Pagina 130 van 139 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.226 tot 3.250 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #3226

    Standaard

    Een groot aantal gouden en platina platen van de Free Record Shop gaat onder de hamer. Op de prijzen voor verkochte albums en singles kan vanaf vrijdagmiddag worden geboden op veilingwebsite Catawiki.

    "In deze veiling worden voornamelijk gouden platen aangeboden die in een roemrijk verleden werden uitgereikt aan de Free Record Shop", zegt een woordvoerder van Catawiki in een verklaring. In totaal gaan 75 awards onder de hamer van sterren als Beyoncé, Phil Collins, Whitney Houston en Britney Spears. Ook Nederlandse artiesten, onder wie Caro Emerald, René Froger en Marco Borsato, zijn vertegenwoordigd.
    FOK.nl

  2. #3227

    Standaard

    Ik was vandaag wederom in Den Bosch en ik ben ondanks mijn laatste ervaring weer de FRS ingegaan. Maar dit keer ben ik wel een aantal koopjes tegengekomen. Ik heb nog even gevraagd naar de status van het filiaal. De oudste verkoper gaf aan dat er nog geen duidelijkheid is of ze gaan sluiten of openblijven.

  3. #3228

    Standaard

    Gisteren nog even de FRS in Tilburg binnengelopen. Het viel me op dat ze nu proberen een hoop producten te verkopen waarvan de hoesjes ontbreken.

    Zelfs de hoesjes van het opbergsysteem waren te koop: "Wat de gek er voor geeft" stond erbij.

  4. #3229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Europa Bekijk bericht
    Gisteren nog even de FRS in Tilburg binnengelopen. Het viel me op dat ze nu proberen een hoop producten te verkopen waarvan de hoesjes ontbreken.

    Zelfs de hoesjes van het opbergsysteem waren te koop: "Wat de gek er voor geeft" stond erbij.
    In Tilburg hing ook een pamflet dat de inventaris te koop is. Zegt volgens mij wel genoeg.

    Vanuit het hoofdkantoor krijgen ze vage berichten alszijnde "de verkopen gaan goed" en "er sluiten weer 5 winkels". Erg tegenstrijdig en het geloof is weg. Zeker na het veilen van de gouden platen en het niet aanvullen van de voorraad. Met dit beleid is het niet wachten of, maar wanneer...

    Als er een overname komt, dan zal dat niet in de komende paar maanden zijn. Dit zijn traditioneel de zwakke maanden. Het zal eerder tegen het einde van de zomer zijn, om op tijd te zijn voor de feestdagen. Al is de vraag of de FRS het nog zo lang gaat volhouden. ProCures heeft niet bijster veel bewezen, gezien Polare en de huidige staat van FRS. Jammer, maar helaas. De lol van het medium is - gezien de lastige verkrijgbaarheid - al tanende. Tenminste bij mij.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 26-02-2014 om 08:53
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #3230

    Standaard

    Onbegrijpelijk dat ze de winkels nog zo lang door laten sukkelen. Dat bevordert de betrouwbaarheid van de FRS totaal niet. Het zou beter zijn al ze er per direct een einde aan maken. Jammer voor de medewerkers, maar als ze op deze manier doorgaan maken ze problemen alleen maar erger.

  6. #3231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Onbegrijpelijk dat ze de winkels nog zo lang door laten sukkelen. Dat bevordert de betrouwbaarheid van de FRS totaal niet. Het zou beter zijn al ze er per direct een einde aan maken. Jammer voor de medewerkers, maar als ze op deze manier doorgaan maken ze problemen alleen maar erger.
    Heb het gerucht opgevangen dat de FRS over en uit zal zijn en dat men (geen idee wie men is) een nieuwe keten met een nieuwe naam wil opzetten. Vind ik niet eens zo'n gekke gedachte, omdat de naam ongetwijfeld nog maar weinig waarde heeft en nog maar op weinig goodwill kan rekenen bij de consument. Weet alleen niet hoeveel kans van slagen het nog heeft, aangezien sinds dit debacle de digitalisering naar mijn idee flink versneld heeft (VOD, Downloads). Je kunt bijna nergens nog een fatsoenlijke collectie films en cd's vinden (fysiek). Enkel bij Saturn, Mediamarkt en bij sommige V&D's (meeste hebben nauwelijks meer wat).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #3232

    Standaard

    Heb ook nog een aantal leuke films kunnen scoren voor 50% kassa korting..
    Wel jammer idd dat het hier ook gedaan is.
    De stad waar het allemaal is begonnen Schiedam ,de winkel hier is nagenoeg leeg geroofd voor koopjes.


  8. #3233

    Standaard

    De laatste keer dat in bij de Freerecordshop in Tilburg was zei de filiaalmanager dat ze hoogstwaarschijnlijk 1 maart definitief dicht gaan. Vandaag dus.

  9. #3234

    Standaard

    Hier moddert het maar door (Winterswijk). Filiaalmanager kreeg te horen dat er volgende week weer wat voorraad zou komen??

    Ze snapte er zelf ook niks meer van. Maar het is wel een schlemielige toestand. Niet iedereen kent de situatie waarin de FRS zich verkeerd dus er komen nog constant mensen binnen die informeren naar bepaalde titels en die er dan niet zijn. Erg lullig voor de verkopers. Nu liggen zelfs de cadeauverpakkingen op de balie om gratis mee te nemen... go figure.

    Het zou in ieder geval voor het personeel beter zijn wanneer de toko gewoon haar deuren sloot.

  10. #3235

    Standaard

    Ik heb volgende week gelukkig al ergens een sollicitatie gesprek mocht dat goed uitpakken, dan ben ik binnen een week weg!

  11. #3236
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Succes!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #3237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik heb volgende week gelukkig al ergens een sollicitatie gesprek mocht dat goed uitpakken, dan ben ik binnen een week weg!
    Toi Toi Toi... hoop dat je snel van deze ellende af bent. Al meer dan een jaar in onzekerheid en dit beleid zullen je vast en zeker geen goed doen. Je had volgens mij een redelijke FRS hart en zeker voor jouw zaak. Zal vast en zeker dubbel gevoel zijn.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  13. #3238

    Standaard

    Samenwerking Hilco en Free Record Shop beëindigd

    De samenwerking tussen Free Record Shop en de potentiele overnamekandidaat Hilco is beëindigd. Het is onbekend of de investeerder nog in de race is voor een overname.

    Hilco investeerde vorig jaar november 4 miljoen euro om de winkels van Free Record Shop open te houden. Uit een interne Free Record Shop-memo blijkt dat de samenwerking met de investeerder al op 12 februari is beëindigd. De directie is met andere partijen in gesprek over mogelijke samenwerkingsverbanden. Het is niet bekend wie die partijen zijn.

    Verder blijkt dat de Free Record Shop-filialen in Luxemburg, die buiten het Belgische faillissement vielen, zijn overgenomen door de huidige interim manager Marc Leemans. Naast zijn werkzaamheden in Luxemburg blijft hij ook betrokken bij de Free Record Shop-activiteiten in Nederland.

    Woordvoerder Bart Maussen meldt dat hij dit niet kan bevestigen. Hij zegt op dit moment geen informatie te hebben om te delen. Wel stelt hij te verwachten dat er over twee weken weer inhoudelijk gecommuniceerd kan worden.

    Bron: www.entertainmentbusiness.nl.

  14. #3239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik heb volgende week gelukkig al ergens een sollicitatie gesprek mocht dat goed uitpakken, dan ben ik binnen een week weg!
    Ik help het je hopen. Winkelbedienden met een passie voor hun zaak zoals jij die had zijn zeldzaam, de winkel die je aanneemt doet een zaakje met jou!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #3240

    Standaard

    is geen winkel waar ik gesolliciteerd heb al 14 jaar in een winkel gestaan ... keer wat anders is niet erg
    Laatst aangepast door DanielC : 04-03-2014 om 11:18

  16. #3241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    is geen winkel waar ik gesolliciteerd heb al 14 jaar in een winkel gestaan ... keer wat anders is niet erg
    En kan je al een tipje van de sluier oplichten?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #3242

  18. #3243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Waarom is dat interessant?
    Daarom! Mag ik geen interesse tonen misschien?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #3244

    Standaard

    Een aantal filialen lijkt toch weer een voorraadje te hebben gekregen. Zo zijn er hier in Winterswijk veel Quality Film Collectie dvd's toegevoegd en veel FOX Blu Ray's. Daar zit best wat interessant spul tussen. Zijn bijna allemaal BR/DVD combi's:

    I Robot 3D
    Rise Of The Planet Of The Apes (incl. 1968 versie)
    Chronicle
    Mr. Poppers Pinguins
    Prometheus
    In Time
    en nog veel meer voor 12,99 per stuk -50%= 6,50

    Ook hadden ze een aantal Planet Of The Apes Evolution boxen voor 39,99 -50%= 19,98

    Nu alles nog geseald ook.

  20. #3245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Een aantal filialen lijkt toch weer een voorraadje te hebben gekregen. Zo zijn er hier in Winterswijk veel Quality Film Collectie dvd's toegevoegd en veel FOX Blu Ray's. Daar zit best wat interessant spul tussen. Zijn bijna allemaal BR/DVD combi's:

    I Robot 3D
    Rise Of The Planet Of The Apes (incl. 1968 versie)
    Chronicle
    Mr. Poppers Pinguins
    Prometheus
    In Time
    en nog veel meer voor 12,99 per stuk -50%= 6,50

    Ook hadden ze een aantal Planet Of The Apes Evolution boxen voor 39,99 -50%= 19,98

    Nu alles nog geseald ook.
    ja die hadden ze in goes ook nog,maar verder vrijwel niks meer.
    een luc besson 7bluray box voor 7,50,die heb ik dan nog wel meegenomen.

    helaas was sluis ook al dicht...
    T2: I'll Be Back!

  21. #3246

    Standaard

    De soap gaat door...

    Curator heeft geen zicht meer op Belgische activiteiten FRS

    Volgens curator Thierry Van Doosselaere is de samenwerking tussen Hilco en Free Record Shop ‘met een sisser afgelopen’. Hij en zijn collega-curatoren hebben geen zicht meer op de Belgische activiteiten van de entertainmentketen.

    Hilco draaide vorig jaar december proef met de Belgische winkels van Free Record Shop. Dit ging gepaard met een kapitaalinjectie van vier miljoen euro.

    Curator Thierry van Doosselaere meldt tegenover Retailnews dat de investeringsmaatschappij eind 2013 vroeg alle lopende overeenkomsten op te zeggen. Hilco zou namelijk met de winkeleigenaren akkoorden hebben gesloten over een doorstart onder eigen naam. “Na enige tijd is gebleken dat er van deze akkoorden niets of weinig was gerealiseerd.” Begin 2014 trok de investeerder ‘tijdelijk’ de stekker uit de Belgische tak.

    Van Doosselaere meldt verder dat vervolgens ‘de ene na andere winkel werd gesloten en de curatoren de sleutels terug moesten geven aan de pandeigenaren'. “Het is ons een raadsel wat Hilco bezield heeft.”

    Inmiddels zouden de verhuurders van de voormalige Free Record Shop-winkelpanden op zoek zijn naar nieuwe huurders. In een aantal gevallen hebben zij die ook gevonden.

    Hilco meldde eind januari nog wel interesse te hebben in de Vlaamse winkels. Daarna blijft het echter stil, totdat begin deze maand Free Record Shop in een interne memo stelt dat de samenwerking tussen beide bedrijven beëindigd is.

    Bron: www.entertainmentbusiness.nl.

  22. #3247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Curator Thierry van Doosselaere meldt tegenover Retailnews dat de investeringsmaatschappij eind 2013 vroeg alle lopende overeenkomsten op te zeggen. Hilco zou namelijk met de winkeleigenaren akkoorden hebben gesloten over een doorstart onder eigen naam. “Na enige tijd is gebleken dat er van deze akkoorden niets of weinig was gerealiseerd.”
    Ik weet niet of de curator erbij betrokken was, maar als dat wel was hoor je als curator toch die akkoorden op te vragen en te controleren eer je de huur opzegt.

  23. #3248

    Standaard

    Klaarblijkelijk is Wageningen nu een outletwinkel geworden van de FRS. Meer winkels die dit predicaat hebben gehad? Zo jammer dat medewerkers en consumenten zo in het ongewisse gelaten worden met de voortgang.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  24. #3249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    ja die hadden ze in goes ook nog,maar verder vrijwel niks meer.
    een luc besson 7bluray box voor 7,50,die heb ik dan nog wel meegenomen.

    helaas was sluis ook al dicht...
    Die box heb ik dus voor 3,50 opgepikt in Oosterhout. Leuk winkelen, maar eigenlijk te triest voor woorden..
    Dit weekend nog een VVV-bon van 10 euro ingeleverd voor Elysium. Ik snap daar niets van: een nieuwe uitgave en dan meteen voor 50%? Je gaat toch niet iets inkopen en dan meteen met de helft korting weer verkopen? Als dit illustratief is voor hoe e.e.a. gerund is...

  25. #3250

    Standaard

    Dat van die Elysium BD is geen 50% korting. Die hebben ze nog met een klein beetje winst verkocht De 20 euro adviesprijs is een verkooptruc.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 130 van 139 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •