Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.
  1. #26
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja hoor! Er gaat niks (zomaar) weg.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Blijft er straks wel ruimte voor het Gamehoekje topic ?
    Natuurlijk! Zolang jij er zo fanatiek blijft posten zeker!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Daar zijn wij zelf ook geen fan van Hombre. Reclames zullen blijven, dat wel. De site kan niet op lucht bestaan. Maar voor ons staat een prettige ervaring bovenaan.
    Mooi en laten we hopen dat het niet z'n site word met in het midden 1 klein vakje met waar het om gaat en daar omheen een overdaad aan kolommen met opsommingen, verwijzingen en andere zooi zodat je steeds moet doorklikken en de pagina opnieuw moet laten opbouwen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #30

    Standaard

    Ik ben ook heel benieuwd. Kwam er laatst ook achter dat het IMDB-forum niet meer bestaat - niet dat ik die veel gebruikte maar toch. Dus mooie niche voor deze site.

  6. #31
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mooi en laten we hopen dat het niet z'n site word met in het midden 1 klein vakje met waar het om gaat en daar omheen een overdaad aan kolommen met opsommingen, verwijzingen en andere zooi zodat je steeds moet doorklikken en de pagina opnieuw moet laten opbouwen.
    Wij zaten te denken om dan ook gelijk vier of vijf advertentieblokken om elk klein blokje tekst te plaatsen. Vult zo lekker en krijg je lekker veel pagina's! Wij zorgen er natuurlijk wel voor dat de advertenties eerst geladen worden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik ben ook heel benieuwd. Kwam er laatst ook achter dat het IMDB-forum niet meer bestaat - niet dat ik die veel gebruikte maar toch. Dus mooie niche voor deze site.
    Gelukkig wordt het forum hier goed beheerd en is het ook goed beheersbaar.

    Sinds vandaag is de rageerfunctie van de site van Omroep Brabant niet meer actief omdat het onbeheerbaar dreigde te worden, helemaal in de trend van het hiudige politieke klimaat liep dit bij elk nieuws item uit tot beledegingen naar elkaar toe, naar de politiek, politie, minderheden en dergelijken. Ook IMDB had hier erg mee te kampen, evenals bijvoorbeeld nu.nl en eigenlijk alle nieuws sites

    Ik weet nog dat veel concurrentie was met dvdforum.nl, die volgens mij in het begin ook veel groter was dan het forum van dvd.nl. Maar ergens heeft men daar het moduleren volledig uit handen laten vallen en op den duur was er een klein goepje forumgebruikers over die alle andere wegtreiterd en weggejaagd hadden.

    Een goed beheer is belangrijk en daar zie ik ze hier niet snel in falen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Gelukkig wordt het forum hier goed beheerd en is het ook goed beheersbaar.

    Sinds vandaag is de rageerfunctie van de site van Omroep Brabant niet meer actief omdat het onbeheerbaar dreigde te worden, helemaal in de trend van het hiudige politieke klimaat liep dit bij elk nieuws item uit tot beledegingen naar elkaar toe, naar de politiek, politie, minderheden en dergelijken. Ook IMDB had hier erg mee te kampen, evenals bijvoorbeeld nu.nl en eigenlijk alle nieuws sites

    Ik weet nog dat veel concurrentie was met dvdforum.nl, die volgens mij in het begin ook veel groter was dan het forum van dvd.nl. Maar ergens heeft men daar het moduleren volledig uit handen laten vallen en op den duur was er een klein goepje forumgebruikers over die alle andere wegtreiterd en weggejaagd hadden.

    Een goed beheer is belangrijk en daar zie ik ze hier niet snel in falen.
    Dank voor het compliment. Op het moment denk ik echt dat het grootste gedeelte van de positieve sfeer op het forum van de gebruikers zelf komt. Als er ergens iets uit de hand dreigt te lopen wordt dit ook netjes door bezoekers gerapporteerd. We hebben namelijk maar heel weinig forum crew en jouw compliment is er eigenlijk dus 1 voor alle forumbezoekers! Die zorgen ervoor dat er weinig ingegrepen hoeft te worden. En dat is echt top!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #34

    Standaard

    Goede moderatie is niet te schatten. Kijk maar naar de reactiemodules van kranten. Hier in Vlaanderen zijn ze allemaal gesloten, en het enige wat open blijft, staat bekend als het grootste open riool van het internet, waar het hebben van hersens eerder een hinderpaal dan een asset is...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Spannend, nog twee nachtjes slapen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #36
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En dan nooit meer DVD.nl
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #37

    Standaard

    Het zal even wennen zijn na bijna 16 jaar dagelijks op DVD.nl actief te zijn.

  13. #38

    Standaard

    Kwestie van je favorieten aanpassen en je zit elke dag op ....
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Kwestie van je favorieten aanpassen en je zit elke dag op ....
    Da's het eerste wat ik doe.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Kwestie van je favorieten aanpassen en je zit elke dag op ....
    ...Allesoverfilm.nl. Als dat het niet wordt sta ik perplex. :P

  16. #41
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zolang het domein dvd.nl nog actief is zal het waarschijnlijk wel automatisch doorverwijzen naar wat het nieuwe domein ook zal worden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En dan nooit meer DVD.nl
    Hé 'ouwe' niet sentimenteel gaan worden hé, ben een gevoelige jongen, straks barst ik hier in tranen uit

    Even serieus, ja het is een héél vertrouwde naam die eerlang zal verdwijnen. Maar al bij al is het maar een naam, zo denk ik er over, het is immers het gezelschap welke het belangrijkste is Shit nu doe 'k toch zelf wel zeker
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #42

    Standaard

    Tsja, ik heb het ook al gehad bij dvdforum.nl, maar die verdween op een gegeven moment helemaal....hier blijft alles nog staan (hoop ik).
    Ik neem aan dat de update 's nachts is, of is de site morgen niet bereikbaar?

  18. #43
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hier blijft alles staan en 's nachts denken wij zelf vooral aan slapen. Oké, ik ben nog wel eens de uitzondering op de regel, maar we moeten er wel zelf even bij zijn voor het 'beste' resultaat
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    ...Allesoverfilm.nl. Als dat het niet wordt sta ik perplex. :P
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tsja, ik heb het ook al gehad bij dvdforum.nl, maar die verdween op een gegeven moment helemaal....hier blijft alles nog staan (hoop ik).
    Ik neem aan dat de update 's nachts is, of is de site morgen niet bereikbaar?
    Iedereen zal morgen (een deel van) de dag zonder de site moeten doen. Ik verwacht dat men pas rond 10 uur de stekker er (even) uit trekt.
    En dan rond een uur of vijf hoop ik toch wel weer online te zijn. Er moeten best wel wat zaken aangepast worden.
    Als het mee zit zijn we er veel eerder, maar daar hebben wij (nu) geen zicht op.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ghehe, called it (net als een hoop anderen that is) xD

  22. #47

    Standaard

    Is er al iets bekend over de prijswinnaar van de pulse soundbar? #pietjeongeduld

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over de prijswinnaar van de pulse soundbar? #pietjeongeduld
    We komen echt zeer binnenkort met een bericht hierover. De prijswinnaar ontvangt sowieso persoonlijk bericht.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #49

    Standaard

    Allesoverfilm.nl wat mij betreft een uitstekende keuze geworden, gefeliciteerd met de nieuwe naam en layout!
    De winnaar ook van harte gefeliciteerd, ik, weet ik ben wat laat maar zit niet zo vaak meer achter de cpu.

  25. #50
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank je wel Wim
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •