Pagina 88 van 139 EersteEerste ... 387884858687888990919298138 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.176 tot 2.200 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #2176

    Standaard

    Ik checkte idd rond die tijd of je inmiddels een PM met je ordernummer had doorgestuurd, dat was toen en nu nog steeds nog niet het geval dus ik ben met andere dingen verder gegaan. Zonder ordernummer kan ik niets voor je uitzoeken namelijk zoals ik al eerder meldde.

    Groet, Steve

  2. #2177

  3. #2178

    Standaard

    En een PM terug gestuurd! Veel plezier alvast met de films.

    Groet, Steve

  4. #2179

    Standaard

    Ik wilde bij FRS de blu rays Toy Story 1 en Toy Story 2 (3D versies) bestellen.
    Heb gevraagd per mail of dezxe met een kartonnen slipcover worden geleverd.
    Antwoord: wij kunnen dit niet nakijken , is niet erg klantvriendelijk.

    @Steve,
    Er is een mogelijkheid om duidelijkheid te verschaffen of deze blu-rays met slipcase worden geleverd?

  5. #2180

    Standaard

    Vandaag dan toch de Beverly Hills Cop Blu Ray trilogie afgeleverd gekregen, weliswaar één dag te laat maar toch. In dit geval heeft FRS geen schuld aan deze vertraging maar is zoals verwacht Selektvracht de boosdoener. FRS belooft de volgende dag te leveren en Selektvracht besluit er gewoon een dagje aan vast te plakken, erg slordig want dit kost klanten.

    @steve, bedankt voor de moeite .


  6. #2181

    Standaard

    Bij mij ook Einzel. Kreeg hem net binnen ipv de beloofde gisteren. Vind dat verder niet zo heel erg. Ben alleen altijd een beetje huiverig dat er iets met de bezorging mis is gegaan.

  7. #2182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Bij mij ook Einzel. Kreeg hem net binnen ipv de beloofde gisteren. Vind dat verder niet zo heel erg. Ben alleen altijd een beetje huiverig dat er iets met de bezorging mis is gegaan.
    Ik kan er moeilijk mee omgaan Dan, normaal gesproken geef je toch eerst geld uit voordat je de spullen in huis hebt. Als het dus mis gaat met de bezorging dan kan jij als klant er weer achteraan om iets wel geleverd te krijgen of je geld terug te halen. Vandaag zou ik ook mijn pakketje van Fnac.com binnen krijgen via DHL maar ook dat is weer mis gegaan, chauffeur vond het blijkbaar niet nodig om de deurbel in te drukken. Briefje in de bus, bellen en nu maar hopen dat hij morgen wel de deurbel kan vinden.

    De rode draad hier is toch de bezorging, DHL en Selektvracht zijn hetzelfde bedrijf en bij mij gaat dat over het algemeen mis. FRS kan hier weinig aan doen maar loopt bij zeurpieten zoals ik wel de kans dat ik voortaan al mijn bestellingen bij Amazon doe, toch jammer dat de bezorgdiensten zoveel negatieve invloed hebben op het hele proces.


  8. #2183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik wilde bij FRS de blu rays Toy Story 1 en Toy Story 2 (3D versies) bestellen.
    Heb gevraagd per mail of dezxe met een kartonnen slipcover worden geleverd.
    Antwoord: wij kunnen dit niet nakijken , is niet erg klantvriendelijk.

    @Steve,
    Er is een mogelijkheid om duidelijkheid te verschaffen of deze blu-rays met slipcase worden geleverd?
    Klopt, de dames en heren van de klantenservice zien enkel de info zoals die op de site staat. Een beter antwoord in deze zou zijn om je op een later tijdstip terug te mailen met het antwoord op je vraag.

    Ik kijk het morgen (vrijdag) voor je na, moet ik even het magazijn voor induiken, zet ik het ook gelijk op de site bij de product info

    @Einzelgänger: ik snap je punt van teleurstelling van die extra dag levertijd. Zit in mijn achterhoofd! Weet wel dat in de regel buspakjes (1 CD, BRD of Game bv) door PostNL geleverd worden, enkel pakjes die niet door de brievenbus passen worden door Selectvracht geleverd.

  9. #2184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    @Einzelgänger: ik snap je punt van teleurstelling van die extra dag levertijd. Zit in mijn achterhoofd! Weet wel dat in de regel buspakjes (1 CD, BRD of Game bv) door PostNL geleverd worden, enkel pakjes die niet door de brievenbus passen worden door Selectvracht geleverd.
    Bedankt dat jij de moeite neemt Steve, bij Post.nl moet je ook geluk hebben en ik weet van berichten hier op het forum dat dat niet bij iedereen zo is. Ik heb gelukkig een Post.nl pakketbezorger waar ik de klok op gelijk kan zetten en ook over de postbode zelf kan ik niet klagen dus ik ga er van uit dat de levering van de Escape From Alcatraz Blu ray in februari geen noemenswaardige bijzonderheden zal opleveren .


  10. #2185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    Klopt, de dames en heren van de klantenservice zien enkel de info zoals die op de site staat. Een beter antwoord in deze zou zijn om je op een later tijdstip terug te mailen met het antwoord op je vraag.

    Ik kijk het morgen (vrijdag) voor je na, moet ik even het magazijn voor induiken, zet ik het ook gelijk op de site bij de product info
    Alvast bedankt voor de moeite

  11. #2186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Alvast bedankt voor de moeite
    Bij deze de bevestiging dat om beide titels een kartonnen sleeve zit.
    Vanaf morgen ook als info op de site zichtbaar. Let wel op, de actieprijs loopt tot 31 januari!

    Groet, Steve

  12. #2187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FRS Bekijk bericht
    Bij deze de bevestiging dat om beide titels een kartonnen sleeve zit.
    Vanaf morgen ook als info op de site zichtbaar. Let wel op, de actieprijs loopt tot 31 januari!

    Groet, Steve
    Bedankt Steve, zal dus ook wel gelden voor deel 3

  13. #2188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Bedankt Steve, zal dus ook wel gelden voor deel 3
    Niet gechecked maar daar kunnen we wel van uitgaan.

  14. #2189

    Standaard Re:

    Volgens http://www.parool.nl/parool/nl/30/EC...gn=Cookiecheck verdwijnen binnen 6 maanden alle FRS-winkels uit de stations. De oorzaak ligt volgens de woordvoerder bij de NS.

  15. #2190

    Standaard

    Free Record Shop - Nijmegen WC Dukenburg filiaal gaat ook sluiten deze maand.

  16. #2191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Volgens http://www.parool.nl/parool/nl/30/EC...gn=Cookiecheck verdwijnen binnen 6 maanden alle FRS-winkels uit de stations. De oorzaak ligt volgens de woordvoerder bij de NS.
    Natuurlijk. Treinen bij de NS rijden dusdanig op tijd dat reizigers geen tijd hebben om te 'winkelen' op de stations. Kom op zeg! Free Record Shop is gewoon bezig om alle winkels af te stoten en hun 'winkel'aanbod alleen nog maar via internet te verkopen. Triest om te zien hoe zo'n grote keten langzamerhand ten onder gaat.

  17. #2192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Natuurlijk. Treinen bij de NS rijden dusdanig op tijd dat reizigers geen tijd hebben om te 'winkelen' op de stations. Kom op zeg! Free Record Shop is gewoon bezig om alle winkels af te stoten en hun 'winkel'aanbod alleen nog maar via internet te verkopen. Triest om te zien hoe zo'n grote keten langzamerhand ten onder gaat.
    Ach bij veel stations gaan de poortjes dicht, kan je ook niet meer effe snel winkelen.

    Alsof ze bij die winkels veel keuze hadden.

    Ik vind het ook jammer hoor, maar ze hadden zelf ook bepaalde dingen anders kunnen doen.

  18. #2193

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Natuurlijk. Treinen bij de NS rijden dusdanig op tijd dat reizigers geen tijd hebben om te 'winkelen' op de stations. Kom op zeg! Free Record Shop is gewoon bezig om alle winkels af te stoten en hun 'winkel'aanbod alleen nog maar via internet te verkopen. Triest om te zien hoe zo'n grote keten langzamerhand ten onder gaat.
    Ik kom altijd langs FRS Amsterdam CS maar een snelle blik leverde op dat er niet binnen hoef te kijken. En in 9 van de 10 keer, heb ik liever de aansluitende trein ipv later thuis te zijn. Ook degene op Utrecht CS is niet de meest gevulde winkel.

  19. #2194

    Standaard

    Laatst weer eens een FRS binnengelopen. Ik had toen een titel met een slipcover in mn hand die wel zo beschadigd was dat ik vroeg of er iets van de prijs af kon. Ik kreeg te horen dat dit niet kon en dat het alleen de hoes was, de bluray eronder was nog goed, zo toonde hij mij. Ik keek erg verbaasd en meldde hem dat de hoes erbij hoort en dat het een tweedehands, beschadigd product was waar ik absoluut niet de nieuwprijs voor ging betalen. Me omgedraaid en weggegaan. Wat een baggerzaak zeg!!

  20. #2195

    Standaard

    Ik heb beetje het nieuws lopen struinen.

    Een artikel van entertainmentbusiness bood wat meer info mbt het sluiten van de stationskiosken.

    Patrice Hijsterborg, woordvoerder Free Record Shop, bevestigt het nieuws. “Het gaat hier om een beleidswijziging van NS over retail op stations. Daar zijn wij niet in meegegaan en daarom gaan we onze stationskiosken binnen een half jaar sluiten. Het gaat om tien winkels.
    Echter de NS heeft een andere verhaal.

    Ook NS-woordvoerder Stan Hoes meldt dat de beslissing om uit de stations te vertrekken gemaakt is door Free Record Shop. “De opzegging komt van hun kant. Het zou niet meer binnen de formule passen. Het is niet zo dat NS het contract heeft beëindigd.”
    Verder gekeken naar andere FRS nieuws en wat blijkt.

    Brabants Dagblad schreef een artikel dat Free Record Shop aan Pieter Vreedeplein [Tilburg] ging sluiten.

    Reden van sluiting volgens de woordvoerder van Free Record Shop: er is gekeken naar welke filialen nog rendabel zijn in Nederland en naar de optimale spreiding van de winkels. Dat omdat er steeds meer online wordt gekocht. Klanten moeten voortaan dus naar de Heuvelstraat.
    Een andere FRS artikel van entertainmentbusiness over het sluiten van de FRS aan de Utrechtse Oudegracht.

    Free Record Shop zit midden in een actieve reorganisatie. In de afgelopen weken werden onder meer het vertrek van directeur Hans Breukhoven en directieleden Carla Velghe en Serge Couvreur aangekondigd.
    Is het einde van de FRS winkels in zicht?

  21. #2196

    Standaard

    Waarom registreren ze zich niet gewoon in een belastingparadijs zoals UK webwinkels dat deden / doen?

  22. #2197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht


    Is het einde van de FRS winkels in zicht?
    Dit ga je in de komende 10 jaar denk ik meer en meer zien. Fysieke winkels gaan simpelweg verdwijnen omdat de consument vanaf zijn PC/laptop/iPad iets besteld. Dat gaat om boeken en films, maar ook steeds meer kleding, schoenen.. alles eigenlijk. Online winkels leveren een steeds betere retourservice, dus mensen durven het risico te nemen. Gebruiksgemak en de lage prijzen online maken wat dat betreft de fysieke winkel kapot.

  23. #2198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dit ga je in de komende 10 jaar denk ik meer en meer zien. Fysieke winkels gaan simpelweg verdwijnen omdat de consument vanaf zijn PC/laptop/iPad iets besteld. Dat gaat om boeken en films, maar ook steeds meer kleding, schoenen.. alles eigenlijk. Online winkels leveren een steeds betere retourservice, dus mensen durven het risico te nemen. Gebruiksgemak en de lage prijzen online maken wat dat betreft de fysieke winkel kapot.
    En het veel grotere aanbod uiteraard. Winkels als de FRS zouden zich meer op de liefhebber moeten richten wat dat betreft.

    bij FRS speelt ook mee dat veel klanten ontevreden zijn bv over het feit dat veel artikelen beschadigt of gebruikt geleverd worden.

  24. #2199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    bij FRS speelt ook mee dat veel klanten ontevreden zijn bv over het feit dat veel artikelen beschadigt of gebruikt geleverd worden.
    Dit is de hoofdreden dat ik er bijna niks koop. Als ik/we door de stad struinen wil ik nog wel eens door de uitverkoopbakken bladeren, en daar vind ik nog wel eens wat voor een paar euro, zoals laatst I am Legend, Amelie en nog een paar andere backcatalog titels. Maar de nieuwe koop ik daar niet meer. Dat achterlijk personeel gaat totaal niet voorzichtig om met de cases en de discs en als je een slipcase wilt hebben dan zijn die na een dag al verrot. Van Leest ging er nog wel voorzichtiger mee om (die had ze geseald staan of zette een exemplaar in hun eigen seal in de winkel) maar de FRS debielen weten echt niet hoe ze met nieuwe spullen om moeten gaan.
    Ook via webwinkels gaat het niet altijd goed. Ik koop wel eens wat via Bol.com, en heel soms via een derde leveancier van ze. Daar kreeg ik ook laatst een exemplaar binnen die ze zelf hadden geseald en zonder slipcase. Die gaat dus zonder pardon terug. Krijg ik een mail dat het een nieuw product is die ze zelf in de winkel hadden gestald. Ja, stuur ik terug, dat maakt het voor mij al tweedehands dus daar ga ik geen nieuwprijzen voor betalen. Stelletje eppo's.....

  25. #2200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Waarom registreren ze zich niet gewoon in een belastingparadijs zoals UK webwinkels dat deden / doen?
    Nederland is voor bedrijven al een belastingparadijs. De NL dvd/bluraymarkt is gewoon te klein om op te overleven, zeker op de langere termijn.

Pagina 88 van 139 EersteEerste ... 387884858687888990919298138 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •