De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fast & Furious 8 (The Fate of the Furious)

    Hier meer specs rondom de (UHD) Bluray uitvoering:

    http://www.blu-ray.com/news/?id=21355

    Er is nogal wat discussie (en onduidelijkheid) rondom het feit of Universal de Extended Cut alleen via een digitale kopie gaat uitbrengen (gezien de tekst op de backcover).
    Interessant genoeg om in de gaten te houden...

    Edit: er is in de reacties een link gepost naar de marketingpagina van FF8 en daar staat idd dat de EE alleen via Digital HD verkrijgbaar is. Bizar...

    https://www.uphe.com/movies/the-fate-of-the-furious
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 22-05-2017 om 12:41

  2. #2

    Standaard

    De UltraHD blu-ray wil ik wel hebben.....
    Bij ons is de release pas half Augustus dus afwachten maar
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Deze film krijgt helaas in Nederland geen Steelbook uitvoering. Media Markt Belgie krijgt wel een Steelbook uitgave (maar verzenden niet naar Nederland). Mediamarkt Nederland krijgt een normale uitvoering. Deel 5 t/m 7 hadden wel een Steelbook release bij MM Nederland, maar deze (deel 8) dus niet. Deze info komt van Universal Pictures Nederland, welke ik zojuist gesproken heb. Dus de mensen (uit Nederland) die een Steelbook willen, zijn dus jammer genoeg genoodzaakt om hem dan in het buitenland aan te schaffen.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb reeds de Canadese Wallmart versie aangeschaft en deze is onderweg. Deze versie heeft extra bonus content op een aparte dvd, terwijl de US Wallmart versie dit alleen digitaal aanbiedt. De versie heft verder een slipcase en de Extended Versie via HD. Gelukkig kan dit ook via iTunes, zodat je de EE kan downloaden als je een US iTunes account hebt (die ik gelukkig heb).

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb reeds de Canadese Wallmart versie aangeschaft en deze is onderweg. Deze versie heeft extra bonus content op een aparte dvd, terwijl de US Wallmart versie dit alleen digitaal aanbiedt. De versie heft verder een slipcase en de Extended Versie via HD. Gelukkig kan dit ook via iTunes, zodat je de EE kan downloaden als je een US iTunes account hebt (die ik gelukkig heb).
    Sinds wanneer verzend Walmart naar Nederland?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Sinds wanneer verzend Walmart naar Nederland?
    Wallmart niet maar de website www.bluraysforeveryone.com wel. Al een aantal bestellingen gedaan van exclusieve versies en bonus discs. Kleine webshop maar prima service.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wallmart niet maar de website www.bluraysforeveryone.com wel. Al een aantal bestellingen gedaan van exclusieve versies en bonus discs. Kleine webshop maar prima service.
    Bedankt voor deze tip Rogier

  8. #8

    Standaard

    Steelbook bij Media Markt België...

    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #9

    Standaard

    Ik lees links en rechts dat de Europese release geen Dolby Vision bevat........iemand al geluk gehad en een NL exemplaar kunnen bemachtigen ?
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wallmart niet maar de website www.bluraysforeveryone.com wel. Al een aantal bestellingen gedaan van exclusieve versies en bonus discs. Kleine webshop maar prima service.
    Hoeveel verzending kost en al taxes moeten bij betalen ?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Broncky Bekijk bericht
    Hoeveel verzending kost en al taxes moeten bij betalen ?
    Check de site even, er zijn verschillende carriers en verzendopties. Douanekosten heb ik nog niet gehad.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik lees links en rechts dat de Europese release geen Dolby Vision bevat........iemand al geluk gehad en een NL exemplaar kunnen bemachtigen ?
    Hierbij de blu-ray specificaties, maar jij hebt het denk ik over de UHD release?

    Disc specificaties
    Disc grootte: 41,8GB
    Film grootte: 30,3GB
    Beeld: MPEG-4 AVC
    Geluid: Engels DTS-X, Engels DTS-X headphones (DTS 2.0 255kbps), Frans DTS 5.1 768kbps, Spaans DTS 5.1 768kbps, Frans DD2.0 192kbps
    Ondertitels: Engels, Frans, Spaans, Nederlands, Deens, Fins, Noors, Zweeds, Portugees, Arabisch, Grieks, IJslands
    Duur: 2 uur, 15 minuten 57 seconden
    Regio vrij

    Extras:
    Commentaar van regisseur
    The Cuban Spirit (HD, 8:04)
    In The Family:
    - Betraying the Family (HD, 6:35)
    - Leaderless: A Family Lost (HD, 5:00)
    - Shaw Family Values (HD, 3:56)
    - Meet the Nobodys (HD, 5:45)
    Car Culture:
    - The Hero Cars of Fast (HD, 10:24)
    - Zombie Cars (HD, 5:35)
    - The Ripshaw (HD, 5:22)
    All About the Stunts:
    - Malecón Street Race (HD, 6:15)
    - Iceland Stunt Diaries (HD, 6:45)
    - The Streets of New York (HD, 5:27)
    Extended Fight Scenes:
    - Prison Fight (HD, 3:01)
    - Plane Fight (HD, 2:00)
    Trailers:
    - The Mummy (HD, 1:03)
    - Fast & Furious Pretpark featurette (HD, 1:06)
    Laatst aangepast door socko : 19-08-2017 om 10:44

  13. #13

    Standaard

    Deel 5, 6 en 7 waren uitgebracht als Steelbook versie in Nederland, dus vond ik het erg jammer dat deel 8 niet werd uitgebracht als Steelbook versie bij ons. Ik heb toen vorige week contact opgenomen met Universal Nederland, en ze gevraagd waarom ze dat niet gedaan hebben. Ze vertelden me dat Media Markt niet geinteresseerd was deze keer in een Steelbook versie, vandaar ze alleen een normale versie hebben uitgebracht.

    Ik zei vervolgens das dan wel jammer, want ik ben een grote liefhebber van de films, en door deze beslissing van uitbrengen heb je een paar delen in Steelbook en de volgende dan weer niet. Ik zei dat staat ook niet, en eigenlijk wel raar dat ze hem in Belgie wel krijgen, maar die verzenden dan helaas niet naar hier. Maar toen zei de medewerker: Nou omdat u zo'n enorme fan bent van de films wil ik het zo doen - Als u de film koopt en u laat mij de aankoopbon of bewijs zien, dan stuur ik u een Steelbook (gratis) op.

    Dus ik had de film online besteld bij Bol en heb de bevestiging naar hun toe gemaild. Nu kom ik net thuis en heb ik een mail binnen, waarin ze zeiden dat ze een steelbook hebben opgestuurd naar mij toe, en dat ik hem deze week zal ontvangen.

    Dus gelukkig heb ik mooi een Steelbook om toe te voegen aan de andere Fast & Furious Steelbooks. Dit vind ik echt super aardig van Universal Nederland. Natuurlijk hadden ze dit niet hoeven doen als uitgever zijnde, maar fijn dat ze deze oplossing voor mij bedacht hebben. Ik ben ze zeer dankbaar dan ook er voor.

  14. #14

    Standaard

    Dat is zeker netjes, dan word je als verzamelaar ook eens beloond . mag wel een keer.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is zeker netjes, dan word je als verzamelaar ook eens beloond . mag wel een keer.
    Klopt, is echt netjes inderdaad. Al blijf ik de strategie erg raar vinden : 1 tot 4 in Keepcase, 5 t/m 7 in Steelbook & 8 dan weer in Keepcase hier. Echt irritant is dat.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Klopt, is echt netjes inderdaad. Al blijf ik de strategie erg raar vinden : 1 tot 4 in Keepcase, 5 t/m 7 in Steelbook & 8 dan weer in Keepcase hier. Echt irritant is dat.
    Ik snap je wel hoor, ook top dat ze het zo oplossen, maar ik vind het andersom juist heel erg raar en irritant dat er soms alleen maar een steelbook verkrijgbaar is er er nooit een normale versie van een bepaalde film uitkomt. Ik heb niets met steelbook, ik wil enkel normale uitgaven.
    Moet ook toegeven dat er vaak eerst partijen steelbooks verkocht worden en na enkele maanden de normale versie uitkomt, neem bijvoorbeeld het recente John Wick 2. Maarja, soms kan ik dus geen film hier kopen of ik moet soms maanden/jaren wachten.. zoals bijvoorbeeld Gone Girl of Taken 2.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is zeker netjes, dan word je als verzamelaar ook eens beloond . mag wel een keer.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik snap je wel hoor, ook top dat ze het zo oplossen...
    Ik heb vandaag de steelbook ontavngen van Universal. Deze was netjes verpakt en in-geseald. Dus ik maak hem open en wat denk je?, hebben ze niet een leeg exemplaar gestuurd, maar dus een splinternieuw exemplaar met daarin de Blu-ray + DVD copy.

    Dus echt super opgelost.

    Dank je wel Universal

  18. #18

    Standaard

    Je hebt de film dus nu dubbel ?

    Allemaal leuk. Maar Universal mag wel eens de prijzen van hun UHD blu-ray's herbekijken. Meer dan 30 euro voor een film ?? Sommige series van hen op blu-ray kosten zoveel niet.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Je hebt de film dus nu dubbel ?

    Allemaal leuk. Maar Universal mag wel eens de prijzen van hun UHD blu-ray's herbekijken. Meer dan 30 euro voor een film ?? Sommige series van hen op blu-ray kosten zoveel niet.
    Bij WB kosten UHD blu-ray's toch ook veel.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Je hebt de film dus nu dubbel.
    Klopt. Maar daar kan ik niets aan doen. Zij hebben mij geholpen aan een Steelbook, zodat ik die bij de andere kan voegen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •