Pagina 84 van 139 EersteEerste ... 347480818283848586878894134 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.076 tot 2.100 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #2076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ja want het is gewoon mensen voor de gek houden, en wettelijk verboden. Ik ben wel nieuwschierig of de economische inspectie actie zal gaan ondernemen tegenover de FRS
    Dat is in België wat kristofke bedoelt, in Nederland is dat niet verboden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2077

    Standaard

    Iemand anders ook weer een aanmaning gekregen van FRS? Ik heb nog steeds nooit een accept giro gekregen voor de Rocky box. Is me al meerdere keren verteld dat het geregeld zou worden. Heb nu weer een 'eerste' aanmaning gekregen meet 5 euro aanmaankosten. Gaat weer een gezellige mail naar de FRS.


  3. #2078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Is me al meerdere keren verteld dat het geregeld zou worden. Gaat weer een gezellige mail naar de FRS.
    Zouden wij als klant onderhand ook aanmaningskosten kunnen gaan rekenen voor elke keer dat wij zelf de FRS moeten herinneren dat er nog een rekening open staat.

    Ik heb nog geen nieuwe aanmaning/rekening ontvangen en de laatste keer dat ik contact heb gehad met FRS gaven ze zelf aan dat er geen openstaande facturen zijn,....ik heb echter het gevoel dat dit nog niet het einde is
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #2079
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    My god, dat jullie daar echt nog kopen! Die JP bluray trilogie kost nog geen 13 pond bij amazon... Zitten gewoon NL subs op.
    Zit denk ik niet dat T-rexje bij toch? Niet dat je dat ding voor mijn verdriet zou willen hebben, maarja...

    Verder heeft de FRS soms best leuke dingen, 2 weken terug I am number four voor 7,79, Wall Street 2 voor 6 euro, Killers voor 3 euro (allemaal Bluray)...

  5. #2080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Zouden wij als klant onderhand ook aanmaningskosten kunnen gaan rekenen voor elke keer dat wij zelf de FRS moeten herinneren dat er nog een rekening open staat.

    Ik heb nog geen nieuwe aanmaning/rekening ontvangen en de laatste keer dat ik contact heb gehad met FRS gaven ze zelf aan dat er geen openstaande facturen zijn,....ik heb echter het gevoel dat dit nog niet het einde is
    Gewoon mail houden, dat er niets meer openstaat en als je iets hoort van ze die mail forwarden.

  6. #2081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    My god, dat jullie daar echt nog kopen! Die JP bluray trilogie kost nog geen 13 pond bij amazon... Zitten gewoon NL subs op.
    € 14,69 bij zavvi.nl, geen verzendkosten

  7. #2082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    € 14,69 bij zavvi.nl, geen verzendkosten
    Wel 2 maanden wachten .

  8. #2083

    Standaard

    Zojuist gehoord dat de Free Record Shop-vestiging in Amstelveen (Binnenhof) over drie weken dicht gaat. Komt modewinkel nr. 50 voor in de plaats... Nee, daar zitten we op te wachten. Dit betekent dat er in heel Amstelveen nu geen enkele Free Record Shop meer zit. Ze zijn daar lekker bezig bij FRS! Blijft nu alleen maar De Bijenkorf/FAME met zijn minieme (Blu-ray) collectie en de veel te dure V&D over.

  9. #2084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    mail gehad dat de 50% is gestart
    alleen online..?? niet in winkels...???

  10. #2085

    Standaard

    Hey,

    Zag deze week plotseling dat de grote FRS op de lijnbaan ook zijn deuren heeft gesloten,
    Wou er naar binnen lopen omdat ze daar meestal veel titels hebben liggen in verband met de 50% korting, ...
    Maar toen zag ik dus dat de hele toko al leeg getrokken was
    Dus nu zit alleen de kleinere er nog vlakbij de MM.
    Ik vroeg daar waarom hij dicht was, En vertelde hij me dat het niet meer haalbaar was in dat pand!
    Ik denk dat er nog vele zullen gaan volgen de komende maanden!

    Greets Ferry, ...

  11. #2086

    Standaard

    Wat een vreselijke sale, staat werkelijk waar bijna niks voor 50%..daarnaast alles wat 40% afgeprijsd was heeft geen stickertje meer en alles wat net uit is heeft ook geen stickertje..pff..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #2087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    ... en alles wat net uit is heeft ook geen stickertje..pff..
    Nou, dat lijkt me logisch. Ze gooien natuurlijk alleen die dingen in de uitverkoop die er al een tijd liggen.

  13. #2088

    Standaard

    Deze dingen lagen voorheen al in de verkoop tijdens 40 procent bijv de JP box..nu met de 50% korting was het stickertje verwijderd, evenals voor de X-Men trilogy. In mijn ogen best krom...mja alles wat in uitverkoop ligt zijn ook nieuwe titels en oude titels. Waarom worden premiums wel aangeboden met 40% korting en dan niet met 50% korting..??

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #2089

    Standaard

    Vandaag de blu ray box
    Gekocht van Oceans 11-12-13 gekocht voor 25 euro

  15. #2090

    Standaard

    Vandaag in de aanbieding de lethal weapon box set

  16. #2091

    Standaard

    Ik ben het goed zat van FRS. Nou heb ik een laatste aanmaning binnen gekregen waar €10 bovenop de €14,45 is gedrukt voor de Rocky box. Op 31 augustus hadden ze mij beloofd een gecorrigeerde acceptgiro op te sturen. Maar dit is uiteraard WEER niet gebeurd. Ze willen dat ik deze acceptgiro binnen 7 kalenderdagen betaal, anders gaan ze een incassobureau inschakelen. Ik heb meteen een hele hele boze mail gestuurd en deze ge-cc't naar Tros Radar. Ik heb van ze geëist dat ze me voor maandag 1 oktober 13.00 uur bellen (FRS, niet Tros Radar ).

    Ik ben zeer benieuwd hoe dit moet gaan aflopen. De administratie van FRS is echt om te huilen.


  17. #2092

    Standaard

    Ik heb enkele maanden geleden gewoon 14,45 overgemaakt en daarna verder niets meer vernomen over een evt. openstaande schuld.

  18. #2093
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja was van het zotte hoe ze daar te werk gaan.

    Eerst een brief met 7,50 € extra kosten, niets gedaan behalve PM naar Steve maar geen opvolging meer.
    Een hele tijd later een email, de eerste ooit, met plots extra kosten van 5,00 €

    'k dacht hé ze het worden goedkoper , dan betalen we maar en zijn we van die zever verlost.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #2094

    Standaard

    Ik was in september in Maastricht (excuses voor het late melden) maar ontdekt daar dat de FRS bij het Mosae Forum als wel degene vlakbij Bart Smit (in die straat bij de Bijenkorf) weg waren. Ze hebben nu nog maar 1 filiaal in het centrum: Nieuwstraat. Ik vreesde al zoiets aangezien de oude vestiging bij Bart Smit (die eerst nog aardig groot was) ineens zwaar werd verkleind door het Expo-gedeelte. Zo houd je in het centrum weinig over. V&D is duurder maar het aanbod is ook niet groot.

  20. #2095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik was in september in Maastricht (excuses voor het late melden) maar ontdekt daar dat de FRS bij het Mosae Forum als wel degene vlakbij Bart Smit (in die straat bij de Bijenkorf) weg waren. Ze hebben nu nog maar 1 filiaal in het centrum: Nieuwstraat. Ik vreesde al zoiets aangezien de oude vestiging bij Bart Smit (die eerst nog aardig groot was) ineens zwaar werd verkleind door het Expo-gedeelte. Zo houd je in het centrum weinig over. V&D is duurder maar het aanbod is ook niet groot.
    En zo jaag je mensen weg, die af en toe eens een CD of DVD kopen, terwijl mensen die dit met regelmaat doen al vaak alleen maar online doen omdat er heel weinig fysiek aanbod meer is.

  21. #2096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    En zo jaag je mensen weg, die af en toe eens een CD of DVD kopen, terwijl mensen die dit met regelmaat doen al vaak alleen maar online doen omdat er heel weinig fysiek aanbod meer is.
    Die mensen kopen hun fysieke CD of DVD gewoon bij Albert Heijn, voor iets anders dan Disney of Marco Borsato lopen ze toch niet warm.

    Ik koop online omdat het vele malen goedkoper is en je je producten gesealed op de deurmat krijgt, i.t.t. bij V&D en FRS e.d. [maar ook bij speciaalzaken als Plato] waar doosjes, inlays en losse discs al een paar keer door de handen van werknemers en klanten zijn gegaan.

  22. #2097

    Standaard

    Ik koop zelf wel in de winkel maar ook vaak online. En dat laatste vooral of om de prijs maar ook vanwege de beschikbaarheid. Online is er meer te verkrijgen dan wat een winkel aanbied. Vaak vind je daar een bepaalde titel niet.

  23. #2098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik was in september in Maastricht (excuses voor het late melden) maar ontdekt daar dat de FRS bij het Mosae Forum als wel degene vlakbij Bart Smit (in die straat bij de Bijenkorf) weg waren. Ze hebben nu nog maar 1 filiaal in het centrum: Nieuwstraat. Ik vreesde al zoiets aangezien de oude vestiging bij Bart Smit (die eerst nog aardig groot was) ineens zwaar werd verkleind door het Expo-gedeelte. Zo houd je in het centrum weinig over. V&D is duurder maar het aanbod is ook niet groot.
    Dit is een landelijke trend. Ook hier in Helmond hebben we nog maar één Free Record Shop. Dat waren er twee.

  24. #2099

    Standaard

    Klopt inderdaad. Zonde.
    Ik vond die krullenbol die daar werkte zo grappig, als ik daar wat ging halen en ging afrekenen had hij altijd nog wat te zeggen over die dvd's/blu-rays.
    Een echte kenner!

  25. #2100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik ben het goed zat van FRS. Nou heb ik een laatste aanmaning binnen gekregen waar €10 bovenop de €14,45 is gedrukt voor de Rocky box. Op 31 augustus hadden ze mij beloofd een gecorrigeerde acceptgiro op te sturen. Maar dit is uiteraard WEER niet gebeurd. Ze willen dat ik deze acceptgiro binnen 7 kalenderdagen betaal, anders gaan ze een incassobureau inschakelen. Ik heb meteen een hele hele boze mail gestuurd en deze ge-cc't naar Tros Radar. Ik heb van ze geëist dat ze me voor maandag 1 oktober 13.00 uur bellen (FRS, niet Tros Radar ).

    Ik ben zeer benieuwd hoe dit moet gaan aflopen. De administratie van FRS is echt om te huilen.
    Hoe is het verder afgelopen?

Pagina 84 van 139 EersteEerste ... 347480818283848586878894134 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •