Pagina 127 van 139 EersteEerste ... 2777117123124125126127128129130131137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.151 tot 3.175 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #3151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Top initiatief zeg! Hoop dat zoiets hier in het westen ook opgestart wordt.

  2. #3152

    Standaard

    Ik heb geen idee hoe goed die "Quality" film reeks in zwarte doosjes verkoopt, maar het is wel de goedkoopste manier van inkoop om een hele muur vol te zetten (ze kosten maar een of twee euro het stuk aan inkoop).

  3. #3153

    Standaard

    De boekwinkels van FRS-eigenaar Procures zitten inmiddels ook in financiële problemen. Dat belooft niet veel goeds voor de nog resterende Free Record vestigingen in Nederland. Daar zal geen kwartje meer in geïnvesteerd kunnen worden. Treurig allemaal.

  4. #3154

    Standaard

    Boekenclub ECI nu echt definitief failliet

    Internetwinkel ECI, ook wel bekend als de boekenclub en tevens beheerder van de webwinkel van Free Record Shop, is failliet. De rechtbank Midden-Nederland sprak het faillissement 9 januari uit.

    Dat bevestigde een woordvoerster van curator Cees de Jong dinsdag na berichtgeving van het Boekblad.

    ECI bevond zich al enige tijd in financiële problemen. De website van Free Record Shop is hierdoor sinds eind december ook niet meer bereikbaar. Vorige week sprak De Jong reeds van een naderend faillissement van ECI. Dat was volgens hem nodig om een doorstart van ECI of onderdelen van het bedrijf mogelijk te maken. De bewindvoerder is momenteel in gesprek met meerdere overnamepartijen.

    ECI telt in totaal ongeveer 200 medewerkers.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.

  5. #3155

    Standaard

    Nou, het is wachten op een tweede faillissementsaanvraag van de FRS. Met een beetje geluk nog in Q1 van 2014.

  6. #3156

  7. #3157

    Standaard

    Free Record Shop wil weer de grootste entertainmentretailer in de Benelux worden

    De eigenaar van Free Record Shop Nederland, Fresh Entertainment, wil zijn keten weer doen uitgroeien naar de grootste entertainmentretailer van de Benelux. Zo is er onder meer de ambitie voor nieuwe winkels.

    Bij de aankondiging van de Belgische voorraad die tegen stuntprijzen in Nederlandse filialen van Free Record Shop verkocht worden, kijkt Fresh Entertainment ook naar de toekomst. Het bedrijf onderzoekt de mogelijkheden om zijn winkelketen weer te laten uitgroeien tot de grootste entertainmentretailer in de Benelux. De kans dat er weer nieuwe vestigingen worden geopend in een aantal Nederlandse steden waar Free Record Shop sinds kort niet meer actief is, acht de organisatie dan ook reëel.

    Bron: Entertainmentbusiness.nl

  8. #3158

    Standaard

    Vergane glorie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #3159

    Standaard

    Waren zijn dan de grootste entertainmentretailer in de benelux ?? Volgens mij is dat toch wel Media Markt.

  10. #3160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waren zijn dan de grootste entertainmentretailer in de benelux ?? Volgens mij is dat toch wel Media Markt.
    FRS had veel meer vestigingen in NL en BE.

  11. #3161

    Standaard

    Dit soort winkeltjes doet het imago van de dvd ook geen goed:

    Meer dan 7.000 namaak-dvd’s in beslag genomen bij videotheken in Brussel en Laken

    De FOD Economie en de Brusselse lokale politie hebben op 9 januari bij twee videotheken in Brussel en Laken 7.600 namaak-dvd’s in beslag genomen. Dat meldt het Brusselse parket vrijdag. De inspecteurs en de politie konden ook de hand leggen op een systeemkast met 6 dvd-writers, 4 complete sets R4, kits die toelaten dat illegaal gedownloade films op spelconsoles worden afgespeeld, en 91 onderdelen voor die R4-kits.

    De twee videotheken, in de Maria-Christinastraat in Laken en de Blaesstraat in Brussel, behoren toe aan twee broers tegen wie al enige tijd aanwijzingen bestonden dat ze grote hoeveelheden illegale dvd’s verkochten en verhuurden en mensen in het zwart aan het werk zetten.

    De FOD Economie besloot daarom beide zaken grondig te controleren en stootte er op de 7.600 gekopieerde dvd’s en het kopieermateriaal. De systeemkast met 6 dvd-writers was bovendien aan het werk toen de inspecteurs binnenvielen. Onder de illegale dvd’s waren ook recente films die momenteel nog in de zalen spelen. Originele dvd’s waren in de twee zaken niet te vinden. Bovendien bleek dat het ondernemingsnummer waaronder de uitbaters werkten, geschrapt is uit de Kruispuntbank van ondernemingen, omdat de jaarrekeningen sinds 27 juli 2013 niet meer werden neergelegd. Achter de toonbank van een van de videotheken stond een persoon die werklozensteun geniet en in het zwart aan het werk was.

    Volgens de eerste vaststellingen zouden de uitbaters van deze videotheek hun illegale activiteit al een tiental jaar uitvoeren. Hun maandelijkse omzet wordt geraamd op 24.000 euro. Ze riskeren celstraffen van 3 maanden tot 3 jaar en geldboetes van 100 tot 100.000 euro.
    Bron: standaard.be
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #3162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dit soort winkeltjes doet het imago van de dvd ook geen goed:



    Bron: standaard.be
    wat heeft dit met FRS te maken ?
    DVD & Blu-Ray collectie

  13. #3163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pazke70 Bekijk bericht
    wat heeft dit met FRS te maken ?
    Dat mensen negatieve connotaties beginnen te maken bij dvd-winkels. De ene gaat failliet, de andere blijkt namaak te verkopen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #3164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Free Record Shop wil weer de grootste entertainmentretailer in de Benelux worden
    Laten ze eerst maar de nog bestaande filialen winstgevend maken voordat ze het geld over de balk gooien en straks alles kwijt zijn.

  15. #3165

    Standaard

    De Belgische stok werd vanaf vandaag aan bodemprijzen verkocht, hoe laag zijn die prijzen dan, weet iemand dit? Ik ga morgen een kijkje nemen, ben zelf van België maar woon niet ver van de grens.

  16. #3166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dit soort winkeltjes doet het imago van de dvd ook geen goed:
    Belgische toestanden

  17. #3167

    Standaard

    Vandaag weer eens bij FRS in Nijmegen. In 1 woord: treurig

    Bijna alle rekken leeg, en dan 2 rijtjes blurays zogenaams met 20% verhuiskorting (gaan ze weg? Of zijn dit die Belgische bodemprijzen?)
    En dan nog prijzen die 3x boven het amazon.co.uk-niveau liggen

  18. #3168

    Standaard

    Heb toch enkele mooie prijzen gezien, spider-man 2 voor €2,50 op blu-ray, maar daar vonden ze de schijf niet van...

  19. #3169

    Standaard

    De FRS in Den Bosch is het sluitingsuitverkoop...vanuit het niets..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #3170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    De FRS in Den Bosch is het sluitingsuitverkoop...vanuit het niets..
    Aha, dacht dat die zou blijven daar.

  21. #3171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Aha, dacht dat die zou blijven daar.
    blijven ook. Sluitingsvoordeel slaat op de belgische vestigingen. Daar gaan ze de voorraad van verkopen, maar die was nog niet binnen. Rekken waren troosteloos. Zou mij niet verbazen als ze halverwege het jaar niet halen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #3172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    blijven ook. Sluitingsvoordeel slaat op de belgische vestigingen. Daar gaan ze de voorraad van verkopen, maar die was nog niet binnen. Rekken waren troosteloos. Zou mij niet verbazen als ze halverwege het jaar niet halen.
    Aha ok, zowiezo vind ik die zaak daar een toonbeeld van een 4e hands zaak, als je ziet hoe sommige spullen daar er uit zien.

    Ben er al lang niet meer geweest, en geen behoefte eraan om er nog te komen.

  23. #3173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Belgische toestanden
    Pardon. Brusselse toestanden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #3174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    blijven ook. Sluitingsvoordeel slaat op de belgische vestigingen. Daar gaan ze de voorraad van verkopen, maar die was nog niet binnen. Rekken waren troosteloos. Zou mij niet verbazen als ze halverwege het jaar niet halen.
    Ik heb uit dit BE Sluitingsvoordeel in NL 3 BD voor nog geen 18 eu kunnen scoren

    Mijn ervaring is nog steeds dat de FRS veel voordeliger is dan die overgehypete MM ...
    Wsl ieder z'n ding

  25. #3175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mijn ervaring is nog steeds dat de FRS veel voordeliger is dan die overgehypete MM ...
    Wsl ieder z'n ding
    Terwijl je bij de MM absoluut nieuwe, ongebruikte en ongeschonden producten krijgt, terwijl dat bij FRS toch heel anders ligt , maar dat is al vaker besproken.

    Het is maar waar je prioriteiten liggen.

Pagina 127 van 139 EersteEerste ... 2777117123124125126127128129130131137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •