De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Terminator: Dark Fate

    Ahnuld heeft bekend gemaakt dat er een Terminator 6 komt, hij meedoet en het beste nieuws:
    James Cameron is nauw betrokken bij de film. Waarschijnlijk voor het verhaal en als producent maar wellicht ook als regisseur.:

    http://io9.gizmodo.com/the-next-term...cam-1795400586
    Laatst aangepast door baltar : 31-08-2019 om 17:29

  2. #2

    Standaard

    Regie lijkt me erg onwaarschijnlijk, gezien het feit dat hij erg druk is met de Avatar sequels. Als (uitvoerend) producent zie ik het wel gebeuren. Maar goed, nog maar even afwachten. Ben eerst eens benieuwd naar T2 3D

  3. #3

    Standaard

    Lijkt me wel mooi als het gebeurt, maar ze mogen wel opschieten gezien Arnold zijn leeftijd. Ik kijk ook erg uit naar T2 in 3D, en als ik dan toch ook nog meer naar iets mag uitkijken van beide heren, is dat de release van True Lies op Blu-ray. Die mag verdorie ook wel eens uitkomen.

  4. #4

    Standaard

    Tim Miller (Deadpool) gaat de regie doen. De rechten kom in 2019 weer in handen van Cameron en aangezien hij dus nauw bij de film betrokken zal zijn zullen dan pas de opnamen starten:
    http://www.comingsoon.net/movies/new...rminator-movie

  5. #5

    Standaard

    Terminator: Dark Fate.




    Terminator: Dark Fate producer James Cameron has confirmed that Edward Furlong will be returning to the role of John Connor. Furlong is best known for playing the teenage Connor in Terminator 2: Judgment Day, and his return is just another indication how close Cameron wants the continuity between Judgment Day and Dark Fate to be. Only the first two classic movies will be canon for this, meaning Cameron considers this to be the definitive Terminator timeline.

  6. #6

    Standaard

    Misschien een goed idee om de topic titel aan te passen naar ''Terminator: Dark Fate'' ?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •