Pagina 82 van 139 EersteEerste ... 327278798081828384858692132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.026 tot 2.050 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #2026

    Standaard

    Beste freerecordshop.nl, waar zijn we mee bezig!!!

    Anderhalve maand geleden heb ik bij frs.nl een blu-ray besteld. Deze heb ik betaald met een tweetal FreeRecordShop Cadeaucards en gratis laten bezorgen bij een FreeRecordShop-filiaal. Alles netjes betaald, bedrag van de cadeaucards afgeschreven en blu-ray opgehaald bij de winkel.
    Klaar,... dacht ik...
    Krijg ik vandaag een mailtje of ik het openstaande restantbedrag van 7,50 met een maandboete van 2,50 wil overmaken.
    Als ik voor 2 augustus niet betaal komt er nog meer boete bij.
    PARDON!!

    Als dit niet héél erg netjes, mét héél véél sorry wordt opgelost, was dit de laatste bestelling bij frs.nl!

  2. #2027

    Standaard

    Ehhmmm...ik denk niet dat het gaat werken als je dit puur en alleen op dit forum zet....denk niet dat frs hier kijkt en dan erop gaat reageren.....zou het ze mailen....just a thought...





  3. #2028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ehhmmm...ik denk niet dat het gaat werken als je dit puur en alleen op dit forum zet....denk niet dat frs hier kijkt en dan erop gaat reageren.....zou het ze mailen....just a thought...


    Uiteraard ook gedaan.
    Wacht nog op antwoord...

    Ondertussen antwoord gehad van frs.nl.
    Ten tijde van mijn bestelling zou er een technische storing zijn geweest met de verwerking van cadeaucards. Ondertussen is mijn probleem opgelost en staat mijn saldo weer op 0 euro. Technische storing betreffende cadeaucards zou ook zijn opgelost, zodat er dus weer veilig met deze betaalwijze kan worden afgerekend.
    Tevens zijn er netjes excuses aangeboden.
    Laatst aangepast door Aruba75 : 26-07-2012 om 15:05

  4. #2029

    Standaard

    wat trouwens betreft over de niet gesealede producten: Ze kunnen het wel!
    Ik was er een paar dagen geleden en ik zag toevallig het kassakoopje (Indiana Jones 4 van 9.99 met 50% korting) en er stond een display met meerdere doosjes van de film en die waren bijna allemaal gesealed. Dus het kan wel degelijk

  5. #2030

    Standaard

    Dat ze bij de frs niet gesealed zijn vind ik wel enigsinds zonde, maar wat ik veel erger vind zijn al die klote stikkers die ze op de doosjes en slipcovers plakken. Ga die er maar is af af halen......

  6. #2031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Uiteraard ook gedaan.
    Wacht nog op antwoord...

    Ondertussen antwoord gehad van frs.nl.
    Ten tijde van mijn bestelling zou er een technische storing zijn geweest met de verwerking van cadeaucards. Ondertussen is mijn probleem opgelost en staat mijn saldo weer op 0 euro. Technische storing betreffende cadeaucards zou ook zijn opgelost, zodat er dus weer veilig met deze betaalwijze kan worden afgerekend.
    Tevens zijn er netjes excuses aangeboden.
    Wees blij dat je antwoord hebt gehad.

    Die clubje heeft een nette mail gehad van me met een vraag daarin gesteld op 3 Juli, en geen enkele reactie teruggehad.

    Das toch onbeschoft of niet dan?

    Hier anyway de mail naar hun toe :

    ''Geachte mensen,

    Ik had een vraag over het volgende : ''Is er een mogelijkheid voor FRS en hun medewerkers om enigzins aan te kaarten dat ze wat beter met de schijfjes omgaan?.

    Veels te vaak zitten er tig vingervlekken en krassen op in de winkels, om over het uitlenen aan de medewerkers, en later om ze alsnog als nieuw (wat dus 2e hands is) te verkopen, het maar niet te hebben.

    Dat is iets wat ik niet vind kunnen (iets uitlenen, en dan voor nieuw te verkopen), en die behandeling van de schijfjes daar in jullie winkels, das ongelofelijk.

    Dan snap ik wel dat veel mensen de winkel laten liggen.

    Want je wil als klant zijnde nette spullen, en als je nieuwprijs betaalt, wil je nieuwe spullen en geen 2e handse?

    Daar zou ik wel eens een statement van FRS over willen horen.

    Hoop op een spoedige en gegronde reacte van Free Record Shop.

    Met Vriendelijke Groeten,

    Dhr ........... .............''


    Zal ze nog eens mailen, want die service is ver beneden peil
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 01-08-2012 om 12:11

  7. #2032

    Standaard

    Ik zou volgende keer wel even een spellingscontrole doen, anders staat het zo slordig, zoveel fouten in je vraag.
    Dit is niet als een aanval bedoeld trouwens .

  8. #2033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou volgende keer wel even een spellingscontrole doen, anders staat het zo slordig, zoveel fouten in je vraag.
    Dit is niet als een aanval bedoeld trouwens .
    Wat slordiger is mijn inziens is het niet reageren op een nette normale mail.

    Je mag van een grote winkelketen verwachten dat ze een wat betere service hebben, maar goed, ben benieuwd hoe ze reageren op deze op waarheid beruste mail.

  9. #2034

    Standaard

    Wat verwacht je als antwoord dan?
    "het is nu eenmaal onze policy om tevens als videotheek voor onze medewerkers te fungeren. De gemiddelde koper valt dit niet op, want die weet niet beter. Dit doen wij al jaren en als u klachten heeft gaat u maar naar een andere winkel"

  10. #2035

    Standaard

    The warner blu-ray's wat eerst €8 kosten hebben ze verhoogd naar €12,95 met het stikkertje uitverkoop. nu met €30 korting. En nu kosten ze nog meer dan voorheen. Noemen ze dat uitverkoop??
    EDIT: ik bedoel nu met 30% korting plaats van €30 korting.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 02-08-2012 om 22:36

  11. #2036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    The warner blu-ray's wat eerst €8 kosten hebben ze verhoogd naar €12,95 met het stikkertje uitverkoop. nu met €30 korting. En nu kosten ze nog meer dan voorheen. Noemen ze dat uitverkoop??
    €30 korting...je krijgt dus €17,05 als je een film koopt? Ongelooflijk, zo'n actie!

    Maar inderdaad, veel titels zijn eerst verhoogd voor de 'actie' van 30% korting. Daarmee zijn ze heus niet de enige winkel die dat doen.

  12. #2037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    €30 korting...je krijgt dus €17,05 als je een film koopt? Ongelooflijk, zo'n actie!

    Maar inderdaad, veel titels zijn eerst verhoogd voor de 'actie' van 30% korting. Daarmee zijn ze heus niet de enige winkel die dat doen.
    hahaha ja zie de fout zal het even aanpassen.

  13. #2038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    €30 korting...je krijgt dus €17,05 als je een film koopt? Ongelooflijk, zo'n actie!

    Maar inderdaad, veel titels zijn eerst verhoogd voor de 'actie' van 30% korting. Daarmee zijn ze heus niet de enige winkel die dat doen.

    Volgens mij benoemde ik dit al ergens in de topic hier..ze verhogen alles gewoon, vind dat ook geen echte korting maar schandalig..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #2039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Volgens mij benoemde ik dit al ergens in de topic hier..ze verhogen alles gewoon, vind dat ook geen echte korting maar schandalig..
    Zeker schandalig, mensen zijn nog duurder uit dan voorheen op vele blu-ray titels. Dit is gewoon mensen voor de gek houden.

  15. #2040

    Standaard

    Goed nieuws! De actie selectie blu-ray's die worden standaard 10 euro en de 9,99 dvds films worden standaard 8 euro per stuk,zeer binnenkort.Had het nieuws van een medewerker. Er is ook een melding binnen de filialen geweest om zorgvuldiger met de spullen om te gaan en er zijn zelfs plannen om producten geseald in de winkel te houden, zoals Fame en Mediamarkt.

    Trouwens het filiaal waar ik kom zijn de schijfjes netjes en top personeel. Dat heb je niet bij de mediamarkt in mijn buurt,kijken je weg daaroh. De prijzen kloppen vaak niet bij mijn mediamarkt en is nog aan de dure kant ook.

    Nee, hier een tevreden klant van FRS en dat al ruim 25 jaar!

  16. #2041

    Standaard

    Oja en nog een tip! als je veel koopt bij FRS laat een wenslijst voor de volgende keer achter dan houden ze het geseald voor je. Of bestellen in de winkel, heb altijd een aanpreekpunt en een geseald product!

    Praat met de medewerkers over je problemen en ze lossen je probleem die je hebt met FRS op!

  17. #2042

    Standaard

    je bent een dief van eigen portemonnee als je (bijna) alles bij FRS koopt, zo vaak zijn ze niet de goedkoopste. (som leuke aanbiediengen in de winkel: vorig jaar amy winehouse live in london (2 concerten!) blu ray voor 5,-)
    Met CD's zeker niet (afgezien van het bedroevend aanbod in de winkel ervan), en met films ook niet-wel beetje afhankelijk van je eisen, als je nl. het hoesje v/e blu-ray ook met NL tekst wil hebben, valllen buitenlandse webshops af

  18. #2043
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Hier ook nog geen nieuwe acceptgiro ontvangen en krijg ook geen reactie van Steve,..Maar weer eens een mailtje gestuurd naar de FRS service.
    Nog altijd niets ontvangen, iemand anders wel ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #2044

    Standaard

    Volgens de website vanaf vandaag 40% korting op UITVRKP -artikelen.
    In de plaatselijke shop waren vandaag de standaards met kortings-percentages leeggehaald.
    Bij aanbieden bij de kassa van een BD (met UITVRKP sticker) kon ik -20% krijgen. Overgangsdag ? Later nog maar 'ns proberen.

  20. #2045

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Volgens de website vanaf vandaag 40% korting op UITVRKP -artikelen.
    In de plaatselijke shop waren vandaag de standaards met kortings-percentages leeggehaald.
    Bij aanbieden bij de kassa van een BD (met UITVRKP sticker) kon ik -20% krijgen. Overgangsdag ? Later nog maar 'ns proberen.
    Wilde het net ook hier een bericht over plaatsen. De blu-ray's waar een uitverkoop stikkertje op geplakt was, zijn de uitverkoop stikkertjes verdwenen, en is een stikkertje van €10 in voor de plaats gekomen. Heel doortrapt, want als het stikkertje er nog op had gezeten waren ze goedkoper. Zelfs de warner blu-ray's zijn nog nu steeds duurder dan voorheen. Ze willen zo voorkomen dat de prijs niet onder de €10 komen zal. Dat houd er totaal geen actie is geweest. Alles is gewoon duurder of dezelfde prijs als altijd geweest. (als je 2 voor €20 zou nemen.)

  21. #2046

    Standaard

    Een winkel mag in samenspraak met leveranciers altijd wijzigen en 2=20 ben je in principe duurder uit als je dr maar een wil, nu ben je 10 euro kwijt. Een uitverkoop is altijd tijdelijk. Ben al jaren in gevecht geweest met winkels, maar dit is wat er van geleerd heb. Je gaat namelijk nooit onder je inkoopsprijs zitten, dan kan je net zo goed gelijk sluiten. En de actie is duidelijk vermeld 40% met uitvrkp sticker is korting.Ze zullen alleen indien de sticker er op zit het verschil moeten geven.

  22. #2047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koopjesjager Bekijk bericht
    Een winkel mag in samenspraak met leveranciers altijd wijzigen en 2=20 ben je in principe duurder uit als je dr maar een wil, nu ben je 10 euro kwijt. Een uitverkoop is altijd tijdelijk. Ben al jaren in gevecht geweest met winkels, maar dit is wat er van geleerd heb. Je gaat namelijk nooit onder je inkoopsprijs zitten, dan kan je net zo goed gelijk sluiten. En de actie is duidelijk vermeld 40% met uitvrkp sticker is korting.Ze zullen alleen indien de sticker er op zit het verschil moeten geven.
    Vorig jaar had ik toch enkele voor €2,50 per stuk omdat er ook zo'n uitverkoop was als laatste 70% korting. Ik dacht nu waarbij er een stikker met uitverkoop op zit geplakt, zal ook zo in de uitverkoop blijven oplopende in %, dat was vorig jaar zo.

  23. #2048

    Standaard

    Ik denk dat de mensen teveel blijven hangen aan 2 voor zoveel acties. In principe is nu na de termijn van de (wettelijke) uitverkoop verstreken. Zijn de speelfilms Sowiezo goedkoper een film van 9,99 kost nu 8 en de meeste oudere blu-rays 10. Hoef ik geen tweede meer te zoeken, want heb al zoveel... En wat een bedrijf doet moeten ze zelf weten, je bent niet verplicht om iets te kopen en in die uitverkoop bakken ligt toch altijd rotzooi en dat hoef ik soms niet eens al krijg ik het gratis!

  24. #2049

    Standaard

    alleen sommige a-film en eone blu-ray's zat nog een stikker op met uitverkoop.
    Zoals Immortals

  25. #2050

    Standaard

    Ik heb vanmiddag nog een aantal blurays gekocht met 40 % korting. Er was nog niet omgestickerd, gelukkig

Pagina 82 van 139 EersteEerste ... 327278798081828384858692132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •