Pagina 110 van 139 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.726 tot 2.750 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #2726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Die kantonrechtersformule is allang geen recht meer; als er geen geld te halen is zoals bij een faillissement, kun je als werkgever naar een ontslagvergoeding fluiten.
    Zeker wel, alleen bij een collectief ontslag niet meer (plus ik neem aan dat je "werknemer" bedoelt ipv "werkgever" ). Maar gezien er bij de FRS winkels (wellicht) open blijven is er waarschijnlijk sprake van individueel ontslag. En dan heb je recht op een ontslagveroeding via de kantonrechtersformule. En ook als je daarvoor individueel door FRS zelf al bent ontslagen. Je moet het wel willen en durven halen (en het moet opwegen tegen de kosten), maar je kan er aanspraak op maken. Maar als je net een jaar in dienst bent en je krijgt 2 weken loon doorbetaald, dan zou ik het niet doen.

  2. #2727
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jij weet er wel veel vanaf Rogier, ik hoop niet uit persoonlijke ervaring.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #2728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Een ontslagvergoeding is geen "cadeau" en als zeker niet te vergelijken met een "gouden handddruk", Je haalt echt wat zaken door elkaar. Bij een ontslag heeft een werkgever ten eerste een aanzegtermijn die dubbel is van de opzegtermijn van de werknemer. Dus als je een tijdelijk contract hebt met een maand opzegtermijn is dat twee maanden, bij een onbepaald tijdscontract met een opzegtermijn van twee maanden is dat al vier. Dus als je direct ontslag krijgt is dat gewoon een wettelijke vordering. Daarna wordt via een kantonrechtersformule een ontslagvergoeding gerekend nav je salaris en je dienstjaren. Maar omdat dit wettelijk is geregeld is dit zeker geen cadeau en gewoon een wettelijke vergoeding. Dit systeem werd juist ontwikkeld nav de "gouden handrukken" van het verleden: overdreven vergoedingen bij ontslag die nergens op gebaseerd waren. Dat waren cadeaus; wettelijke ontslagvergoedingen obv kantonrechtersformules zijn dat totaal niet.
    <...>
    Wat vroeger een willekeurige "gouden handdruk" was, is gepreciseerd in een "kantonrechtersformule-gebaseerde uitkering. Kijk je naar alle arbeidsrechtelijke literatuur, dan wordt déze uitkering wel degelijk nog altijd de gouden handdruk genoemd. Het is niet zo dat ikzelf deze terminologie en onderscheiden heb bedacht.

    Wat ik wilde benadrukken is dat het niet hetzelfde is als het uitbetalen van achterstallig loon. En evenmin gelijk is aan loon over de periode die de werkgever in acht had moeten nemen voor een 'normale' ontslagaanzegging. Die vormen van loonbetaling worden NIET de ontslagvergoeding genoemd. Die term is uitsluitend voorbehouden aan de, op de kantonrechtersformule gebaseerde, uitkering BOVENOP achterstallige loonbetalingen.

    We hebben dus geen verschil van mening over achterstallige loonbetalingen. Sterker, het UWV is preferent schuldeiser juist omdat zij borgt dat die achterstallige betalingen alsnog gebeuren, desnoods via een UWV uitbetaling -- niet te verwarren met de start van de 'normale' WW-uitkering.

    De ontslagvergoeding is gebaseerd op een wat vage wet inzake een schadevergoeding voor kennelijk onredelijk ontslag e.d.; alle details zijn tot stand gekomen via kantongerechtsuitspraken en publiek gemaakte onderlinge afspraken tussen rechters. De zgn. C-factor in de formule bepaalt de mate van onredelijkheid = verwijtbaarheid van de werkgever. Dat geldt ook voor de laatste aanpassing voor de zgn. 'nieuwe' kantonrechterformule. Maar de werkgever (c.q. curator) moet wel de financiën hebben om 'm te betalen, het is zoals ik eerder zei geen LOONvordering, het is een vorm van SCHADEvergoeding, zo je wilt "genoegdoening". In deze ben je als werknemer op zijn best 'gewoon' schuldeiser. Wel is het zo dat bepaalde politieke partijen de ontslagvergoeding verder willen limiteren; omdat dit via de politiek gaat zal het bij wet moeten die de onderlinge rechtersafspraken zal moeten gaan vervangen. Zie het 'regeeraccoord' (bijv. via de site van de PvdA) over de laatste varianten hiervan. Maar die wet moet nog komen; het 'sociaal accoord' heeft hier weer wat anders op het oog...
    Bij een faillissement moet er dus wel geld over zijn voor specifiek deze betalingen. Is dat er niet, dan blijft alleen een zekere garantie voor het loon over de contractuele tijd over... Dat is wat ik wilde aangeven.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    <...>. Je moet het wel willen en durven halen (en het moet opwegen tegen de kosten), maar je kan er aanspraak op maken. Maar als je net een jaar in dienst bent en je krijgt 2 weken loon doorbetaald, dan zou ik het niet doen.
    Dat is denk ik maar al te waar. ALS er geld over na het betalen van de preferente schuldeisers zal de curator niet uit eigen beweging ontslagvergoedingen toekennen. Dat vermindert immers de rechten van anderen. Je zult dit inderdaad via de rechter moeten bevechten. De rechter zal onder de huidige wetsbepalingen en jurisprudentie zijn eigen oordeel vellen over de precieze hoogte; uitspraken die ik tegen kom variëren nogal over de uitkomsten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Jij weet er wel veel vanaf Rogier, ik hoop niet uit persoonlijke ervaring.
    Rogier moet hier zijn eigen antwoord geven. Ikzelf werkte tot vorig jaar bij een grote, landelijke automatiseerder. Door een al jarenlange slechte orderportefeuille moeten er al jaren honderden mensen uit. Ikzelf was vorig jaar het haasje. Ik heb zelf de onderhandelingen mee mogen maken over de vertrekvoorwaarden. Als ietwat juridisch geschoold persoon (al ben ik geen afgestudeerd jurist) heb ik samen met mijn vakbond mijn eigen situatie bekeken en onderhandeld.
    Laatst aangepast door EricO : 14-06-2013 om 01:37
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  4. #2729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    Wat vroeger een willekeurige "gouden handdruk" was, is gepreciseerd in een "kantonrechtersformule-gebaseerde uitkering. Kijk je naar alle arbeidsrechtelijke literatuur, dan wordt déze uitkering wel degelijk nog altijd de gouden handdruk genoemd. Het is niet zo dat ikzelf deze terminologie en onderscheiden heb bedacht.
    De term "gouden handdruk" werd in de volksmond gebruikt en in het begin wellicht in bepaalde nieuwsartikelen, maar sinds dat deze term een negatieve lading kreeg is deze haast niet meer gebruikt en heeft het over de term ontslagvergoeding. Mocht een negatieve lading hebben (zoals een te hoog bedrag bij een bekende of hoge functionaris) dan gebruikt men de term "gouden handdruk" wel om de negativiteit te benadrukken.

    Wat ik wilde benadrukken is dat het niet hetzelfde is als het uitbetalen van achterstallig loon. En evenmin gelijk is aan loon over de periode die de werkgever in acht had moeten nemen voor een 'normale' ontslagaanzegging. Die vormen van loonbetaling worden NIET de ontslagvergoeding genoemd. Die term is uitsluitend voorbehouden aan de, op de kantonrechtersformule gebaseerde, uitkering BOVENOP achterstallige loonbetalingen.
    Ben ik met je eens, een ontslagvergoeding (laten we die term maar hier aanhouden) is niet gelijk aan achterstallig loon of aan de aanzegtermijn. Over die aanzegtermijn kan je echter wel twisten, want dit is wel een wettelijke loonvordering en een vorm van salaris. Dit staat los van de kantonrechtersformule dus. Het verschil wat je daarna benoemt was me al helemaal duidelijk. Daarom probeer ik ook aan te geven dat de aanzegtermijn wel een wettelijke loonvordering is

    We hebben dus geen verschil van mening over achterstallige loonbetalingen. Sterker, het UWV is preferent schuldeiser juist omdat zij borgt dat die achterstallige betalingen alsnog gebeuren, desnoods via een UWV uitbetaling -- niet te verwarren met de start van de 'normale' WW-uitkering.
    Nou, ik verschil wel met je van mening met dat een aanzegtermijn wel een wettelijke loonvordering is, indien je ontslagen bent voor het faillissement. En daarnaast is het geen collectief ontslag dus als je er al erg lang hebt gewerkt en je bent individueel ontslagen voor het faillessement dan kan je een procedure voor een ontslagvergoeding wel proberen. De hele discussie begon ook omdat het niet duidelijk was dat het UWV een preferente schuldeiser was en dat werknemers gewoon hun salaris zouden krijgen.

    De ontslagvergoeding is gebaseerd op een wat vage wet inzake een schadevergoeding voor kennelijk onredelijk ontslag e.d.; alle details zijn tot stand gekomen via kantongerechtsuitspraken en publiek gemaakte onderlinge afspraken tussen rechters. De zgn. C-factor in de formule bepaalt de mate van onredelijkheid = verwijtbaarheid van de werkgever. Dat geldt ook voor de laatste aanpassing voor de zgn. 'nieuwe' kantonrechterformule. Maar de werkgever (c.q. curator) moet wel de financiën hebben om 'm te betalen, het is zoals ik eerder zei geen LOONvordering, het is een vorm van SCHADEvergoeding, zo je wilt "genoegdoening". In deze ben je als werknemer op zijn best 'gewoon' schuldeiser. Wel is het zo dat bepaalde politieke partijen de ontslagvergoeding verder willen limiteren; omdat dit via de politiek gaat zal het bij wet moeten die de onderlinge rechtersafspraken zal moeten gaan vervangen. Zie het 'regeeraccoord' (bijv. via de site van de PvdA) over de laatste varianten hiervan. Maar die wet moet nog komen; het 'sociaal accoord' heeft hier weer wat anders op het oog...
    Bij een faillissement moet er dus wel geld over zijn voor specifiek deze betalingen. Is dat er niet, dan blijft alleen een zekere garantie voor het loon over de contractuele tijd over... Dat is wat ik wilde aangeven.
    Ook dit klopt. Maar in je eerdere posts ben je wat onduidelijk geweest en heb je wat verkeerde informatie gegeven, vandaar mijn reacties.
    Daarnaast kunnen we dus twisten of een ontslagvergoeding nu een wettelijke vordering is; of je het nu een loonvordering of schadevergoeding noemt of anders. Het gaat erom waar je wettelijke recht op hebt. En gezien het feit dat het een wettelijke basis heeft, kan je dit zeker wel aanvechten als je voor het faillessement bent ontslagen en je hebt veel dienstjaren (en geld over voor een procedure).

    Dat is denk ik maar al te waar. ALS er geld over na het betalen van de preferente schuldeisers zal de curator niet uit eigen beweging ontslagvergoedingen toekennen. Dat vermindert immers de rechten van anderen. Je zult dit inderdaad via de rechter moeten bevechten. De rechter zal onder de huidige wetsbepalingen en jurisprudentie zijn eigen oordeel vellen over de precieze hoogte; uitspraken die ik tegen kom variëren nogal over de uitkomsten.

    Rogier moet hier zijn eigen antwoord geven. Ikzelf werkte tot vorig jaar bij een grote, landelijke automatiseerder. Door een al jarenlange slechte orderportefeuille moeten er al jaren honderden mensen uit. Ikzelf was vorig jaar het haasje. Ik heb zelf de onderhandelingen mee mogen maken over de vertrekvoorwaarden. Als ietwat juridisch geschoold persoon (al ben ik geen afgestudeerd jurist) heb ik samen met mijn vakbond mijn eigen situatie bekeken en onderhandeld.
    Ik he bier zelf helaas ook mee te maken gehad, zo'n 2 jaar geleden. Maar als je ietwat juridisch geschoold bent dan verbaast het me eerlijk gezegd wel dat je nu pas met bovenstaande kennis komt en eerder wat verkeerde informatie hebt gegeven.

  5. #2730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zeker wel, alleen bij een collectief ontslag niet meer (plus ik neem aan dat je "werknemer" bedoelt ipv "werkgever" ). Maar gezien er bij de FRS winkels (wellicht) open blijven is er waarschijnlijk sprake van individueel ontslag.
    Nee, iedereen heeft een aantal weken terug een ontslagbrief van de curator gekregen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  6. #2731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    <...> Ik he bier zelf helaas ook mee te maken gehad, zo'n 2 jaar geleden. Maar als je ietwat juridisch geschoold bent dan verbaast het me eerlijk gezegd wel dat je nu pas met bovenstaande kennis komt en eerder wat verkeerde informatie hebt gegeven.
    Ook gij dus slachtoffer. De wereld is wreed...

    Anyways, dit thread gaat over Free Record Shop en is niet bedoeld als snelcursus ontslagrecht annex ontslagvergoedingen. Vandaar dat ik niet eerder met uitvoerige epistels kom, ik ben van nature al lang van stof. Reden om er over te beginnen is dat voor de FRS medewerkers die meelezen, het m.i. verstandig is te weten waar zij zeker recht op hebben (enerzijds) en waar zij misschien wel recht op hebben maar nog moet blijken of er wat te halen valt (anderzijds).

    Overigens heb ik gisterenavond gehoord dat pas over 2 weken duidelijk is welke vestigingen echt gesloten worden, al vallen er nu al de nodige plaatsnamen onder de medewerkers. Even wachten dus...
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  7. #2732

    Standaard

    Volgens de facebookpagina van Fame is de webwinkel tot nader bericht gesloten.

  8. #2733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Nee, iedereen heeft een aantal weken terug een ontslagbrief van de curator gekregen.
    Oh echt? I stand corrected dan. Lullig dan voor jullie en respect dan jullie nog in de winkels blijven werken.

  9. #2734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    Ook gij dus slachtoffer. De wereld is wreed...

    Anyways, dit thread gaat over Free Record Shop en is niet bedoeld als snelcursus ontslagrecht annex ontslagvergoedingen. Vandaar dat ik niet eerder met uitvoerige epistels kom, ik ben van nature al lang van stof. Reden om er over te beginnen is dat voor de FRS medewerkers die meelezen, het m.i. verstandig is te weten waar zij zeker recht op hebben (enerzijds) en waar zij misschien wel recht op hebben maar nog moet blijken of er wat te halen valt (anderzijds).

    Overigens heb ik gisterenavond gehoord dat pas over 2 weken duidelijk is welke vestigingen echt gesloten worden, al vallen er nu al de nodige plaatsnamen onder de medewerkers. Even wachten dus...
    Ach, slachtoffer.... Ik ben er niet slechter uitgekomen en daarna zijn er alleen maar goede dingen gebeurd, zowel zakelijk als prive. Dus ik zie het zeker niet als een zwarte bladzijde oid.
    Het gaat hier inderdaad over de FRS en heb ook altijd aangegeven dat je recht/gelijk hebben altijd iets anders is dan het krijgen. Ik hoop alleen dat de FRS wel zo netjes is om alles netjes af te handelen met de medewerkers en hun hetgeen te geven waar ze recht op hebben. Amen

  10. #2735

    Standaard

    DEN HAAG WAS, IS ÉN BLIJFT EEN ECHTE MUZIEKSTAD
    Paagman zet activiteiten failliete FreeRecordShop voort


    Kort nadat Anouk internationaal indruk maakte met haar fantastische songfestival bijdrage, kan Den Haag alweer een muzikaal succesje bijschrijven. Paagman is er namelijk in geslaagd de laatste volwaardige Haagse muziekwinkel van de ondergang te redden...
    Fabian Paagman: “Met het faillissement van de FreeRecordShop zou ook de Fame shop in onze winkel verdwijnen. Dat vonden we, in goed Haags, niet kunnen, want Den Haag heeft al sinds de jaren ’60 de reputatie een echte muziekstad te zijn. En dus hebben we besloten de activiteiten voort te zetten en zelfs uit te breiden.”


    Vinylliefhebbers welkom!
    Volgens Paagman zit er nog wel degelijk muziek in muziek. “Het afgelopen jaar is de verkoop van cd’s en dvd’s bij ons fors toegenomen. Er zijn blijkbaar genoeg mensen die het fijn vinden om een cd’tje te draaien. Bovendien merken we dat de vraag naar ‘ouderwets’ vinyl – ik heb er zelf ook een zwak voor, al was het maar vanwege de prachtige hoezen – sterk groeit. Aangezien we de exploitatie nu helemaal in eigen hand hebben, is dit een mooi moment om ook alle Haagse vinylliefhebbers een muzikale thuishaven te bieden. Begin september breiden we ons assortiment dan ook uit met een prachtige collectie lp’s.”


    Lekker bladeren
    Het feit dat Paagman zeven dagen per week, doordeweeks zelfs tot 21 uur, geopend is, komt muziekliefhebbers goed uit. Paagman: “Juist voor muziek geldt dat veel mensen de nieuwe cd van hun favoriet direct in huis willen hebben. Omdat we zulke ruime openingstijden hanteren én prima banden met leveranciers hebben, kunnen we releases razendsnel aanbieden. Bovendien is het natuurlijk lekker om ‘fysiek’ door een bak met cd’s en dvd’s te bladeren. Dat geeft toch een ander gevoel dan online bestellen, ook al omdat onze medewerkers verstand van muziek hebben en prima adviezen kunnen geven!”

    Bron: www.paagman.nl

  11. #2736

    Standaard

    De Free Record Shop in Helmond is sinds deze week gesloten. Dat betekent dat we geen 'platenwinkel' meer hebben in de stad.

  12. #2737

    Standaard

    Verdorie.
    Ik wilde namelijk morgen nog even langsgaan of d'r nog wat lag aangezien ik d'r niet meer ben geweest na die bekendmaking van dat faillissement.
    Moest morgen namelijk sowieso even in Helmond zijn.

  13. #2738

    Standaard

    Waarom zou je nog in een Freerecordshop of andere winkel willen gaan?

    9 van de 10 keer geen goed aanbod om over de longtail al helemaal maar niet te spreken, terwijl je dit bij iedere goede internetwinkel met 2 klikken op de knop wel allemaal vind..

  14. #2739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Waarom zou je nog in een Freerecordshop of andere winkel willen gaan?

    9 van de 10 keer geen goed aanbod om over de longtail al helemaal maar niet te spreken, terwijl je dit bij iedere goede internetwinkel met 2 klikken op de knop wel allemaal vind..
    Klopt, maar ik blijf het toch leuk vinden om in een winkel te snuffelen in de bakken op zoek naar een koopje.

  15. #2740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Waarom zou je nog in een Freerecordshop of andere winkel willen gaan?

    9 van de 10 keer geen goed aanbod om over de longtail al helemaal maar niet te spreken, terwijl je dit bij iedere goede internetwinkel met 2 klikken op de knop wel allemaal vind..
    Omdat je in de winkel ook items vind die op internet niet te krijgen zijn...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #2741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Omdat je in de winkel ook items vind die op internet niet te krijgen zijn...
    Ieder zijn ding maar daar ga ik geen 10 winkels voor afstruimen 'met een kans op factor' iedere keer dat ik in een MM, ST of FRS kom kan ik niet vinden wat ik zoek.
    Neemt niet weg dat mocht ik een keer in de stad zijn (voor kleren) ik natuurlijk wel een kijkje neem maar ik ga niet special naar een FRS om te kijken of er toevallig nog iets ligt..

  17. #2742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ieder zijn ding maar daar ga ik geen 10 winkels voor afstruimen 'met een kans op factor' iedere keer dat ik in een MM, ST of FRS kom kan ik niet vinden wat ik zoek.
    Neemt niet weg dat mocht ik een keer in de stad zijn (voor kleren) ik natuurlijk wel een kijkje neem maar ik ga niet special naar een FRS om te kijken of er toevallig nog iets ligt..
    Ik heb `t dan ook niet over MM of FRS maar om de gespecialiseerde winkels. De dingen die MM en FRS verkopen kun je idd ook op internet vinden,da`s waar
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #2743

    Standaard

    Ik ben vanochtend nog even in de FRS in Culemborg geweest. Erg treurig gezicht om een zaak voor hooguit 2% gevuld te zien. Ik heb zelf nog twee dvd's gekocht. Bij het afrekenen vroeg ik aan de jongens achter de kassa of ze wisten of ze nog open bleven. Het antwoord was dat het vandaag de laatste dag was en dit filiaal dus gaat sluiten. Ik heb zodoende de dvd's nog even gecontroleerd. Ik had het zelf wel verwacht aangezien het meestal niet erg druk was.

  19. #2744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik ben vanochtend nog even in de FRS in Culemborg geweest. Erg treurig gezicht om een zaak voor hooguit 2% gevuld te zien. Ik heb zelf nog twee dvd's gekocht. Bij het afrekenen vroeg ik aan de jongens achter de kassa of ze wisten of ze nog open bleven. Het antwoord was dat het vandaag de laatste dag was en dit filiaal dus gaat sluiten. Ik heb zodoende de dvd's nog even gecontroleerd. Ik had het zelf wel verwacht aangezien het meestal niet erg druk was.
    De FRS filialen die ik de laatste tijd heb bezocht hebben allemaal een minimale voorraad dat steeds kleiner wordt. Volgens mij is dat landelijk zo.

  20. #2745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    De FRS filialen die ik de laatste tijd heb bezocht hebben allemaal een minimale voorraad dat steeds kleiner wordt. Volgens mij is dat landelijk zo.
    Dit is toch logisch. Geen enkel bedrijf levert nog nieuwe producten aan deze winkels zolang er geen duidelijkheid is over hun toekomst.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #2746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    De FRS filialen die ik de laatste tijd heb bezocht hebben allemaal een minimale voorraad dat steeds kleiner wordt. Volgens mij is dat landelijk zo.
    Dat klopt. Dat heb ik ook in Utrecht gezien. Maar het nieuws wat ik wilde brengen, is dat het filiaal van Culemborg vanaf morgen niet meer zal bestaan.

  22. #2747

    Standaard

    Vandaag FRS te Nieuwpoort bezocht. Er was nog wat maar ook niet al te veel. Is sowieso al een van de kleinste FRS'en in België, maar het blu-ray aanbod was beschamend laag + de Blu-ray's die in de 10 euro actie zitten, stonden buiten lekker in de regen nat te worden. Vraag me af wie het hem nog waagt om zo'n blu-ray die al enkele uren klam staan in de regen nog aan te schaffen. Duidelijk beleid bij FRS: geen!

  23. #2748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Vandaag FRS te Nieuwpoort bezocht. Er was nog wat maar ook niet al te veel. Is sowieso al een van de kleinste FRS'en in België, maar het blu-ray aanbod was beschamend laag + de Blu-ray's die in de 10 euro actie zitten, stonden buiten lekker in de regen nat te worden. Vraag me af wie het hem nog waagt om zo'n blu-ray die al enkele uren klam staan in de regen nog aan te schaffen. Duidelijk beleid bij FRS: geen!
    Denk je zelf nog dat het personeel er momenteel erg gemotiveerd is?

    FRS, zoals het er momenteel bijstaat is een aflopende zaak..... en geen reclame voor de zaak.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #2749

    Standaard

    Zag eergisteren Lincoln bij FRS Den Bosch..daar wordt toch minimaal nieuw spul geleverd.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #2750

    Standaard

    Het is vreemd dat ze in deze tijden van crisis halsstarrig blijven vasthouden aan de hoge prijzen. De winkel hier in mijn woonplaats is ondertussen flink uitgekleed, maar nog steeds zijn de nieuwere films en games €2,- tot soms wel €10,- duurder dan bij de concurrentie. Zo vraag je er mijns inziens ook wel een beetje om failliet te gaan, vooral wanneer ook vaak de kwaliteit van de hoezen en dvd's te wensen overlaat.

Pagina 110 van 139 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •