De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het science fiction-drama PASSENGERS vanaf nu verkrijgbaar op DVD, BD en UHD

    Het science fiction-drama PASSENGERS vanaf nu verkrijgbaar op DVD, BD en UHD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vond em wel meevallen. Maar ik ben dan ook een enorme Thomas Newman fan en vind de score voor de film echt geweldig. Mooie aankleding en visual effects in deze film en dan vergeef je het scenario dat eigenlijk zichzelf schrijft. Ook Jennifer Lawerence vond ik wat miscast. Ze is totaal niet geloofwaardig als schrijfster en eigenlijk zit je naar Lawrence te kijken en niet naar Aurora. Beetje zoals met Tom Cruise.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    In de bios gezien; was een andere film dan ik dacht o.b.v. de trailer. Maar ik vond 'm toch wel redelijk. Komt er wel in, dan zal ik wel voor de Franse versie gaan die WaymannDirector aangaf, met de UHD en 3D blu-ray.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In de bios gezien; was een andere film dan ik dacht o.b.v. de trailer. Maar ik vond 'm toch wel redelijk. Komt er wel in, dan zal ik wel voor de Franse versie gaan die WaymannDirector aangaf, met de UHD en 3D blu-ray.
    Klopt.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik vond m echt heel mooi eigenlijk. Moest wel een beetje op gang komen. Dat wel..
    De score vind ik echt heeeel mooi. Echt "nadenk en tot rust komen" muziek. En nog een
    belangrijk pluspunt.....

    Jennifer Lawrence

    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 21-08-2017 om 10:56
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik vond m echt heel mooi eigenlijk. Moest wel een beetje op gang komen. Dat wel..
    De score vind ik echt heeeel mooi. Echt "nadenk en tot rust komen" muziek. En nog een
    belangrijk pluspunt.....
    Ik vond 'em ook echt leuker dan ik had verwacht en de 3D thuis zag er prima uit. Heb de soundtrack al 3 maanden geleden besteld bij Amazon DE, maar nog steeds niet verstuurd

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •