Pagina 76 van 139 EersteEerste ... 266672737475767778798086126 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Mijn Rocky ook ontvangen van frs.be maar geen overschrijvingsformulier.
    Zeker drie keer de doos waar de box inzat buitenste binnen gekeerd maar helaas
    niets te vinden.
    Stefaan, bij mij zat de brief met de betaalinformatie ook in een apart verzonden envelop dus niet in de doos waar de box inzat. Dus misschien moet deze brief bij de mensen die bij frs hebben besteld nog aankomen?

  2. #1877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    & ik wil weten waarom de acties die in de winkel zijn niet op de internetwebsite worden gehanteerd evenals de prijzen die een stuk hoger ligt..wel vreemd dat de rondomliggende bedrijven goedkoper zijn met hun producten...(hiermee bedoel ik niet de FRS)...
    Frs.nl en Frs.be worden sinds begin dit jaar beheerd door ECI. Winkelketen en webshop opereren sindsdien los van elkaar.

    Zie: http://twinklemagazine.nl/nieuws/201...nnen/index.xml

  3. #1878
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    @Bart, bedankt voor de bevestiging.

    @Qzyn, vandaar waarschijnlijk dat wij Belgen niet meer bij frs.nl kunnen bestellen. Dat is héél jammer

    Uit de klantenservice pagina van frs.nl lees 'k dit

    Is het mogelijk mijn bestelling in het buitenland te laten bezorgen?
    Nee dat is niet mogelijk, freerecordshop.nl bezorgt alleen op adressen in Nederland.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #1879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Steve,

    Klopt het dat FRS-filialen hun prijzen onafhankelijk mogen bepalen?

    Toen ik onlangs twee blu-ray titels kocht bij FRS (winkel), merkte ik op dezelfde dag dat beide films elders binnen de 2=20 werden aangeboden. Ik had maar liefst 30€ meer betaald. De twee verschillende filiaalhouders beweerden van elkaar dat deze verkeerde prijzen hanteerden én dat deze bepaald worden door het zogenaamde hoofdbureau. De ene zei dat ze strikte lijsten kregen over nieuwe titels ed. binnen een bepaalde actie en daar niet van af gestapt kan/mag worden. Een ietwat bevriende filiaalhouder van de winkel waar ik gewoonlijk ga bevestigde dat verhaal. FRS (online) beweerde het omgekeerde.

    Los van het feit dat ik het absoluut niet kunnen vind dat ik in het éne filiaal 50 € betaal voor wat ik in dezelfde keten een half uurtje verder voor 20 € kan krijgen, zou ik graag eindelijk eens weten hoe het nu eigenlijk zit.

    Alvast bedankt.
    Tussen de filialen onderling zouden er wat actieproducten betreft geen verschillen mogen bestaan aangezien deze idd vanuit het hoofdkantoor via een lijst worden aangeleverd.

    Wat wel kan gebeuren is dat een filiaal enkele titels vergeet te verwijderen waardoor er een verschil ontstaat tussen filialen, u krijgt dan uit coulance nog wel voor de actieprijs het product mee.

    Verschillen tussen de website en de filialen zullen er wel altijd zijn omdat dit nu 2 organisaties zijn, we streven er echter naar om dit zo minimaal mogelijk te maken in de nabije toekomst.

    Groet, Steve

  5. #1880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    Verschillen tussen de website en de filialen zullen er wel altijd zijn omdat dit nu 2 organisaties zijn, we streven er echter naar om dit zo minimaal mogelijk te maken in de nabije toekomst.
    Dan zouden in ieder geval de DVD 3 voor 25 of 2 voor halve prijs en Blu-ray 2 voor 20 weer online beschikbaar moeten zijn. Hier bestelde ik in het verleden meerdere malen per maand films uit, omdat er geen winkel bij mij om de hoek zit en de artikelen dan niet onder de vingerafdrukken, krassen en stof zitten. Nu bestel ik uit soortgelijke acties bij Bol.com of andere online winkels.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #1881

    Standaard

    Zijn er nog mensen die 3 dvd's voor €25,00 kopen dan? :s

  7. #1882

    Standaard

    Heel af en toe..

    het aanbod kwa dvds en blurays wordt ook steeds minder in de Free Record filialen..zeker als er maar 1 in je stad is..alleen nieuwe films die net uit zijn worden constant bijgehouden..andere films kan je nauwelijks meer terug in de winkel vinden..:s

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #1883

    Standaard

    Vandaag ook de Rocky box ontvangen (was zaterdag niet thuis )
    Mooie box en super dat we `m toch voor deze prijs hebben gekregen. Heb alleen ook geen acceptgiro ontvangen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #1884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    Tussen de filialen onderling zouden er wat actieproducten betreft geen verschillen mogen bestaan aangezien deze idd vanuit het hoofdkantoor via een lijst worden aangeleverd.

    Wat wel kan gebeuren is dat een filiaal enkele titels vergeet te verwijderen waardoor er een verschil ontstaat tussen filialen, u krijgt dan uit coulance nog wel voor de actieprijs het product mee.

    Verschillen tussen de website en de filialen zullen er wel altijd zijn omdat dit nu 2 organisaties zijn, we streven er echter naar om dit zo minimaal mogelijk te maken in de nabije toekomst.

    Groet, Steve
    Alvast bedankt voor het informatieve antwoord, Steve.

    Het gaat dus exact zoals verwacht. Helaas is dat principe blijkbaar niet van kracht bij alle filiaalhouders. In plaats daarvan beweerden ze beide bij hoog en laag dat de andere winkel fout zat. Ook wanneer ik de FRS (waar het dus inderdaad niet correct was) duidelijk aangaf dat dit bij meerdere collega's het geval was.

  10. #1885

    Standaard

    Intussen is het aantal Rocky aanbiedingen op 2de hands websites ontelbaar geworden! Een had op een foto zelfs 15 boxen staan, die heeft deze foto inmiddels wijselijk verwijderd.

  11. #1886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Dan zouden in ieder geval de DVD 3 voor 25 of 2 voor halve prijs en Blu-ray 2 voor 20 weer online beschikbaar moeten zijn. Hier bestelde ik in het verleden meerdere malen per maand films uit, omdat er geen winkel bij mij om de hoek zit en de artikelen dan niet onder de vingerafdrukken, krassen en stof zitten. Nu bestel ik uit soortgelijke acties bij Bol.com of andere online winkels.
    idem

  12. #1887

    Standaard

    ...iemand inmiddels alwel een accept ontvangen???

  13. #1888

    Standaard

    Nieuw toegevoegd in de 2=20 bakken:

    Capatain America
    Thor
    Nova Zembla


    FRS Winterswijk

  14. #1889
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    ...iemand inmiddels alwel een accept ontvangen???
    Hier ieder geval nog niets ontvangen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #1890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    ...iemand inmiddels alwel een accept ontvangen???
    Nope

  16. #1891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Nieuw toegevoegd in de 2=20 bakken:

    Capatain America
    Thor
    Nova Zembla


    FRS Winterswijk
    Nova Zembla nu al in de 2 voor €20 ?
    Dat is snel, komt zeker omdat ze het niet kwijt kunnen.

  17. #1892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Nope
    hier ook nog niet maar er is ook nog niks bijgeschreven
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 02-05-2012 om 21:55
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #1893

    Standaard

    Hier ook nog geen acceptgiro ontvangen, maar wel een e-mail met de mededeling dat de bestelling geannuleerd is.
    Terwijl die toch geleverd is.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  19. #1894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Dan zouden in ieder geval de DVD 3 voor 25 of 2 voor halve prijs en Blu-ray 2 voor 20 weer online beschikbaar moeten zijn. Hier bestelde ik in het verleden meerdere malen per maand films uit, omdat er geen winkel bij mij om de hoek zit en de artikelen dan niet onder de vingerafdrukken, krassen en stof zitten. Nu bestel ik uit soortgelijke acties bij Bol.com of andere online winkels.
    En vaak is het nog zo dat ze binnen 14 dagen de blu-ray terug mogen brengen en kunnen ruilen tegen een ander. Het personeel mogen ook de blu-rays mee naar huis nemen om ze te bekijken. Ik heb al paar keer gehad dat de disc beschadigd was en ook het doosje. In de FRS winkelcentrum woensel. En als je er wat van zegt wordt die vent kwaad ook nog, Sommige mensen kunnen wel zo ruw met spullen omgaan alsof ze voor onderzetter worden gebruikt. Zoiets kan je dan toch niet verkopen. maar ja ik ben niet de enige die problemen had daarover met die bedrijfsleider van FRS winkelcentrum woensel. Ik heb daar al vaker gezien dat klanten aan het ruziën waren met hem.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 02-05-2012 om 23:01

  20. #1895

    Standaard

    Ik was vandaag in Eindhoven, ongelofelijk hoe 't er nu bij ligt.
    Alles ligt nu door elkaar, 2 voor €15, 2 voor €10, nieuwe uitgaves en titels zonder acties.

  21. #1896

    Standaard

    Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat uw bestelling met ordernummer 0115217234
    geheel of gedeeltelijk niet leverbaar is. Helaas is het volgende geannuleerd:

    EAN-nummer: omschrijving:

    8712626043607 ROCKY: THE UNDISPUTED COLLECTION-BRD




    Als u al betaald heeft wordt het bedrag zo snel mogelijk teruggestort.*


    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Freerecordshop.nl


    ...terwijl al geleverd is....gaat niet best zo...

  22. #1897

    Standaard

    Het is jammer dat de FRS hier niks aan doet..ook de mensen die daar werken hebben totaal geen kennis van films of muziek..of heel beperkt..zonder zeg..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #1898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Het is jammer dat de FRS hier niks aan doet..ook de mensen die daar werken hebben totaal geen kennis van films of muziek..of heel beperkt..zonder zeg..
    Ja het is niet alleen de schuld van downloaden of online winkels dat mensen geen DVD's meer kopen bij de FRS.

    Het is ook vooral hun eigen schuld.

  24. #1899

    Standaard

    Ik heb een FRS gift card, en wil ermee een dvd op hun site kopen, is dit mogelijk? Bij betalingsproces moet ik dan een kaartnummer en een veiligheidscode invoeren. Kaartnummer is geen probleem, maar waar kan ik de veiligheidscode vinden of wat is het?
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #1900

    Standaard

    Waarom zit er een kraslaag achter op de Free Record Shop Cadeaucard?
    Onder deze kraslaag zit een extra unieke code die je nodig hebt om veilig online te kunnen afrekenen op de website van Free Record Shop.
    (Bron: http://www.freerecordshop.nl/is-bin/...cadeaucard_faq)
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

Pagina 76 van 139 EersteEerste ... 266672737475767778798086126 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •