Pagina 125 van 139 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129135 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.101 tot 3.125 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #3101

    Standaard

    Wat een gedoe allemaal, toen FRS (fysiek) failliet ging kon je nog blij zijn dat de webshop in handen was van een totaal nadere partij, echter wisten de meeste mensen dit niet. Nu de mensen dit misschien ondertussen weten gaat die andere partij over kop en gaat FRS dat zelf op de rand van de afgrond staat het terug overnemen...
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  2. #3102

    Standaard

    Wil dit ook zeggen dat cosmox verdwijnt ?

    Buiten bol.com is er voor de belgen wel nog weinig variatie over... tijd voor amazon benelux ?

  3. #3103

    Standaard

    er zijn nog alternatieven met oa. gratis verzending nr België... maar de keuze is dan wel beperkt in dvd/bluray

  4. #3104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wil dit ook zeggen dat cosmox verdwijnt ?

    Buiten bol.com is er voor de belgen wel nog weinig variatie over... tijd voor amazon benelux ?
    Cosmox is in surseance (voorstadium faillissement)

    zie: http://www.entertainmentbusiness.nl/...ing-eci-cosmox

  5. #3105

    Standaard

    De Belgische winkels van Free Record Shop moeten komende week alsnog ,,minstens tijdelijk” worden gesloten.

    Dat heeft Hilco Capital, de beoogd overnemer van de failliete platenzaken, vrijdag laten weten.

    Eind december werd bekend dat de Britse investeerder met 67 van de 68 Belgische vestigingen van Free Record Shop verder zou gaan. Volgens de curatoren was het toen ,,zo goed als zeker” dat de doorstart rondkwam. Hilco had voordien al financiële steun geleverd om de winkels tijdens de kerstperiode open te houden.

    Maar de verdere onderhandelingen leverden nog niet de gedetailleerde afspraken op die nodig zijn om een stabiel bedrijf te garanderen op lange termijn, aldus Hilco. Daarom is het onvermijdelijk ,,dat de winkels minstens tijdelijk moeten sluiten”.

    Voor de circa 230 medewerkers van Free Record Shop in België betekent dat slecht nieuws. Zij werden ontslagen bij het faillissement, dat midden november werd uitgesproken, en waren sindsdien met interimcontracten aan de slag. Maar die worden volgens vakbond BBTK na de sluiting niet verlengd.

    Hilco gaat de komende tijd verder onderhandelen met de leveranciers en verhuurders van de winkelpanden. Volgens Hilco-topman Paul McGowan werden de gesprekken de afgelopen weken ,,gehinderd door het hoge niveau van onzekerheid en de daaruit voortvloeiende speculatie in de pers rond het bedrijf”.

    Bron: z24.nl

  6. #3106

    Standaard

    Op Cosmox & ECI staat nu te lezen:

    Er is vertraging in de uitlevering. In verband hiermee is het assortiment tijdelijk verkleind.
    Ik heb nog een pre-order staan van This Is The End op blu-ray. Hopelijk krijg ik deze uitgeleverd.

  7. #3107

    Standaard

    Op FRS.nl staat te lezen:

    Wegens omstandigheden kunnen via de website op dit moment geen producten worden besteld. Vind hieronder je dichtstbijzijnde Free Record Shop winkel.
    En de zoekmachine om de dichtstbijzijnde vestiging te vinden staat ook op de pagina.

  8. #3108

    Standaard

    Op de Facebook van Cosmox:

    I.v.m. de berichtgeving over Cosmox in de media. De webshop is gewoon open en vanaf vandaag worden bestellingen weer uitgeleverd. In de loop van volgende week verwachten we weer helemaal bij te zijn.

  9. #3109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hoezo dikke zever? Dat is toch precies wat ik zeg? Over paar jaar zul je alleen nog online je films/muziek kunnen kopen.
    Nee dat is niet wat je zegt: je zegt dat er over een paar jaar geen fysieke dragers meer zijn. Met andere woorden: dan kun je alleen nog maar streamen of v.o.d. kopen. Dat is iets anders dan het online films en muziek kopen. Dan kun je wel nog fysieke dragers kopen maar je koopt ze onine. Dat is een verschil
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #3110

    Standaard

    Waar jullie verdomme wakker van liggen.
    Wie koopt er nou nog fysiek in de winkel?
    Ik kan me zelfs niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst fysiek een blu of dvd ben gaan halen.
    Het is gewoon een kwestie van tijd dat er hier zo geen winkels meer zijn, ik ga zelfs meer zeggen: winkels stammen nog uit een dinosaurustijd.
    Ik kan je minstens 100 landen opnoemen die geen winkels hebben of hebben gehad waar men dvd's of blu kan halen. (Egypte, Mexico, Guatamale, Belize en Honduras) om er al maar enkele op te noemen.
    Diegene die nu nog fysiek gaan gaan winkelen betalen volgens mij ook nog eens te veel + het verrijden van de nafte of een bus trein ticket daargelaten.

  11. #3111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Waar jullie verdomme wakker van liggen.
    Wie koopt er nou nog fysiek in de winkel?
    Ik kan me zelfs niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst fysiek een blu of dvd ben gaan halen.
    Het is gewoon een kwestie van tijd dat er hier zo geen winkels meer zijn, ik ga zelfs meer zeggen: winkels stammen nog uit een dinosaurustijd.
    Ik kan je minstens 100 landen opnoemen die geen winkels hebben of hebben gehad waar men dvd's of blu kan halen. (Egypte, Mexico, Guatamale, Belize en Honduras) om er al maar enkele op te noemen.
    Diegene die nu nog fysiek gaan gaan winkelen betalen volgens mij ook nog eens te veel + het verrijden van de nafte of een bus trein ticket daargelaten.
    En toch ben jij meer uitzondering dan regel, want als ik het zo zie halen de meeste hier nog wel eens een film in een fysieke winkel.

    Ik ben benieuwd of je bij die 100 landen dan ook India gaat noemen, want om eerlijk te zijn geloof ik niet dat je de 100 landen gaat halen.

    Als je aanbiedingen koopt hoeft dat helemaal niet en ik ga met de fiets, kost dus alleen wat energie
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #3112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    winkels stammen nog uit een dinosaurustijd.
    Had je toen ook al winkels ?

  13. #3113

    Standaard

    Je hebt gelijk peptalk, er zijn wellicht zelfs nog geen 100 landen waar ze dvd of blu-ray verkopen.

    Ik heb nog een bestelling lopen via FRS BE website, is er nu dus kans dat deze niet meer geleverd wordt?
    Het bedrag is alleszins wel van mijn rekening gegaan.

  14. #3114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb nog een bestelling lopen via FRS BE website, is er nu dus kans dat deze niet meer geleverd wordt?
    Het bedrag is alleszins wel van mijn rekening gegaan.
    Kans is groot dat je er aan bent voor de moeite...
    En dat is dan ook de reden waarom ik WEL fysieke winkels frequenteer. Boter bij de vis.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #3115

    Standaard

    Fysieke winkels gaan misschien ooit verdwijnen maar laat mij nu nog maar genieten van mijn wekelijkse bezoekjes aan MM.
    Saturn Meir is al verdwenen sinds vorig jaar dus als ik op zaterdag naar Antwerpen centrum ga heb ik nog maar twee winkels om te bezoeken.
    Enerzijds MM Keyserlei en anderzijds Fnac maar die laatste als die zou verdwijnen dat zou geen gemis zijn.

  16. #3116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Enerzijds MM Keyserlei en anderzijds Fnac maar die laatste als die zou verdwijnen dat zou geen gemis zijn.
    100 % akkoord.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #3117

    Standaard

    Ha, heb vandaag mijn bestelling binnen van FRS.
    Wat raad je?
    Nee, toch niet weer een tweedehands product zeker.
    Zoals jullie in Nederland ook al misschien weten is het de laatste tijd nogal vochtig, regenachtig en stormig buiten.
    Het product zit zoals ik hierboven al vermeldde, niet in een cellofaanverpakking.
    Wat is er dus gebeurd: de CD's zijn natuurlijk zo klam als ik weet niet wat en stonden vol damp.
    Op het doosje is er dan nog met plakband (die resten nalaat) een item (stocknummer) op geplakt.

    Mijn idee? Dit gaat terug richting FRS.
    Heb ondertussen het desbetreffende product nog gevonden en al besteld via ECI.

  18. #3118

    Standaard

    Waarom bestel je bij ECI, terwijl zij momenteel ook in financiele problemen verkeren en er duidelijk op de website aangegeven staat dat er vertraging zit in de levering van produkten?

    Dan vraag je er ook wel een beetje om, mijns inziens.

    ECI verkeert momenteel in financiële problemen en kreeg dinsdag uitstel van betaling. Dochterbedrijf E-Ways Fulfilment Center is failliet verklaard. ECI werd in 1967 opgericht om het lezen in Nederland te stimuleren. In 2010 transformeerde het bedrijf van een boekwinkel uitsluitend toegankelijk voor leden, in een op onlineverkoop gerichte retailer waar iedereen producten kan bestellen.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 06-01-2014 om 18:12

  19. #3119

    Standaard

    Offtopic, bestel dan bij DVDoutlet, das een goede en betrouwbare winkel

  20. #3120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Offtopic, bestel dan bij DVDoutlet, das een goede en betrouwbare winkel
    Voor belgen is dat wel niet echt een mogelijkheid.

  21. #3121

    Standaard

    Waar je ook besteld in de Benelux, ze zitten allemaal in financiële moeilijkheden...

  22. #3122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Waar je ook besteld in de Benelux, ze zitten allemaal in financiële moeilijkheden...
    Bron?

  23. #3123

    Standaard

    Bron? Je moet dit forum eens lezen:

    FRS failliet, ECI bijna failliet, Cosmox failliet...

    Wat schiet er nog over? Juist Fnac, Bol en Azur/Proxis, waarvan vooral de laatste mij verschiet nog te bestaan.

  24. #3124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bron? Je moet dit forum eens lezen:

    FRS failliet, ECI bijna failliet, Cosmox failliet...
    Niet zo vreemd aangezien ze alledrie dezelfde voorraadbeheerder (E-Ways) hebben. Daarbij was de FRS website al onderdeel van ECI.

    Maar ik wil graag een bron waaruit blijkt dat alle leveranciers in de Benelux financiele problemen hebben.

  25. #3125

    Standaard

    Met de Free Record Shop gaat het slecht, maar met ex-broertje Fame gaat het goed. Ze maken zelfs winst.

Pagina 125 van 139 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129135 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •