De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard luidspreker standaard welke

    Noem eens een paar mooie zilveren 85 a 90 cm hoog betaalbare (100 euro per stuk). Oh en ook een paar winkels waar ik die kan kopen.

    oh ja, ze zijn bedoeld voor bookshelves nl. de canton karat m10

  2. #2

    Standaard

    Ik zelf heb de Atacama Nexus 6 besteld bij Hermeselectronics.nl helaas waren ze niet op vooraad en zijn dus via Tannoy besteld. Ik heb ze dus nog helaas niet binnen, dus kan je geen ervaring met deze speakerstands geven. kosten van deze stands is 136,04€ inc.
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Ik zelf heb de Atacama Nexus 6 besteld bij Hermeselectronics.nl helaas waren ze niet op vooraad en zijn dus via Tannoy besteld. Ik heb ze dus nog helaas niet binnen, dus kan je geen ervaring met deze speakerstands geven. kosten van deze stands is 136,04€ inc.
    Inderdaad niet verkeerd was de beste koop in de awards van 2000 volgens What HIFI? 5 sterren die dingen.

    Misschien ook wel wat voor mij over een tijdje, als ik de b&w 602S3 aanschaf
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen


    Inderdaad niet verkeerd was de beste koop in de awards van 2000 volgens What HIFI? 5 sterren die dingen.

    Misschien ook wel wat voor mij over een tijdje, als ik de b&w 602S3 aanschaf
    Nee zeker niet verkeerd... leken mij ook wel mooie "dingetjes". Ik heb ze zelf voor de B&W 601S3 aangeschaft. Ik zal als ik ze binnen heb, maar dat duurt nog wel een week ofzo, mijn ervaring met deze stands posten.
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley


    Nee zeker niet verkeerd... leken mij ook wel mooie "dingetjes". Ik heb ze zelf voor de B&W 601S3 aangeschaft. Ik zal als ik ze binnen heb, maar dat duurt nog wel een week ofzo, mijn ervaring met deze stands posten.
    Misschien ook leuk om er gelijk een fotootje aan vast te plakken hier? kan ik gelijk zien hoe dat staat
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •