De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Denon X6200W firmware upgrade April 2017

Standaard Denon X6200W firmware upgrade April 2017

Vandaag kreeg mijn receiver een firmware upgrade. Weet iemand wat de wijzigingen zijn? Change log.
    Ik kan er niets over terugvinden, ook niet op buitenlandse websites.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

Standaard

Als een nieuwere versie geen wijzigingen of toevoegingen heeft, mag je er van uit gaan dat deze zorgt voor een betere beveiliging en/of stabiliteit.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Standaard

Het lijkt wel dat alle Denon en Marantz receivers en pre/pto's deze firmware apparatuur hebben gekregen.

Volgens het ASV forum betreft het kleine algemeen verbeteringen m.b.t. werking, verbindingen en/of stabiliteit ....
    "A man's got to know his limitations", ...

Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    apr 2011

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Het lijkt wel dat alle Denon en Marantz receivers en pre/pto's deze firmware apparatuur hebben gekregen.

Volgens het ASV forum betreft het kleine algemeen verbeteringen m.b.t. werking, verbindingen en/of stabiliteit ....
    Bij mijn 7011 had het iets met USB te maken meen ik..
    Components:
    Marantz SR7011 - NAD 214 - NAD 916 - LG 55UF850V - Optoma HD26 - Optoma DS-9092PWC - Samsung Ziggo Horizon - Panasonic DMP-BDT100 - Pioneer PD-M426 - Technics SL-D3
    Xtreamer Sidewinder 3 - Custom Game/HTPC - Sony Playstation 1/2/3/4

Speakers:
    Front-Jamo Concert V - Surround-Jamo Concert V - SurroundBack-Jamo Concert V - Center-Jamo Concert II​ - Top 1 en 2-Jamo 28 - Subwoofer-Jamo Sub 360

DVD.nl Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    mei 2002

Standaard

Ik kreeg hem op mijn X7200 ook, maar kon zelfs op de Denon-site niks terugvinden in hun firmware revisionlist/changelog. Het scherm gaf inderdaad stabiliteitsverbeteringen aan. Was ook maar een kleine update.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP-203, B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5.

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

Ik hier op de 7010 ook, maar geen idee wat het nu is... Het zal vast nuttig zijn geweest.......
    Marantz SR-7010 / Marantz PM-7003 als extra eindversterker voor 7.1.4
    LG 60PB560V PLASMA TV
    DUAL SC621 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
    Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / 4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000
    canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlinks en HDMI's

Instellingen bij het plaatsen van berichten