Pagina 126 van 139 EersteEerste ... 2676116122123124125126127128129130136 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.126 tot 3.150 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #3126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Met de Free Record Shop gaat het slecht, maar met ex-broertje Fame gaat het goed. Ze maken zelfs winst.
    Tja, ik snap het wel. ik hou ook van lekker struinen door de bakken en het feit dat ze vinyl verkopen is voor mij een reden om erheen te gaan. Wel vind ik het blu-ray aanbod wel erg mager, hopelijk doen ze daar iets aan.

  2. #3127

    Standaard

    Denk dat het allemaal nog zal verergeren nu Netflix ook naar België komt in mei.

  3. #3128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Denk dat het allemaal nog zal verergeren nu Netflix ook naar België komt in mei.
    Zie dit.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #3129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Voor belgen is dat wel niet echt een mogelijkheid.
    Ik bestel regelmatig bij DVDOutlet & ik woon ook in België...

  5. #3130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Zie dit.
    Iemand wordt hier blij.

  6. #3131

  7. #3132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dát lijkt me inderdaad de winkelvorm van de toekomst te worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #3133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Foto zaak: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    Weet iemand of die voorraad op de achtergrond symbool is voor de rest?

  9. #3134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is die Krustypop op de achtergrond een good Krusty of een evil Krusty?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #3135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Foto zaak: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    Weet iemand of die voorraad op de achtergrond symbool is voor de rest?
    Er lijkt inderdaad niet echt veel te staan. Wat ook belangrijk lijkt: de prijzen. Ik wil niet gaan betalen voor dat praatje .

  11. #3136

    Standaard

    Faillissement ECI wordt volgende week uitgesproken

    Het in surseance van betaling verkerende ECI wordt in de loop van volgende week failliet verklaard. Volgens bewindvoerder Cees de Jong is dit nodig om een doorstart te kunnen maken.

    De reden dat ECI niet deze week de faillissementstatus krijgt, heeft te maken met de negatieve effecten zoals het verliezen van contracten. “Het is niet verstandig om blind in een faillissement te stappen”, aldus curator De Jong. Er worden gesprekken gevoerd met meerdere overnamepartijen.

    Het is nog mogelijk om via de Nederlandse websites van ECI en dochter Cosmox bestellingen te plaatsen. De bewindvoerder trok eerder de stekker uit van, de door ECI geëxploiteerde, Free Record Shop-site. Die zou niet meer rendabel genoeg zijn geweest.

    Als reden voor het naderende ECI-faillissement noemt De Jong de neergaande trend in de boekenbranche. Daarnaast heeft het bedrijf afgelopen jaren al meerdere reorganisaties doorgevoerd, waardoor het moeilijker is geworden om ECI opnieuw aan te passen aan de teruglopende omzet.

    De onderneming telt in totaal ongeveer tweehonderd medewerkers. De meeste daarvan staan onder contract bij de vorige week al failliet verklaarde distributiedochter E-Ways Fulfilment Center.

    Bron: www.entertainmentbusiness.nl

  12. #3137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Faillissement ECI wordt volgende week uitgesproken

    Het in surseance van betaling verkerende ECI wordt in de loop van volgende week failliet verklaard. Volgens bewindvoerder Cees de Jong is dit nodig om een doorstart te kunnen maken.

    De reden dat ECI niet deze week de faillissementstatus krijgt, heeft te maken met de negatieve effecten zoals het verliezen van contracten. “Het is niet verstandig om blind in een faillissement te stappen”, aldus curator De Jong. Er worden gesprekken gevoerd met meerdere overnamepartijen.

    Het is nog mogelijk om via de Nederlandse websites van ECI en dochter Cosmox bestellingen te plaatsen. De bewindvoerder trok eerder de stekker uit van, de door ECI geëxploiteerde, Free Record Shop-site. Die zou niet meer rendabel genoeg zijn geweest.

    Als reden voor het naderende ECI-faillissement noemt De Jong de neergaande trend in de boekenbranche. Daarnaast heeft het bedrijf afgelopen jaren al meerdere reorganisaties doorgevoerd, waardoor het moeilijker is geworden om ECI opnieuw aan te passen aan de teruglopende omzet.

    De onderneming telt in totaal ongeveer tweehonderd medewerkers. De meeste daarvan staan onder contract bij de vorige week al failliet verklaarde distributiedochter E-Ways Fulfilment Center.

    Bron: www.entertainmentbusiness.nl
    Ja je kan nog bestellen en dan zeker naar je geld fluiten ? Wees dan eerlijk tegen je klanten en laat ze niets betalen voordat ze de bestelling gehad hebben.

  13. #3138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Ja je kan nog bestellen en dan zeker naar je geld fluiten ? Wees dan eerlijk tegen je klanten en laat ze niets betalen voordat ze de bestelling gehad hebben.
    Bestellen met betaling achteraf kan ook. Keuze aan de koper. Zo heb ik onlangs nog e.e.a. ontvangen en daarna afgerekend.

  14. #3139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Bestellen met betaling achteraf kan ook. Keuze aan de koper. Zo heb ik onlangs nog e.e.a. ontvangen en daarna afgerekend.
    Ok maar niet alle kopers weten dit en er zullen dus ook een heel deel uit gemak vooraf betalen omwille van vertrouwen met de winkel uit het verleden. Het is toch echt ronduit walgelijk dat ze nu weten dat volgende week het faillissement wordt uitgesproken en dat ze klanten gewoon nog een week lang (en het is al even bezig) bestellingen laten plaatsen en geld laten betalen wat gewoon in het grote gat terecht komt. Deze klanten zullen hoogst waarschijnlijk hun bestelling niet krijgen en hun geld kwijt zijn tenzij ze met credit kaart betaald hebben (of voor betaling achteraf kiezen).
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  15. #3140

    Standaard

    Je moet nooit iets vooruit betalen want mocht er iets niet in orde zijn, dan ben je weer een aantal weken verder voordat jij je geld weer terug hebt. Dat betekent dat ZIJ dan 3 weken rente trekken over jouw geld. En dat is zeker niet de bedoeling.

  16. #3141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Je moet nooit iets vooruit betalen want mocht er iets niet in orde zijn, dan ben je weer een aantal weken verder voordat jij je geld weer terug hebt. Dat betekent dat ZIJ dan 3 weken rente trekken over jouw geld. En dat is zeker niet de bedoeling.
    Als dit je algemene instelling is dan ga je niet veel online kunnen kopen en al helemaal niks in het buitenland. Niet vooruit betalen bij winkels die deze mogelijkheid bieden is leuk, maar dat zijn er niet veel. Je kan beter altijd met credit kaart betalen, dan ben je gewoon verzekerd tegen dingen zoals niet levering door faillissement en krijg je je geld vaak terug voor het zelfs maar van je rekening is gegaan.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  17. #3142

    Standaard

    Even een vraagje. Ik had voor kerstmis iets besteld via www.freerecordshop.be. Het item zou verstuurd worden op 2 januari. Met de feestdagen dacht ik dat wat vertraging best mogelijk was. Omdat ik niets meer hoorde wou ik vandaag contact opnemen, maar alle info is verdwenen van de site.

    Ik had de bestelling gedaan met visa kaart, in de veronderstelling dat ze pas zouden aanrekenen bij verzending. Niet dus. Ze hebben al aangerekend, maar ik kan ze niet meer bereiken om te vragen of ze nog verzenden.

    Enige raad hoe ik mijn geld terug zie?

  18. #3143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Even een vraagje. Ik had voor kerstmis iets besteld via www.freerecordshop.be. Het item zou verstuurd worden op 2 januari. Met de feestdagen dacht ik dat wat vertraging best mogelijk was. Omdat ik niets meer hoorde wou ik vandaag contact opnemen, maar alle info is verdwenen van de site.

    Ik had de bestelling gedaan met visa kaart, in de veronderstelling dat ze pas zouden aanrekenen bij verzending. Niet dus. Ze hebben al aangerekend, maar ik kan ze niet meer bereiken om te vragen of ze nog verzenden.

    Enige raad hoe ik mijn geld terug zie?
    Je geld zal je wel terug krijgen, even contact opnemen met Visa of met je Bank waarbij je de Visa kaart hebt. Even uitleggen dat je betaald hebt maar dat de bestelling niet geleverd is en je al bijna twee weken geen contact meer met ze kan opnemen omdat ze failliet zijn, rond 26 december is de site namelijk offline gehaald. Normaal zou je geen probleem moeten hebben om je geld terug te krijgen, je hebt geluk dat je met Visa betaald hebt, indien het via overschrijving of bancontact was dan was je je geld kwijt.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  19. #3144

    Standaard

    Ik zit zelf in het geval om een product te retourneren naar FRS. Het adres is in Antwerpen.
    Wat is de kans dat ik mijn geld terugkrijg of verlies? Het gaat wel om een klein bedrag van om en bij de 15 -16 euro.

  20. #3145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik zit zelf in het geval om een product te retourneren naar FRS. Het adres is in Antwerpen.
    Wat is de kans dat ik mijn geld terugkrijg of verlies? Het gaat wel om een klein bedrag van om en bij de 15 -16 euro.
    Waarom zou je het willen retourneren? En hoe heb je het betaald. Ik zou het zelf zeker niet retourneren, gewoon houden of tweedehands doorverkopen en een klein verlies nemen als je het echter niet meer wilt hebben. Enkel indien je nog niet betaald hebt zou ik het retourneren. Als je met credit kaart betaald hebt zou je het in principe kunnen retourneren maar om nu een case te open bij de credit card maatschappij daarvoor lijkt me ook maar niets omdat je eigenlijk nu al weet dat het problemen gaat geven als je het terugstuurt.

    Kan trouwens zijn dat het adres in antwerpen gewoon een doorstuur adres is, net zoals Amazon.co.uk een adres heeft in Geel wat van de logistieke partner is. E-Ways welke alle logistiek van FRS deed is reeds failliet waardoor je wel kan raden dat terugsturen niet veel gaat opleveren.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  21. #3146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    net zoals Amazon.co.uk een adres heeft in Geel
    Herentals. Die van Geel zullen het graag horen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #3147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Herentals. Die van Geel zullen het graag horen...
    Inderdaad, nog eens gekeken naar de tracking en bij bestemming staat inderdaad Herentals, maar in de tracking staat steeds Geel Mail bij plaats. vandaar dat ik even dacht dat het Geel was, maar het Masspost centrum zal dat van Geel zijn
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  23. #3148
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #3149

    Standaard

    Ik vraag me nu af of bestellingen van Cosmox nog zullen worden uitgeleverd. Ik heb This Is The End besteld voor nieuwjaar (via betalen na ontvangst wel) maar dat staat nog steeds op "Toekomstige Release" terwijl deze al lang uit.

  25. #3150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dat is goed nieuws! Kampen is voor mij om de hoek. In Emmeloord (waar ik woon) is ook geen FRS meer te vinden en was nu overgeleverd aan Zwolle voor een echte winkel. Weer reden om wat vaker naar Kampen te gaan, als het mee zit. Alleen bestellen via internet is toch minder leuk.

Pagina 126 van 139 EersteEerste ... 2676116122123124125126127128129130136 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •