Pagina 117 van 139 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.901 tot 2.925 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #2901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Het filiaal in Den Bosch in Winkelcentrum De Helftheuvelpassage is gesloten. Er hing een briefje op de deur met doorverwijzing naar het filiaal in het centrum van Den Bosch.
    Het bovengedeelte van de winkel in Den Bosch in het centrum, is dat wel weer open, of is dat nog steeds afgesloten?

  2. #2902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het bovengedeelte van de winkel in Den Bosch in het centrum, is dat wel weer open, of is dat nog steeds afgesloten?
    Volgens mij nog afgesloten. Misschien dat dit na de doorstart weer open gaat als ze weer genoeg nieuwe voorraad binnenkrijgen. Ik zal het de komende weken in de gaten houden.

  3. #2903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Volgens mij nog afgesloten. Misschien dat dit na de doorstart weer open gaat als ze weer genoeg nieuwe voorraad binnenkrijgen. Ik zal het de komende weken in de gaten houden.
    Is goed, bedankt alvast voor het antwoord

  4. #2904

    Standaard

    Vijf nieuwe winkels mee in Free Record Shop-doorstart

    Alkmaar, Gorinchem, Lelystad, Roosendaal en Waalwijk behouden een filiaal van Free Record Shop. Hiertoe werden nieuwe huurovereenkomsten gesloten met de pandeigenaren.

    De eerder gesloten Free Record Shop-winkel in Alkmaar wordt gevuld met personeel en voorraad uit het filiaal in Hoorn. FRS wist geen overeenkomst te sluiten met eigenaren van het pand in Hoorn. Met de eigenaar van de winkelgrond in Alkmaar werd echter wel een nieuwe deal gesloten. Het personeel en de voorraad van het filiaal in Hoorn verhuist deze week naar Alkmaar.

    Met de vijf nieuwe winkels gaan er in totaal 42 Free Record Shop-winkels mee in de doorstart van de entertainmentketen. Op dit moment is er nog geen duidelijkheid over de winkels in Amsterdam, Amersfoort, Breda, Huizen, Leiderdorp en Leidschendam.

    Vorige week werd bekend dat Free Record Shop een nieuwe huurovereenkomst heeft gesloten voor 37 winkels.

    www.entertainmentbusiness.nl

  5. #2905

    Standaard

    Het filiaal onder in de Kalvertoren Amsterdam is nog steeds open en blijft ook open!

  6. #2906

    Standaard

    Free Record Shop verder met 120 winkels

    AMSTERDAM - Winkelketen Free Record Shop maakt een doorstart met 120 winkels. In Nederland blijven 47 winkels open, in België 70 en in Luxemburg 3. Bij de retailketen in muziek, entertainment en games kunnen 475 medewerkers blijven werken. Dit hebben de nieuwe eigenaren ProCures en voormalig directeur Hans Breukhoven donderdag bekendgemaakt.

    Dat betekent dat 60 filialen de deuren definitief moeten sluiten. Free Record Shop werkt momenteel hard aan een gefaseerde ombouw van de nieuwe winkels. De nieuwe topman Roland van Geest hoopt de eerste winkels voor 1 oktober te kunnen openen. Inmiddels kunnen internetbestellingen weer in de winkels worden afgehaald en in de winkel geplaatste bestellingen thuisbezorgd.

    Naar verwachting draaien alle filialen eind september weer als vanouds met een volwaardig assortiment muziek, films en games. Free Record Shop zal ook hoofdtelefoons en een beperkt assortiment boeken en giftcards gaan verkopen.

    Het personeel van de filialen verhuist mee naar de nieuwe organisatie. Het hoofdkantoor en distributiecentrum blijven in afgeslankte vorm nog enige tijd in Capelle aan den IJssel gevestigd.

    Free Record Shop ging in mei failliet. De winkelketen kwam in de problemen door de crisis en de opkomst van de onlineverkoop van muziek en films.

    www.telegraaf.nl

  7. #2907

    Standaard

    Kun je het beter volledig opdoeken in Nederland. Het filiaal in Oss verdwijnt en dat wordt hoog tijd. Het personeel was altijd erg vriendelijk, maar de winkel en de producten waren altijd zeer onder de maat. Saturn en Media Markt zullen op den duur de enige zijn die nog overeind blijven.

  8. #2908

    Standaard

    Voor mij heeft de Free Record Shop in ieder geval geen betekenis meer, aangezien er in de buurt geen filiaal meer zit. Ik zal er wellicht nog komen als ik in een stad ben waar nog een vestiging zit, maar ik zal er niet speciaal voor gaan reizen.

  9. #2909

    Standaard

    Waarom zou je nog kopen bij FRS...??? De meeste blu ray's zitten onder de vingerafdrukken en de hoesjes zijn meestal beschadigd. En dat was ook met de steelbook van Back to the Future, het is een mooi produkt, maar aan de zijkant een hele grote kras, omdat de medewerkers zo dom zijn, om deze te openen met een mesje langs het steelbook. Waardeloos, en nooit meer.
    Online blu ray's, dan zit er tenminste nog folie omheen, dat is mijn enige zekerheid nog op onbeschadigde blu ray's, en dan nog eens prijzen aanhalen van ECI...belachelijk.

  10. #2910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Waarom zou je nog kopen bij FRS...??? De meeste blu ray's zitten onder de vingerafdrukken en de hoesjes zijn meestal beschadigd. En dat was ook met de steelbook van Back to the Future, het is een mooi produkt, maar aan de zijkant een hele grote kras, omdat de medewerkers zo dom zijn, om deze te openen met een mesje langs het steelbook. Waardeloos, en nooit meer.
    Online blu ray's, dan zit er tenminste nog folie omheen, dat is mijn enige zekerheid nog op onbeschadigde blu ray's, en dan nog eens prijzen aanhalen van ECI...belachelijk.
    uuu FRS.nl, cosmox en ECI = 1 of te wel 1 database uitgesmeerd over 3 websites. De prijzen zijn er ook altijd het zelfde.

  11. #2911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    omdat de medewerkers zo dom zijn,
    dat zal ik maar niet persoonlijk opvatten...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Waarom zou je nog kopen bij FRS...??? De meeste blu ray's zitten onder de vingerafdrukken en de hoesjes zijn meestal beschadigd. En dat was ook met de steelbook van Back to the Future, het is een mooi produkt, maar aan de zijkant een hele grote kras, omdat de medewerkers zo dom zijn, om deze te openen met een mesje langs het steelbook. Waardeloos, en nooit meer.
    Online blu ray's, dan zit er tenminste nog folie omheen, dat is mijn enige zekerheid nog op onbeschadigde blu ray's, en dan nog eens prijzen aanhalen van ECI...belachelijk.
    gelukkig voor jou gebruiken wij in FRS Nijmegen tegenwoordig safers, waardoor alles netjes gesealed blijft bij binnenkomst.

  12. #2912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    uuu FRS.nl, cosmox en ECI = 1 of te wel 1 database uitgesmeerd over 3 websites. De prijzen zijn er ook altijd het zelfde.
    Dat is onjuist. ECI, Cosmox en FRS gebruiken weliswaar dezelfde techniek, maar de prijzen wisselen in sommige gevallen wel degelijk.

    Beetje zoals bij Zavvi.nl/Zavvi.com/Thehut.com

    In Wageningen wel wat nieuwe titels, maar minimaal. Wel blij dat de vestiging blijft.

    @Daniel; is er al wat bekend over de cadeaucards?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  13. #2913

    Standaard

    Uithoezen heb ik altijd een bron van ergernis gevonden. Dat was zo al bij cd's. Ik stond er dan ook altijd op dat ik een nieuwe wilde. Dan zeiden ze altijd maar deze is toch nieuw. Nee zei ik dan deze is uitgehoest. Vaak met krassen. IK heb ooit een cd (ook in Nijmegen Molenstraat gekocht) waar ook de FRS zit die vol zat met krassen en vingertips. Overigens wil het soms ook nog wel eens gebeuren bij gesealde blu ray discs. Meestal komt ie dan van een ander land of zo. Kennelijk stoppen ze hem daar met de hand erin. Maar bij mij gaat alles terug als ik vlekken of krassen zie.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  14. #2914

    Standaard

    Ja, ik herken dat, want pas geleden heeft een kennis van mij een blu ray film gekocht, en bij thuiskomst zag ik dat deze vol zat met vingertips, helaas.

  15. #2915

    Standaard

    Free Record Shop heroverweegt online strategie

    Free Record Shop neemt zijn online strategie de komende tijd in heroverweging. Internetbestellingen worden nu nog afgehandeld door ECI. "Maar met het faillissement zijn alle contractuele verplichtingen komen te vervallen", geeft een woordvoerder van de entertainmentketen aan.

    ECI heeft het online kanaal na de doorstart 'voorlopig' weer opgepakt, zegt hij. Daardoor kunnen klanten sinds enige tijd weer online bestellingen plaatsen. De komende tijd gaat Free Record Shop zich buigen over de toekomst van zijn webshop, met als doel de organisatie weer 'future proof' te maken.

    Daaronder valt ook inkrimping en eventuele verhuizing van zowel het hoofdkantoor als het distributiecentrum in Capelle aan de IJssel. ProCures, de nieuwe eigenaar, en oprichter Hans Breukhoven vinden het pand 'veel te groot' voor de huidige organisatie, zegt de woordvoerder. "Het zal mij niet verbazen als het hoofdkantoor richting het zuiden trekt, om meer voeling met België te krijgen. Daar staan nu toch de meeste winkels."

    Nederland telt sinds de doorstart 47 winkels, België heeft er zeventig. Het hoofdkantoor zal wel altijd in Nederland blijven staan, omdat de backoffice-activiteiten wellicht gecombineerd worden met Polare, de andere keten van Procures. "Waarom zou je bijvoorbeeld met twee afdelingen van personeelszaken blijven werken?", aldus de woordvoerder.

    Nu het winkelbestand fors is gekrompen vraagt Free Record Shop zich ook af of een eigen logistiek centrum wel gerechtvaardigd is. De winkelketen gaat daarom de mogelijkheid bekijken om het logistieke proces uit te besteden, vervolgt hij. "De huidige medewerkers hebben allemaal een tijdelijke arbeidsovereenkomst gekregen."

    Bron : RetailNews

  16. #2916

    Standaard

    Ik heb nog een leuk nieuwtje. Free Record Shop Goes gaat ook weer open! En ook ik ben terug!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #2917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik heb nog een leuk nieuwtje. Free Record Shop Goes gaat ook weer open!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    En ook ik ben terug!
    Bedoel je de FRS van Middelburg?

    Ook in de FRS van Sluis hing er een berichtje dat ze zouden doorgaan!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #2918

    Standaard

    Nee, Middelburg gaat helaas niet terug open. Ik mag de winkel in goes gaan doen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  19. #2919

    Standaard

    Mooi dat je dan toch een baan houdt!

  20. #2920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik heb nog een leuk nieuwtje. Free Record Shop Goes gaat ook weer open! En ook ik ben terug!
    Proficiat !
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  21. #2921
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed nieuws voor je. Gefeliciteerd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #2922

    Standaard

    Congratz Daniel

  23. #2923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    dat zal ik maar niet persoonlijk opvatten...
    Mmmm......
    Have fun and enjoy your collection

  24. #2924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik heb nog een leuk nieuwtje. Free Record Shop Goes gaat ook weer open! En ook ik ben terug!
    Daniel, Gefeliciteerd met het behoud van je baan.

    Hopelijk maak je er weer net zo'n goede winkel van, als die je eerst had, maar dat gaat wel goed komen

  25. #2925

    Standaard

    Leuk dat je toch weer bij de FRS mag beginnen..ik hoop zelf dat de winkels wat meer kwaliteit gaan bieden..ben er onlangs toch nog even langs geweest. In Den Bosch is de bovenverdieping ook weer open. Langzaam maar zeker worden de schappen weer gevuld.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 117 van 139 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •