De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Sing (Blu-ray)

  1. #1

    Standaard Sing (Blu-ray)

    Sing (Blu-ray)

    Een leuke zangwedstrijd waar alleen dieren aan mee kunnen doen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Leuke film, maar vond em niet het niveau hebben om de gehele speelduur te boeien. Echt zo'n gevalletje 'de trailer is een prima samenvatting'. Maar ja, dat geef jij ook al aan.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Leuke film, gisterenavond gekeken in 3D, echt heel mooi beeld, geluid ..... ik heb betere Atmos tracks gehoord,
    het mist wat, kan het niet echt onder woorden brengen, maar het sprankelt niet echt, verder niets mis
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Heb er lang over nagedacht..... een eerlijke beoordeling, voor mij heel belangrijk....
    ja dat is toch het geluid en dan vooral bij een film als deze, allemaal zang en toch
    best wel leuke muziek....

    Durf rustig te zeggen dat ik een heel fijne HT heb en over de installatie geen klachten
    heb, kan heel goed het verschil horen tussen de wat mindere en betere audio en helaas
    bij deze film was het echt een heel stuk minder, het swingt niet, weinig dynamisch, het
    mist duidelijk wat, ik schreef al eerder, het sprankelt niet. Jammer want deze best wel
    leuke film krijgt hierdoor van mij maar een 7, had anders toch zeker een 9 gekregen,
    misschien waren mijn verwachtingen voor het audio deel wat te hoog gespannen, maar
    sorry... deze Atmos track is echt niet geweldig, eerder matig, begrijp me niet verkeerd,
    het klinkt..... maar mist duidelijk van alles een beetje en voor een Atmos track... sorry dat
    kan toch echt wel beter
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •