, dan heb ik ook een MM naast de deur (Eindhoven, 2006). En over een tijdje zal ik ook wel wat meer zonder NL subs gaan bestellen, dus dan kan ik ook naar cd-wow .
    20 october 2005 gaat hij al open in Eindhoven, dus nog zo'n anderhalve week wachten en dan is het zover [/b]

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    LOL, kan dat ook nog . Heerlijk.

    Handige tip .

    Maar dan moet je die kaart in 1x opmaken, of kan je ook 'restjes' van verschillende kaarten combineren?
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dat Wallie gedoe precies werkt, dat moet ik nog even uitzoeken. Maar aangezien ik vaak met pjr korting ook nationale bioscoopbonnen en beltegoed heb gekocht zal het geen probleem zijn.
    Je kan tot maximaal 5 kaarten 'stapelen', dus restjes bij elkaar schrapen.

    Dit is heerlijk. Stel je koopt 3 dvd's uit de 3 voor 25 actie met een 20 euro wallie kaart (die je met PJR gekocht hebt) samen met PJR...dan betaal je maar 15 euro . En als je een keer een dvd van zeg 20 euro koopt (met PJR en FREE-ID) betaal je maar 10.50, en heb je nog 7 euro over op je wallie kaart (heb de 5 euro over twee aankopen gedeeld, dus 2.50).

    Dit ga ik zeker doen zodra ik onze familie-creditcard kan vinden. Zit momenteel wat krap, maar de rekening komt toch pas eind van de maand . En de FRS dwingt je nu online te betalen .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  15. #315

    Standaard

    Ook van de belgische FRS een mail gehad met dezelfde mededeling.
    Alleen zij zijn wat gieriger... Je krijgt slecht een €2,50 bon, te besteden vanaf €19,99

    Beste klant,

    Sinds vandaag is de bestelprocedure van winkelorders gewijzigd. Vanaf nu moeten alle winkelbestellingen vooraf betaald worden via onze website.

    Vroeger was het mogelijk om internetbestellingen af te rekenen aan de kassa van onze winkels. Omdat heel wat bestellingen nooit werden afgehaald, zijn we verplicht onze procedure te wijzigen.

    Wij verwachten hiermee onze service op gebied van snelheid en betrouwbaarheid te verbeteren. Winkelbezorging blijft vrij van verzendkosten en je kan je bestelling gaan afhalen wanneer je wilt.

    Je kan op onze website betalen met kredietkaart of met een gewone overschrijving. De on line betalingen gebeuren via een 100% beveiligde server.

    Probeer het nu zelf! Gebruik de kortingscode hieronder voor uw volgende internetbestelling en krijg € 2.50 korting*

    Bon nummer: xxxxxxxx
    Activerings Code: xxxxxx

    Klik hier om je kortingsbon nu in te voeren.

    * Korting geldig bij aankopen vanaf € 19.99 en is geldig tot 07/11/05

    Heb je nog een vraag aan onze klantenservice, klik dan hier en vul het contactformulier in.

    Met vriendelijke groet,

    Free Record Shop

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    LOL, kan dat ook nog . Heerlijk.

    Handige tip .

    Maar dan moet je die kaart in 1x opmaken, of kan je ook 'restjes' van verschillende kaarten combineren?
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dat Wallie gedoe precies werkt, dat moet ik nog even uitzoeken. Maar aangezien ik vaak met pjr korting ook nationale bioscoopbonnen en beltegoed heb gekocht zal het geen probleem zijn.
    Je kan tot maximaal 5 kaarten 'stapelen', dus restjes bij elkaar schrapen.

    Dit is heerlijk. Stel je koopt 3 dvd's uit de 3 voor 25 actie met een 20 euro wallie kaart (die je met PJR gekocht hebt) samen met PJR...dan betaal je maar 15 euro . En als je een keer een dvd van zeg 20 euro koopt (met PJR en FREE-ID) betaal je maar 10.50, en heb je nog 7 euro over op je wallie kaart (heb de 5 euro over twee aankopen gedeeld, dus 2.50).

    Dit ga ik zeker doen zodra ik onze familie-creditcard kan vinden. Zit momenteel wat krap, maar de rekening komt toch pas eind van de maand . En de FRS dwingt je nu online te betalen .

    Hmm, volgens mij klopt er dan iets niet. Dus stel, je koopt een walliecard van 20 euro met PJR, betaal je 15 euro. Vervolgens koop je met die walliecard en een PJR nog een walliecard. Dan doe je dit vervolgens nog een paar keer en uiteindelijk heb je dan bijv 5x een PJR en 5x 15 euro betaald (waarvan 4x met een walliecard en 1x met cash) en dan zou je dus 5 walliecards hebben waar nog maar 60 euro vanaf gehaald is?

    Kortom: koop 40 euro voor 15 euro? . Wanneer je dit dus vaker zou doen zou je dus nog meer geld (in de vorm van walliecards, dat wel) hebben en kan je dus theoretisch gezien rijk worden (waarbij je dus geld hebt in de vorm van walliecards). Als je dat dan vaak genoeg zou doen (uiteraard valt dat op enzo) dan zou je dus de hele winkel leeg kunnen kopen voor 15 euro?

    Volgens mij toch een btje vreemd van FRS, volgens mij kan hier misbruik van gemaakt worden, dus zal dat toch binnenkort ook wel afgeschaft worden?

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pindarots
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    LOL, kan dat ook nog . Heerlijk.

    Handige tip .

    Maar dan moet je die kaart in 1x opmaken, of kan je ook 'restjes' van verschillende kaarten combineren?
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dat Wallie gedoe precies werkt, dat moet ik nog even uitzoeken. Maar aangezien ik vaak met pjr korting ook nationale bioscoopbonnen en beltegoed heb gekocht zal het geen probleem zijn.
    Je kan tot maximaal 5 kaarten 'stapelen', dus restjes bij elkaar schrapen.

    Dit is heerlijk. Stel je koopt 3 dvd's uit de 3 voor 25 actie met een 20 euro wallie kaart (die je met PJR gekocht hebt) samen met PJR...dan betaal je maar 15 euro . En als je een keer een dvd van zeg 20 euro koopt (met PJR en FREE-ID) betaal je maar 10.50, en heb je nog 7 euro over op je wallie kaart (heb de 5 euro over twee aankopen gedeeld, dus 2.50).

    Dit ga ik zeker doen zodra ik onze familie-creditcard kan vinden. Zit momenteel wat krap, maar de rekening komt toch pas eind van de maand . En de FRS dwingt je nu online te betalen .

    Hmm, volgens mij klopt er dan iets niet. Dus stel, je koopt een walliecard van 20 euro met PJR, betaal je 15 euro. Vervolgens koop je met die walliecard en een PJR nog een walliecard. Dan doe je dit vervolgens nog een paar keer en uiteindelijk heb je dan bijv 5x een PJR en 5x 15 euro betaald (waarvan 4x met een walliecard en 1x met cash) en dan zou je dus 5 walliecards hebben waar nog maar 60 euro vanaf gehaald is?

    Kortom: koop 40 euro voor 15 euro? . Wanneer je dit dus vaker zou doen zou je dus nog meer geld (in de vorm van walliecards, dat wel) hebben en kan je dus theoretisch gezien rijk worden (waarbij je dus geld hebt in de vorm van walliecards). Als je dat dan vaak genoeg zou doen (uiteraard valt dat op enzo) dan zou je dus de hele winkel leeg kunnen kopen voor 15 euro?

    Volgens mij toch een btje vreemd van FRS, volgens mij kan hier misbruik van gemaakt worden, dus zal dat toch binnenkort ook wel afgeschaft worden?
    in principe is het hele gedoe van meerdere keren registreren bij PJR natuurlijk al misbruik maken van de situatie. Ik denk dat dat eerder afgeschaft gaat worden dan dit..

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pindarots
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    LOL, kan dat ook nog . Heerlijk.

    Handige tip .

    Maar dan moet je die kaart in 1x opmaken, of kan je ook 'restjes' van verschillende kaarten combineren?
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dat Wallie gedoe precies werkt, dat moet ik nog even uitzoeken. Maar aangezien ik vaak met pjr korting ook nationale bioscoopbonnen en beltegoed heb gekocht zal het geen probleem zijn.
    Je kan tot maximaal 5 kaarten 'stapelen', dus restjes bij elkaar schrapen.

    Dit is heerlijk. Stel je koopt 3 dvd's uit de 3 voor 25 actie met een 20 euro wallie kaart (die je met PJR gekocht hebt) samen met PJR...dan betaal je maar 15 euro . En als je een keer een dvd van zeg 20 euro koopt (met PJR en FREE-ID) betaal je maar 10.50, en heb je nog 7 euro over op je wallie kaart (heb de 5 euro over twee aankopen gedeeld, dus 2.50).

    Dit ga ik zeker doen zodra ik onze familie-creditcard kan vinden. Zit momenteel wat krap, maar de rekening komt toch pas eind van de maand . En de FRS dwingt je nu online te betalen .

    Hmm, volgens mij klopt er dan iets niet. Dus stel, je koopt een walliecard van 20 euro met PJR, betaal je 15 euro. Vervolgens koop je met die walliecard en een PJR nog een walliecard. Dan doe je dit vervolgens nog een paar keer en uiteindelijk heb je dan bijv 5x een PJR en 5x 15 euro betaald (waarvan 4x met een walliecard en 1x met cash) en dan zou je dus 5 walliecards hebben waar nog maar 60 euro vanaf gehaald is?

    Kortom: koop 40 euro voor 15 euro? . Wanneer je dit dus vaker zou doen zou je dus nog meer geld (in de vorm van walliecards, dat wel) hebben en kan je dus theoretisch gezien rijk worden (waarbij je dus geld hebt in de vorm van walliecards). Als je dat dan vaak genoeg zou doen (uiteraard valt dat op enzo) dan zou je dus de hele winkel leeg kunnen kopen voor 15 euro?

    Volgens mij toch een btje vreemd van FRS, volgens mij kan hier misbruik van gemaakt worden, dus zal dat toch binnenkort ook wel afgeschaft worden?
    Dat kan ook ja .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira
    Ook van de belgische FRS een mail gehad met dezelfde mededeling.
    Alleen zij zijn wat gieriger... Je krijgt slecht een €2,50 bon, te besteden vanaf €19,99
    Belachelijk

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira
    Ook van de belgische FRS een mail gehad met dezelfde mededeling.
    Alleen zij zijn wat gieriger... Je krijgt slecht een €2,50 bon, te besteden vanaf €19,99
    Hij is wel een paar weken langer bruikbaar

  21. #321

    Standaard

    De FRS heeft tot deze maatregelen besloten daar mensen hun met korting bestelde dvd's maar voor een deel ophaalden in de winkel waardoor de opgehaalde dvd('s) wel erg goedkoop werden. De korting wordt namelijk bij de eerste dvd eraf gehaald. Een voorbeeld: stel je koopt 3 dvd's in de 3 voor 25 euro actie. Dat is 8,33 per dvd. Stel dat er op een gegeven moment 1 dvd van de 3 wordt geleverd. In de winkel betaal je dan 8,33 - 5 = 3,33. Vervolgens haal je de andere 2 dved's gewoon niet meer op maar bestel je ze opnieuw. Dat is lekker proletarisch winkelen. Maar goed, de FRS heeft dit natuurlijk zelf in de hand gewerkt door de belachelijk lange levertijden, zeker voor zo'n groot bedrijf met goede lijnen naar leveranciers. Het blijft knudde daar, amar goed, zoals reeds eerder is gezegd, de kortingen maken de FRS aantrekkelijk nu. Het is niet anders.

  22. #322

    Standaard

    Dat heb ik ook een keertje gedaan ja...omdat de 3e dvd gewoon nooit geleverd werd .

    Heb nu trouwens 3x20 e wallie gekocht met PJR...kijken hoe lang ik dat vol kan houden .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  23. #323

    Standaard

    Wanneer betaal je dan met je wallie, nadat je je order definitief plaatst?

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Dat heb ik ook een keertje gedaan ja...omdat de 3e dvd gewoon nooit geleverd werd .

    Heb nu trouwens 3x20 e wallie gekocht met PJR...kijken hoe lang ik dat vol kan houden .
    dat wallie gebeuren moet je dat in de winkel ophalen of wordt dat gewoon aan je account toegevoegd of hoe werkt dat?

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Wanneer betaal je dan met je wallie, nadat je je order definitief plaatst?
    Ja, net zoals bij elke betaalmethode: je klikt op "Plaats Order Definitief" en dan krijg je een schermpje met je gekozen methode.

    Dit heb ik nog niet met wallie uitgeprobeert, omdat ik de eerste keer met een CC heb betaald...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Dat heb ik ook een keertje gedaan ja...omdat de 3e dvd gewoon nooit geleverd werd .

    Heb nu trouwens 3x20 e wallie gekocht met PJR...kijken hoe lang ik dat vol kan houden .
    dat wallie gebeuren moet je dat in de winkel ophalen of wordt dat gewoon aan je account toegevoegd of hoe werkt dat?
    Deze moet je ophalen (of laten bezorgen).

    Wallie zijn kaartjes met een code erop die je bij het betalen invoert.


    Maar als het goed is controleren ze bij de kassa de inhoud niet meer, omdat het immers al betaald is.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Pagina 13 van 139 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •