Pagina 99 van 139 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.451 tot 2.475 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #2451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franktastic Bekijk bericht
    Op de homepage:

    N.a.v. de berichtgeving in de media over Free Record Shop Nederland:
    De bestellingen op de webshop worden uitgeleverd. Helaas kan er geen gebruik gemaakt worden van de FRS cadeaucard.

    Kun je in de winkel nog wel terecht met cadeaubonnen?


    Dit wil ik ook wel weten. Iemand een antwoord?
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  2. #2452

    Standaard

    Inderdaad winkels nog open, maar veel lege vakken en rekken.
    Alleen rotzooi wat niet verkocht wordt en wat nieuw spul wat te duur geprijsd is.
    Jammer....

  3. #2453

    Standaard

    Tja, zullen ze bij die doorstart nu een gaan luisteren naar de 5 algemene klachten van de laatste 10-15 van de consumenten over de FRS?

    En nu word de winkelstraat in Nederland nog saaier en onaantrekkelijker

  4. #2454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Dit wil ik ook wel weten. Iemand een antwoord?
    Inmiddels ben ik er zelf al achter gekomen dat ik de cadeaubonnen in de winkel wel gewoon in kon leveren.
    Toch ff mooi Django Unchained en The Dark Knight Rises op BluRay en seizoen 4 van 24 gehaald en maar € 15,- bij hoeven betalen.

  5. #2455

    Standaard

    Net in FRS in Schiedam geweest nog een aantal blu rays gekocht met 50% korting..
    De winkel is nagenoeg bijna helemaal leeg....
    Eigenlijk wel jammer mijn zogeheten snoepjes winkel gaat weg...

  6. #2456

    Standaard

    Erg jammer allemaal. Heb er veel gekocht, maar nu is het niks meer. Wel apart dat we bijna op pagina 100 zijn, en het nu afgelopen is.

  7. #2457

    Standaard

    Heb vandaag in Haarlem Schalkwijk nog 2 3D schijfjes meegenomen, maar er lag niet veel meer en de helft van de winkel was zelfs afgezet. Beetje trieste bedoening..... Wat ik me dan wel weer vraag: mocht de economie opleven, schieten dit soort winkels dan weer als paddestoelen uit de grond? Of is men dan zo gewend aan webwinkels dat niemand meer de opstart van zo'n winkel aandurft.....

  8. #2458

    Standaard

    Ik denk dat in de toekomst de webwinkels de overhand hebben................

  9. #2459

    Standaard

    Ik ben vandaag nog langs de FRS in Den Bosch gewandeld maar heb de zaak links laten liggen. De vorige keer hadden ze al weinig (kleinere
    tv-series afdeling dan eerder) dus ik vond het nu niet waard ook al zouden ze na dit weekeinde wellicht sluiten. Ik vond wel dat er meer mensen waren dan normaal.

  10. #2460

    Standaard

    Ja mensen waren massaal de cadeaubonnen e.d. aan het verzilveren.
    Men zal het al wel eerder hebben aan zien komen want die makeover die men laatst heeft gedaan is wel heel toevallig.
    sneu voor het personeel wat op straat wordt gezet en sneu voor gekken zoals ons die graag wat in de bakken aan het neuzen waren.

  11. #2461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    ..... Wat ik me dan wel weer vraag: mocht de economie opleven, schieten dit soort winkels dan weer als paddestoelen uit de grond? .....
    Dat kun je wel vergeten, het is een combinatie van teruglopende verkoop van optische dragers en het geen wat nog wel aan optische media verkocht wordt gaat almaar meer via webwinkels.
    Zelfs bij de Mediamarkt en Saturn vindt ik het altijd erg rustig, en staat in schril contrast met de hoogtijddagen voor dit soort winkels.
    Het toppunt daarvan heb ik zelf meegemaakt in 2001 , de Mediamarkt had voor een prijsdoorbraak van DVD en CD gezorgd en ik op een zondag in december naar Rotterdam om Mission Impossible 2 en The Phantom Manace te kopen.
    Het was daar echt aanschuiven en het personeel had moeite om de stapels DVD bij te vullen, een stapel van 30 a 40 stuks was binnen luttele minuten geslonken tot enkele.
    Op de betreffende afdeling waren extra kassa's ingericht waar je je DVD's CD's en games kon afrekenen, die kreeg je vervolgens mee in een gesealde plastic zak zodat de beveiliging beneden kon zien dat ze waren afgerekend.

    Dat was een combinatie van de tijd dat Mediamarkt nieuw was in NL, de prijsdoorbraak die dat teweeg bracht,de tijd van kerstinkopen, en niet te vergeten de economische hoogtijd.

    Als ik nu een Mediamarkt of Saturn binnen loop heb ik vaak het gevoel dat er meer personeel is dan dat er klanten zijn., ik denk dat veel Mediamarkten en Satruns amper winst of zelf verlies draaien, en dat het wachten is tot ook hier de eerste gaan sluiten.
    Ze zullen niet snel failliet gaan maar bij een gelijkaardige keten in de States is dit al wel gebeurd (Circuit City)
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #2462

    Standaard

    Als de 3D-printer echt doorbreekt, krijgen we straks alleen nog maar winkels waar je 3D-printers kunt kopen, de rest maak je gewoon thuis.

  13. #2463

    Standaard

    Ik vraag me eigenlijk af of er ook FRS winkels zijn die zelfstandig opereren. Bij mij in de buurt zit een FRS in het winkelcentrum (Rotterdam Keizerswaard). Laatst keer dat ik er was (enkele weken geleden) was alles nog normaal en mijn Pa was vandaag nog langs geweest en de winkel stond nog steeds met volgepakte rekken en de normale acties en aanbiedingen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #2464

    Standaard

    Nee, frs doet niet aan franchise. Sommige filialen zijn altijd al wat leger geweest dan anderen en met zo'n uitverkoop kan het natuurlijk hard gaan.

  15. #2465

    Standaard

    Ok, dan over een week nog even kijken of er uitverkoop is. Dacht dat er ook zelfstandig opererende FRS filialen waren. Kan me bijvoorbeeld herinneren dat toen Van Leest werd opgedoekt er in Rotterdam Centrum nog een hele tijd een Van Leest vestiging in Donner/Selexyz/Slegte zat/zit. Ben er al een tijd niet meer geweest dus weet niet of ze er nog zitten. Via google zag ik wel nog een telefoonnummer van ze voorbij komen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #2466

    Standaard

    De vestigingen van VanLeest in de Bijenkorf en bij Donner in Rotterdam en Paagman in Den Haag zijn Fame-vestigingen geworden.

  17. #2467

    Standaard

    daar zit ik dan met al mijn cadeaubonnen...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  18. #2468

    Standaard

    hee rob,momenteel zijn ze nog open,dus sla snel je slag!!
    T2: I'll Be Back!

  19. #2469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Largo Bekijk bericht
    Nee, frs doet niet aan franchise. Sommige filialen zijn altijd al wat leger geweest dan anderen en met zo'n uitverkoop kan het natuurlijk hard gaan.
    In Helmond is het al weken leeg, tot er bijna niks meer stond.

  20. #2470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Net in FRS in Schiedam geweest nog een aantal blu rays gekocht met 50% korting..
    De winkel is nagenoeg bijna helemaal leeg....
    Eigenlijk wel jammer mijn zogeheten snoepjes winkel gaat weg...
    Inderdaad leuke winkel als je van dit soort "snoepjes" houd, mocht er ook altijd graag in de bakken rondschuimen, films zijn tenslotte je hobby en dan is het wel snoepgoed wat ze verkopen

    De laatste keer dat ik er was, was afgelopen donderdag in Hoofddorp, heb er nog 3 leuke titeltjes gevonden in de 50% afdeling. Bij het afrekenen kwam weer aan bod waarom ik er toch
    minder vaak meer kwam, ........een dom roodharig wezen dat net zo goed hoogblond had kunnen zijn kreeg 1 van de 3 doosjes niet open omdat er zo'n extra klepje voorzat...... ach dat kan
    gebeuren nietwaar, de ervaren collega had er geen moeite mee. De rode doos kreeg wel een opmerking hierover van mij, de opmerking die ik in gedachte had, toen ze de drie schijfjes
    in de doosjes deed met haar vette klauwen volop op de afspeelkant, heb ik wijselijk ingeslikt, het kind had het waarschijnlijk niet overleefd, net als de FRS deze trieste omstandigheid helaas
    waarschijnlijk niet gaat doen.

    Ook Hoofddorp was een triest geheel, maar de Saturn daar vlakbij lijkt ook slechts schijn, bijna uitgestorven en helemaal niet veel leuke aanbiedingen.......

    FRS heeft met zijn 2e hands imago waarschijnlijk meer klanten afgeschrikt dan zij vermoed, toch kwam ik er nog regelmatig, een vette vingerafdruk laat zich nog wel makkelijk verwijderen
    van een Blu Ray, bij een DVD of CD doet het al snel meer schade, zo'n vette zure vinger is echt niet fijn, kijk maar eens op schijven die je 2e hands wel eens koopt met die afdrukken
    die zich bijna niet laten verwijderen.

    Mochten ze een doorstart kunnen maken....... dan mogen ze daar toch echt wel eens een oplossing voor vinden, betaal toch echt niet de hoofdprijs voor 2e hands.......
    Have fun and enjoy your collection

  21. #2471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    In Helmond is het al weken leeg, tot er bijna niks meer stond.
    Ik was afgelopen woensdag nog bij de FRS hier in Helmond, maar die was alles behalve leeg. Er stonden nog genoeg CD's, DVD's en Blu-ray's. Wel minder dan voor de uitverkoop, maar om nou te zeggen dat het al weken leeg was vind ik overdreven.

  22. #2472

    Standaard

    Zowel in Maastricht als Geleen staan er wel enkele rekken met alles aan halve prijs maar het merendeel is nog steeds de volle prijs,ben benieuwd of ook hier verandering in komt.

  23. #2473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Inderdaad leuke winkel als je van dit soort "snoepjes" houd, mocht er ook altijd graag in de bakken rondschuimen, films zijn tenslotte je hobby en dan is het wel snoepgoed wat ze verkopen

    De laatste keer dat ik er was, was afgelopen donderdag in Hoofddorp, heb er nog 3 leuke titeltjes gevonden in de 50% afdeling. Bij het afrekenen kwam weer aan bod waarom ik er toch
    minder vaak meer kwam, ........een dom roodharig wezen dat net zo goed hoogblond had kunnen zijn kreeg 1 van de 3 doosjes niet open omdat er zo'n extra klepje voorzat...... ach dat kan
    gebeuren nietwaar, de ervaren collega had er geen moeite mee. De rode doos kreeg wel een opmerking hierover van mij, de opmerking die ik in gedachte had, toen ze de drie schijfjes
    in de doosjes deed met haar vette klauwen volop op de afspeelkant, heb ik wijselijk ingeslikt, het kind had het waarschijnlijk niet overleefd, net als de FRS deze trieste omstandigheid helaas
    waarschijnlijk niet gaat doen.

    Ook Hoofddorp was een triest geheel, maar de Saturn daar vlakbij lijkt ook slechts schijn, bijna uitgestorven en helemaal niet veel leuke aanbiedingen.......

    FRS heeft met zijn 2e hands imago waarschijnlijk meer klanten afgeschrikt dan zij vermoed, toch kwam ik er nog regelmatig, een vette vingerafdruk laat zich nog wel makkelijk verwijderen
    van een Blu Ray, bij een DVD of CD doet het al snel meer schade, zo'n vette zure vinger is echt niet fijn, kijk maar eens op schijven die je 2e hands wel eens koopt met die afdrukken
    die zich bijna niet laten verwijderen.

    Mochten ze een doorstart kunnen maken....... dan mogen ze daar toch echt wel eens een oplossing voor vinden, betaal toch echt niet de hoofdprijs voor 2e hands.......
    Dat laatste denk ik ook, ik hoor er toch wel veel liefhebbers over en dat zijn degene die uberhaupt nog legaal DVD's kopen.

    Als ik dan DVD's met een slipcover in de bakken zag liggen helemaal beschadigt....

    Van het personeel was ik ook niet onder de indruk, duurde vaal lang voordat je klaar was met afrekenen (DVD's in doosje doen, kletspraatje met collega's of die hadden een vraag of een andere klant had een vraag en werd tussendoor geantwoord)

  24. #2474

    Standaard

    Ik heb hier daar en wat bizarre reacties opgepikt op dit forum, o.a. het feit (nieuwsbericht, al vind ik het meer een scambericht) dat de Belgische filialen niet onderhevig zouden zijn door het (volgens sommige nog geen) failliet verklaarde FRS NL. Ik vraag me dan wel af waarom al zoveel FRS verdwenen zijn (o.a. FRS langemuntstraat in Gent) en waarom heel veel FRS filialen nu al ver leegstaand (lees: bijna niets meer liggen hebben). Daarbij vind ik die actie van je oude blu-ray's nog te gaan ruilen voor een bon of geld een merkwaardig slechte zet voor een bedrijf die in slechte papieren zit.
    Wel is het zo, als ProCure het overneemt, zal FRS steeds meer een tweedehandszaak worden, aangezien ze ook DeSlechte (2e handsboekwinkel) in handen hebben, zullen er alvast meer boeken komen te liggen dan blu's of dvd's.

  25. #2475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb hier daar en wat bizarre reacties opgepikt op dit forum, o.a. het feit (nieuwsbericht, al vind ik het meer een scambericht) dat de Belgische filialen niet onderhevig zouden zijn door het (volgens sommige nog geen) failliet verklaarde FRS NL. Ik vraag me dan wel af waarom al zoveel FRS verdwenen zijn (o.a. FRS langemuntstraat in Gent) en waarom heel veel FRS filialen nu al ver leegstaand (lees: bijna niets meer liggen hebben). Daarbij vind ik die actie van je oude blu-ray's nog te gaan ruilen voor een bon of geld een merkwaardig slechte zet voor een bedrijf die in slechte papieren zit.
    Wel is het zo, als ProCure het overneemt, zal FRS steeds meer een tweedehandszaak worden, aangezien ze ook DeSlechte (2e handsboekwinkel) in handen hebben, zullen er alvast meer boeken komen te liggen dan blu's of dvd's.
    Boeken, ook al zo'n groeimarkt

    Dat de Begische filialen buiten het faillissement gehouden worden, hoeft niet te betekenen dat die heel goed draaien. Misschien zijn de kosten in België lager en de omzet hoger, ook omdat ik begrepen heb dat in België MediaMarkten ed niet mogen stunten met prijzen beneden de inkoopwaarde.

Pagina 99 van 139 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •