De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Allied (Blu-ray)

  1. #1

    Standaard Allied (Blu-ray)

    Allied (Blu-ray)

    De loyaliteit van een Canadese spion wordt danig op de proef gesteld als zijn vrouw wordt verdacht van contraspionage.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    "Het chemie tussen Brad Pitt en Marion Cotillard is uitstekend..." Niet alleen op de set, maar ook daarbuiten, zo is gebleken . Het is overigens: De chemie, niet: Het
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Goed gezien! Ik heb het aangepast.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Hoewel ik niet van veel romantiek houd in een oorlogsverhaal werkt het hier wel uitstekend en is het zelfs een belangrijk punt in het ganse verhaal.
    Brad Pitt en Marion Cotillard spelen uitstekend, en ik wou de film vooral zien voor Marion Cotillard, die ik al bewonder sinds haar Oscarwinnende rol van Edith Piaf in 'La Môme'.
    Goed verhaal dus, met zeker voldoende spanning in het tweede uur en een zeer verrassend einde.
    Warm aanbevolen !!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •