Pagina 85 van 139 EersteEerste ... 357581828384858687888995135 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.101 tot 2.125 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #2101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Hoe is het verder afgelopen?
    Oja, vergeten hier te melden (en lees dit topic ook nu pas weer )

    Heb die maandag daarop contact gehad met FRS en ze gingen diep door het stof. Ze waren er net pas achter gekomen dat er in hun systeem iets mis ging met het aanmaken van de acceptgiro's. Het systeem zou aangeven dat er een acceptgiro aangemaakt was en verstuurd was, maar het systeem dat dat daadwerkelijk uitvoert heeft dat dus nooit uitgevoerd. Ze hadden het probleem opgelost en een nieuwe acceptgiro aangemaakt. Ze zou me de week erop op dinsdag terugbellen om te vragen of ik de acceptgiro nu wel had ontvangen.

    Op die dinsdag ontving ik daadwerkelijk ook de acceptgiro met het correcte bedrag. Meteen maar betaald. Maar die hele dinsdag heb ik geen telefoontje gehad van ze.

    Die donderdag daarom belden ze me terug. Volgens hun hadden we afgesproken dat ze donderdag terug zouden bellen (terwijl ik 100% zeker weet dat we dinsdag hadden afgesproken, want ik had het meteen nog genoteerd). Magoed, het was nu dus klaar.

    Toen wou zij dit probleem zo afronden, maar heb ik nog wel even gezegd dat ik een schriftelijk excuus brief wou ontvangen. Die wou ze dan wel even via de mail doen, waarop ik weer reageerde dat ik dat met de post wil ontvangen. Ik vond dit hele gedoe wel zo onprofessioneel en onbeschoft gaan dat ik gewoon "sorry" via de telefoon of de mail te makkelijk vind. Die excuus brief heb ik een paar dagen later netjes ontvangen.

    Al met al wel goed afgelopen dus Ze kunnen het wel


  2. #2102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Oja, vergeten hier te melden (en lees dit topic ook nu pas weer )

    Heb die maandag daarop contact gehad met FRS en ze gingen diep door het stof. Ze waren er net pas achter gekomen dat er in hun systeem iets mis ging met het aanmaken van de acceptgiro's. Het systeem zou aangeven dat er een acceptgiro aangemaakt was en verstuurd was, maar het systeem dat dat daadwerkelijk uitvoert heeft dat dus nooit uitgevoerd. Ze hadden het probleem opgelost en een nieuwe acceptgiro aangemaakt. Ze zou me de week erop op dinsdag terugbellen om te vragen of ik de acceptgiro nu wel had ontvangen.

    Op die dinsdag ontving ik daadwerkelijk ook de acceptgiro met het correcte bedrag. Meteen maar betaald. Maar die hele dinsdag heb ik geen telefoontje gehad van ze.

    Die donderdag daarom belden ze me terug. Volgens hun hadden we afgesproken dat ze donderdag terug zouden bellen (terwijl ik 100% zeker weet dat we dinsdag hadden afgesproken, want ik had het meteen nog genoteerd). Magoed, het was nu dus klaar.

    Toen wou zij dit probleem zo afronden, maar heb ik nog wel even gezegd dat ik een schriftelijk excuus brief wou ontvangen. Die wou ze dan wel even via de mail doen, waarop ik weer reageerde dat ik dat met de post wil ontvangen. Ik vond dit hele gedoe wel zo onprofessioneel en onbeschoft gaan dat ik gewoon "sorry" via de telefoon of de mail te makkelijk vind. Die excuus brief heb ik een paar dagen later netjes ontvangen.

    Al met al wel goed afgelopen dus Ze kunnen het wel
    Kreeg je niet eens een cadeaubon ?

    Ach ja we geven computers de schuld maar mensen bellen en mailen toch, schrijven brieven.

    Was vanavond nog bij De Rijdende Rechter, ja die hebben we echt niet ontvangen en het ligt aan de computers. Zo makkelijk allemaal.

  3. #2103

  4. #2104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    maar nu bij MM 39,95

  5. #2105

    Standaard

    Voor de mensen die in Amstelveen bij de FRS hun aankopen willen doen kan ik melden dat de vestiging tegenover de Bijenkorf/Fame verleden tijd is. Tijdje geleden was alles afgezet met houten wanden en dacht dat er verbouwd werd maar vandaag te horen gekregen dat ze definitief vertrokken zijn uit Amstelveen.


  6. #2106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Voor de mensen die in Amstelveen bij de FRS hun aankopen willen doen kan ik melden dat de vestiging tegenover de Bijenkorf/Fame verleden tijd is. Tijdje geleden was alles afgezet met houten wanden en dacht dat er verbouwd werd maar vandaag te horen gekregen dat ze definitief vertrokken zijn uit Amstelveen.
    Gaan nog 20 vestigingen weg komende tijd, vooral op dure A locaties!

  7. #2107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Voor de mensen die in Amstelveen bij de FRS hun aankopen willen doen kan ik melden dat de vestiging tegenover de Bijenkorf/Fame verleden tijd is. Tijdje geleden was alles afgezet met houten wanden en dacht dat er verbouwd werd maar vandaag te horen gekregen dat ze definitief vertrokken zijn uit Amstelveen.
    Kwam daar ook regelmatig en had in augustus al gehoord dat ze dicht gingen. Jammer. Sneu voor dat aardige personeel daar. Voor Blu-ray's en DVD's kun je in Amstelveen eigenlijk alleen nog maar bij Fame in de Bijenkorf (kleine collectie Blu-rays, redelijk grote collectie DVD's) of bij de veel te dure Vroom & Dreesmann terecht.

  8. #2108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kwam daar ook regelmatig en had in augustus al gehoord dat ze dicht gingen. Jammer. Sneu voor dat aardige personeel daar. Voor Blu-ray's en DVD's kun je in Amstelveen eigenlijk alleen nog maar bij Fame in de Bijenkorf (kleine collectie Blu-rays, redelijk grote collectie DVD's) of bij de veel te dure Vroom & Dreesmann terecht.
    Mooi winkelcentrum daar in Amstelveen maar alleen voor mensen die op zoek zijn naar kleding en niet anders, ondanks dat ik niet vaak bij de FRS kwam vind ik het toch jammer. Ik kom nu in Amstelveen eigenlijk alleen maar bij de Bijenkorf/Fame, V&D is voor mij geen optie want ze zijn te duur en bovendien krijg je ongesealde en in mijn ogen tweedehands spullen mee.


  9. #2109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Mooi winkelcentrum daar in Amstelveen maar alleen voor mensen die op zoek zijn naar kleding en niet anders, ondanks dat ik niet vaak bij de FRS kwam vind ik het toch jammer. Ik kom nu in Amstelveen eigenlijk alleen maar bij de Bijenkorf/Fame, V&D is voor mij geen optie want ze zijn te duur en bovendien krijg je ongesealde en in mijn ogen tweedehands spullen mee.
    Dat is ook mijn grootste probleem bij FR

    Op sommige locaties wel aardig personeel, op andere weer niet en soms gaan ze zo onbehouwen met de schijfjes om....

    Je kan er wat van zeggen, maar dan krijg je opmerkingen alsof anders de winkel leeg geroofd zou worden als het geseald in de winkel zou staan.

    Een optie is het om een online bestelling te doen, kun je het tenminste geseald in de winkel ophalen.......

    Als ik ga shoppen in echte winkels...... ja, dan wil je het produkt ook zo mee kunnen nemen, niet tweedehands en vol met vette vingers, soms lichte krasjes maar ook wel eens gehad, behoorlijke beschadigingen..... maar gewoon helemaal nieuw.

    BTW, niets tegen FR, ze doen heus wel hun best en ik hoop dat ze ook overleven, er mag best wat concurrentie overblijven
    Have fun and enjoy your collection

  10. #2110

    Standaard

    Wat maakt het toch uit? Meesten kopen toch online.
    Aanbod online is 10 miljoen keer zo groot en véél goedkoper.
    Alles wordt snel en goedkoop geleverd en je krijgt het nieuw .

  11. #2111

    Standaard

    Leegejat zal wel meevallen. Gewoon van die boxen eromheen zoals ze dat bij de MM doen.

    FRS is een prehistorische winkel die ik niet zal missen.

    Jammer alleen dat er waarschijnlijk een H&M/Zara/WE/Febo/McDonalds/Halfords/V&D/Hema voor terug zal komen. Er divers is de gemiddelde winkelstraat namelijk niet.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #2112

    Standaard

    Vorige week Merlin seizoen 4 bij FRS gekocht.
    Vorige week begonnen met kijken. Box geopend en de schijfjes zitten alle 4 op elkaar gedrukt en zijn met veel moeite uit de box te halen. Geen enkel druksysteem om ze goed er uit te halen. Omhoog schuifen en met veel moeite van het ronde dingetje (hoe heet zoiets?) af te halen.

    Vandaag weer verder gekeken en bij aflevering 2 van disc 2 slaat hij een even over, maar speelt gewoon weer verder. Klein stukje verder doet hij het weer, maar ditmaal slaat hij hele scenes over. Scene terug geselecteerd tot hetzelfde punt weer hetzelfde verhaal.

    Hier ben ik dus niet blij mee, ik weet niet of het aan FRS ligt, maar mijn product speelt dus niet naar behoren af. Ik weet niet of het verder op de discs weer gebeurt, maar je mag binnen zoveel tijd ruilen. Volgens mij is dat allang weer voorbij en ik weet niet of ik het bonnetje nog heb. Maar mijn geld terugkrijgen zal ik dus wel niet, zeker als ik volgende week pas weer tijd heb om langs te gaan.

    Het vreemde systeem van de box speelt ook mee, want de discs zijn op deze manier ook eenvoudig breekbaar. Terug naar FRS of contact opnemen met de uitgever van de box?

  13. #2113

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maefil Bekijk bericht
    Vorige week Merlin seizoen 4 bij FRS gekocht.
    Vorige week begonnen met kijken. Box geopend en de schijfjes zitten alle 4 op elkaar gedrukt en zijn met veel moeite uit de box te halen. Geen enkel druksysteem om ze goed er uit te halen. Omhoog schuifen en met veel moeite van het ronde dingetje (hoe heet zoiets?) af te halen.

    Vandaag weer verder gekeken en bij aflevering 2 van disc 2 slaat hij een even over, maar speelt gewoon weer verder. Klein stukje verder doet hij het weer, maar ditmaal slaat hij hele scenes over. Scene terug geselecteerd tot hetzelfde punt weer hetzelfde verhaal.

    Hier ben ik dus niet blij mee, ik weet niet of het aan FRS ligt, maar mijn product speelt dus niet naar behoren af. Ik weet niet of het verder op de discs weer gebeurt, maar je mag binnen zoveel tijd ruilen. Volgens mij is dat allang weer voorbij en ik weet niet of ik het bonnetje nog heb. Maar mijn geld terugkrijgen zal ik dus wel niet, zeker als ik volgende week pas weer tijd heb om langs te gaan.

    Het vreemde systeem van de box speelt ook mee, want de discs zijn op deze manier ook eenvoudig breekbaar. Terug naar FRS of contact opnemen met de uitgever van de box?
    Het lijkt me meer een uitgeverprobleem dan een FRS-probleem. Ik heb zelf eerder X-Files gekocht en daar zaten de dvd's ook op elkaar. FRS maakt geen dozen dat bedenkt de uitgever. En als ze technisch niet goed zijn, kan je altijd langsgaan en als ze zelf zien dat het niet goed loopt, lijkt me omruilen of een tegoedbon geen probleem. Ik vind ze zelf bij FRS nooit lastig. Heb je misschien bankieren via internet? Dan kan je de afschrijving opzoeken en printen.

  14. #2114

    Standaard

    Weet iemand waarom Terminator Blu-ray niet te verkrijgen is in de FRS winkels?
    Maar wel via webshop.

  15. #2115

    Standaard

    zou ik ook wel willen weten, heb Terminator trouwens ook niet in de winke van V & D zien liggen

  16. #2116

    Standaard

    Ik heb net vernomen, dat de FRS winkels de blu-ray Terminator niet in kunnen kopen.

  17. #2117
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waarom dan? Hebben ze dat ook aangegeven?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #2118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Waarom dan? Hebben ze dat ook aangegeven?
    Vandaag ben ik er achter gekomen dat de webversies import is. Deze mogen ze niet in de winkels verkopen. € 14,00
    En de andere versie is pas de 26e verkrijgbaar, en deze is dan wel in de winkel te koop. http://www.freerecordshop.nl/INTERSH...earchcategory=

  19. #2119

    Standaard

    aha, vreemd. Dan neem ik aan dat deze release (die van 14 euro) hetzelfde is als die bij bol, MM?
    Ik wilde namelijk aankomend weekend naar MM alkmaar gaan (ben er dan toch in de buurt) en misschien eentje meenemen. (weet niet waarom maar ik had geen zin om de film via webshop te bestellen)

  20. #2120

    Standaard

    Blu-ray inname actie t/m 31-12: lever 2 blu-rays in en krijg 5,- korting op een Blu-ray van 15,- of meer. voorwaarden in de folder en op website, maar o.a. ex-rentals + imports niet toegestaan, ook max. 5,- korting per aangeschafte titel.

  21. #2121

    Standaard

    Vandaag gebruik gemaakt van deze korting..superdeal

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #2122

    Standaard

    ik kan nou niet echt zeggen dat ik hier enthousiast over ben, maar misschien komt het vooral omdat ik 2,50 per bluray weinig vind en omdat ik geen blurays kan vinden die ik kwijt wil.
    Hadden ze gezegt 2 dvd's voor 5 euro korting, ja dan vond ik het een superdeal

  23. #2123

    Standaard

    Zo dacht ik eerst ook, maar deze blurays die ik heb geruilt kreeg ik toch niet verkocht of geruilt..Zie het dan liever als een investering dan alleen maar in me kast te niksen

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #2124

    Standaard

    Ik zou echt geen blu-ray voor €2,50 inruilen. ook al zou de blu-ray niet meer bekeken worden.

  25. #2125

    Standaard

    Ik zou wachten tot de prijzen van de '15,00+ BR's' zijn gezakt tot 10,00; gezien de ontwikkeling van de laatste maanden kan dat nooit lang duren.

Pagina 85 van 139 EersteEerste ... 357581828384858687888995135 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •