Pagina 87 van 139 EersteEerste ... 377783848586878889909197137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #2151

    Standaard

    Ik had me laatst een toestand in ons plaatselijke filiaal:

    Ik was nieuwsgierig of de Beverly Hills Cop Trilogie er zou zijn. Hij was immers al gereleased. Stond er helaas niet, dus vroeg ik of de medewerkster even in de kisten van de nieuwe levering wilde snuffelen om te kijken of hij daar misschien tussen zat. Dat doen ze wel vaker voor me, ik kan redelijk goed met de dames aldaar

    Afijn, zij kijken maar hij zat er helaas niet tussen. Inmiddels was ook een maat van me de winkel in komen lopen en ook hij kan goed met de dames opschieten van ons filiaal. Tijdens de zoektocht naar de Trilogie zag mijn maat de dvd van Lockout in de kist liggen. Hij werd helemaal wild en vroeg haar of de Blu Ray er misschien ook tussen zat. Maar die kon ze zo snel niet vinden.

    Toen wij aanstalten maakten om de winkel te verlaten riep ze ineens dat ze toch de Blu Ray van Lockout had gevonden. Wild zwaaiend naar ons toen we al bijna buiten stonden. Omdat we dachten dat het maar 1 exemplaar betrof gaf ik aan dat die voor mij was (ik had mijn maat net 30,- aan kortingsbonnen op de Hitchcock box gegeven en ik was met lege handen vertrokken dus vond dat ik nu aan de beurt was ). We liepen liepen dus terug en toen bleek dat ze twee exemplaren had. Had mijn maat dus ook geluk.

    Aangezien mijn maat nogal haast had rekende hij snel af en holde de winkel uit. Hij moest ergens zijn. Ik daarin tegen wilde nog even kijken of ik er iets bij kon vinden zodat ik ook nog een 5,- kortingsbon (van C1000) kon inleveren. Scheelde toch weer. Ik bleef dus nog even hangen. Ineens hoor ik de medewerkster hard 'shit' roepen. En ik wist direct wat er aan de hand was. 'Je mocht Lockout nog niet verkopen' riep ik van achter uit de winkel. En dat was inderdaad het geval. het was een week voor de releasedatum!

    Ik liep dus met een film in mijn hand die nog niet verkocht mocht worden. mijn maat had hem dus al wel gekocht en was al weg. Vanuit mijn goede hart bood ik de medewerkster aan om mijn exemplaar dan maar terug te geven met het argument dat 1 titel te vroeg verkopen nog als vergissing zou kunnen worden gezien maar twee titels als een grote fout. Dat kon ze wel waarderen. Echter ging ik met een wat teleurgesteld gevoel naar huis.

    Een paar dagen later was ik weer in de winkel en gaf ik bij de filiaalmanager, met wie ik doorgaans ook goed kan dat ik vast wel korting kreeg wanneer Lockout gereleased zou worden en ik hem wilde kopen. Ik had immers erg nobel gehandeld En wat kreeg ik als antwoord:

    'Nee, daar kan ik geen korting voor geven. Had hij nou in de schappen gestaan, dan wel maar nu kwam hij uit de kisten en dan is het niet mogelijk'

    Met ander woorden: wij hadden die uit de kisten gevist Nou, volgens mij werden wij door medewerkster terug geroepen zoals eerder in dit verhaal toegelicht. Dat heb ik haar overigens niet gezegd, ik ga er ook geen stennis om schoppen. maar blijkbaar heeft medewerkster het verhaal wat verdraaid waardoor zij zelf buiten schot zou blijven.

    Moraal van dit verhaal: van het gezegde 'eerlijkheid duurt het langst' hebben ze bij onze FRS nog nooit gehoord...

  2. #2152

    Standaard

    Zoals je het schrijft staat er toch echt dat de filiaalmanager alleen maar aangeeft dat ze uit de kisten komen en niet wie ze uit die kisten heeft gepakt Dan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #2153

    Standaard

    Zoals ik het schrijf attendeerde de medewerkster ons erop dat ze die titel had. Ze haalde hem zelf uit de kisten. Met andere woorden: hij is er, je kunt hem kopen. Zoals de filiaalmanager het bracht leek het net alsof wij die titel uit de kisten hadden gevist, en dat was dus een verdraaiing van de feiten

  4. #2154

    Standaard

    kortings bonnen van €5 ?
    Lockout is wel een gave film, jammer dat het beeld niet goed is.
    Word voor mij import.

  5. #2155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nog steeds niks bij de FRS winkels, met terminator. Ze kunnen het zelf niet eens bestellen voor hun eigen winkel verkoop, maar wel via de webshop is deze te koop.
    FRS-winkel en -webshop hebben niets met elkaar te maken. Zijn twee onafhankelijk van elkaar opererende bedrijven met hun eigen prijsstelling. Prijzen in de webshop zijn vaak ook hoger dan in de winkel, zo is mijn ervaring. Het is inderdaad zeer verwarrend voor de consument, dat geef ik toe.

  6. #2156

    Standaard

    Ook nog steeds geen dark knight rise in de winkel vreemd.

  7. #2157

    Standaard

    Bij de FRS bij mij in de plaats wel, maar ik heb geen exemplaar meegenomen, want ze stonden buiten in een display, ongesealed. Ik bestel hem binnenkort wel bij bol

  8. #2158

    Standaard

    Ik heb hem al dus voor mij geen probleem dat ze daar bij de FRS winkel niks hadden.

  9. #2159

    Standaard

    Wat een gedoe om niets zeg .

    First World Problems xD

  10. #2160
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    World Problems zijn leuk, maar eerst klein simpel geluk en dat kan soms net niks zijn/lijken!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #2161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Zoals ik het schrijf attendeerde de medewerkster ons erop dat ze die titel had. Ze haalde hem zelf uit de kisten. Met andere woorden: hij is er, je kunt hem kopen. Zoals de filiaalmanager het bracht leek het net alsof wij die titel uit de kisten hadden gevist, en dat was dus een verdraaiing van de feiten
    Maar waarom moet je dan korting krijgen? Omdat je een goede daad gedaan hebt? In mijn ogen doet het meisje er juist alles aan om jou de titel te verkopen die je heel graag wil hebben, ze was enkel vergeten/niet op de hoogte dat de titel nog niet in de verkoop mocht. Veel klantgerichter kan het eigenlijk niet (ze rent je zelfs achterna, hoee vaak gebeurt dat nog? ), alleen kwam het nu net ongelukkig uit. Ik denk dat je dat juist moet koesteren, in plaats van het negatieve uit te gaan en te denken dat ze je voor dief of iets dergelijks uitmaken!
    Laatst aangepast door DanielC. : 03-12-2012 om 21:33
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  12. #2162

    Standaard

    Triest nieuws. Volgens het AD (regio-editie Utrecht) gaat het filiaal aan de Oudegracht (Utrecht) per januari a.s. sluiten. De filialen in Hoog-Catharijne blijven open en de medewerkers gaan naar andere filialen. Volgens een medewerker werd de huur onbetaalbaar.

    Wel jammer. Ik vond dit filiaal nog de beste vanwege het ruime assortiment. Het filiaal in HC t.h.v. de Jamin gaat qua film en TV-serie nog maar verder stelt het weinig voor. Mediamarkt zal wel in zijn vuistje lachen.

  13. #2163

    Standaard

    Als men nog even doorgaat in dit tempo, dan zijn tegen de zomer van 2013 nagenoeg alle FRS-vestigingen verdwenen of voor een deel omgetoverd in (computer)spelletjeswinkels... Sinds Hans Breukhoven niet meer de scepter zwaait bij FRS, gaat het hard met de ontmanteling van zijn 'levenswerk'.

  14. #2164

    Standaard

    Soms vraagt de FRS er wel eens om dat klanten weglopen.

  15. #2165

    Standaard

    Vaag op FRS Site: links op het plaatje staat de bluray voor 25,- echter boven op de header en als je het product wilt aanklikken 27,99 terwijl de dvd versie gewoon 19,99 blijft?: http://www.freerecordshop.nl/INTERSH...elCatalog=true

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #2166

    Standaard

    End of the world aanbiedingen: Elke dag een aanbieding tot 21-12-2012
    met als meepakker 2012 voor €4.99 (DVD)
    Vandaag: Home Alone trilogy
    http://www.freerecordshop.nl/film/ho...-8712626008927

  17. #2167

    Standaard

    Free Record Shop aan Pieter Vreedeplein (Tilburg) sluit
    http://="http://www.bd.nl/regio/tilb...uit-1.3620977"

    In korte tijd van 3 vestigingen naar 1 in Tilburg

  18. #2168

    Standaard

    Ga er maar van uit dat aan het einde van dit jaar geen enkele Free Record Shop in Nederland meer als winkel bestaat. Of deze is omgebouwd tot zo'n computerspelletjeswinkel. Want daar schijnt vreemd genoeg nog wel geld mee te verdienen zijn.

  19. #2169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ga er maar van uit dat aan het einde van dit jaar geen enkele Free Record Shop in Nederland meer als winkel bestaat. Of deze is omgebouwd tot zo'n computerspelletjeswinkel. Want daar schijnt vreemd genoeg nog wel geld mee te verdienen zijn.
    Vooral op tweedehands games zit nog wel een aardige marge. Jongeren zijn vrij snel uitgekeken op games en willen deze dan graag inruilen voor een ander. Game Mania speelt daar handig op in. FRS deed dit ook maar omdat het eigenlijk vrij onbekend was dat ze dit deden (en ook niet altijd) en je het niet associeert bij de FRS (Game Mania heeft een veel duidelijkere game formule) werd het daar nooit een succes voor Breukhoven.

  20. #2170

    Standaard

    Ik vind de tweedehands games die ze aanbieden vaak erg duur. In veel gevallen scheelt het maar 5 of 10 euro t.o.v. de nieuwprijs. Dat vind ik een erg klein verschil. Ik geloof best dat er daarom voor FRS veel marge op zit, maar als koper vind ik het niet aantrekkelijk.

  21. #2171

    Standaard

    Vandaag voor het eerst wat besteld bij FRS.nl sinds ze samen zijn gegaan met Cosmox en de ECI. Er zat een pre-order bij dus ik ging er van uit dat deze bestelling pas in februari geleverd zou worden, nou blijkt de Beverly Hills Cop Blu Ray trilogie toch verzonden te zijn volgens de status op de website (geen verzendbevestiging per e-mail, geen track en trace ).

    Nou weet ik niet meer zeker met welke postbode ze samenwerkten dus misschien kan iemand hier mij vertellen of Post.nl de spullen van FRS.nl aflevert of de bejaarden en amateurs van Selektvracht.


  22. #2172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Nou weet ik niet meer zeker met welke postbode ze samenwerkten dus misschien kan iemand hier mij vertellen of Post.nl de spullen van FRS.nl aflevert of de bejaarden en amateurs van Selektvracht.
    Indien je meerdere producten besteld samen met een pre-order die meer dan 7 dagen later uitkomt dan verstuurt FRS idd alvast hetgeen leverbaar is, als een service naar de klant toe.

    Beverly Hills Cop op Blu-ray ligt op voorraad en leveren we uit, die worden met Selectvracht verstuurd. PM je mij het ordernummer door dan kan ik nagaan waarom je geen email met Track&Trace hebt gekregen.

    Groet, Steve

  23. #2173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    Indien je meerdere producten besteld samen met een pre-order die meer dan 7 dagen later uitkomt dan verstuurt FRS idd alvast hetgeen leverbaar is, als een service naar de klant toe.

    Beverly Hills Cop op Blu-ray ligt op voorraad en leveren we uit, die worden met Selectvracht verstuurd. PM je mij het ordernummer door dan kan ik nagaan waarom je geen email met Track&Trace hebt gekregen.

    Groet, Steve
    Bedankt voor de reactie, ik heb gisteravond de e-mail nog binnen gekregen inclusief de track en trace code. Helaas werkt deze code niet en dus weet Selektvracht van niets, er is niets over deze zending bij hun bekend en ik heb inmiddels de hele dag voor niets thuis gezeten wachtend op een pakketje. Uiteraard heb ik jullie klantenservice gebeld maar ook daar weten jullie van niets, het enige wat ik te horen heb gekregen is dat Selektvracht dan waarschijnlijk morgen het pakketje komt afleveren.

    Beetje jammer dat ik dus morgen wéér een hele dag thuis kan gaan zitten. Gelukkig betaal ik via acceptgiro maar je mag mij wel eens vertellen wat er gebeuren gaat als het pakketje helemaal niet bezorgd gaat worden want daarover is niets op jullie website te vinden en Selektvracht hult zich eveneens in stilzwijgen en kaatst het balletje direct weer terug naar FRS. Vreemd dat tegenwoordig elke bestelling die ik ergens plaats problemen oplevert en niets meer gaat zoals het afgesproken is.


  24. #2174

    Standaard

    Selektvracht is echt een ballentent, ik snap niet dat een zichzelf respecterende webwinkel nog daarmee samenwerkt. Het zal wel om de tarieven gaan maar de kwaliteit van bezorging is echt drama. Gelukkig kan je bij de Wehkamp nog een dag en tijdsperiode aangeven want als je dat niet kan ben je aand e goden (of in dit geval; de eppo's van SV) overgeleverd....

  25. #2175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Selektvracht is echt een ballentent, ik snap niet dat een zichzelf respecterende webwinkel nog daarmee samenwerkt. Het zal wel om de tarieven gaan maar de kwaliteit van bezorging is echt drama. Gelukkig kan je bij de Wehkamp nog een dag en tijdsperiode aangeven want als je dat niet kan ben je aand e goden (of in dit geval; de eppo's van SV) overgeleverd....
    Helemaal met je eens maar waar ik ook problemen mee heb is met het niet reageren van Steve als er klachten zijn over FRS of de partners waar ze mee samenwerken. Ten tijde van mijn schrijven hierboven was hij online in dezelfde FRS thread en had hij best even zijn licht kunnen laten schijnen over deze hele kwestie. Dan laat je zien dat je hart heb voor de zaak en dat je zeikerds zoals ik niet uit de weg gaat maar ze probeert te behouden als klant.

    Dit was mijn eerste bestelling sinds de "nieuwe" FRS website online is en iets in mij zei dat ik het niet moest doen maar ik wilde toch weer een voordeeltje halen en nu zit ik weer met de gebakken peren. Op deze manier is het niet leuk meer om deze hobby te bedrijven want het levert elke keer weer problemen en enorm veel stress op die ik niet kan gebruiken.


Pagina 87 van 139 EersteEerste ... 377783848586878889909197137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •