De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oppo UDP-205 komt er aan.

    Ik heb gister de mail gekregen van oppo america met deze link:
    http://oppodigital.com/blu-ray-udp-205/

    Hij komt er eindelijk aan.

  2. #2

    Standaard

    En in Europa?
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #3

    Standaard Het verlossende woord mbt OPPO UDP 205

    OPPO UDP 205
    We hebben er met zn allen even op moeten wachten, maar vanmorgen kregen wij het "hoge woord" vanuit OPPO UK

    Quote :
    We are finally able to confirm that we have a shipment of 205 players arriving in the first week in May assuming there are no docking or customs delays.
    and have this container arriving closely followed by another one a couple of weeks’ later. ( houd hier rekening mee ! )

    Vanaf nu hebben wij de Preorder pagina online staan.
    http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?page=oppo205


    JVB Team

    ( Met toestemming moderator )
    Laatst aangepast door JVB : 20-04-2017 om 17:47

  4. #4

    Standaard

    Geen idee ik heb dit bericht alleen gekregen omdat ik me had aangemeld voor de americaanse site. Ik wacht het gewoon netjes af.

  5. #5

    Standaard

    1.799,00 voor regio B
    1.949,00 regiovrij

    Oeps, dat wel wel hele forse prijzen. Dat ga ik van zijn leven nooit niet voor een Blu-ray speler uitgeven. Voor dat geld kun je twee UDP-203 kopen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    1.799,00 voor regio B
    1.949,00 regiovrij

    Oeps, dat wel wel hele forse prijzen. Dat ga ik van zijn leven nooit niet voor een Blu-ray speler uitgeven. Voor dat geld kun je twee UDP-203 kopen...

    Hallo Marcel

    Daar heb je Qua prijsverschil helemaal gelijk in.
    Maar dit was bij de voorgangers niet anders. De UDP 205 heeft ook nu weer een andere doelgroep.

    Fijne avond

    JVB Team

  7. #7

    Standaard

    Er staat ook bij dat er een verbetering in het HDMI gedeelte zit en een betere voeding heeft dit invloed op het totaal plaatje?
    beeld en geluid.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  8. #8

    Standaard

    Zo, omdat ik de UHD203 verkocht had heb ik besloten om nu voor de UHD205 te gaan.

    besteld met een hele leuke korting bij JVB die altijd een top service biedt.

    En nu maar wachten
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  9. #9

    Standaard

    Komt er naast de regiovrije versie ook nog een speciale editie die zich meer op audio richt?

  10. #10

    Standaard

    @Quadran
    Ik hoop precies op hetzelfde als jvc niets weet aan te bieden heb ik dit nog gevonden http://www.audiocomav.co.uk/162-upgrades-services. Misschien wat duur en komt uit de uk maar heeft ook een vestiging in belgie.

  11. #11

    Standaard

    Wat een prijzen, zeg! Dan moet je echt een topinstallatie van meerdere tienduizenden euro's hebben staan en dan nog beschikken over een uitstekend gehoor om een duidelijk verschil te kunnen horen om een dergelijke aanschaf te kunnen verantwoorden, lijkt me.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #12

    Standaard

    tja je weet wat ze zeggen hoe duurder het word hoe moeilijker het is net die ene verbetering te horen. Als er vraag naar is maken ze het.

  13. #13

    Standaard

    De audio verbeteringen zijn hoofdzakelijk als je de speler analoog verbind en daarna geen processing meer toepast in de voorversterker.
    Max aantal kanalen is 7.1 en dus geen Atmos of DTS:X.

    Daarnaast het je inderdaad een high-eind installatie en een akoestisch geoptimaliseerde ruimte nodig.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Selco Bekijk bericht
    tja je weet wat ze zeggen hoe duurder het word hoe moeilijker het is net die ene verbetering te horen. Als er vraag naar is maken ze het.
    "A man's got to know his limitations", ...

  14. #14

    Standaard

    Volgens UPS komt de OPPO udp-205 morgenmiddag binnen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  15. #15

    Standaard

    Mijn Oppo BD-205 afgelopen dinsdag ontvangen via JVB. Echt een top apparaat, geluid naar de Denon 7200 en beeld onbewerkt naar de LG E6 oled is werkelijk schitterend. Ook uhd mkv via 5ghz wifi speelt perfect af.
    Alles loopt nu via hdmi maar ben nog van plan om het geluid analoog aan te sluiten om dit nog naar een hoger niveau te tillen.

    Duur maar zijn geld dubbel en dwars waard.... mooie opvolger voor mij BD-95.....

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door petert Bekijk bericht
    Alles loopt nu via hdmi maar ben nog van plan om het geluid analoog aan te sluiten om dit nog naar een hoger niveau te tillen.
    Dit vraagt om een toelichting want deze zin begrijp ik niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #17

    Standaard

    DolbyVision en 21:9 ondersteuning komen er op korte termijn ook aan!

    JVB Team
    Laatst aangepast door JVB : 12-05-2017 om 09:58

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dit vraagt om een toelichting want deze zin begrijp ik niet.
    De UDP-205 heeft net zoals alle andere 5-series modellen een hele hoge kwaliteit DAC om digitaal signaal om te zetten naar analoog signaal. Vaak beter dan wat er in menig AV-Receiver aanwezig is. Als je dan analoog aansluit kun je daar gebruik van maken en vooral bij muziek in stereo daar voordeel van hebben. Meestal gaat dat dan ook om mensen die veel DSD, SACD en 24-bits FLAC luisteren, lees hele hoge kwaliteit bronbestanden wil je daar echt voordeel van hebben.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  19. #19

    Standaard

    Wellicht is het een aantal al opgevallen dat OPPO USA sinds vorige week een "Beta" firmware online heeft gezet.
    Deze Beta word zoals het ernaar uitziet uitsluitend in de USA getest.
    Een verklaring hiervoor zou kunnen zijn de activatie en het grondig testen van Dolby Vision .
    De beta heeft tevens geen Rollback mogelijkheid

    Nog een week of 2 geduldig wachten dus..

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    De UDP-205 heeft net zoals alle andere 5-series modellen een hele hoge kwaliteit DAC om digitaal signaal om te zetten naar analoog signaal. Vaak beter dan wat er in menig AV-Receiver aanwezig is. Als je dan analoog aansluit kun je daar gebruik van maken en vooral bij muziek in stereo daar voordeel van hebben. Meestal gaat dat dan ook om mensen die veel DSD, SACD en 24-bits FLAC luisteren, lees hele hoge kwaliteit bronbestanden wil je daar echt voordeel van hebben.
    Was er een tijdje uit en hier en daar een beetje weer een beetje aan het bijlezen..... maar ik
    begrijp de opmerking van Marcel Hoeve heel goed.......

    Als je rond de 2000 euro voor zo'n speler uitgeeft..... ja, dan denk ik toch ook dat die
    koper ook andere apparaten heeft die niet zielig zijn en dan zit je toch niet te wachten
    op zogenaamd nog betere dacs van een bij te kopen speler.

    Alleen leuk voor mensen die nog hele goede vorige eeuws anaologe versterkers hebben,
    maar als je nu al een hele goede top receiver of voor en eind versterker hebt, dan zit je
    volgens mij toch echt niet te wachten op analoge aansluitingen met al hun nadelen
    en dure kabels om het analoge signaal zo heel mogelijk te houden.

    Denk dat het weggegooid geld is als je beschikt over een highend receiver of losse
    voor en eind versterker van de laatste 2 jaar die alle mogelijkheden zoals Atmos en DTS X
    al ingebouwd hebben.

    Analoog.... wordt niet goed van al die kabeltroep Ben zeer blij met HDMI (als het heel blijft tenminste)
    de digitale scart met kwaliteit en zonder de nadelen van dat analoge ouderwetse geval

    Doe mij aub de hele hoge kwaliteits bestanden svp via HDMI in mijn receiver belanden....
    en dan het liefst via een knappe speler en met de goede combi krijg je dan super geluid,
    en met een Oppo hoeft dat niet niet altijd te lukken, zo gaat het hier beter met een Denon
    speler dan met een Oppo speler.

    Vind het niet erg om een paar euro's uit te geven voor goede kwaliteit, maar sommigen
    overdrijven, en kopen dingen om de verkeerde reden. Analoge uitgangen.... zo anno 1900
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •