De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge (Bioscoop)

    Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge (Bioscoop)

    Een nieuw avontuur rond de slapstickpiraat Jack Sparrow

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Gisteren gezien en heb mij prima vermaakt......
    Nu maar hopen dat Disney eindelijk eens met 4K discs gaat beginnen zodat ik deze kan kopen...
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Gisteren gezien en heb mij prima vermaakt......
    Nu maar hopen dat Disney eindelijk eens met 4K discs gaat beginnen zodat ik deze kan kopen...
    Eerst hopen dat de 3D versie de Imax versie krijgt. Vond de film ook meevallen. Komt niet in de buurt van deel 2 en 3 (ja ik verkies deze films boven deel 1, ze blijven voor mij hét voorbeeld van geslaagde peperdure blockbuster cinema) maar stukken beter dan deel 4 en van het einde word je gewoon vrolijk + die post credits scene was geweldig laat deel 6 maar snel komen. Jammer van Jack Sparrow, zijn personage krijgt niets te doen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    Ik ga vanavond. Ben benieuwd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    3D trekt mij helemaal niet......maar goed snap dat andere mensen dat wel leuk vinden.
    Heb zelf al 2 jaar geen Disney titel meer gekocht , ik wacht netjes op 4K releases al duurt het nog 2 jaar.....ga echt niet alles dubbel kopen !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #6

    Standaard

    Eén ding heeft me wel mateloos geïrriteerd: waarom moet Disney per se in Europa de film onder een andere titel uitbrengen dan in de States?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Eén ding heeft me wel mateloos geïrriteerd: waarom moet Disney per se in Europa de film onder een andere titel uitbrengen dan in de States?
    Dit. Het stoorde zelfs omdat vlak voor de titel in beeld komt Salazar Dead Men Tell No Tales zegt. Salazar's Revenge past trouwens niet echt de film. Zelfs mensen in de zaal begonnen erover tijdens de pauze. Men snapte het niet.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Eén ding heeft me wel mateloos geïrriteerd: waarom moet Disney per se in Europa de film onder een andere titel uitbrengen dan in de States?
    Niet alleen in Europa. Met uitzondering van Japan, USA en Canada heeft de rest van de wereld de titel Salazar's Revenge meegekregen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dit. Het stoorde zelfs omdat vlak voor de titel in beeld komt Salazar Dead Men Tell No Tales zegt. Salazar's Revenge past trouwens niet echt de film. Zelfs mensen in de zaal begonnen erover tijdens de pauze. Men snapte het niet.
    Pauze ? Dat haalt je toch helemaal uit de film...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Pauze ? Dat haalt je toch helemaal uit de film...
    Ik hoef ook geen pauze maar ja zo'n pauze is natuurlijk kassa kassa, want bijna 3/4 van de zaal voelde blijkbaar een natuurlijk drang om opnieuw achter een beker cola en chips te hollen. (En dan nog zijn er mensen die dan tijdens de film nog naar het toilet moeten).

    Tot zover mijn avontuur in een bioscoopzaal met veel volk. Iets wat ik altijd probeer te mijden.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik hoef ook geen pauze maar ja zo'n pauze is natuurlijk kassa kassa, want bijna 3/4 van de zaal voelde blijkbaar een natuurlijk drang om opnieuw achter een beker cola en chips te hollen. (En dan nog zijn er mensen die dan tijdens de film nog naar het toilet moeten).

    Tot zover mijn avontuur in een bioscoopzaal met veel volk. Iets wat ik altijd probeer te mijden.
    Dat laatste komt mij heel bekend voor .....

  12. #12

    Standaard

    Ik mijd juist de bioscopen het liefst die films zonder pauze draaien. Bioscoopbezoek is een totaalbeleving voor mij, dus inc hapje, drankje en tussendoor in de pauze even praten over de film. Als ik puur alleen de film intens wil beleven, dan kijk ik em thuis. Voor dat geeft een bios toch al teveel afleiding. En dat is niet erg, maar dan stel ik mn verwachtingen bij.

  13. #13

    Standaard

    Ik eet of drink niks tijdens de film, maar zonder plaspauze houd ik het niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Moet deze film nog zien, maar ben blij dat mijn thuisbioscoop (Pathé) niet aan pauze doet!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •