De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Diverse Digital HD codes te koop

    Verwijderd.
    Laatst aangepast door DJR : 19-04-2017 om 08:34
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #2

    Standaard

    Waarom vraag je daar geld voor, als ik vragen mag? Je krijgt die codes immers gratis bij de Blu-ray of UHD. UK-codes zijn bovendien niet in Nederland te gebruiken. Ik heb hier nog een heel stapeltje liggen... Bovendien is de digitale versie heel vaak alleen in SD-kwaliteit te downloaden, ook al zit de code bij een Blu-ray.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    @Marcel Verhoeven: Codes zijn niet gratis, je hebt immers betaald voor een Blu-ray/UHD, code zit bij de prijs inbegrepen. Vroeger gaf ik ze altijd gratis weg, maar doordat deze hobby ook niet goedkoper wordt, heb ik besloten om er voortaan een kleine vergoeding voor te vragen. Over SD/HD kwaliteit is mij niets bekend, vandaar mijn opmerking in de originele post dat ik ook niet thuis ben in de digital copy wereld.

    @Erwin De Koning: Ik heb dit nergens gelezen, dat het niet is toegestaan.



    Omdat ik geen zin heb in dit soort reacties in een verkoop topic, heb ik alles verwijderd.

    Mods slotje erop aub, bij voorbaat dank.
    Laatst aangepast door DJR : 19-04-2017 om 08:54
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht

    @Erwin de Koning: Ik heb dit nergens gelezen, dat het niet is toegestaan.
    Alleen het aanbieden van legale Blu-ray Discs is toegestaan. Dus geen andere zaken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •