Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 50 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD.nl gaat veranderen. En daarbij hoort ook een nieuwe naam.

    DVD.nl gaat veranderen. En daarbij hoort ook een nieuwe naam.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    VHS.nl lijkt me wel wat. Benieuwd wat het wordt.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    uhmmm

    Als het maar niet z'n AdFormation site word met veel van dat CP spul en veel reclame, want dat voegt echt niets toe ...

    maar goed dan kunnen we altijd het oudste dvdforum weer reanimeren
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #4

    Standaard

    Daar zijn wij zelf ook geen fan van Hombre. Reclames zullen blijven, dat wel. De site kan niet op lucht bestaan. Maar voor ons staat een prettige ervaring bovenaan.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Spannend...maar de nieuwe naam raden is natuurlijk niet te doen zonder enige hint of aanwijzing. De mogelijkheden zijn letterlijk eindeloos! De kans is nog groter dat je de Staatloterij wint
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Spannend...maar de nieuwe naam raden is natuurlijk niet te doen zonder enige hint of aanwijzing. De mogelijkheden zijn letterlijk eindeloos! De kans is nog groter dat je de Staatloterij wint
    Nou, de kans is groter dan je denkt. Overal op de site en ook op Facebook staan hints naar de nieuwe naam.
    Wie logisch nadenkt en even puzzelt komt er al snel achter

    Laat ik het zo stellen: van de inzendingen die we tot nu toe binnen hebben (zijn er nog niet zo heel veel hoor), is er slechts één die NIET de nieuwe naam goed geraden heeft!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Erg leuk deze verandering! Ik zou gaan voor filmsenmeer.nl!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #8

    Standaard

    Filmgek.nl

    Klinkt best goed.

    UPDATE
    Echt ik had er geen idee van dat die al bestond.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-04-2017 om 20:13

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Allesoverfilm.nl - daar gok ik op; dekt de lading en staat ook in het huidige logo
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #11

    Standaard

    't Is wel een beetje jammer, want dvd.nl was voor mij een household name. Zo'n beetje als dvdinfo.be dat ook is
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eens, maar het werd toch wel hoog tijd. ................?..... voorheen DVD.nl...

    Als we de originele naam hanteren (Digital Versital Disc) is hij nog immer courant. Maar ja, dat moet je dan toch telkens uitleggen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Allesoverfilm.nl - daar gok ik op; dekt de lading en staat ook in het huidige logo
    Ik weet het wel zeker . Lang leve sidn !

  14. #14

    Standaard

    Betekent dit dat het forum ook veranderd ??
    Ik bedoel ben ik dan mijn releasellijst topic kwijt ???
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik weet het wel zeker . Lang leve sidn !

    Ik denk nu na grondig onderzoek dat de naam inderdaad alles over films zou kunnen zijn. Desondanks vind ik dat ik ook een mooie suggestie heb aangeleverd maar zal het waarschijnlijk niet zijn!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik weet het wel zeker . Lang leve sidn !
    Was ook het eerste waar ik aan dacht
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Betekent dit dat het forum ook veranderd ??
    Ik bedoel ben ik dan mijn releasellijst topic kwijt ???
    Dat denk ik niet. Dat zou wel heel stom zijn, want het forum houdt juist deze site levendig (in leven wil ik nog niet beweren...) Al kan het forum wel een make-over gebruiken waarbij ook een aantal bugs meteen opgelost worden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Betekent dit dat het forum ook veranderd ??
    Ik bedoel ben ik dan mijn releasellijst topic kwijt ???
    Daar hoef je absoluut niet bang voor te zijn. Sterker nog, we denken erover om het een prominentere plek te geven op de website.
    Het is namelijk het meest gelezen topic op het forum ooit!

    Aan het forum verandert weinig. Alleen de uitlijning en het topmenu zal iets anders worden, maar aan de inhoud gaan we helemaal niet sleutelen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #19

    Standaard

    ohhh gelukkig was ff bang dat na bijna 10 jaar het doek ging vallen voor de topic
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik weet het wel zeker . Lang leve sidn !
    Iets op SIDN gaf het inderdaad weg
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #21

    Standaard

    Filmmaniak.nl?
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Als ik het goed begrijp dan wordt het qua inhoud een beetje zoals Bluray.com nu is.

    Hopelijk wordt het forum ook wat smaller, ipv over de gehele lengte. Het leest echt niet fijn nu. Zoals ze bv op Fok! het forum hebben is wel ok en easier on the eyes.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als ik het goed begrijp dan wordt het qua inhoud een beetje zoals Bluray.com nu is. .
    Nee, dat heb je dan niet goed begrepen
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #25

    Standaard

    Blijft er straks wel ruimte voor het Gamehoekje topic ?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •