De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.

Discussie: Thor - Ragnarok

  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Thor - Ragnarok

    Eindelijk een trailer...

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2

    Standaard

    Nice, ik ben erg benieuwd. Gaat denk ik erg anders worden, dan z'n voorgangers.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Lekker retro en neigt een beetje naar Gotg!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik zie Planet Hulk en daarna WorldBreaker Hulk nog wel komen.... Hoop ik.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik zie Planet Hulk en daarna WorldBreaker Hulk nog wel komen.... Hoop ik.
    De rechten voor Hulk solo films liggen echter nog bij Universal, zou dus een Sony-achtige deal à la Spider-man voor nodig zijn.

  7. #7
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Nieuwe trailer..

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Review: (niet van mij btw)

    https://www.starwarsawakens.nl/artik...gnarok-review/

    Hier bij Star Wars Awakens zijn we al in volle sprint richting The Last Jedi. Met nog een krappe twee maanden te gaan is er weinig dat ons er van kan weerhouden om meer over de nieuwste Star Wars film te weten te komen. Echter, als Disney een uitnodiging voor Thor Ragnarok op de digitale mat ploft, kunnen we dat niet negeren. Met ruimteschepen, bovennatuurlijke krachten en rare aliens heeft de zeventiende film in Marvel’s film-universum alle ingrediënten om ons te vermaken. Maar is het een topschotel of het cinematische equivalent van bier met chocomel?
    Om kort te zijn, ik zou de chef een forse fooi geven. Regisseur Taika Waititi heeft een prachtige en kleurrijke film neergezet. Ieder shot is een plaatje, en ieder plot-element krijgt ruim de tijd om te ademen. De ergste dag uit Thor’s leven die de film in gang zet, zijn strijd om van de gladiatorenplaneet Sakaar af te komen, en zijn uiteindelijke terugkeer naar Asgard, nergens voelt het gehaast en geen wending voelt geforceerd.
    Wat helaas wel af en toe een beetje uitgekauwd overkomt is de humor. Er is duidelijk voor gekozen om de Thor franchise iets dichter naar Guardians of the Galaxy te laten groeien. En waar de Guardians al sinds het begin 100% grappen en grollen is, voelt het enigszins geforceerd om Thor te horen praten over een portaal dat men de Grote Anus in de Lucht noemt. Gelukkig is de komische timing van Hemsworth en de rest van de cast goed. Een groot deel van de grappen landt wel, en dit doet een frisse wind door de Thor franchise waaien.
    Diezelfde cast is dan ook precies waar Thor Ragnarok hoge ogen gooit. Iedereen die bij deze film betrokken was, had het naar zijn zin, en dat kan je duidelijk zien. Chris Hemsworth (Thor), Tom Hiddleston (Loki) en Mark Ruffalo (Hulk/Bruce Banner) zijn inmiddels bekende waarden voor Marvel, en ze zijn hier op hun best. Nieuwkomers Cate Blanchett (Hela) en Jeff Goldblum (Grandmaster) spelen schurken volgens het traditionele Marvel-boekje: Niet bijzonder diepgaand maar wel puur genot om naar te kijken. En de nieuwe heldin Tessa Thompson (Valkyrie) steelt iedere scene waar ze in zit. Solo: A Star Wars Story heeft wat gemist door haar niet te casten.
    Hoezeer de acteurs echter ook hun best doen, een emotionele punch bevat Thor Ragnarok niet. Er gebeuren veel dramatische dingen, voor Thor persoonlijk en voor het Marvel-universum in zijn geheel. Maar door het overmatig gebruik van een humoristisch sausje voelen zware gebeurtenissen nooit als een ramp. Ook de oorsprong van schurk Hela zou een extra laag aan de film toe moeten voegen, maar hier laat men helaas een steek vallen.
    Andere elementen van de film zijn dan weer bovengemiddeld. Kostuums zijn kleurig en vindingrijk. Special effects zorgen voor een aantal spectaculaire actiescenes. En de muziek van Mark Mothersbaugh brengt het geheel vakkundig samen. Al met al is Thor Ragnarok een waardige toevoeging aan Marvel’s indrukwekkende repertoire. Hier en daar is er een minpuntje dat de Dondergod veroordeelt tot een plek bij de mindere goden, maar hij is zijn geld zeker meer dan waard.

  10. #10

    Standaard

    Volgende week zullen we het zien.....op voorhand ben ik al heel positief trouwens.

  11. #11
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Hij was in mijn ogen.. GE-WEL-DIG..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Morgen ga ik. Ben benieuwd!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Ik heb alleen de trailer gezien, maar dat was voor mij voldoende om deze film dus niet te gaan zien. Over the top, één en al CGI. Waarschijnlijk prima popcorn-amusement voor de 17-jarigen, maar niet voor mij. En Ik schrok ervan om te lezen dat één van mijn favoriete actrices, Cate Blanchett, in deze film een klein rolletje had. Onvoorstelbaar. Echt, hoeveel van deze Marvel-ondingen gaan we nog krijgen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #14

    Standaard

    Woensdagavond gezien. Vond hem echt FANTASTISCH!!!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb alleen de trailer gezien, maar dat was voor mij voldoende om deze film dus niet te gaan zien. Over the top, één en al CGI. Waarschijnlijk prima popcorn-amusement voor de 17-jarigen, maar niet voor mij. En Ik schrok ervan om te lezen dat één van mijn favoriete actrices, Cate Blanchett, in deze film een klein rolletje had. Onvoorstelbaar. Echt, hoeveel van deze Marvel-ondingen gaan we nog krijgen?
    Hoeveel? antwoord heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel, kijk maar eens aan de overkill aan Tv-series
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Hoeveel? antwoord heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel, kijk maar eens aan de overkill aan Tv-series
    Ik heb het al eens gezegd, maar ik zie het probleem niet. Vind je het niets? Niet kijken dan .

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb het al eens gezegd, maar ik zie het probleem niet. Vind je het niets? Niet kijken dan .
    Tja, dat gaat niet helemaal op vind ik. Ben het met je eens dat je niet hoeft te kijken, maar als je geen fan bent van Marvel producties dan is het wel jammer om te zien dat ongeveer het halve Hollywood budget naar Marvel (en andere superhelden) films gaat. En een ander groot deel naar eindeloze remakes en vervolgen.

    Deze film wil ik overigens nog wel zien. De Thor films zijn eigenlijk de enige Marvel films die mij wel weten te vermaken.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Tja, dat gaat niet helemaal op vind ik. Ben het met je eens dat je niet hoeft te kijken, maar als je geen fan bent van Marvel producties dan is het wel jammer om te zien dat ongeveer het halve Hollywood budget naar Marvel (en andere superhelden) films gaat. En een ander groot deel naar eindeloze remakes en vervolgen.

    Deze film wil ik overigens nog wel zien. De Thor films zijn eigenlijk de enige Marvel films die mij wel weten te vermaken.
    Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.

    Persoonlijke vindt ik dat het MFU zorgt voor een sterke toename in verarming van het toch al karige niveau van creativiteit, vertrutting en PC in Hollywood.

    Dat gezegd hebben, heb ik onlangs Civel War gezien en nu Thor.

    Ik moet zeggen dat Cate wel het beste special effect was die ze uit de computer hebben getoverd
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vond hem ook goed. Je kunt duidelijk merken dat ze een GOTG-sfeer aan deze film wilde geven. Hoog comedy-factor. Maar het zijn ook de vooroordelen die de negatieve mening voeden. Als er geen Marvel-stempel op zat, is het gewoon een goede losstaande Sci-fi-film.

    Het is ook de geschiedenis die zich herhaald. Zolang Marvel en DC mensen massaal de bioscoop in trekt hebben de films bestaansrecht. Superheldenfilms zijn een beetje de Westernfilms van een paar decennia terug. Tot de mensen het zat zijn wordt je er mee doodgegooid. Dat moment is klaarblijkelijk nog niet bereikt. Mensen willen wellicht liever nog even ontsnappen aan de werkelijkheid dan er in opgezogen te worden. Rotten Tomatoes laat wel zien dat Marvel gewoon hot is. Tja, en dan zijn ze gek als ze die kar niet nog een tijdje voorttrekken.

    Ik heb wel genoten van deze film. Inderdaad niet meer dan een popcorn-film die als je er niks mee hebt heel simpel aan je voorbij kunt... Ja, tenzij je je veel op dit soort forums begeeft en de topics leest. Nee, dat is er in deze tijd geen ontsnappen aan...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    MATT DAMON en SAM NEILL en de broer van Hemsworth

  21. #21
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    MATT DAMON en SAM NEILL en de broer van Hemsworth
    Ja.... Hele leuke scene..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb alleen de trailer gezien, maar dat was voor mij voldoende om deze film dus niet te gaan zien. Over the top, één en al CGI. Waarschijnlijk prima popcorn-amusement voor de 17-jarigen, maar niet voor mij. En Ik schrok ervan om te lezen dat één van mijn favoriete actrices, Cate Blanchett, in deze film een klein rolletje had. Onvoorstelbaar. Echt, hoeveel van deze Marvel-ondingen gaan we nog krijgen?
    Dan ben jij vast ouder dan 17
    En hoezo klein rolletje? Cate heeft de hoofdrol samen met Chris en Tom..
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 30-10-2017 om 14:04
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #22

    Standaard

    Ik vond hem goed. Thor had het ook wel nodig. Nogal een GOTG vibe met een goede mix tussen humor en actie. Ik zou zo nog een keer kunnen gaan .
    Toprol van Jeff Goldblum trouwens
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #23

    Standaard

    Mij beviel de film ook heel goed,
    je kan inderdaad merken dat Marvel iets meer richting de humor van GOTG wil gaan, ik weet niet of dit zo'n goed idee is, ik vond bijvoorbeeld the winter soldier en civil war heel goeie sterke actie verhalen,

    enkele verhaal lijnen vond ik wat minder Het " afscheid van Odin" , ik vond dit wat zwak, ik had liever gezien dat hij in een blaze of glory- achtige manier uit het verhaal was vertrokken.
    Dan ,het in mijn ogen, het te korte stukje v/d Walkure
    Vanuit de trailer had ik de verwachting dat hun nadat Hela, Asgard zou aanvallen en de vernietiging zou inzetten,dat de Walkure als een soort van te hulp snellende cavalarie of a la de Rohirim in Two Towers , Hela te lijf zouden gaan.
    Ik vond dit unieke gegeven uit de Noorse mythologie te gauw en te snel aan de kant geschoven.
    En dat Tessa Tompson de als enige overgebleven Valkyrie , Walkure was, vond ik niet zo sterk als een Walkure hoe ik de verwachting er van had. ja , je kon zien dat ze kon knokken ,maar dat kon Lady Sif ook, waar was zij trouwens, haar heb ik niet gezien,
    Laatst aangepast door Xenomorph : 03-11-2017 om 21:29

  24. #24

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •