Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 48 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe vestigingen Media Markt

    Liep onlangs in het centrum van Arnhem, zie ik op een pand dat daar te huur staat staan 'TE HUUR, NAAST MEDIA MARKT'.

    Zou het dan eindelijk gebeuren? Eindelijk een Media Markt in Arnhem? Net even gekeken op de site van Media Markt en er komt er inderdaad een in Arnhem. Vlak bij het Rembrandt theater.

    De volgende nieuwe vestigingen staan in ieder geval op de site van Media Markt:

    Zoetermeer - Voorjaar 2005
    Alphen a/d Rijn - Voorjaar 2005
    Ede - Najaar 2005
    Arnhem - Najaar 2005
    Eindhoven - Najaar 2005
    Middelburg - Najaar 2005

    Kom maar op openingsaanbiedingen!!!
    Klik hier voor een lijst van mijn dvd's...

  2. #2

    Standaard

    Zal er nou echt nooit eentje worden geopend in Almelo, omdat ze er al zijn in Hengelo en Enschede

    Straks ook nog een in Arnhem... En Almelo is nog wel zo'n leuke stad!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Zal er nou echt nooit eentje worden geopend in Almelo, omdat ze er al zijn in Hengelo en Enschede
    Almelo zou wel mooi zijn ja

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Zal er nou echt nooit eentje worden geopend in Almelo, omdat ze er al zijn in Hengelo en Enschede
    Almelo zou wel mooi zijn ja
    Dat zou fantastisch zijn! Er zijn volgens mij wel een paar zaakjes op de Woonboulevard waar het financieel niet zo heel goed mee gaat. Dat zouden best wel interessante pandjes zijn voor MM.

    ..hoopt stiekem dat iemand van MM dit leest..
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Zal er nou echt nooit eentje worden geopend in Almelo, omdat ze er al zijn in Hengelo en Enschede
    Almelo zou wel mooi zijn ja
    Dat zou fantastisch zijn! Er zijn volgens mij wel een paar zaakjes op de Woonboulevard waar het financieel niet zo heel goed mee gaat. Dat zouden best wel interessante pandjes zijn voor MM.

    ..hoopt stiekem dat iemand van MM dit leest..
    Dan zou ik misschien zelfs op m'n fietsje gaan

  7. #7

    Standaard

    In Rotterdam komt er weer eentje bij dit jaar, op het Zuidplein.

    Gr. John

  8. #8

    Standaard Re: Nieuwe vestigingen Media Markt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeeBeeBas
    Arnhem - Najaar 2005
    Four-Star Trader (236)

  9. #9
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Eindhoven lekker!

    Dat wordt vaak kijken voor dvds. Slecht voor de portomonee ben ik bang :S

  10. #10

    Standaard

    yeah, eentje in Alphen

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Vanaf 4 juni opening nieuwe Mediamarkt in Gent Korenmarkt.
    Ik las net in de mediazine van juni dat ze zich sterk maken dat ze het grootste entertainment aanbod gaan hebben (film / muziek / games) van heel België.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vanaf 4 juni opening nieuwe Mediamarkt in Gent Korenmarkt.
    Ik las net in de mediazine van juni dat ze zich sterk maken dat ze het grootste entertainment aanbod gaan hebben (film / muziek / games) van heel België.
    Nou, dat noem ik eens positief nieuws. Eindelijk weer een concurrent voor Fnac.

  14. #14

    Standaard

    Is er nog nieuws over de vestiging in Den Bosch. Het is erg stil.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vanaf 4 juni opening nieuwe Mediamarkt in Gent Korenmarkt.
    Ik las net in de mediazine van juni dat ze zich sterk maken dat ze het grootste entertainment aanbod gaan hebben (film / muziek / games) van heel België.
    Jammer dat het centrum van Gent om snel even binnen te springen niet bepaald toegankelijk is zoals Zwijnaarde en Oostakker. Maar naar dat entertainment aanbod ben ik wel eens benieuwd.

  16. #16

    Standaard

    In Turnhout zou er ook een MM komen.

    http://www.madeinkempen.be/nieuws/tu...n-media-markt/
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vanaf 4 juni opening nieuwe Mediamarkt in Gent Korenmarkt.
    Ik las net in de mediazine van juni dat ze zich sterk maken dat ze het grootste entertainment aanbod gaan hebben (film / muziek / games) van heel België.
    Ik ken Gent nog niet, maar eind juni zit er een weekeinde. Zover ik begrijp is Korenmarkt in het centrum. Dan kan ik vanaf de vrijdagmarkt mooi MM eens meepakken (naast alle bezienswaardigheden waar ik voor kom).

  18. #18

    Standaard

    Het zou niet de eerste Media Markt zijn die volk lokt met zijn entertainment aanbod voor de eerste weken/maanden en daarna zie je het "vervallen" naar een gewoon MM aanbod. Er zijn steeds minder en minder filialen die accepteren dat de DVD afdeling een loss leader is voor volk te lokken voor het bruin en witgoed. Hier en daar heb je er nog een gek tussen zitten zoals in Schoten, die man heeft geen broek meer zoveel heeft die die al gescheurd

  19. #19

    Standaard

    Ik vraag me af hoe gent de toestroom van MM zal accepteren. De ondergrondse parkings, sommige vrij groot, zitten met goede weekends (zeker dit weekend geweest) zo goed als volzet. Laat staan nog enkele extra honderden of miss duizenden naar een MM lokken die pal in het hartje van een stad gelijk Gent ligt. Ik zie je al sleuren met een breedbeeld TV van 60" over de korenmarkt...

  20. #20

    Standaard

    Dat is dan maar hetzelfde probleem als een media markt op de keyserlei in Antwerpen. Men speelt daar op in door gratis levering de avond zelf nog.

    Er zal trouwens geen bezoeker meer voor naar het centrum van Gent komen voor een Media Markt te bezoeken daar die ook reeds in de omgeving liggen, ze zullen al blij zijn als ze gewoon een groot deel van het reeds aanwezige shopping publiek binnen kunnen krijgen. En de inwoner van Gent centrum moet nu de stad niet meer uit voor een groot aanbod aan elektro en multimedia, en deze moeten sowieso hun auto al niet kwijt.

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Op 26 november opent de nieuwste vestiging van Media Markt zijn deuren in het centrum van Turnhout.

    http://blog.mediamarkt.be/turnhout/
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Op 26 november opent de nieuwste vestiging van Media Markt zijn deuren in het centrum van Turnhout.

    http://blog.mediamarkt.be/turnhout/
    Ik ben benieuwd. eindelijk een Belgische Media Markt in de buurt (20 KM), is zelfs denk ik nog dichter bij dan de dichtstbijzijnde Media Markt in Nederland zelf (Breda).
    Jammer dat het niet echt in het centrum ligt maar juist aan de ring. Bij de buurtbewoners zijn er nogal wat zorgen omtrent de verkeerstoestroom gezien alle (mega)winkels die er de laatste jaren in die omgeving zijn geopend, en intussen heeft Turnhout in het centrum zelf de grootste winkelleegstand van Vlaanderen.

    Amerikaanse praktijken !.

    p.s.
    Bedenk me nu dat Tilburg nu ook een Media Markt heeft sinds Saturn niet meer bestaat, die is dus een stuk dichter bij dan Breda en Turnhout.
    Laatst aangepast door Frenkel : 18-11-2014 om 21:36
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #24

    Standaard

    Van mijn interne bronnen bij Media Markt heb ik gehoord dat we geen prijsbreker moeten verwachten.

    Dat moet ook niet want hij is de enige in de Kempen, dus er is geen concurrentie op vlak van DVD en blu-ray. Op vlak van elektronica is er natuurlijk wel directe concurrentie en zal deze wel moeten op de prijs spelen.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Van mijn interne bronnen bij Media Markt heb ik gehoord dat we geen prijsbreker moeten verwachten.

    Dat moet ook niet want hij is de enige in de Kempen, dus er is geen concurrentie op vlak van DVD en blu-ray. Op vlak van elektronica is er natuurlijk wel directe concurrentie en zal deze wel moeten op de prijs spelen.
    Waar komt deze vestiging precies? Ik kom in de zoveel bij de Carrefour en die ligt ook op de ring. Ik pak dan de centrale afrit op de autoweg.

    Edit: gevonden: https://www.google.com/maps/place/Pa...30bd918b6c8e5a

    Het is dus ipv rechtsaf bij de stoplichten linksaf. Of 1 afrit verder. Helder.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •