Pagina 45 van 139 EersteEerste ... 354142434445464748495595 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    heb geinformeerd. krijgt bon voor elk bedrag maar die moet ge voor 11/7 opdoen en pas vanaf 21/6 mag je die gebruiken. dus maar twee weken maar ik ga dit toch maar doen. sherlock holmes kopen op blu ray en daarna bon gebruiken voor andere dvd's.
    Je weet toevallig dan ook niet wat het minimumbedrag is dat je moet kopen vooraleer je een bon van 10 euro kunt inwisselen?

  2. #1102

    Standaard

    ga zeker van deze acite gebruik maken en zal heel de uitleg wel hier opzetten als ge dat wilt sylver of pm

  3. #1103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    ga zeker van deze acite gebruik maken en zal heel de uitleg wel hier opzetten als ge dat wilt sylver of pm
    Nou, het enige wou ik eigenlijk wou weten wat het minimum-aankoopbedrag is bij het inruilen van een bon van 10 euro.

    Als je eerst 30 euro moet kopen, vooraleer je een bon van 10 euro mag geven, dan lijkt me dit totaal niet interessant...

    Post het gerust op het forum, dan kan iedereen meelezen!

  4. #1104

    Standaard

    eender welk bedrag. iets van zes euro krijg ge ook al bon

  5. #1105

    Standaard

    Hij bedoelde, welk bedrag je minimaal moet besteden wil je een bon mogen uitgeven/inleveren.

  6. #1106

    Standaard

    Voor een bon van 5 euro moet je 19.99 euro besteden en voor een bon van 10 euro moet je 29.99 besteden.
    Groetjes Matthijs

  7. #1107

    Standaard

    da's op zich nog mooi. merci voor de info !

  8. #1108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matte Bekijk bericht
    Voor een bon van 5 euro moet je 19.99 euro besteden en voor een bon van 10 euro moet je 29.99 besteden.
    Vind ik persoonlijk toch al iets minder interessant, gezien de prijzenpolitiek bij FRS.
    Even afwachten, maar ik vrees dat ik elders toch nog steeds veel goedkoper uitkom!

    Bedankt voor de info.

  9. #1109

    Standaard

    En geldt het dus weldegelijk ook voor blurays?

  10. #1110

    Standaard

    alleen dvd's of cd en geen andere acties zoals 3 voor 25. ge moet echt aan 30 geraken voor ge 10 eurro bon kunt gebruiken. ik haak af bij zo een actie. te omslachtig en te duur. koop ik de dvd's wel bij videotheek of tweede hands winkels

  11. #1111

    Standaard

    heeft iemand nog een kortingscode (voor NL)??

  12. #1112

    Standaard

    De kortingsbonnen in de FRS België zijn in sommige vestigingen enkel geldig voor CD's en DVD's, in andere kan je ze ook gebruiken voor Blu-ray's, ik heb Saving Private Ryan Bluray (2BD) zo voor 20-5= 15 euro kunnen kopen. Maar in de eerste FRS waar ik vroeg gold het niet voor Bluray.

    Verder krijg je op je nieuwe aankoop met kortingsbonnen opnieuw kortingsbonnen...
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  13. #1113

    Standaard

    Heeft iemand nog een kortingcode voor FRS

  14. #1114

    Standaard

    Niemand een code meer ?
    Zijn trouwens de ABN code verlopen nu?

  15. #1115

    Standaard

    Na jaren boycot van mijn kant toch maar weer eens besteld bij de FRS.
    Positief: snelle levering en goede aanbieding.

    Dus nog maar eens besteld bij de FRS in de aanbieding, BR the Road.
    Aangegeven evertijd 1 a 2 werkdagen.
    Maar na twee weken nog steeds niet geleverd, website zegt nu 5 werkdagen levertijd, maar die zijn inmiddels al ver verstreken.
    Is toch geen moeilijk leverbare titel lijkt me?

    Het jammere is tevens dat je bij hen tegenwoordig van te voren moet betalen en daarna maar moet wachten totdat ze een keer gaan leveren.

    Dus ik ben weer op mij oude standpunt aangekomen....:wallbash:
    Do you respect wood?

  16. #1116
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nieuwe titels heb je vaak wel ruim van te voren in huis.
    T's dat ik er verschillende kortingen kan gebruiken.
    Maar ik heb maar een enkele keer meegemaakt, dat er iets niet goed gaat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1117

    Standaard

    kijk dit zijn nog eens leuke prijzen


    zal wel een goede fout zijn op FRS

  18. #1118
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    LOL, en dan moet je er nog snel bij zijn ook.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1119

    Standaard

    - 80 % en dan ook nog in dollars dan is het zelfs nog best goedkoop !

  20. #1120

    Standaard

    Als je blu-ray's bestelt en laat afleveren in een winkel, krijg je dan mooi gesealede exemplaren uit het magazijn of afdankertjes uit de winkel(s)?

    Er loopt nl. momenteel een mooie 3 voor 30 euro aktie, maar het wordt al minder mooi als je "tweedehandsexemplaren" krijgt...

  21. #1121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Als je blu-ray's bestelt en laat afleveren in een winkel, krijg je dan mooi gesealede exemplaren uit het magazijn of afdankertjes uit de winkel(s)?

    Er loopt nl. momenteel een mooie 3 voor 30 euro aktie, maar het wordt al minder mooi als je "tweedehandsexemplaren" krijgt...
    Normaal gesproken krijg je dan gesealde in kartonnen enveloppe en al

  22. #1122

    Standaard

    Heeft iemand nog een werkende ABN AMRO 5,00 korting code ?

    Als ik een code genereer krijg ik steeds volgende foutmelding

    De ingevulde coupon is nog niet uitgegeven of is geannuleerd

  23. #1123
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Blijkt inderdaad niet meer te werken sedert deze week. Vorige week wel nog een
    bestelling kunnen doen mijn een ABN-AMRO korting.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #1124

    Standaard

    Is er nog een manier om korting te krijgen bij FRS.nl?

    - DE ABN AMRO codes werken niet meer, ook de nieuw gegenereerde
    Melding: De ingevulde coupon 'ABNFRS95HW4T1FZ' is nog niet uitgegeven of is geannuleerd

    - Bij Blu-Ray Club BCC heb ik me vroeger nooit geregistreerd.
    Zou normaalgezien via http://www.freerecordshop.nl/acties/blurayclub moeten zijn, maar zie nergens een knop staan om het formulier te verzenden

    - Via Club Metro krijg je een "spaartegoed", maar dat is dan ook niet een echte korting...

  25. #1125

    Standaard

    van de bluray club zie ik onder waar je de gegevens moet invullen een knop met verzenden

Pagina 45 van 139 EersteEerste ... 354142434445464748495595 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •