Pagina 120 van 139 EersteEerste ... 2070110116117118119120121122123124130 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.976 tot 3.000 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #2976

    Standaard

    De FRS is niet goedkoop met z'n prijzen, maar collega V&D maakt het wel heel erg bont.

    Nu met het prijzencircus heeft men alle prijzen verhoogt met 5-7 eu zodat de 3-2 actie een sigaar uit eigen doos is en ik zag "Epic 3D" voor de prijs van 35 eu liggen!

  2. #2977

    Standaard

    Daarom ben ik ook niet gegaan...dan kun je beter via Wehkamp voor alle Disney titels a 13,99 euro aanschaffen, en dan hoef ik ook niet op stap te gaan. Scheelt tijd en geld...toch....???

  3. #2978

    Standaard

    Per vandaag de frisse doorstart. Waar zijn de fraaie her-openings aanbiedingen ?.
    Heb ik iets gemist ? Of volstaat men met 'komt dat zien, komt dat zien !!' ?

  4. #2979

    Standaard

    Geen idee, waar je die aanbiedingen kan vinden.
    De webshop is imeers van de ECI boekenclub.

    Ik heb zaterdag wel een a4 met kortingbonnen op bepaalde titels e.d. gekregen.

  5. #2980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Per vandaag de frisse doorstart. Waar zijn de fraaie her-openings aanbiedingen ?.
    Heb ik iets gemist ? Of volstaat men met 'komt dat zien, komt dat zien !!' ?
    http://www.entertainmentbusiness.nl/...p-klaar-najaar
    http://www.telegraaf.nl/mijnbedrijf/...opening__.html

  6. #2981

    Standaard

    Ik bedoel een openingsaanbieding, geen openingsbericht.
    Maar inmiddels heb ik een shop bezocht. Niets speciaals (zoals bv een flyer) gezien.

  7. #2982

    Standaard

    niet goed gekeken dan, want die flyers zijn in iedere winkel aanwezig. En de aanbiedingen liggen gezamelijk op een tafel voor in de winkels.

  8. #2983

    Standaard

    Iemand die zin heeft om uit te typen wat die 14 aanbiedingen zijn?

    Ik ontvang geen folders.

  9. #2984

    Standaard

    Black ops 2 xbox360
    Gears of War Judgment Xbox360
    Tomb Raider xbox360
    Halo 4 xbox360

    10 euro p.s.


    Cd's voor 10 euro:
    John Mayer nieuwe
    Daft Punk nieuwe
    Kings of Leon nieuwe

    Sandra van nieuwland debuutalbum 5 euro

    Good day to Die Hard
    GI Joe 2
    Olympus has fallen
    Dvd versies 9 euro, bluray 12 euro

    After Earth, 13 euro voor dvd of bluray

    10% korting op headphones
    1+1 gratis op used games en bluray
    Gratis dvd van ghost rider 2 of cold light of day bij minimale besteding van 10 euro ( niet icm andere aanbiedingen)

    -----

    Degene die ik uit mn hoofd weet.

  10. #2985

  11. #2986

    Standaard

    4 games voor de X360 en helemaal niks voor de PS3?

  12. #2987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lynxje Bekijk bericht
    4 games voor de X360 en helemaal niks voor de PS3?
    Vandaag ook het mailtje gehad..... maar 2 spellen voor de 360.

    Aangezien ze allemaal aangebroken 2e hands spul zonder seal verkopen..... is deze wel leuk: alle 2hands Blu rays 2e gratis
    Have fun and enjoy your collection

  13. #2988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Aangezien ze allemaal aangebroken 2e hands spul zonder seal verkopen..... is deze wel leuk: alle 2hands Blu rays 2e gratis
    Dan moet het wel in de winkel staan. Ik heb in Den Bosch nog niets gezien. Maar ik hoorde vandaag weer dat nog niet alle filialen zijn omgezet in de nieuwe FRS.

  14. #2989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Dan moet het wel in de winkel staan. Ik heb in Den Bosch nog niets gezien. Maar ik hoorde vandaag weer dat nog niet alle filialen zijn omgezet in de nieuwe FRS.
    Daar wordt met geen woord over gerept in de folder met knipkortingbonnen, zal dus moeten gelden in alle winkels zolang de voorraad sterkt met maar 1 aanbieding per persoon....
    Moet je de bonnen ook nog eens zelf uitprinten, nou gelukkig hebben ze veel 2e handsspul, dus die bon kan ik goed gebruiken

    Heb vandaag vrij, zal eens gaan kijken in de dichtstbijzijnde FRS, en hier mijn ervaringen delen....... ben benieuwd hoe serieus FRS zijn heropeningsfeestaanbieding aan de klanten overbrengt,
    heb al eens gemeld dat ik denk dat de FRS zich niet al teveel fouten meer kan veroorloven, klant is koning en al helemaal in deze tijd.

    Echt heel benieuwd hoe serieus FRS bij mij in de buurt zijn klanten neemt, deze zit overigens helemaal uit de route en alle FRS waar ik voorheen kwam zijn gesloten...

    Is het het ritje waard......
    Have fun and enjoy your collection

  15. #2990

    Standaard

    Tja, de laatste keer dat ik een FRS binnenliep na de heropening liep het personeel er nog steeds een beetje bedompt en versuft rond, alsof ze er zelf ook niet in geloven en maar tegen beter weten in aan het werk zijn (bij Fame ook trouwens). Denk dat de hoge bazen ook wel eens iets mogen doen doen om het personeel nieuwe motivatie mee te geven, want die zijn ook wel als een voetveeg behandeld. Ik denk dat de overgebleven filialen als een soort offline kiosk gaan dienen voor de online webshop. Overigens werkten die kiosken op de NS stations volgens mij wel prima. Heel veel passerende reizigers die altijd wel binnenliepen en door de krappe beschikbare tijd werd er sneller een impulsaankoop gedaan. Tenminste, dat is wat ik altijd zag op Haarlem en Amsterdam toen ik met de trein ging. Ook ik heb wel eens iets gekocht waarvan ik 5 min later in de trein dacht: moest dat? Maar de formule werkt dan dus wel...

  16. #2991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Daar wordt met geen woord over gerept in de folder met knipkortingbonnen, zal dus moeten gelden in alle winkels zolang de voorraad sterkt met maar 1 aanbieding per persoon....
    Moet je de bonnen ook nog eens zelf uitprinten, nou gelukkig hebben ze veel 2e handsspul, dus die bon kan ik goed gebruiken

    Heb vandaag vrij, zal eens gaan kijken in de dichtstbijzijnde FRS, en hier mijn ervaringen delen....... ben benieuwd hoe serieus FRS zijn heropeningsfeestaanbieding aan de klanten overbrengt,
    heb al eens gemeld dat ik denk dat de FRS zich niet al teveel fouten meer kan veroorloven, klant is koning en al helemaal in deze tijd.

    Echt heel benieuwd hoe serieus FRS bij mij in de buurt zijn klanten neemt, deze zit overigens helemaal uit de route en alle FRS waar ik voorheen kwam zijn gesloten...

    Is het het ritje waard......
    Tja als de de consument/klant serieus zouden gaan nemen, kadden ze met een ander concept moeten komen.
    Ik zie geen tekenen dat ze de producten in seal laten en er beter mee omgaan of een assortiment aanbieden, wat meer bied dan de concurentie.

    Ik denk dat ze nu vooral aan het cashen zijn om de omzet rod de feestdagen mee te pikken.

  17. #2992

    Standaard

    IJmuiden een beetje een troosteloos vissersdorp ten zuiden van het Noordzeekanaal en daar is tevens mijn dichtstbijzijnde FRS......

    Superopening, het best wel druk in het dorp, het was redelijk mooi weer hier vandaag, maar in het winkeltje van FRS was
    het bijna uitgestorven, 2 andere klanten zag ik komen en snel weer gaan zonder een bezoek aan de kassa te brengen.

    Drie man personeel achter de toonbank in diep gesprek...... daar waar 1 man de klantenstroom imho het op zijn wenkbrouwen
    nog wel bij had kunnen houden.

    Er waren zogenaamd geen 2e hands Blu ray schijven, al lag de hele winkel weer vol met uitgepakte dozen , 2e hands games hadden
    ze daarintegen wel weer genoeg.

    Weinig keus in Blu ray's en wel een berg Dvd's, lijkt mij eigenlijk best wel uit de tijd, maar de DVD kopers zullen wel niet snappen, dat
    ik niet snap dat ze nog steeds DVD's kopen

    Had ik toch bijna mijn Blu ray zonder vingerafdrukken, maar helaas met een zwierige zwaai werd het schijfje in het doosje gedeponeerd,
    doch bij de landing een beetje onhandigheid en de achterkant van de hand kwam volledig overdwars een mooie afdruk geven op het
    schijfje. Ook een nieuw 360 spelletje gehaald, dat ging beter in het doosje, maar helaas die zat al onder de vingerafdrukken

    Denk dat als ze nog 2 maandjes zo doorgaan ze hun personeel niet eens kunnen betalen van de omzet, laat staan de huur, uitgestorven
    en nog steeds alles als 2e hands met vingerafdrukken de klanten aansmeren....... niets geleerd dus.

    Als ik de baas van FRS was, dan zou mijn personeel, dat gebleken onhandige vingerafdrukkenachterlaters zijn, verplichten om tijdens het
    contact met de schijfjes een speciaal daarvoor bestemde SCHONE handschoen te laten dragen, dat zal toch heel wat vingerafdrukken kunnen schelen.
    Ook een cursus hoe ga ik met schijfjes om zou voor enkelen een echte noodzaak zijn. Beter is het natuurlijk om alles gesealed te verkopen,
    maar dan gaan ze raar praten over diefstal en zo........ moet je denk ik toch eens aan een observatiecamera denken en een kassa met poortjes
    als uitgang, hebben ze bij de MM's en Saturns toch ook...

    Bij elke vingerafdruk 2 euro korting op het schijfje, uit eigen zak te betalen van de verkopers, zou ze leren Bij krassen krijgt de klant geld
    toe en mag bij een volgend bezoek aan de winkel rekenen op nog eens 5 euro extra korting...... dream on, dream on, dream on

    Helaas een trieste ervaring rijker zal ik waarschijnlijk niet zo makkelijk meer zo'n FRS binnenstappen en ik zal wel niet de enige zijn en dan
    ben ik toch een verwoede verzamelaar die graag in de bakken mag wroeten, jammer jammer, nog even en dan lijkt het ook voor de FRS echt
    over en uit
    Have fun and enjoy your collection

  18. #2993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    IJmuiden een beetje een troosteloos vissersdorp ten zuiden van het Noordzeekanaal en daar is tevens mijn dichtstbijzijnde FRS......

    Superopening, het best wel druk in het dorp, het was redelijk mooi weer hier vandaag, maar in het winkeltje van FRS was
    het bijna uitgestorven, 2 andere klanten zag ik komen en snel weer gaan zonder een bezoek aan de kassa te brengen.

    Drie man personeel achter de toonbank in diep gesprek...... daar waar 1 man de klantenstroom imho het op zijn wenkbrouwen
    nog wel bij had kunnen houden.

    Er waren zogenaamd geen 2e hands Blu ray schijven, al lag de hele winkel weer vol met uitgepakte dozen , 2e hands games hadden
    ze daarintegen wel weer genoeg.

    Weinig keus in Blu ray's en wel een berg Dvd's, lijkt mij eigenlijk best wel uit de tijd, maar de DVD kopers zullen wel niet snappen, dat
    ik niet snap dat ze nog steeds DVD's kopen

    Had ik toch bijna mijn Blu ray zonder vingerafdrukken, maar helaas met een zwierige zwaai werd het schijfje in het doosje gedeponeerd,
    doch bij de landing een beetje onhandigheid en de achterkant van de hand kwam volledig overdwars een mooie afdruk geven op het
    schijfje. Ook een nieuw 360 spelletje gehaald, dat ging beter in het doosje, maar helaas die zat al onder de vingerafdrukken

    Denk dat als ze nog 2 maandjes zo doorgaan ze hun personeel niet eens kunnen betalen van de omzet, laat staan de huur, uitgestorven
    en nog steeds alles als 2e hands met vingerafdrukken de klanten aansmeren....... niets geleerd dus.

    Als ik de baas van FRS was, dan zou mijn personeel, dat gebleken onhandige vingerafdrukkenachterlaters zijn, verplichten om tijdens het
    contact met de schijfjes een speciaal daarvoor bestemde SCHONE handschoen te laten dragen, dat zal toch heel wat vingerafdrukken kunnen schelen.
    Ook een cursus hoe ga ik met schijfjes om zou voor enkelen een echte noodzaak zijn. Beter is het natuurlijk om alles gesealed te verkopen,
    maar dan gaan ze raar praten over diefstal en zo........ moet je denk ik toch eens aan een observatiecamera denken en een kassa met poortjes
    als uitgang, hebben ze bij de MM's en Saturns toch ook...

    Bij elke vingerafdruk 2 euro korting op het schijfje, uit eigen zak te betalen van de verkopers, zou ze leren Bij krassen krijgt de klant geld
    toe en mag bij een volgend bezoek aan de winkel rekenen op nog eens 5 euro extra korting...... dream on, dream on, dream on

    Helaas een trieste ervaring rijker zal ik waarschijnlijk niet zo makkelijk meer zo'n FRS binnenstappen en ik zal wel niet de enige zijn en dan
    ben ik toch een verwoede verzamelaar die graag in de bakken mag wroeten, jammer jammer, nog even en dan lijkt het ook voor de FRS echt
    over en uit
    Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

    Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat er geen 1 uit de top 10 van consumenten klachten en ergenissen is aangepakt!

  19. #2994

    Standaard

    Free Record Shop draait nog met verlies

    ROTTERDAM (AFN) - Investeringsmaatschappij ProCures, de nieuwe eigenaar van de Free Record Shop, heeft onvoldoende geld om de muziekwinkels te bevoorraden. Het bedrijf heeft de hulp ingeroepen van de kapitaalkrachtige Britse investeerder Hilco voor een oplossing. Dat heeft Maurits Regenboog, mede-eigenaar van ProCures, donderdag bevestigd, naar aanleiding van berichtgeving hierover in Het Financieele Dagblad.

    De winkels van Free Record Shop zijn na de doorstart in de zomer nog altijd verliesgevend. ,,We krijgen ze niet snel genoeg rendabel. De omzetontwikkeling valt tegen'', zegt Regenboog. Hilco, eigenaar van His Masters Voice (HMV), heeft volgens hem veel kennis van de sector en ervaring met noodlijdende muziekwinkels.

    Free Record Shop ging in mei failliet. De winkelketen kwam in de problemen door de economische crisis en de opkomst van de onlineverkoop van muziek en films. Na langdurige onderhandelingen met de curatoren werd ProCures de nieuwe eigenaar van de winkelketen.

    Bron: www.telegraaf.nl

    Roland van Geest weg bij Free Record Shop

    Roland van Geest neemt afscheid van Free Record Shop. De CEO meldt dit in een mail naar relaties. Gisteren werd het vertrek van hem nog tegengesproken.

    Ondanks dat ProCures-woordvoerder Bart Maussen het vertrek gisteren ontkende, heeft Roland van Geest afscheid genomen van Free Record Shop. In een e-mail naar relaties stelt de voormalig CEO van Free Record Shop dat ‘zijn primaire taak erop zit en hij heeft besloten om een nieuwe weg te gaan bewandelen’.

    Na de overname door investeringsmaatschappij ProCures kreeg Van Geest de dagelijkse leiding over het nieuwe Free Record Shop. Vóór de financiële problemen binnen het bedrijf was hij al werkzaam als directielid en in verschillende functies als marketing-, district en projectmanager.

    Bron: www.entertainmentbusiness.nl

    Roland van Geest stapt op als ceo van Free Record Shop. Hij verlaat de entertainmentketen uit eigen beweging, bevestigt een woordvoerder van investeringsmaatschappij ProCures aan RetailNews. De zegsman wil niet bevestigen dat het vertrek per direct is, maar volgens het LinkedIn-account van Van Geest is hij niet meer werkzaam als topman van het winkelbedrijf.

    Eigenaren Paul Dumas en Maurits Regenboog willen iemand van de Belgische directie de leiding laten overnemen, laat de woordvoerder weten. "De winkels in België zijn namelijk van een groot belang voor ProCures." In België beschikt Free Record Shop over 68 filialen, in Nederland over 49.

    ProCures maakte eveneens bekend in onderhandeling te zijn met een Britse investeerder Hilco om zijn winkels bevoorraad te krijgen. De eigen middelen van nieuwe eigenaar ProCures zijn namelijk niet toereikend genoeg. Mede doordat de winkelschappen niet vol liggen draaien de winkels na de doorstart medio juli nog altijd verlies.

    Bron: www.retailnews.nl

    Britse investeerder stapt in Free Record Shop

    Free Record Shop wil met de hulp van de Britse investeringsmaatschappij Hilco zijn winkels bevoorraad krijgen. De eigen middelen van nieuwe eigenaar ProCures zijn namelijk niet toereikend genoeg, laat mede-eigenaar Paul Dumas weten in Het Financieele Dagblad.

    Hilco redde eerder dit jaar de Engelse keten HMV van een ondergang. "HMV is een soort Free Record Shop, alleen veel groter", zegt Dumas daarover. De investeerder kan dankzij zijn krediet in de film- en muziekindustrie 'de levenscyclus van entertainmentwinkels verlengen'. Grote spelers als Universal en Disney geven ProCures geen leverancierskrediet. Voor die partijen 'stellen we niets voor', aldus Dumas' zakenpartner Maurits Regenboog.

    De winkels van Free Record Shop zijn mede door slecht gevulde winkelschappen na de doorstart in medio juli nog altijd verliesgevend. Waar de 120 vestigingen in Nederland en België voor het faillissement twee miljoen euro omzet per week draaiden, ligt dat bedrag nu op een miljoen. Door winkels weer vol te leggen wil Dumas groeien naar 3,1 miljoen euro. "Dan zouden we weer break-even draaien", laat hij weten.

    ProCures is nog in gesprek met Hilco over de invulling van de samenwerking. De kans is groot dat de Britse investeerder een meerderheidsbelang in de Belgische tak met zeventig winkels krijgt. Daar lopen de operationele verliezen namelijk op, weet Dumas. "In Nederland hebben wij de winkels schoongemaakt, maar dat is daar nog niet gebeurd."

    Het is daarnaast niet uitgesloten dat Hilco een belang in de Nederlandse afdeling neemt. ProCures heeft op dit moment drie kwart van de aandelen in handen. Oprichter Hans Breukhoven beschikt sinds de doorstart nog over 25 procent van de aandelen.

    Bron: www.retailnews.nl
    Laatst aangepast door Frank : 14-11-2013 om 10:29

  20. #2995

    Standaard

    Snappen ze bij FRS nou echt niet dat de prijzen te hoog zijn en men meer en meer online winkelt vanwege de gungstigere prijzen én meer aanbod/betere kwaliteit?
    Echt een zinkend schip dit.

  21. #2996

    Standaard

    Ik denk dat ze het zelf ook wel snappen, maar er wordt - tegen beter weten in- kennelijk nog een ultieme financierings poging gedaan. Als 'Hilco' nee zegt gaan de deuren op slot.

    Sombere tijden voor de werknemers.

  22. #2997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Snappen ze bij FRS nou echt niet dat de prijzen te hoog zijn en men meer en meer online winkelt vanwege de gungstigere prijzen én meer aanbod/betere kwaliteit?
    Echt een zinkend schip dit.
    Plus het feit dat ze in sommige plaatsen zijn verdwenen. Dan ga je niet speciaal voor FRS even verder reizen. Dan ga je naar de concurrent.

  23. #2998

    Standaard

    Volgens Nu.nl is de omzetdaling voor fysieke geluidsdragers derde kwartaal met 37 procent gedaald in vergelijking met het derde kwartaal van 2012. Deze afname is waarschijnlijk grotendeels te wijten aan de doorstart die Free Record Shop maakte deze zomer.

    Als er 83 minder verkooppunten zijn verspreid over het hele land na de doorstart dan is dit nieuws niet zo verwonderlijk, denk ik.

  24. #2999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgens Nu.nl is de omzetdaling voor fysieke geluidsdragers derde kwartaal met 37 procent gedaald in vergelijking met het derde kwartaal van 2012. Deze afname is waarschijnlijk grotendeels te wijten aan de doorstart die Free Record Shop maakte deze zomer.
    Dus die afname van 37% ligt aan de Free Record Shop ? Beetje rare conclusie vind ik. Wereldwijd worden er steeds minder fysieke geluidsdragers verkocht.

  25. #3000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dus die afname van 37% ligt aan de Free Record Shop ? Beetje rare conclusie vind ik. Wereldwijd worden er steeds minder fysieke geluidsdragers verkocht.
    Er wordt grotendeels gezegd, dus niet dat het helemaal aan de FRS ligt. Plus het komt bij mij over als gissen, want er wordt helemaal geen ondersteunend bewijs aangevoerd.

Pagina 120 van 139 EersteEerste ... 2070110116117118119120121122123124130 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •