Pagina 60 van 139 EersteEerste ... 105056575859606162636470110 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.476 tot 1.500 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1476

  2. #1477

    Standaard

    ik zie dat een paar mensen leuke koopjes hebben gekocht bij de frs.
    voor 2,50 per stuk of minder.
    wat voor actie is dit geven ze zoveel % korting op een bepaalde selectie titels of zijn ze zo geprijst?

  3. #1478

    Standaard

    voor zover ik weet is er bij FRS een gedeelte summersale waar titels tussen staan voor een mooie prijs en als er op de prijssticker ook nog eens een rode stip op staat gaat er 50% of sinds deze week 75% van af

  4. #1479

    Standaard

    oke bedankt
    dan ga ik er morgen ook maar even kijken want ben dol op koopjes:P

  5. #1480

  6. #1481

    Standaard

    dat weet ik niet, ik weet alleen dat de actie in de winkels geld en niet online

  7. #1482

    Standaard

    Leuk voor de belgen onder ons:

    "Geniet een schooljaar lang van 10% studentenkorting!
    Ben je jonger dan 26 jaar? Word dan nu lid van onze studentenclub! Schrijf je hier in en je ontvangt een mail waarmee je de Free Record Shop Student Card kan gaan afhalen in jouw Free Record Shop. Op vertoon van je Student Card krijg je een heel schooljaar 10% studentenkorting op CD's, DVD's en games!"

  8. #1483

    Standaard

    Weet iemand of de code van die Twitter korting misschien niet meer geldig is?
    Probeer namelijk te bestellen maar pakt mijn code niet.
    Voer hem in en druk op toevoegen maar wordt niks verrekend.

  9. #1484

    Standaard

    Die werkt al een hele tijd niet meer helaas.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1485

    Standaard

    Nou, het einde is in zicht voor de FRS. De Fame gaat dicht en na jarenlang verlies geleden te hebben wordt de FRS omgevormd tot 'cadeauwinkel'. Bron: Breukhoven in de Volkskrant

  11. #1486

    Standaard

    Interview met Breukhoven over sluiting Fame en toekomst van de FRS: http://nos.nl/audio/268460-hans-breu...luit-fame.html

  12. #1487

    Standaard

    Zolang deze gift shops gratis verdeelkanalen blijven voor de online shop heb ik er allemaal geen probleem mee. Kan me niet herinneren wanneer ik laatst iets gekocht heb in een fysieke FRS winkel, hun website daarentegen heeft mij financieel wel al pijn gedaan door goede aanbiedingen.

  13. #1488

    Standaard

    In Helmond hoeven ze alleen maar een gat in de muur te maken en ze zijn klaar. De Expo zit namelijk naast de Free Record Shop.

  14. #1489

    Standaard

    Ik vraag me af hoeveel personeel Fame in dienst heeft, bij de grote HMV's in Londen is dat tegen de 70 man wat natuurlijk ook flink aantikt.

    De markt veranderd voorduurend en de teloorgang van de platenzaak is al ingezet met de komst van de mediamarkt en later de Saturn die aanzienlijker groter assortiment hadden en lagere pijzen. tegelijkertijd werden de cd branders betaalbaar en begon iedereen cd's te copiëren.
    Daarna werd het internetwinkelen volwassen en met de komst van breedband internet het downloaden.

    Ik zie mezelf nog op zaterdag middag met de trein naar Rotterdam reizen speciaal om wat dvd,s te kopen bij Rodisc en later ook MediaMarkt tegen prijzen van toendertijd nog 50 a 60 Gulden (+/- €25) per DVD.
    Tegenwoordig kost mij een Blu-ray gemiddeld ongeveer €10 en wordt het vaak nog eens gratis bezorgd,....en wat zal het over 10 jaar zijn.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #1490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik vraag me af hoeveel personeel Fame in dienst heeft, bij de grote HMV's in Londen is dat tegen de 70 man wat natuurlijk ook flink aantikt.
    Er werken 90 medewerkers volgens de website.

  16. #1491

    Standaard

    Ik kocht Hors la loi zondag 4 september bij frs voor 12,99 euro en op maandag was deze 10 euro.
    Ik dacht ik gooi er een een mail tegenaan en ik kreeg net een antwoord:

    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw mail.


    Het prijsverschil is in mindering gebracht op het aankoopbedrag.
    U zult 10,00 euro betalen voor uw order.

    We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Free Record Shop Online

    www.freerecordshop.nl




    schreef:
    Naam: Pep***********
    E-mail: *************
    Ordernummer: ***********
    Omschrijving: Hoi, Ik heb gisteren deze BD besteld en vandaag staat hij voor 2,99 euro minder te koop. Kan ik dat bedrag terug krijgen(eventueel als cadeaubon) of moet ik dan de BD retour sturen en opnieuw bestellen? Mvg, Pep************
    Netjes opgelost, was geen pre-order of zo en een voor frs een snelle reactie.
    Laatst aangepast door peptalk : 07-10-2011 om 13:26
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #1492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik vraag me af hoeveel personeel Fame in dienst heeft, bij de grote HMV's in Londen is dat tegen de 70 man wat natuurlijk ook flink aantikt.

    De markt veranderd voorduurend en de teloorgang van de platenzaak is al ingezet met de komst van de mediamarkt en later de Saturn die aanzienlijker groter assortiment hadden en lagere pijzen. tegelijkertijd werden de cd branders betaalbaar en begon iedereen cd's te copiëren.
    Daarna werd het internetwinkelen volwassen en met de komst van breedband internet het downloaden.

    Ik zie mezelf nog op zaterdag middag met de trein naar Rotterdam reizen speciaal om wat dvd,s te kopen bij Rodisc en later ook MediaMarkt tegen prijzen van toendertijd nog 50 a 60 Gulden (+/- €25) per DVD.
    Tegenwoordig kost mij een Blu-ray gemiddeld ongeveer €10 en wordt het vaak nog eens gratis bezorgd,....en wat zal het over 10 jaar zijn.
    en dan geeft Hans Breukhoven illegaal downloaden de schuld, yeah right.

    Verlaag je prijzen eens zou ik zeggen, de paar keer dat ik er was vroegen ze absurde prijzen voor cd's en DVD's.

  18. #1493

    Standaard

    Het lijkt erop dat FRS het betalen via digitale accept-giro eruit heeft gegooid.

  19. #1494
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De tijden dat de FRS ver vooruit verzend zijn inmiddels voorbij, vermoed ik. Ik mag al blij zijn als dingen zoals beloofd op de release datum uitgeleverd worden. vandaag nog geen x-men verstuurd. Ook Star Wars onlangs kwam gewoon twee dagen later.

    Nu bestel ik daar niet veel meer, maar zijn er nog wel anderen die een FRS titel (ver) voor de release datum hebben ontvangen?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1495

    Standaard

    Heb The Three en The Four Musketeers bij hun gepreorderd, maar kreeg net alleen The Four Musketeers binnen. Beide zijn wel verzonden! Moet ik hier nu direct achteraan bellen?

  21. #1496

    Standaard

    Bij mij zijn ze nog niet eens verzonden en jij moet gewoon nog even geduld hebben Wieba

    Ow ja, de 3 A-film releases die al 2 keer uitgesteld zijn ook nog niet...

    Manon Des Sources
    Les Choristes
    Jean De Florette
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #1497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij mij zijn ze nog niet eens verzonden en jij moet gewoon nog even geduld hebben Wieba
    Klopt, zal morgen dan wel komen. Vaag dat die van jouw nog geen eens verzonden zijn, later besteld ofzo?

  23. #1498

    Standaard

    Yep, 25 september pas.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1499

    Standaard

    Mijne zijn ook nog niet verzonden en heb ze ong besteld toen ik zag dat pep ze besteld had,

  25. #1500

    Standaard

    Dit weekend 10% + gratis verzending!!

    pre-orders maar cancellen

Pagina 60 van 139 EersteEerste ... 105056575859606162636470110 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •