Pagina 42 van 139 EersteEerste ... 323839404142434445465292 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht


    Overigens zijn ze hier nog een stukje "gratis verzending" vergeten weg te halen.
    Zelfs dan zijn de prijzen nog te hoog.......
    Gelukkig heb ik mezelf overtuigd dat ik heel goed films kan kijken met 'normale' Engelstalige ondertiteling
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1027
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Há, ik wil nu juist andersom.
    Ik doe al jaren niet anders met Widescreen VHS UK tot LD, R1 DVD uit de VS.
    Met Blu-ray heb ik me zoveel mogelijk voor gehouden alleen met nl ondertitels te nemen, tenzij het niet anders kan.
    Zeker omdat er technisch geen verschil in kwaliteit meer is!

    Snappen de kids en vrouwlief en ander meekijkend iets, er ook nog wat van.

    Wat betreft de FRS
    Er zijn titels die zeer binnenkort uitkomen maar nog niet vermeld zijn, dat wordt dus sowieso verder shoppen!

    Maar het inderdaad nog steeds vrij prijzig hier in Nederland.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-01-2010 om 01:37
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Há, ik wil nu juist andersom.
    Ik doe al jaren niet anders met Widescreen VHS UK tot LD, R1 DVD uit de VS.
    Met Blu-ray heb ik me zoveel mogelijk voor gehouden alleen met nl ondertitels te nemen, tenzij het niet anders kan.
    Zeker omdat er technisch geen verschil in kwaliteit meer is!

    Snappen de kids en vrouwlief en ander meekijkend iets, er ook nog wat van.

    Wat betreft de FRS
    Er zijn titels die zeer binnenkort uitkomen maar nog niet vermeld zijn, dat wordt dus sowieso verder shoppen!

    Maar het inderdaad nog steeds vrij prijzig hier in Nederland.
    Ik hoef met niemand rekening te houden, maar begrijp me niet verkeerd, de voorkeur gaat nog steeds uit naar NL subs en daar wil ik ook best iets meer voor betalen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1029

    Standaard

    Waar kun je op de site van FRS de Blu-ray club code invullen? Zit al 30 min te zoeken

  5. #1030
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Waar kun je op de site van FRS de Blu-ray club code invullen? Zit al 30 min te zoeken
    Als je lid bent wordt die code automatisch bij het bestellen er vanaf gehaald(als je in je winkelmandje kijkt)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #1032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als je lid bent wordt die code automatisch bij het bestellen er vanaf gehaald(als je in je winkelmandje kijkt)
    Dat gebeurd dus niet. Zal de helpdesk maar ff mailen.

  8. #1033

    Standaard

    Antwoord op raw85 uit deze discussie

    Ik heb idd hetzelfde, afgelopen zaterdag dus niet, vandaar de verwarring....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Antwoord op raw85 uit deze discussie

    Ik heb idd hetzelfde, afgelopen zaterdag dus niet, vandaar de verwarring....
    Ik had het vandeweek ook nog niet, maar toen scheen de 10% blu-ray club korting (om een vage reden) niet te werken. Ook kon ik maar maximaal €1.62 aan addiscount korting krijgen. Dus was ik (met addiscount en zonder 10% blu-ray club) nog steeds goedkoper uit in Engeland. Nu doet de blu-ray club korting het wel weer, maar werkt Addiscount weer niet mee. Er is ook altijd wat!!! Ik houdt iig de site nog even in de gaten, mocht het binnen de kortste keren weer werken dan is het idd goedkoper om hem bij de FRS te bestellen.

    gegroet, raw1985
    156 BD's. New: E.T. The Extra-Terrestrial (Digibook 100th Edition, NL), Back To The Future (Trilogy Box,NL)

    My online BD collection:
    http://www.blu-ray.com/community/col...member=raw1985

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/raw1985

  10. #1035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raw1985 Bekijk bericht
    Ik had het vandeweek ook nog niet, maar toen scheen de 10% blu-ray club korting (om een vage reden) niet te werken. Ook kon ik maar maximaal €1.62 aan addiscount korting krijgen. Dus was ik (met addiscount en zonder 10% blu-ray club) nog steeds goedkoper uit in Engeland. Nu doet de blu-ray club korting het wel weer, maar werkt Addiscount weer niet mee. Er is ook altijd wat!!! Ik houdt iig de site nog even in de gaten, mocht het binnen de kortste keren weer werken dan is het idd goedkoper om hem bij de FRS te bestellen.

    gegroet, raw1985
    FRS is de samenwerking met Addiscount gestopt, zal dus waarschijnlijk ook niet terugkomen.

  11. #1036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Whisper Bekijk bericht
    FRS is de samenwerking met Addiscount gestopt, zal dus waarschijnlijk ook niet terugkomen.
    zal wel teveel gekost hebben :razz:
    maar sinds nog maar 10% korting was ipv 7 euro was toch niet heel intressant meer.

  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Whisper Bekijk bericht
    FRS is de samenwerking met Addiscount gestopt, zal dus waarschijnlijk ook niet terugkomen.
    Thanks, mate! Dan zal ik er niet meer op gaan wachten. En heeft het voor mijn nu dus ook geen nut om Saving Private Ryan bij de FRS te gaan kopen.
    156 BD's. New: E.T. The Extra-Terrestrial (Digibook 100th Edition, NL), Back To The Future (Trilogy Box,NL)

    My online BD collection:
    http://www.blu-ray.com/community/col...member=raw1985

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/raw1985

  13. #1038

    Standaard

    IK heb FRS een blu ray ontvangen die niet geseald was en met vingervlekken op het schijfje
    Heb deze dus retourneerd. Heb gevraagd om een tegoedbon

    Dat is al 1,5 week geleden gebeurt.

    Heeft iemand ervaring met retourneren bij FRS?
    Heb nog steeds niets gehoord van FRS

  14. #1039

    Standaard

    Je moet ook niks kopen bij FRS, ***zaak, ook hoe ze in de winkel omgaan met schijfjes.

  15. #1040
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    IK heb FRS een blu ray ontvangen die niet geseald was en met vingervlekken op het schijfje
    Heb deze dus retourneerd. Heb gevraagd om een tegoedbon

    Dat is al 1,5 week geleden gebeurt.

    Heeft iemand ervaring met retourneren bij FRS?
    Heb nog steeds niets gehoord van FRS
    Alles wat ik tot nu toe van de FRS heb ontvangen was altijd gesealed en in goede staat.
    Nu bestel ik alleen recente BD's, games en soms een cd.
    Maar tot nu toe geen problemen ervaren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #1041

    Standaard

    tot nou toe ook nog nooit problemen gehad.
    Dit was inderdaad al een oudere blu ray

    Maar heeft nooit iemand iets teruggestuurd naar FRS?

  17. #1042
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee sorry, heb daar geen ervaring mee.
    Meestal zijn ze wel vrij netjes.
    Ik zou anders even bellen of mailen, misschien ergens fout gegaan.
    Alleen zullen ze denk ik niet zo snel een tegoed bon geven, ze zullen hem wel willen omruilen.
    Met een beetje geluk krijg je er een krotingsbon bij, wie weet
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1043

    Standaard

    Wie het eerst komt, die het eerst maalt: kortingsbon van 5 euro (ik ga hem niet gebruiken, prijzen voor wat ik nog wil zijn elders stuk lager), eenmalig te gebruiken denk ik:

    FRSCCLFT17DS

    Laat hier even een berichtje achter wanneer je hem gebruikt hebt, zodat niet iedereen het zinloos probeert!

  19. #1044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jobe Bekijk bericht
    Wie het eerst komt, die het eerst maalt: kortingsbon van 5 euro (ik ga hem niet gebruiken, prijzen voor wat ik nog wil zijn elders stuk lager), eenmalig te gebruiken denk ik:

    FRSCCLFT17DS

    Laat hier even een berichtje achter wanneer je hem gebruikt hebt, zodat niet iedereen het zinloos probeert!
    Thx. Ik heb hem gebruikt

  20. #1045

    Standaard

    Helaas ben je mij dus voor. Ik ben nog op zoek naar een aantal kortingsbonnen die per email zijn verzonden. Mochten mensen deze bonnen niet gebruiken, PM me ajb de code. Alvast mijn grote dank hiervoor!!!

  21. #1046
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kreeg een kortingsbon omdat FRS de Avatar prijs heeft verlaagd.
    Helaas kon ik hem zelf goed gebruiken.
    Minority report en Alan Wake besteld.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1047

    Standaard

    2FRS95C7XGHRP

    5 euro korting bij een besteding vanaf 25 euro. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Geldig tot 30 april.

    Laat hier even een berichtje achter wanneer je hem gebruikt hebt, zodat niet iedereen het zinloos probeert!

  23. #1048
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Thanks heb hem gebruikt
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1049

    Standaard

    Ook ik heb nog een gratis FRS-code van €5,- (geldig tot en met 30-4) in de aanbieding voor de eerste die PM stuurt.

  25. #1050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich€l Bekijk bericht
    Ook ik heb nog een gratis FRS-code van €5,- (geldig tot en met 30-4) in de aanbieding voor de eerste die PM stuurt.
    Niemand die nog iets wil bestellen bij FRS?

Pagina 42 van 139 EersteEerste ... 323839404142434445465292 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •