De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Guardians of the Galaxy Vol. 2 (Bioscoop)

    Guardians of the Galaxy Vol. 2 (Bioscoop)



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dit weekeinde ga ik kijken. Ik heb zelfs speciaal voor de gelegenheid een Groot-t-shirt gekocht.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ik lees op het web dat men deze toch een stuk minder vind dan de eerste.

  4. #4

    Standaard

    Net terug

    en ja gemixte gevoelens
    ik vond hem heel goed, maar zo was de eerste ook

    veel aktie en veeeel goede humor ook enkele vondt ik misplaatste humor

    8/10
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad weer een prima film! Drax is lekker op dreef. De beginscène was geweldig, ipv de focus op het gevecht te houden, gaan we het dansje van Groot bekijken . Nooit gedacht dat we Ego the living planet in een Marvel film zouden zien.... Ze hebben wel weer wat dingen samengevoegd; Ego is een Celestial?? . Er zijn zoveel verwijzingen naar de comics, dat een enkele kijkbeurt echt ondoenlijk is om ze allemaal te plaatsen.

    Oh ja, en blijf echt zitten tot het einde.....

  6. #6

    Standaard

    Ik vond hem niet zo goed als de eerste film maar hij is nog steeds enorm de moeite waard. Het plot was misschien wat minder geschikt voor een 2e film omdat het zo terug graaft in het verleden van Quill wat soms een beetje te serieus wordt (wat misschien een beetje te vroeg is voor deze serie) . Het einde, met de dood van Yondu vond ik ook wat nodeloos serieus . Maar dat zijn allemaal geen storende dingen: het geheel was gewoon een mooi spektakel, met genoeg spanning en vooral veel humor. De soundtrack was ook weer top. Ik heb er van genoten.

  7. #7

    Standaard

    Heb de film ook net gezien en ik vond het een goede film.......veel actie en spektakel en ook het Atmos geluid was goed te doen

    Ga hem zeker kopen maar alleen als hij in UHD uitkomt.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #8

    Standaard

    Van de week gezien, beide delen achter elkaar bij de Guardians Night bij Pathe. Dan wordt wel duidelijk als je ze zo achter elkaar ziet, dat de eerste film beter is. Daar klopt alles aan en nog steeds mijn favoriete MCU film. De tweede is zeker niet slecht, maar heeft stukken die te lang duren. Vooral de komische scenes gaan iets te lang door soms. ook de Guardians die onderling aan het bekvechten zijn is soms te geforceerd. Ze wilden duidelijk dingen die goed werkte in het eerste deel, nu terug laten komen, maar zoals gezegd soms wat te geforceerd. Het verhaal vond ik ook wat dun en heeft voor mij te weinig te maken met de rest van de MCU. Als je deze film niet ziet voor Infinity War, mis je niks.
    Maar nog steeds wel een goede film, effecten zijn goed, lekkere actie en goede muziek. Zou deze een 8 geven, de eerste een 9 of zelfs 9,5.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht

    Ga hem zeker kopen maar alleen als hij in UHD uitkomt.
    James Gunn zei tijdens één van zijn vele facebook livesessies, dat hij de film op 4K wil uitbrengen. Dat zou betekenen dat Disney er toch aan gaat beginnen. Fingers crossed. Moet ik alleen alle MCU films opnieuw kopen haha

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    James Gunn zei tijdens één van zijn vele facebook livesessies, dat hij de film op 4K wil uitbrengen. Dat zou betekenen dat Disney er toch aan gaat beginnen. Fingers crossed. Moet ik alleen alle MCU films opnieuw kopen haha
    Heb het ook gehoord ja.....belooft veel voor komend najaar.......MCU films ben ik niet zo'n fan van maar van animatiefilms en live-action films van Disney zou ik er wel een heleboel willen hebben.
    Zeker gezien ik deze nooit op blu-ray heb gekocht omdat ik het vertik om dubbel te kopen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #11

    Standaard

    3D is Pathe is trouwens echt niet best hoor....de kleuren waren weer flets. Misschien ben ik verwend met de OLED tv, maar het viel weer tegen. Gelukkig krijg ik straks thuis een herkansing met de film .

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ga straks naar de Dolby Cinema in Hilversum. Ben benieuwd hoe hij daar is dan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Ik heb hem in Breda gezien bij Kinepolis.......Dolby Atmos en 4k Laser Ultra projectie op een scherm van 8.41 m x 20.10 m.
    Heel mooi beeld.....de trailer van Pirates 5 lieten ze ook zien in 3D en dat zag er ook erg goed uit
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #14

    Standaard

    Ben er donderdag geweest,maar de 3d stond niet goed
    ondertitels niet te lezen heb 2 x geklaagt , maar het lukte niet om het 3d goed te krijgen
    jammer beeld was verder goed, vreemd dat verder niemand geklaagt heeft die dag
    mijn zoon enmik beide geeoon koppijn ervan
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    3D is Pathe is trouwens echt niet best hoor....de kleuren waren weer flets. Misschien ben ik verwend met de OLED tv, maar het viel weer tegen. Gelukkig krijg ik straks thuis een herkansing met de film .
    Meestal vind ik een film er thuis op Blu-ray beter uitzien dan in de bios.Als ik naar de bios ga dan is dat puur omdat ik niet kan wachten op de Blu-ray release.

    Dan heb ik niet eens een OLED.

  16. #16

    Standaard

    Ben afgelopen donderdag wezen kijken in Pathé Ehv. Heb echt genoten, hartstikke leuke film, heel veel humor, actie. Absolute aanrader!
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 30-04-2017 om 17:33
    I Love My Sci-Fi

  17. #17

    Standaard

    Wat was 'ie geweldig...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •