Pagina 137 van 139 EersteEerste ... 3787127133134135136137138139 LaatsteLaatste
De resultaten 3.401 tot 3.425 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #3401

    Standaard

    Voor mij is het hoofdstuk FRS nu definitief voorbij, of er nog iets gaat gebeuren of niet. Vandaag heb ik namelijk mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever gehad! Hoera!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  2. #3402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Voor mij is het hoofdstuk FRS nu definitief voorbij, of er nog iets gaat gebeuren of niet. Vandaag heb ik namelijk mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever gehad! Hoera!
    Congrats! Waar werk je?

  3. #3403

    Standaard

    Bij Delta Comfort als klantadviseur. Een grote energie en multimedia leverancier in Zeeland.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  4. #3404

    Standaard

    Proficiat Daniel , hopelijk zit je nu bij een iets meer solide bedrijf dan ervoor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #3405
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inderdaad. Goed dat je snel weer wat hebt gevonden, want in deze tijden hoor je snel andere geruchten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #3406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Voor mij is het hoofdstuk FRS nu definitief voorbij, of er nog iets gaat gebeuren of niet. Vandaag heb ik namelijk mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever gehad! Hoera!
    Van harte, DanielC

  7. #3407

    Standaard

    Dankjewel, ben ook erg blij dat ik zo snel weer aan de bak kan!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  8. #3408

    Standaard

    Je waant je even bij de FRS in Boekenvoordeel Leuven. Een geërfd lang blauw FRS-rek met logo's en behoorlijk volle prijzen. Wat zouden ze van mijn cadeaubonnen zeggen?

  9. #3409

    Standaard

    Eindhoven heeft weer een Free Record Shop. Nou ja, soort van.


  10. #3410

    Standaard

    Waar in Eindhoven zit deze winkel?

  11. #3411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Waar in Eindhoven zit deze winkel?
    Hermanus Boexstraat in het centrum.

  12. #3412

    Standaard

    En, is 't wat? Binnenkort maar eens een kijkje nemen.

  13. #3413

    Standaard

    Ze verkopen voornamelijk DVD's. Ook recente titels. Blu-ray's hebben ze maar een handjevol.

  14. #3414

    Standaard

    Vandaag binnen gelopen maar binnen een minuut stond ik weer buiten. Totaal nutteloos dit!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  15. #3415

    Standaard

    Ik ben er gisteren ook even binnen geweest, en totaal niet mijn soort winkel. Het is er erg krap, en het aanbod is ook niet echt geweldig. Als je blu-rays zoekt dan kun je het totale aanbod op 1 hand tellen...

  16. #3416

    Standaard

    Ben afgelopen zaterdag ook eens in de stad wezen kijken. In Middelburg was de boekenvoordeel ook aangepast. Zie de toegevoegde waarde ook niet zo. Was een beetje wat er altijd al stond, aangevuld met een paar (maar dan ook niet meer dan drie of vier) nieuwe titels. Stond snel buiten, maar er zullen best mensen zijn die het leuk vinden.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #3417

    Standaard

    Nieuw bij BoekenVoordeel: de Free Record Shop

    Boekenvoordeel breidt met de komst van de Free Record Shop trots het media-assortiment uit. U was al geweldige kwaliteit voor bodemprijzen gewend, nu gaan we nog een stapje verder en bieden u nog meer van de beste mediatitels.

    Wij blijven u optimaal entertainen en bedienen: heel veel nieuwe, populaire titels en de beste aanbiedingen die u maar kunt vinden. Een uitbreiding waar wij erg trots op zijn en waar wij u volop van willen laten profiteren.

    Bent u nieuwsgierig geworden naar ons vernieuwde assortiment?
    Neem snel een kijkje in één van onze winkels en stel gerust al uw vragen, wij zijn er voor úw entertainment!



    http://www.boekenvoordeel.nl/freerecordshop

  18. #3418

    Standaard

    Gisteren ook gespot bij Boekenvoordeel (Waasland, België) ... Een stuk of 15 titels die er voorheen niet lagen en van elke titel zo'n 5 exemplaren. Dat was het. Titels die 15€ stonden en elders al lang voor 10 € te vinden zijn. Verder de gewoonlijke media-troep die je bij Boekenvoordeel kan vinden aan dumpprijzen. Toch een lachertje, deze stuiptrekkingen ...

  19. #3419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Toch een lachertje, deze stuiptrekkingen ...
    Dat kan je nog niet eens een stuiptrekking noemen. Het is gewoon een Boekenvoordeel met een mediahoekje. En dat hoekje noemen ze dan FRS. In mijn ogen is dat geen FRS meer.

  20. #3420

    Standaard

    Ik snap niet dat er, na de perikelen van de afgelopen jaren, blijkbaar nog steeds gedacht wordt dat FRS een "goede naam" heeft.

  21. #3421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik snap niet dat er, na de perikelen van de afgelopen jaren, blijkbaar nog steeds gedacht wordt dat FRS een "goede naam" heeft.
    De meeste mensen die doorgaans bij de Boekenvoordeel naar binnen lopen zijn geen vervente filmverzamelaars, maar lui die af en toe een filmpje kijken en een nieuw puzzelboekje willen kopen. Het hele FRS-debacle is waarschijnlijk dan ook aan ze voorbij gegaan.

  22. #3422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De meeste mensen die doorgaans bij de Boekenvoordeel naar binnen lopen zijn geen vervente filmverzamelaars, maar lui die af en toe een filmpje kijken en een nieuw puzzelboekje willen kopen. Het hele FRS-debacle is waarschijnlijk dan ook aan ze voorbij gegaan.
    Zo gek zijn de meeste mensen ook weer niet. Ze zien wel dat dit geen echte FRS is en ze hebben ook wel gemerkt dat er geen echte FRS-zaken meer bestaan.

  23. #3423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zo gek zijn de meeste mensen ook weer niet. Ze zien wel dat dit geen echte FRS is en ze hebben ook wel gemerkt dat er geen echte FRS-zaken meer bestaan.
    Natuurlijk, maar het ging over de goede naam van FRS. Ik durf te beweren dat dit geen rol van betekenis speelt bij de Boekenvoordeelklanten.

  24. #3424

  25. #3425

    Standaard

    Hier hebben ze de Boekenvoordeel ook omgetoverd tot een halve FRS, maar er staan alleen maar dvd's. Geen blu-ray gezien.

    Qua prijzen lijken ze ook op oude voet verder te gaan: € 19,99 voor The Hobbit: The Desolation of Smaug. Haha, forget it!!!!

Pagina 137 van 139 EersteEerste ... 3787127133134135136137138139 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •