Pagina 48 van 139 EersteEerste ... 384445464748495051525898 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1176
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zou wel even willem zeggen dat je prijs van de release even in de gaten moet houden.
    Er wordt vanuit gegaan dat je zelf een eventueel prijsverschil gaat verhalen.
    Hier heb je wel recht op.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Zou wel even willem zeggen dat je prijs van de release even in de gaten moet houden.
    Er wordt vanuit gegaan dat je zelf een eventueel prijsverschil gaat verhalen.
    Hier heb je wel recht op.
    Bedankt voor de tip, verwacht niet dat ze nog iets met die prijs doen, maar het loont zich zeker om even op de site te kijken op de releasedag.
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #1178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    Maar even een update, of eigenlijk dus het gebrek eraan. FRS heeft niet gereageerd op mijn mail, ondanks dat ze binnen 48 uur zouden "proberen" te antwoorden. Nu is het een week later en mijn bestelling is dus nog steeds maar half binnen.

    Dit voelt niet goed, ze annuleren zonder enige verdere communicatie, maar wat ik vele malen erger vind:

    Ze versturen niet wat er op hun bon staat!

    Ik mis dus nog steeds 1 van de drie BR's die volgens hun pakbon wel in mijn (nog gesloten!) envelop had moeten zitten. Zelfs als je ze erop wijst, laten ze niets horen. Ik ga vandaag dan nog maar eens een mail sturen
    En weer een update. Ze hebben gereageerd, maar dat is niet naar tevredenheid. Wat ze wel hebben gedaan, is de ene BR die op de pakbon stond, maar niet in de envelop zat, nageleverd. Maar de reden dat de twee BR's die nog in backorder stonden werden geannuleerd, was volgens hun dat ze niet meer leverbaar waren. En zelfs vandaag nog staan ze als leverbaar op de site (maar dan wel voor een hogere prijs). Ze hebben uiteindelijk wel dat bedrag voor die twee BR's terugbetaald (duurde nog vrij lang), maar ik baal er gewoon van, dat zo'n winkel leugens verkoopt.

    Het was de eerste keer dat ik hier online wat heb besteld, maar het is nu ook gelijk de laatste keer geweest. Een foutje kan gebeuren, maar dit zijn er wel veel bij elkaar.

  4. #1179

    Standaard

    17 november een bestelling geplaatst met 3 Blu-rays, maar de status is al sindsdien 'verzonden naar filiaal', beetje vreemd natuurlijk. Ga deze week maar eens bellen of er misschien niet iets is misgegaan.

  5. #1180
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Over de webshop ben ik heel tevreden, altijd gesealde producten. Alleen met kartonnen boxsets willen ze die nog wel eens in een bubbelenveloppe mieteren. Had laatst ook een ingedeukt exemplaar gelijk teruggestuurd.

  6. #1181

    Standaard

    Wat de webshop betreft ben ik inderdaad tevreden over de gesealde producten want de spullen die in de winkel liggen zijn in mijn ogen gewoon tweedehands. Zo'n beetje alles is zonder seal en als je om een geseald exemplaar vraagt staan ze je pissig aan te kijken en krijg je te horen dat ze die niet (meer) hebben.

    Het probleem dat ik met de webshop heb is betalen via acceptgiro, zo gauw je iets cancelled heb je een probleem want de betaling wordt via een ander bedrijf geregeld. De online factuur die je krijgt bevat ook de gecancelde producten en dan moet je zelf gaan bellen om de juiste betaling te regelen, men stuurt namelijk geen nieuwe factuur. Ik denk dat alle problemen met het betalen via acceptgiro er voor hebben gezorgd dat dat nu 2,00 euro extra kost per bestelling.

  7. #1182

    Standaard Free Record Shop betaalt jouw aankoopbedrag terug

    Bestel jij gedurende de actieperiode een product via 'frs-website', dan ontvang je op 31 december 2010 je aankoopbedrag in kortingsbonnen terug.

    De kortingsbon ter waarde van € 5,- bij een minimale besteding van € 25,- of van € 10,- bij een minimale besteding van € 40,- ontvang je automatisch in je mailbox op 31 december!

    Wie hier brood van kan bakken mag het zeggen.

  8. #1183

    Standaard

    Volgens mij krijg je je kortingsbon terug op 31 december in de vorm van een......kortingsbon. Bestel je nu iets met een kortingsbon, krijg je datzelfde bedrag weer terug. Niet het aankoopbedrag maar de 5 euro volgens mij.

  9. #1184

    Standaard

    Ik lees ergens op dit forum (bij Pricewatch "A Bug's Life" op blu-ray) dat er via de Veronica Gids 20% korting gegeven wordt bij de FreeRecordShop.
    Weet iemand daar iets meer van?
    Waar kan ik deze actie vinden?

  10. #1185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Bestel jij gedurende de actieperiode een product via 'frs-website', dan ontvang je op 31 december 2010 je aankoopbedrag in kortingsbonnen terug.

    De kortingsbon ter waarde van € 5,- bij een minimale besteding van € 25,- of van € 10,- bij een minimale besteding van € 40,- ontvang je automatisch in je mailbox op 31 december!

    Wie hier brood van kan bakken mag het zeggen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Volgens mij krijg je je kortingsbon terug op 31 december in de vorm van een......kortingsbon. Bestel je nu iets met een kortingsbon, krijg je datzelfde bedrag weer terug. Niet het aankoopbedrag maar de 5 euro volgens mij.
    Kan volgens mij 2 kanten op uitgelegd worden en de variant van Melzz zit daar niet bij:

    Als je voor 30 euro iets koopt dan krijg je de 31e drie kortingsbonnen van 10 euro of zes van 5 euro

    of

    Als je nu voor meer dan 25 euro nu wat koopt krijg je een kortingsbon van 5 euro, koop je nu voor meer dan 40 euro dan krijg de 31e een kortingsbon van 40 euro

    De 1e lijkt me erg onlogisch, maar de 2e klopt weer niet als je kijkt naar de titel van de actie.....
    Wie o wie gaat frs mailen?
    Laatst aangepast door peptalk : 08-12-2010 om 11:17 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kan volgens mij 2 kanten op uitgelegd worden en de variant van Melzz zit daar niet bij:

    Als je voor 30 euro iets koopt dan krijg je de 31e drie kortingsbonnen van 10 euro of zes van 5 euro

    of

    Als je nu voor meer dan 25 euro nu wat koopt krijg je een kortingsbon van 5 euro, koop je nu voor meer dan 40 euro dan krijg de 31e een kortingsbon van 40 euro

    De 1e lijkt me erg onlogisch, maar de 2e klopt weer niet als je kijkt naar de titel van de actie.....
    Wie o wie gaar frs mailen?
    Denk dat het is:

    besteding van 25 euro - 1 kortingsbon van 5 euro
    besteding van 40 euro - 1 kortingsbon van 10 euro

    Zal wel gaan een gedeelte van het aankoopbedrag en niet het complete bedrag.

  12. #1187

    Standaard

    zoals ik het lees krij je het volledige aankoopbedrag terug in bonnen dus als je voor 25 euro besteed, krijg je 25 euro aan kortingsbonnen (dus 1 van 5 en 2 van 10 bv)
    deze kortings bonnen van 5 euro geld alleen bij besteding van 25 euro, 10 euro bij besteding van 40 euro. Alleen mag je maar 1 kortingsbon inzilveren per bestelling. Dit is dus een truuk zodat je meer bestelt

    Zelf heb ik nog een code van 5 euro korting en ik zit me suf te denken wat ik daarvan moet kopen:P

  13. #1188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Zelf heb ik nog een code van 5 euro korting en ik zit me suf te denken wat ik daarvan moet kopen:P
    Ik heb hem voor de 3 voor 30 Blu-ray actie gebruikt, al staat er op dat je hem niet met een actie mag gebruiken, maar het werkt toch.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1189

    Standaard

    Ik heb ook al tussen de 30 voor 30 euro blurays gekeken maar ik kwam niet verder dan 2 (de rest of kende ik niet, had ik al of vond ik niet goed) Wel jammer dat de Blurayclub korting er niet mee samengaat. Zelf zit ik te twijfelen om voor die 5 euro korting de verlengde versie van Avatar te kopen maar dat weet ik nog niet

    edit: bij nader inzien word het niks met avatar: heeft alleen nederlandse ondertiteling erg jammer
    Laatst aangepast door MissShadows : 08-12-2010 om 11:23

  15. #1190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Denk dat het is:

    besteding van 25 euro - 1 kortingsbon van 5 euro
    besteding van 40 euro - 1 kortingsbon van 10 euro

    Zal wel gaan een gedeelte van het aankoopbedrag en niet het complete bedrag.

    Dat is inderdaad waar het op neer komt.

    Kortom de tekst van de aanbieding van FRS is, laat ik het zacht uitdrukken, ondoordacht. De marketing manager van FRS moet terug naar de schoolbanken.

  16. #1191

    Standaard

    Ik wou net een Blu-ray box bestellen op FRS.nl en een Sintcadeaucoupon van €5,- erbij inleveren, echter ging er niks van de prijs af, omdat ik al blu-rayclub korting krijg. Maar die korting is slechts €2,80. Nu is mijn vraag: Weet iemand hoe ik de blu-raykorting tijdelijk uit kan zetten, zodat ik de €5,- coupon kan gebruiken? Bvd
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  17. #1192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Ik wou net een Blu-ray box bestellen op FRS.nl en een Sintcadeaucoupon van €5,- erbij inleveren, echter ging er niks van de prijs af, omdat ik al blu-rayclub korting krijg. Maar die korting is slechts €2,80. Nu is mijn vraag: Weet iemand hoe ik de blu-raykorting tijdelijk uit kan zetten, zodat ik de €5,- coupon kan gebruiken? Bvd
    Nieuw account maken met een nieuw e-mailadres .

  18. #1193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Ik wou net een Blu-ray box bestellen op FRS.nl en een Sintcadeaucoupon van €5,- erbij inleveren, echter ging er niks van de prijs af, omdat ik al blu-rayclub korting krijg. Maar die korting is slechts €2,80. Nu is mijn vraag: Weet iemand hoe ik de blu-raykorting tijdelijk uit kan zetten, zodat ik de €5,- coupon kan gebruiken? Bvd
    Ik heb gisteren of eergisteren 2 blurays gekocht via de site (lethal weapon 4 en Men in black) en ik heb 10% bluray korting gehad en ik kon de code voor 5 euro korting invullen en alles is gewoon van de prijd afgegaan

  19. #1194
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Denk dat je onder het minimaal te besteden bedrag zit als ik je 10% korting bekijk. Volgens mij is het pas bij minimale besteding van 25 euro
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1195

    Standaard

    de kortingscode is idd bij minimale besteding van 25 euro Maar bij mij deed en de code het en ik kreeg 10 % korting. zonder alles zat ik op 30 euro ongeveer. toen ging 10% er automatisch (1,29 en 1,69vanaf en na het invullen van de code nog een 5 euro eraf
    Laatst aangepast door MissShadows : 09-12-2010 om 20:50

  21. #1196

    Standaard

    van de week in de winkel een blu ray gekocht en als goed heb gelezen 2 kortingsbonnen twv €10,- .

    te besteden vanaf 10 januari vanaf €40,-

  22. #1197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Maar die korting is slechts €2,80. Bvd
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Denk dat je onder het minimaal te besteden bedrag zit als ik je 10% korting bekijk. Volgens mij is het pas bij minimale besteding van 25 euro
    Daar zit hij boven als de 10% korting 2,80 is, want dan zou het 28,00 -/- 2,80 = 25,20 zijn.

    Officieel kun je die Sint kortingsbon niet combineren net de Blu-ray Club actie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1198
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Daar zit hij boven als de 10% korting 2,80 is, want dan zou het 28,00 -/- 2,80 = 25,20 zijn.

    Officieel kun je die Sint kortingsbon niet combineren net de Blu-ray Club actie.
    Dat zag ik later ook, beetje domme opmerking weer van mij.
    Ik heb trouwens nog niks binnen gehad terwijl ik juist daarom bestellingen heb gesplitst, even bellen met de duyvis...

    Echter opzicht wel een raar bedrag voor een BD
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    17 november een bestelling geplaatst met 3 Blu-rays, maar de status is al sindsdien 'verzonden naar filiaal', beetje vreemd natuurlijk. Ga deze week maar eens bellen of er misschien niet iets is misgegaan.
    Net eindelijk de tijd gehad om langs te gaan, bleek dat dat pakketje al 3 weken klaar lag. Niet eens even de tijd genomen om te bellen.. erg slechte service.

  25. #1200

    Standaard

    Dat mailtje met verzonden naar filiaal zegt toch al genoeg? Dan kun je hem de volgende dag gewoon ophalen. Ze kunnen op zich ook nog even bellen ja, maar van mij hoeft dat niet zo. De mailtjes zijn duidelijk genoeg.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 48 van 139 EersteEerste ... 384445464748495051525898 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •