De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hacksaw Ridge (Blu-ray)

    Hacksaw Ridge (Blu-ray)

    In Hacksaw Ridge weigert soldaat Desmond in de Tweede Wereldoorlog om te vechten met een wapen.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 24-08-2018 om 13:40

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de blu-ray zelf nog niet gezien, maar ik heb wel van diverse posters gelezen dat (in ieder geval de US versie) last had van banding. Dat ben je blijkbaar niet tegen gekomen?

  3. #3

    Standaard

    Is de making of echt 148 minuten? Ik zou denken dat ie even lang is als die van de amerikanen, namelijk een uur en 8-9 minuten.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb de blu-ray zelf nog niet gezien, maar ik heb wel van diverse posters gelezen dat (in ieder geval de US versie) last had van banding. Dat ben je blijkbaar niet tegen gekomen?
    Vandaag opnieuw bekeken en extra op gelet en inderdaad niet tegen gekomen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Is de making of echt 148 minuten? Ik zou denken dat ie even lang is als die van de amerikanen, namelijk een uur en 8-9 minuten.
    Bedankt voor deze! Ik heb de US docu gekeken en op basis daarvan dacht ik dat de NL hetzelfde was en zelfs dus langer. Ik heb dan ook de NL docu alleen opgezet voor de speelduur en daarbij heb ik me gruwelijk vergist. De NL versie duurt namelijk maar 2M28S! Had dit even anders gelezen. Ga de recensie er danig op aanpassen.

  5. #5

    Standaard

    Uitstekende oorlogsfilm, met een goede cast.
    Ook de gevechtsscènes zijn levensecht en dus wel niet voor gevoelige zielen.
    De film kwam wat traag op gang maar eens men in de actie is beland wordt het allemaal stukken beter en komt er vaart in.
    Waar gebeurd verhaal dus en dat zijn wel de films waar ik het meest van hou.
    Warm aanbevolen deze film in een regie van Mel Gibson, die weer bewijst dat hij ook een uitstekend regisseur is.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •